globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vysoká kvalita zpracování u Yamahy
10.8.2017 v 13:44
Stojí mi před prací 3 motorky ze stejné cenovky: Yamaha MT-07, VStrom 650, Kawasaki Z750.

Čumím na tu Yamahu jak péro z gauče. Z750 úplně vynechám, to je motorka jak z Kinder vejce, kam se podívám, tak je to hnus. Sorry to say. Takže Z750 vynechám a porovnám VStroma a MT-07. Každý jeden detail: štelovatelné páčky, litá kyvka, uchopení zadního tlumiče perfektně součástí motoru, přední vidle, brzdy, řidítka, tlačítka, lícování plastů, hadice pro chladící kapalinu, výfukové svody, motor, finish motoru, deklíky motoru, uložení předního kola, uložení zadního kola, sedátka, stupačky pro spolujezdce, podsedlový rám, zpracování hlavního rámu, zrcátka, palubovka... prostě všechno, VŠECHNO o 1 třídu lepší zpracování než to má Suzuki. Suzuki to má tak akorát - prostě dobré, ok, dělá to to co má - ale Yamaha to má výborné!

Ještě matně technika: chladící kapalina pěkně přístupná v předu u motoru, pod nádrží je pěkně obnažená kladka pro plynové lanko, u které určitě půjdou hned štelovat podtlaky aniž by se muselo něco odstrojit. Motor je pěkně viditelný ze všech stran a půjde pěkně čistit i ve vnitřních útrobách, čuměl jsem jako puk jaký je kolem něj uvnitř prostor. Nádrž beztak vyklopitelná jako u Fazera.

Yamaho













,







Naposledy editováno 10.08.2017 14:23:01
Předchozí
1 2
Následující

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

12.8.2017 v 16:13 | Nahoru | #31
Jako je asi pravda, že z rozpočtovek je MT07 asi nejdotaženější v detailech u Z750 mě sere ale jen ten jekl místo kyvky, na krácení bych vzal kawu, jede líp. MT07 pro začátečníky dobrý kus moto...

Naposledy editováno 12.08.2017 16:13:38

(reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

12.8.2017 v 16:59 | Nahoru | #32

V_i_c_i píše: Zvlastni, ze spousty testu dopadlo jinak nez jsi uvedl.

právě přemýšlím kde jsem jen viděl test mastodontů kde GSX vyšlo o dost líp než XJR a oboum vytřel zrak velkej REX

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

12.8.2017 v 18:40 | Nahoru | #33
Tak přiložené fotky jsou opravdu mimo mísu. Doplňky odhadem za 30-40 tisíc. Ve skutečnosti to taková paráda není.

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

12.8.2017 v 19:26 | Nahoru | #34
Kup si Jawu 350 je to řadovej dvouvál

(reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

12.8.2017 v 22:12 | Nahoru | #35

Mufiozo píše: No já tu motorku obdivuju jako tak trochu laik, nejsem strojař ani mechanik.



To je v tvych tematech videt. Placas nesmysly, jako v kazdem z nich. Zrovna ty bys mohl o tvych nicnerikajicich radoby recenzich pomlcet ty internetovej teoretiku.

Srovnani Horneta a Bandita?

S banditem srovnavej CBF 600
S hornetem srovnavej GSR 600

Od suzuki mas jeden rozpoctovy bike a hodnotis celou znacku... Na GSX-R jsi ani nesedel ze...

CB1300 jsi porovnaval s GSX1400 a ta sama pisnicka jako u stroma? No to jsou blaboly tohleto...

Ty ses petrumr krizeny s Whitesem...

E: Jeste se tesim na tvoje srovnani Hayabusy se ZZR1400 potazmo Blacka... Jak na to odpovi Yamaha?

Naposledy editováno 12.08.2017 22:18:36

(reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

13.8.2017 v 13:39 | Nahoru | #36

brazel píše: Mufiozo> ... Speciální (!!! ) 270stupňový klikový hřídel ...

Kruh má (ako iste vieš) 360° , no a 360°- 270° = 90° , čím motor s takto pootočenou kľukovou hriadeľou nadobúda charakter vidlicového motora , s pravouhlým (lebo veď 90° ) zovretím valcov .
Yamaha nie je ani prvá a ani jediná , ktorá používa túto "fintu" za účelom napodobenia charakteru V-éčkového motora .

To je celé .



Myslim ze pekny priklad je Triumph, navenek stejne motory pro Bonneville a Scrambler maji kazdy jinak presazenou kliku.

1 reakcí na tento příspěvek Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

14.8.2017 v 16:08 | Nahoru | #37
nevím jak zpracování,ta motorka vypadá jak dachl ale ten motor 07 je neuvěřitelnej,nevím kde se to tam bere ale umí to 200 a je to schopný se držet litrovejch motorek jako strom nebo varan a na zrychlení to je téměř to samý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

14.8.2017 v 20:58 | Nahoru | #38
VlaHa> joo, povedly se... Ze začátku byl na ně pořadník jak ve Škodovce na Fanouše. Takové byl po nich hlad, hlavně u začáteč íků, kvůli škrcení na 35 kW. Mě se víc líbí teda MT09, takový chuligánský zlobidlo...

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

15.8.2017 v 09:01 | Nahoru | #39
Mufiozo ...A už sis z toho aspoň cvrnkl do gatí ? .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

15.8.2017 v 10:33 | Nahoru | #40
 

dewwil píše: Ze začátku byl na ně pořadník jak ve Škodovce na Fanouše. Takové byl po nich hlad, hlavně u začáteč íků, kvůli škrcení na 35 kW.


Pořadník na ně sice byl, jenže ne kvůli vcelku běžné možnosti seškrcení na 35 kW (navíc za příplatek). Ale kvůli tehdejší (r.2014) zaváděcí ceně 130 tisíc Kč, což byl za takovouto motorku hodně silný argument.
 

Naposledy editováno 15.08.2017 10:33:34

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

15.8.2017 v 21:42 | Nahoru | #41
já mám eloxované rolny CNC páčky, přepáčko, litou leštěnou kyvku, litý leštěný rám, stavitelné tlumiče, a to všechno na 15 let staré aprilce tak nevím nic tak novýho v tom nevidím

(reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

15.8.2017 v 21:55 | Nahoru | #42

Dovi píše:  

Pořadník na ně sice byl, jenže ne kvůli vcelku běžné možnosti seškrcení na 35 kW (navíc za příplatek). Ale kvůli tehdejší (r.2014) zaváděcí ceně 130 tisíc Kč, což byl za takovouto motorku hodně silný argument.
 

Jasný bylo to i "levný"...

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

15.8.2017 v 22:18 | Nahoru | #43
Jo ta cena byla až neuvěřitelná. Taky sem hned v březnu 2014 skládal zálohu
I po 4 sezónách mě ta motorka nepřestává bavit, je pěkná, kvalitní a ten motor je fakt mazec. Ale pár much samozřejmě má. Tk za prvý, kyvka není litá, ale z lisovanýho plechu, byť moc pěkná, narozdíl od konkurenčních jeklů. Zpracování určitě japonsky kvalitní, ale třeba některé plasty jsou uchycené místo poctivých šroubků těmi debilními plastovými zacvakávačkami(rivety), pak ovladače na řidítkách, který byť kvalitní, tk jsou dost titěrný a vypadaj lacině. A nádrž se jen nevyklopí ale je s tim pěkný sraní, to samý svíčky, přístup jak k penězum. A ty řidítka v silentblokách, tam nevidím žádnej problém. Ten bych viděl spíš v podvozku, při větších rychlostech už trochu nestíhá, ale o to je pak větší adroš
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 HuSte 0 4.2.2024 v 15:25 HuSte
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 Ne-uron 3 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 Drediiik 13 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf
Vyhřívané rukojeti MT-07 Yamaha MT-07 michal629629 7 2.1.2024 v 19:28 nevo7
Skútr 750 nebo moto [1, 2] Honda NC 750X, Yamaha MT-07, Yamaha Tracer 7 / 700, ... Inkvizition 40 20.11.2023 v 17:56 Ivos


TOPlist