Téma: Vysoká kvalita zpracování u Yamahy
10.8.2017 v 13:44
Stojí mi před prací 3 motorky ze stejné cenovky: Yamaha MT-07, VStrom 650, Kawasaki Z750.

Čumím na tu Yamahu jak péro z gauče. Z750 úplně vynechám, to je motorka jak z Kinder vejce, kam se podívám, tak je to hnus. Sorry to say. Takže Z750 vynechám a porovnám VStroma a MT-07. Každý jeden detail: štelovatelné páčky, litá kyvka, uchopení zadního tlumiče perfektně součástí motoru, přední vidle, brzdy, řidítka, tlačítka, lícování plastů, hadice pro chladící kapalinu, výfukové svody, motor, finish motoru, deklíky motoru, uložení předního kola, uložení zadního kola, sedátka, stupačky pro spolujezdce, podsedlový rám, zpracování hlavního rámu, zrcátka, palubovka... prostě všechno, VŠECHNO o 1 třídu lepší zpracování než to má Suzuki. Suzuki to má tak akorát - prostě dobré, ok, dělá to to co má - ale Yamaha to má výborné!

Ještě matně technika: chladící kapalina pěkně přístupná v předu u motoru, pod nádrží je pěkně obnažená kladka pro plynové lanko, u které určitě půjdou hned štelovat podtlaky aniž by se muselo něco odstrojit. Motor je pěkně viditelný ze všech stran a půjde pěkně čistit i ve vnitřních útrobách, čuměl jsem jako puk jaký je kolem něj uvnitř prostor. Nádrž beztak vyklopitelná jako u Fazera.

Yamaho













,







Naposledy editováno 10.08.2017 14:23:01
Předchozí
1 2
Následující

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

10.8.2017 v 14:01 | Nahoru | #1
hm

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

10.8.2017 v 14:34 | Nahoru | #2
Dvě stavbou naprosto rozdílné motorky...co čekáš...každá je postavena tak aby to pro ni bylo co nejvhodnejsi

1 reakcí na tento příspěvek Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

10.8.2017 v 14:44 | Nahoru | #3
to ma v serii to frezovany prepacko, rolny a dalsi dily a treba toho akrapa ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

10.8.2017 v 14:47 | Nahoru | #4
assassin> Ne, ale můžeš najít detailní fota bez nich, máš mou plnou podporu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

10.8.2017 v 14:55 | Nahoru | #5

Mufiozo píše: assassin> Ne, ale můžeš najít detailní fota bez nich, máš mou plnou podporu



me podlitry nezajimaj

1 reakcí na tento příspěvek Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

10.8.2017 v 15:12 | Nahoru | #6
No a chtěl si tím říct teda co?

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

10.8.2017 v 15:42 | Nahoru | #7
hele není ta Yamaha náhodou tvoje?

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

10.8.2017 v 16:06 | Nahoru | #8
NO ty woe srovnavas nahace a cestovni enduro , to je fakt divny ze je kazda ta motorka jina

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

10.8.2017 v 16:41 | Nahoru | #9
To zní jako nenápadná reklama!

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

10.8.2017 v 18:46 | Nahoru | #10
čištění motoru ve vnitřních útrobách...? jako že při výměně oleje proháníš hadr mezi kolečkama převodů, lamelama spojky, po klice a ve válcích?

(reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

10.8.2017 v 18:55 | Nahoru | #11

assassin píše: me podlitry nezajimaj


...

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

10.8.2017 v 20:08 | Nahoru | #12
Mufiozo> Božínku ty jsi dylina

Naposledy editováno 10.08.2017 20:09:21

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

10.8.2017 v 20:44 | Nahoru | #13
Mt-07 je mnohem novější než Z750. A MT-07 nemá v základu štelovaci páčku spojky. A aby byl v-strom stejně drahé tak bude asi o 10 let starší a bude mít najeto tak kilo

(reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

10.8.2017 v 22:22 | Nahoru | #14

2stroke píše: No a chtěl si tím říct teda co?



On sam nevi, jako u vetsiny jeho temat. Treba z toho intousek vyroste....

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

10.8.2017 v 22:59 | Nahoru | #15
Jj, jeste by to chtelo otestovat jizdu v terenu a najdi pet rozdilu pane boze ty jsi wuuuuul jako krava

Jinak assassine palec nahoru

2 reakcí na tento příspěvek Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

10.8.2017 v 23:27 | Nahoru | #16
No tak ja to vysvětlím, aby to i blbeček ElFidel pochopil.

Sám mám VStroma, měl jsem i fz6s, Horneta a v garáži máme ještě CB1300. VStrom má nejhorší build a konstrukční detaily. Znatelně lépe na tom byl Hornet a ještě lépe fazer. Cb1300 je jiná cenovka kterou jsem porovnával se Suzuki gsx1400. A výsledek? Ta samá písnička jako VStrom. To samé srovnání Bandita a Horneta. Prostě Suzuki byla po kawě vždycky nejhorší, stačí se podívat na různé historické srovnávačky. Kawasaki v okolí žádnou nemám. Sám Suzuki vlastním a je to pravděpodobně moje poslední motorka od této značky. Jsou to dobré mašiny, ale prostě proč to preferovat, když za ty stejné peníze se dá pořídit něco lepšího (bohužel ne už v kategorii cestovní enduro, zatím). Yamahu považuju kvalitativně za nejlepšího výrobce dneška a dokládají to i žebříčky v customers reports. Suzuki je o něco málo levnějši a lidi to pak kupujou jako rohlíky.

Takže tohle je ten point. Jo a abych nezapoměl, taky trochu vyvolat flame, činí mi radost rozčilovat majitele, kteří se nejsou schopni podívat na svou techniku trochu s nadhledem a začnou kopat, viz výše

Ne že bych byl tak strašně škodolibý, ale potom před takovýmto stádním publikem vznikaji nic neříkající recenze vychvalujíci každou motorku stejně, aby náhodou někdo nezačal jančet jako potrefená husa. Neuškodí se tomu trochu vzepřít

Naposledy editováno 10.08.2017 23:53:50

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

11.8.2017 v 04:19 | Nahoru | #17
Pěkná reklama

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

11.8.2017 v 07:07 | Nahoru | #18
"Uchopení zadního tlumiče"

(reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

11.8.2017 v 07:12 | Nahoru | #19

Mufiozo píše:

Ne že bych byl tak strašně škodolibý, ale potom před takovýmto stádním publikem vznikaji nic neříkající recenze vychvalujíci každou motorku stejně, aby náhodou někdo nezačal jančet jako potrefená husa. Neuškodí se tomu trochu vzepřít



Jednu takovou nicneříkající recenzi si ale právě předvedl Nejsi první ani poslední, ale je to slabota. Napsat "všechno o 1 třídu lepší" ...

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

11.8.2017 v 07:12 | Nahoru | #20
Tak zrovna MT-07 fakt litou kyvku nemá.... a když to rozplastuješ, tak uvidíš, jak hezky čistý sváry maj a kolem nich zalakovaný kuličky od sváření.... Ale za ty prachy dobrá motorka, o tom žádná... V podstatě všechny tyhle motorky jsou těžký rozpočtovky, ale asi bych z nich sám vybral MT.... Jen chci říct, žádná z nich není vyloženě zázrak a našel bys na všech nějaký mušky...

EDIT: mt-07 má šíleně měkkoučký silentbloky v uložení řídítek, to je jak držet plyšáka, ne řídítka...

Naposledy editováno 11.08.2017 07:13:18

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

11.8.2017 v 07:40 | Nahoru | #21
A s jak starym V-Stromem to srovnavas? Yamaha dela pekne motorky, o tom zadna. Taky mi vzdy prisly kvalitne udelane. Ale ze by zrovna tahle byla az takova vyhra, to bych nerekl. Navic srovnavas neporovnatelne, V-Stroma je daleko vetsi kus, za ty podobne penize.
Vychvalovat, ze u radoveho dvouvalce, navic nahace, je lepsi pristup kolem motoru, nez u kapotovaneho Vcka, to uz chce experta

Naposledy editováno 11.08.2017 07:44:13

5 reakcí na tento příspěvek Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

11.8.2017 v 12:43 | Nahoru | #22
No já tu motorku obdivuju jako tak trochu laik, nejsem strojař ani mechanik.

Ale jedna taková zajímavost o motorech Yamaha a toho dvouválce v MT-07 se to týká taky. Honda VFR 800 má vidlicový 4-válec. A víte proč, když je to konstrukčně složitější a dražší? Kvůli lepší trakci. Někde jsem o tom četl článek. Yamaha ale dokázala u svých řadových 4-válců udělat klikovku a zapalování tak, že tím dosahuje stejného výsledku s "obyčejným" řaďákem. Říkal jsem si, jestli v Yamaze neaplikovali tuto technologii i na novou řadu dvouválců, a ANO! Mají to napsané přímo u té motorky, když si kliknete na motor na obrázku:

https://www.yamaha-m...ew=featurestechspecs

<h3>Dvouválcový motor s křížovým klikovým hřídelem o objemu 689 ccm s velkým točivým momentem</h3>
<p>Řadový dvouválcový motor modelu Tracer 700 byl vyvinut na základě „filozofie křížového klikového hřídele“ společnosti Yamaha. Speciální 270stupňový klikový hřídel zajišťuje nepravidelný interval zapalování, který přináší intenzivní pocit zrychlení a dokonalou trakci pro vzrušující zážitek z jízdy. Vysoký lineární točivý moment už od nízkých otáček pak zajišťuje výjimečný výkon.</p>



Ta motorka je neskutečná! Nejen vizuálně, ale i technologicky. Udělal jsem i trochu detailnější prohlídku, nebudu to tu rozepisovat ať mě někteří nezačnou zase tahat za nohu, ale ten detail je prostě nářez.

Tak nevím... Véčkový motor jako má např. VStrom nebo Ducna. Nejsem odborník, ale nedělali se ty véčka kvůli stejnému důvodu, proč Honda dělala Véčko čtyřvál, tj. kvůli lepší trakci? Mě se jako laikovi skoro zdá, že s tím Yamaha vyjebala a docílila toho samého efektu s jednodušším typem motoru, jak na výrobu, tak na údržbu.

Naposledy editováno 11.08.2017 12:48:33

(reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

11.8.2017 v 12:47 | Nahoru | #23
Mufiozo> Jen takovou otázku: Jel si na tom?

(reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

11.8.2017 v 15:10 | Nahoru | #24
Mufiozo> Pripominas me petrumra

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

11.8.2017 v 15:18 | Nahoru | #25
Tak tohle už je slušná diagnóza

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

11.8.2017 v 15:37 | Nahoru | #26

Mufiozo píše: No tak ja to vysvětlím, aby to i blbeček ElFidel pochopil.

Sám mám VStroma, měl jsem i fz6s, Horneta a v garáži máme ještě CB1300. VStrom má nejhorší build a konstrukční detaily. Znatelně lépe na tom byl Hornet a ještě lépe fazer. Cb1300 je jiná cenovka kterou jsem porovnával se Suzuki gsx1400. A výsledek? Ta samá písnička jako VStrom. To samé srovnání Bandita a Horneta. Prostě Suzuki byla po kawě vždycky nejhorší, stačí se podívat na různé historické srovnávačky. Kawasaki v okolí žádnou nemám. Sám Suzuki vlastním a je to pravděpodobně moje poslední motorka od této značky. Jsou to dobré mašiny, ale prostě proč to preferovat, když za ty stejné peníze se dá pořídit něco lepšího (bohužel ne už v kategorii cestovní enduro, zatím). Yamahu považuju kvalitativně za nejlepšího výrobce dneška a dokládají to i žebříčky v customers reports. Suzuki je o něco málo levnějši a lidi to pak kupujou jako rohlíky.

Takže tohle je ten point. Jo a abych nezapoměl, taky trochu vyvolat flame, činí mi radost rozčilovat majitele, kteří se nejsou schopni podívat na svou techniku trochu s nadhledem a začnou kopat, viz výše

Ne že bych byl tak strašně škodolibý, ale potom před takovýmto stádním publikem vznikaji nic neříkající recenze vychvalujíci každou motorku stejně, aby náhodou někdo nezačal jančet jako potrefená husa. Neuškodí se tomu trochu vzepřít



Zvlastni, ze spousty testu dopadlo jinak nez jsi uvedl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

11.8.2017 v 17:25 | Nahoru | #27
Mufiozo> ... Speciální (!!! ) 270stupňový klikový hřídel ...

Kruh má (ako iste vieš) 360° , no a 360°- 270° = 90° , čím motor s takto pootočenou kľukovou hriadeľou nadobúda charakter vidlicového motora , s pravouhlým (lebo veď 90° ) zovretím valcov .
Yamaha nie je ani prvá a ani jediná , ktorá používa túto "fintu" za účelom napodobenia charakteru V-éčkového motora .

To je celé .

(reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

11.8.2017 v 20:42 | Nahoru | #28

brazel píše: Mufiozo> ... Speciální (!!! ) 270stupňový klikový hřídel ...

Kruh má (ako iste vieš) 360° , no a 360°- 270° = 90° , čím motor s takto pootočenou kľukovou hriadeľou nadobúda charakter vidlicového motora , s pravouhlým (lebo veď 90° ) zovretím valcov .
Yamaha nie je ani prvá a ani jediná , ktorá používa túto "fintu" za účelom napodobenia charakteru V-éčkového motora .

To je celé .



Přesně tak, 270° je asi marketingově lepší než 90° i když je to totéž. Úplně stejně to mají i parní lokomotivy (ojniční čepy na kolech přesazené po 90°), ale tam je to kvůli tomu, aby se lokomotiva mohla rozjet, kdyby byly ojniční čepy přesazené o 180° tak by se s písty v úvrati nerozjela.

Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

12.8.2017 v 15:13 | Nahoru | #29
A to ještě nevíš, že u Yamahy jsou všechny díly zvlášť a pak i celá motorka svěcený, samozřejmě podle země vývozu. Zato ti neznabozi od Suzuki na to úplně serou.

(reakce na) Vysoká kvalita zpracování u Yamahy

12.8.2017 v 15:53 | Nahoru | #30
Mufiozo> mě teda na mtčku nic zvláštního a technologickýho nepřijde
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele [1 ... 7, 8] Yamaha MT-07, Yamaha MT-07 Moto Cage SuperSic58 225 Dnes v 14:45 noobMaster
První motorka (naháč) Yamaha FZ6 N, Kawasaki ER 6N, Ducati Monster 696, Su... DarkJober 16 10.4.2018 v 15:09 PumaBiker
MT-07 přezutí Yamaha MT-07 kivisek 2 4.4.2018 v 21:38 jurajda
Snížení MT-07 Yamaha MT-07 Petrasekf600 18 2.4.2018 v 23:47 Lydka
Zkraceny drzak spz Yamaha MT-07 DanielBES 6 27.2.2018 v 16:28 DanielBES


TOPlist