bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2 Duše v jednom kole
17.8.2017 v 20:43
Zdravím vás. Napadlo mě, jestli někdo nezkoušel nacpat 2 duše do jednoho drapáků? Vyvrtat další díru a mít jí tam připravenou, až se píchne tak jen nafouknout druhou. Jde o enduro, na kros to asi nemá smysl.

2 Duše v jednom kole

17.8.2017 v 20:58 | Nahoru | #1
To je pěkná blbost, ta prázdná duše tam bude překážet. Co sebou vozit duši v batohu, montpáky a vercajk?

2 Duše v jednom kole

17.8.2017 v 21:35 | Nahoru | #2
Než bys píchnul tu první tak ta nenafouklá tam bude namačkaná a v přehybech zpuchří a bude taky KO, nehledě na to, že jedním šikovným píchnutím můžeš přijít i o tu záložní A hlavně po píchnutí by jsi měl dovnitř pláště dát záplatu, aby ti odchlipující guma případně dráty ohlé průpichem dovnitř nepoškodily novou duši...

2 Duše v jednom kole

18.8.2017 v 06:19 | Nahoru | #3
Čau, veď tam daj BIB mousse, o montáži je toho na fóre popísaného dosť a nie dve duše.

2 Duše v jednom kole

18.8.2017 v 07:40 | Nahoru | #4
Bydlí-li někdo poblíž tenisových kurtů, může zkusit i tuto variantu

2 Duše v jednom kole

18.8.2017 v 07:49 | Nahoru | #5
No ale myšlenka je to zajímavá.
Fakt jsem o dvou duších v pneu nikde nečetl.
I když to není, dle příspěvků výše, správná cesta.

1 reakcí na tento příspěvek 2 Duše v jednom kole

18.8.2017 v 08:26 | Nahoru | #6
Ja nejak nechapu jak by si chtel mit vyvedenej ten ventilek z ty pohotovostni duse, kolem te prvni.
Reseni je mousse, ale neni to uplne levna sranda.

1 reakcí na tento příspěvek 2 Duše v jednom kole

18.8.2017 v 08:41 | Nahoru | #7
Před mnoha a mnoha lety se to tak jezdilo na šestidenní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 Duše v jednom kole

18.8.2017 v 14:07 | Nahoru | #8
gugo>
čti ! vyvrtal by tam díru do ráfku.
Mousse je super, ale předpokládám že už je to finančně někde jinde než použití duše ..

(reakce na) 2 Duše v jednom kole

18.8.2017 v 14:11 | Nahoru | #9
SojkinXR6R> ja to cetl, ale nechapal... Az kdyz jsem ti ted formuloval odpoved tak jsem to pochopil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 Duše v jednom kole

18.8.2017 v 20:07 | Nahoru | #10

PetrS píše: Před mnoha a mnoha lety se to tak jezdilo na šestidenní.



jenže to se dávala duše do druhé rozřízlé

(reakce na) 2 Duše v jednom kole

18.8.2017 v 21:53 | Nahoru | #11
Humusus> To možná taky, ale o tom jsem nemluvil.

1 reakcí na tento příspěvek 2 Duše v jednom kole

18.8.2017 v 22:00 | Nahoru | #12
Obávám se, že dřív tu prázdnou duši rozšmelcuješ na hadry.

kde jsi přišel že se tak jezdilo na šestidenní? Neměli náhodu dvě duše - jednu rozřízlou a druhou v ní vloženou? To se dělá i teď.

Jinak mousse není zas tak šílená investice pokud fakt jezdíš mimo silnice. Případně se dá zkusit ještě tubliss - uděláš z toho vlastně bezdušák a můžeš lepit knotama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 Duše v jednom kole

19.8.2017 v 06:52 | Nahoru | #13
_zdenda_> Mám to od člověka, který ji někdy začátkem sedmdesátých let jel. Věrohodnost potvrdit nemůžu, nebyl jsem v té době na světě : )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 Duše v jednom kole

19.8.2017 v 07:52 | Nahoru | #14

PetrS píše: _zdenda_> Mám to od člověka, který ji někdy začátkem sedmdesátých let jel. Věrohodnost potvrdit nemůžu, nebyl jsem v té době na světě : )


I kdyby ty dvě duše použili na Šestidenní způsobem jak uvažuje zakladatel, tak by to bylo v provozu jen asi na den, pokud dávali nový pneu každou etapu, což asi už tenkrát ano. Takže věřim tomu, že by to zřejmě na pár hodin fungovalo. Ale předpokládat, že to vydrží několik týdnů či měsíců - to mi přijde mimo. Ta vyfouklá duše bude schmoustaná, slisovaná a v přehybech se oslabí. A ani tý nafouklý to nebude dělat dobře, když půjde různě hrbatě přes tu vyfouklou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 Duše v jednom kole

19.8.2017 v 08:42 | Nahoru | #15
charlie.vtx1800> Vy ty duše trochu podceňujete. Na trialu jsem ji jednou dal špatně a zůstala v jednom místě přeložená. Zjistil jsem to až po roce a i po narovnani fungovala bez sebemensiho problemu, jen mela hroznej patvar.

(reakce na) 2 Duše v jednom kole

19.8.2017 v 12:43 | Nahoru | #16

PetrS píše: charlie.vtx1800> Vy ty duše trochu podceňujete. Na trialu jsem ji jednou dal špatně a zůstala v jednom místě přeložená. Zjistil jsem to až po roce a i po narovnani fungovala bez sebemensiho problemu, jen mela hroznej patvar.


Na motorce zkušenost nemám. Ale jinak ano, a špatnou. Už se mi právě párkrát stalo, že špatně založená duše začla v přehybu ucházet. Ale tak to může tazatel vyzkoušet a maximálně přijde místo jedný duše o dvě.

2 Duše v jednom kole

21.8.2017 v 10:19 | Nahoru | #17
Pan_dominik >>> nemá to smysl ,prorvat tu silnou stěnou duši co se dá koupit ,,tak mas díru i v tý záložní .,navíc tam bude i tak překážet u toho druhého ventilku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 pospa5 19 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 milosxxx 5 27.8.2022 v 10:27 Ariete
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 Milagros 50 29.1.2022 v 19:10 krokoš


TOPlist