Čumím na tu Yamahu jak péro z gauče. Z750 úplně vynechám, to je motorka jak z Kinder vejce, kam se podívám, tak je to hnus. Sorry to say. Takže Z750 vynechám a porovnám VStroma a MT-07. Každý jeden detail: štelovatelné páčky, litá kyvka, uchopení zadního tlumiče perfektně součástí motoru, přední vidle, brzdy, řidítka, tlačítka, lícování plastů, hadice pro chladící kapalinu, výfukové svody, motor, finish motoru, deklíky motoru, uložení předního kola, uložení zadního kola, sedátka, stupačky pro spolujezdce, podsedlový rám, zpracování hlavního rámu, zrcátka, palubovka... prostě všechno, VŠECHNO o 1 třídu lepší zpracování než to má Suzuki. Suzuki to má tak akorát - prostě dobré, ok, dělá to to co má - ale Yamaha to má výborné!
Ještě matně technika: chladící kapalina pěkně přístupná v předu u motoru, pod nádrží je pěkně obnažená kladka pro plynové lanko, u které určitě půjdou hned štelovat podtlaky aniž by se muselo něco odstrojit. Motor je pěkně viditelný ze všech stran a půjde pěkně čistit i ve vnitřních útrobách, čuměl jsem jako puk jaký je kolem něj uvnitř prostor. Nádrž beztak vyklopitelná jako u Fazera.
Yamaho
,
Naposledy editováno 10.08.2017 14:23:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy
Kruh má (ako iste vieš) 360° , no a 360°- 270° = 90° , čím motor s takto pootočenou kľukovou hriadeľou nadobúda charakter vidlicového motora , s pravouhlým (lebo veď 90° ) zovretím valcov .
Yamaha nie je ani prvá a ani jediná , ktorá používa túto "fintu" za účelom napodobenia charakteru V-éčkového motora .
To je celé .
brazel píše: Mufiozo> ... Speciální (!!! ) 270stupňový klikový hřídel ...
Kruh má (ako iste vieš) 360° , no a 360°- 270° = 90° , čím motor s takto pootočenou kľukovou hriadeľou nadobúda charakter vidlicového motora , s pravouhlým (lebo veď 90° ) zovretím valcov .
Yamaha nie je ani prvá a ani jediná , ktorá používa túto "fintu" za účelom napodobenia charakteru V-éčkového motora .
To je celé .
Přesně tak, 270° je asi marketingově lepší než 90° i když je to totéž. Úplně stejně to mají i parní lokomotivy (ojniční čepy na kolech přesazené po 90°), ale tam je to kvůli tomu, aby se lokomotiva mohla rozjet, kdyby byly ojniční čepy přesazené o 180° tak by se s písty v úvrati nerozjela.
brazel píše: Mufiozo> ... Speciální (!!! ) 270stupňový klikový hřídel ...
Kruh má (ako iste vieš) 360° , no a 360°- 270° = 90° , čím motor s takto pootočenou kľukovou hriadeľou nadobúda charakter vidlicového motora , s pravouhlým (lebo veď 90° ) zovretím valcov .
Yamaha nie je ani prvá a ani jediná , ktorá používa túto "fintu" za účelom napodobenia charakteru V-éčkového motora .
To je celé .
Myslim ze pekny priklad je Triumph, navenek stejne motory pro Bonneville a Scrambler maji kazdy jinak presazenou kliku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 | HuSte | 0 | 4.2.2024 v 15:25 HuSte |
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 | Ne-uron | 3 | 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron |
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 | Drediiik | 13 | 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf |
Vyhřívané rukojeti MT-07 Yamaha MT-07 | michal629629 | 7 | 2.1.2024 v 19:28 nevo7 |
Skútr 750 nebo moto [1, 2] Honda NC 750X, Yamaha MT-07, Yamaha Tracer 7 / 700, ... | Inkvizition | 40 | 20.11.2023 v 17:56 Ivos |