Téma: moto do začátku
Zdravím, právě se rozhoduji mezi BMW f 650, Hondou SLR 650, Kawasaki KLX a KLR 650 a nevím, která by byla k mým 191 centimetrům vhodnější a aby nebyl problém s opravou, chtěl bych s ní i trochu cestovat

1 reakcí na tento příspěvek moto do začátku

9.8.2017 v 23:34 | Nahoru | #1
Za sebe mohu zcela nestranně a nezaujatě doporučit KLRko. Je to spolehlivý a relativně jednoduchý stroj, se svými 194cm nemám problém se na ní poskládat a na rozdíl od kolegů dosáhnu s rezervou na zem, takže pádlování bez problémů. Umí to silnici, umí to rozflákanou silnici, umí to polňačku, umí to těžší terén a zvládne i dálnici, i když tam hodně chybí 6ka a ochrana před větrem, takže jako ultra cesťáka bych jí nedoporučoval, jinak to je ale velmi šikovná motorka. Nebo pokud chceš něco ještě terénnějšího, tak to KLX je také fajn stroj .

moto do začátku

10.8.2017 v 01:46 | Nahoru | #2
F 650 a slr 650 rovnou vyřaď jestli na tom nechceš bejt jak vosa na bonboně

(reakce na) moto do začátku

10.8.2017 v 06:11 | Nahoru | #3
Mr.Dreamer> Jneže KLX je o dost drobnější oproti KLR.Měl jsem ji chvilku a připadala mi už dost subtilní.Pokud chce cestovat,tak spíš to KLR.Pokud bych chtěl cestovnější verzi,musle by najít Tengai,nebo to co jsem vlastnil já.Já šáhl po poslední verzi,ale občas zauvažuju že bych ji předělal na pevnou kapotáž z Tengaie...

2 reakcí na tento příspěvek moto do začátku

10.8.2017 v 17:41 | Nahoru | #4
ono záleží jestli klr 600 nebo 650

650 je už docela mohutná a těžká

(reakce na) moto do začátku

10.8.2017 v 20:12 | Nahoru | #5

Humusus píše: ono záleží jestli klr 600 nebo 650

650 je už docela mohutná a těžká



Těžká - souhlas, i když oproti konkurenci tak těch 20kilo navíc, ale zase je to vodník, takže menší vůle, lepší na cestování, ale s tou mohutností se neshodneme, je normálně úzká jako každá jiná mastodontní šestka.

(reakce na) moto do začátku

10.8.2017 v 21:13 | Nahoru | #6
Humusus> KLR mám jako životní lásku,F 650 jsem tu měl na servis.Nepřipadá mi že by člověk co vypadá na F650 jako vosa na bonboně měl problém s tím jak je KLR mohutná a těžká.Šestistovka je subtilnější,ale také se méně hodí na cestování.Mimochodem,ten Bawor má psanou pohotovostní o dvě kila větší...Mě pocitově to připadalo jako dvacet navíc...

1 reakcí na tento příspěvek moto do začátku

11.8.2017 v 12:54 | Nahoru | #7
Mám KLR 650 i F650GS, měřím 188cm a na KLR se poskládám líp, je lehčí, jde mnohem lépe do zatáček a troufnu si s ní do težšího terénu. Nemá ale žádnou ochranu proti větru, takže není na delsí cesty a cesty do práce v teplotách pod 0 stupňů jsou už docela nepříjemný a přemýšlím že jí zprzním nějakým plexi...

(reakce na) moto do začátku

11.8.2017 v 14:30 | Nahoru | #8
mocheek> Ale nikde jinde tohle nepiš,fanoušci BMW by to nepřenesli přes srdce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ako vylepšiť prednú brzdu na Kawasa... Kawasaki KLR 600, Kawasaki KLR 650 marcek291 3 19.11.2017 v 18:44 Anti
Bmv f 650 BMW F 650 CS, BMW F 650 diegodelavega 6 13.11.2017 v 11:07 vikik
Laděný výfuk bmw F650 BMW F 650 f650tomas 4 19.10.2017 v 21:55 dekodeni
Kontrolka S Honda SLR 650 lerak99 4 19.9.2017 v 20:57 ramlik
Vačka Kawasaki klx 650 Kawasaki KLX 650 Gibo0407 0 16.9.2017 v 11:33 Gibo0407

TOPlist