bmw_r1300gs_cartec

Téma: Jawařka aneb "maloobjemová" motorkářka z Prahy a okolí

6.8.2017 v 16:05
Krásný dobrý den drahé dámy,

vítejte v mém vlákně .

Jelikož jsem srdeční Jawista, jelikož už mě nebaví stále stejné chlapské vtípky na cestách a jelikož mě nebaví stíhací závody při jízdě v partě s šestikily a většími, hledám parťačku nebo celou tlupu parťaček z Prahy a okolí na výlety "malou rychlostí" a s 2T dýmem za zády od Prahy do dalekého a širokého okolí . Nejlépe veteránistka okolo 30 let s vlastním stařičkým veteránem (v garáži a nikoli doma ) . Značka: Společné sdílení náhradních dílu !

Drahé dámy netlačte se, na všechny se dostanu .

1 reakcí na tento příspěvek Jawařka aneb "maloobjemová" motorkářka z Prahy a okolí

6.8.2017 v 16:58 | Nahoru | #1
To se musíš tak rozepisovat, když chceš šukat?

6.8.2017 v 18:41 | Nahoru | #2

6.8.2017 v 19:14 | Nahoru | #3

titus píše: To se musíš tak rozepisovat, když chceš šukat?

..a kdyby se nerozepsal, tak zas budou kecy, že není kreativní

Za mě docela dobrý

6.8.2017 v 20:01 | Nahoru | #4
To společné sdílení náhradních dílů mi připomnělo jak důchodci ve frontě před Lidlem ráno handlujou mezi sebou léky

" Paní za tenhle růžovej na srdce vám můžu dát tyhle dva na kašel" .

Jde na to dobře chlapec ... "Dostaneš korek na spojku ale nejdřív mazej támhle do křoví na kontrolu mého podvozku!"

6.8.2017 v 20:58 | Nahoru | #5
Spis sezenes nejakou, co jezdi na skutru nebo cbr 125 nez na jawce...ale hodne stesti...

6.8.2017 v 21:09 | Nahoru | #6
Aaaa... místní elita je tu... vítejte ... zato Jawistky nikde .

Tož každej máme svůj styl. Někteří lákají na sbírku motýlů, někteří jsou originálnější a já pro změnu vsadil na sdílení potřebných náhradních dílů cestou .

Pro všechny dámy ještě dodávám, že Jawka není podmínkou, stačí jakýkoli slabší stroj, který bude rovnocenný se starými Jawkami .

2 reakcí na tento příspěvek Jawařka aneb "maloobjemová" motorkářka z Prahy a okolí

6.8.2017 v 21:35 | Nahoru | #7
Nemám jawku, ale taky se mi kouři od výfuku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawařka aneb "maloobjemová" motorkářka z Prahy a okolí

6.8.2017 v 21:58 | Nahoru | #8

yamahahaha píše: Nemám jawku, ale taky se mi kouři od výfuku

Tak musíš konzumovat míň luštěnin Nebo aplikovat filtr pevných částic...většina děvčat místo něj používá velké kalhotky

Naposledy editováno 06.08.2017 22:02:17

6.8.2017 v 22:05 | Nahoru | #9
kutilsro>

6.8.2017 v 22:48 | Nahoru | #10
To se budete hadat, kdo pojede prvni a kdo bude dychat vuni dvoutaktu . Ale jo neco to ma do sebe. Byl jsem ted s jednou slecnou na rozhledně, kazdy na sve rejži (Honde). A zrovna tam dorazili Jawari na zrenovovanych strojich a rikali jsme si, ze maj dobrej styl . Tak drzim palce.

Naposledy editováno 06.08.2017 23:15:31

7.8.2017 v 06:29 | Nahoru | #11

yamahahaha píše: Nemám jawku, ale taky se mi kouři od výfuku

A na veteránské značky tvoje motorka taky za chvíli dosáhne.... já myslím, že splňuješ

7.8.2017 v 07:07 | Nahoru | #12
Áááá... první dáma nás poctila svou přítomností. Vítej .

A nyní mi všechny drahé dámy dovolte představit kostru prvního výletu, kterého se s Ventilkem můžete zúčastnit, aneb "Za vilou otce zakladatele" :

Výjezd z Prahy po silnici 603 přes Jesenici k zámku Štiřín:

dále přes Babice do Týnce k "Janečkově vile - vile otce zakladatele" (dovnitř se bohužel nedostaneme):

a můžeme pokračovat Hradem v Týnci:

při dobré síle se můžeme zajet podívat i do Zbořeného Kostelce na zříceninu stejnojmenného hradu:

a cestou se vyfotit u naší domovské fabriky:

dále to můžeme otočit zpět a vyrazit přes Nevelkov a Křečovice:

k málo známému zámku Jablonná (nad Vltavou):

A pak bych to vzal někam na Štěchovice, kolem Vranného a zpět do Prahy:

Zajisté se dá cestou stavit i na zámku v Lešanech:

na zámku Tloskov:

nebo na Slapech:

ale záměrně jsem vybral místa méně známá . Zajisté, pokud bude nějaké speciální přání někde v okolí... teď to napíšu tak, že budu hned obviněn z přípravy nějakých bakchanálií ... žádné špatnosti se nebráním .

Která z Vás se zúčastní ?

P. S.: Kromě drahých Jawiček a ČéZetek mam zvláštní slabost i pro klasickou anglickou motocyklovou školu .

E: Vadný odkaz na foto

Naposledy editováno 07.08.2017 07:10:18

7.8.2017 v 07:49 | Nahoru | #13
PlusOne> To je pravda Jen ta má nikam nedojede....jela jsem jen do Kravař cca 10km a stála jsem 5x

7.8.2017 v 08:15 | Nahoru | #14
Do Prahy bych si tu ruku ukroutila, ale inzerát moc pěkný!

7.8.2017 v 08:47 | Nahoru | #15
anii>

Však mapa z 18. století visící v chodbě před loveckým salónkem na zámku v Blatné řadí Pelhřimov ještě do zemí českých, tak jaképak copak .

Navíc mam v blízkém rohu Vysočiny také chalupu (okres HB) a na ní deponovanou také jednu svojí "smraďošku", tak jestli se někdy přidáš, vymyslím nějakou trasu po Vysočině .
Návdavkem třeba hrad Ledeč nad Sázavou, pak cestou přes historickou sklárnu v Tasicích do geografického středu země v Číhošti (místo "Číhošťského zázraku"), dále ke zřícenině hradu Chlum a když už budeme tady na Čáslavsku, co absolovovat cestu z Bláta do Bahna (brodění jen asi 20 km po středočeských silnicích) ... a dá se to vzít i přes místní část "Bahýnko" .

No a jako návdavek třeba pro jihočeskou sekci (od Pelhřimova již trochu dále), v okolí Blatné se dají nalést krásné obce s názvy "Uzenice" a "Uzeničky", poblíže jsou "Paštiky" (vzácný kostel Kostel svatého Jana Křtitele, postaveného dle plánů barokního mistra Kiliána Ignáce Dientzenhofera), za rohem je vesnice přezdívaná "Mekka Cagiváků" aneb "Chobot" a pro vyznavače již "zřícených zřícenin" je možné navštívit i zříceninu hradu nad rybníkem zvanou "Křikava". Za zmínku jistě stojí i obce na druhou stranu od Blatné a to Tchořovice (místo to známé jako centrum tradiční veteránksé burzy) nebo obec s poetickým názvem "Hajany" .

7.8.2017 v 09:22 | Nahoru | #16
Dobrej inzerát, držím palec

7.8.2017 v 09:24 | Nahoru | #17
Ventilek> Teda, aby nedošlo k mýlce, já parťáka na smraďochy a prskolety mám, ale tys napsal všeobecně - parťačku nebo tlupu parťaček... No jo, já si teď na ježdění nejvíc oblíbila ČZ Prase, máme za sebou sobotní keep respect a 80 km a musím říct, že na delší trasu bych to nechtěla... I když možností kam sáhnout je víc... Třeba nový přírustek - konopnice...

7.8.2017 v 09:50 | Nahoru | #18
Díky všem dámám za podporu , vážím si toho .

anii>
Však v pohodě, beru i tlupu , hlavně aby tam bylo také nějaké "smradlavé děvče" ... fuj, to je ale výraz , sám se stydím a očividně červenám , ale v případě těchto strojů to prostě tak je .

Za sebe prasátkem zatím posloužit nemohu, protože to moje jsem zdědil v moc špatném stavu a kdo zná dobře tento domácí dobyteček tak dobře ví, kolik práce dá ho zase vzkřísit .
Mj. až se zadaří a dám do kupy Rikšu ČZ 505, můžeme udělat nějakou unterradikální akci , ale tam si netroufám na cestovní rychlost větší jak 40 km/h, pač jinak bych se mohl v každé zatáčce vykotit jako každej druhej pošťák v oněch dobách (Rikša byla často přidělovaná do Spojů pošťákům). Zato svačinu pro celý tým budu mít kam dát .

Nicméně pokud vytáhneš Konopnici, tak po troše resuscitace (a pokud původní 6V zapalování dovolí) bych mohl vyrazit také s J 634 originál VB a plašit důchodce na návsích . Fakt to dobře funguje, když s něčím podobným přijede člověk na náves i v originál mundůru, hned se šušká "co se stalo, že je tu eSeNBák" ! I mi důchodci ve starých stodvacítkách běžně uhýbají skoro do škarpy, jen co mě zmerčí v zrcátku .

P. S.: Letos možná (jestli bude a nebudu někde v luftě), zajedu opět s motkou na výstavku do Křivsoudova na Dny české historie... to máš také poblíže... zato na Melecháč už dobrá léta s politických důvodů nejezdím

13.8.2017 v 21:29 | Nahoru | #19
Ahoj děvčata Jawisky ,

dnes jsem neměl čas na pořádný výlet, ale zbylo mi alespoň na slušnou projížďku, tak jsem pro vás natipoval další výletek s kulturním programem, kterého se můžete s Ventilkem zúčastnit .

Takže start by byl opět v Praze a směřovalo by se směrem Litoměřice, ovšem přes Velvary:

dále přes Černuc k zámku Hrdly:

... dalo by se to cestou vzít i přes vodní hrad v Budyni nad Ohří:

a směrem k Malé a Velké pevnosti Terezín:

a dále směrem k Zámku Litoměřice:

... aby bylo trochu přírody, tak kolem litoměřických chmelnic (chmel není jen na Žatecku..)

k neobvyklé zřícenině kostela sv. Václava (bude trochu teréní vložka ):

ale dalo by se stavit i u zámku přímo v Encovanech:

a zpět přes Roudnici:

zpět na Prahu.
Kdyby toho bylo ještě málo, dalo by se objet Říp a podívat se ještě do Mělníka:

Dneska jsem trasu projel a koštuje to nějakých 150 kilometříků .

Takže která z vás se příští víkend přidá ? Stačí napsat do PM a dohodneme detaily .

14.8.2017 v 07:20 | Nahoru | #20

14.8.2017 v 08:32 | Nahoru | #21

Ventilek píše: Jooo, děvčata, ještě jsem zapomněl, že cestou jsem někde před Terezínem viděl poutač na Muzeum kočárků, takže i tam se cestou můžeme podívat .

No hlavně opatrně, aby jste pak jeden na jaře nepotřebovali

14.8.2017 v 08:52 | Nahoru | #22

..nebo je to naopak nenápadně nápadně

14.8.2017 v 09:04 | Nahoru | #23
Jo hoši, někomu přeci musíme předat ty jawistické geny a lásku k Jawám .

Přeci jen ekonomické perpetum-mobile v Týnci nemůžu fungovat věčně a kdo jinej než fanoušek může nést čest značky (nebo její zbytek) dále...

P. S.: Před několika roky jsem byl v soukromém muzeu vozidel v Telči a shodou okolností tam zrovna mezi auty byla subvýstava právě kočárků (podle hesla pana majitele - co se komu doma nevejde, rád vezmu do svého muzea) a musím říci, že to samo o sobě i v kombinaci s auty vypadalo dobře . Ono totiž ty staré věci mají nějakého svého ducha a nápaditost, některé jsou designově zajímavé a kreativní a navíc v případě kočárků:
a) má jej každý motorkář jako své první kolové vozidlo (já prej také v mládí z kočárku koukal ven na točící se kolečka a prej jsem při tom taky jednou vypadl přímo na hlavu, při té kolmé cestě k zemi jsem zřejmě zahlédl okolojedoucí Jawu a zanechalo to na mě celoživotní následky )
b) když už mu doslouží, může z něj použít chromovaný blatníček jako kryt řetězu (ano, toto byl dobový tuzing jawistů, kdy klasický kejvačkový kryt šel do koše a místo něj se přivařil na poklici jen takový ten chromovaný oblouk, což je původem blatník z okoloválečných kočárků). A musíte uznat, že z jednoho kočárku šly udělat kryty hned na 4 Jawy ...

20.8.2017 v 20:47 | Nahoru | #24
Ahoj maloobjemové Jawistky ,

dnes se vám všem velmi omlouvám, že jsem vám nenabídl účast na dnešním výletu, avšak úplně jsem jej neplánoval a prostě to na mě odpoledne přišlo a nebyl čas ptát se, kdo je kdo . Vyrazil jsem tedy na okruh po Berounsku a Křivoklátsku.
První zastávkou od Prahy byl Svatý Ján pod Skalou a to prvně neogotická kaple sv. Maxmiliána (ani se mi do foťáku celá nevešla ), která je zároveň rodinnou hrobkou rodu Bergerů, kde Maxmilián Berger byl předsedou spolku pro dostavění Národního divadla:

a nelze nenavštívit i Kostel narození sv. Jana Křtitele:

Zvláště děvčatům místní domorodci doporučují vodu z místního pramene, která prý při pití má blahodárné účinky na věčné mládí .
Dále jsem přes kopečky vyrazil do Berouna, kde mě přistihl i slabší déšť, avšak nemohl jsem si odpustit pravidelnou berounskou zastávku u místního rodinného pivovaru Berounský Medvěd:

a také si nezajít pro místního Grizzlyho (zajisté až na domu... avšak po 100 km vzadu v hopsavém kufru se celkem agilně hrnul z té malé lahve ven ):

Pozor, toto pivko si můžete non-stop pořídit v místní vrátnici... tomu se říká služba zákazníkům .

Jedna z krásných cest z Berouna směrem na Prahu je přes Křivoklátské hvozdy, avšak na jejich okraji stojí určitě za prohlídku i zámek v Nižboru, posazený na skále vysoko nad řekou:

Zámek v Nižboru je sice krásný, ale cesta jím nekončí... a pokračováním na sever nemůžeme narazit na nic jiného, než na Lány a zejména Muzeum T.G. Masaryka, zvláště když se chcete vyhnout turisty přecpanému Křivoklátu:

... ovšem na místní zámek jsem se nehnal, neboť jsem nechtěl při krásné neděli potkat zrovna Zemana , zato jsem neodolal místní oboře s lamami a lamáky:

... no a pak už mi umřela baterka v mém památečním foťáku, takže už jen ve slovu .

Cestou z Lán směrem na Slaný určitě stojí za to, udělat malou zajížďku do Tuchlovic na místní legendární domácí ovocnou zmrzlinu a různé zmrzlinové speciály, jen si jej nedávejte příliš brzo po berounskému pivu a raději jako já, vyražte se kouknout do Stochova na památný dub sv. Václava. Cestou do Slaného určitě stál za prohlídku zámek a kostel ve Smečně a za chvilku už kostel ve Slaném.
Úplným závěrem ze Slaného se dá do Prahy dostat mnoha cestami, avšak já zvolil tu asi nejpoetičtější, tedy po venkovských silničkách kolem dolů v Brandýsku, dále přes legendární hrad Okoř a když už jsem se toulal, vzal jsem to kolem rotundy na Přední Kopanině .

Každopádně když to dneska nevyšlo, když se budete chtít přidat na nějakou příští Berounskou misi, stačí dát vědět do PM... ještě pořád je v okolí spousta zajímavostí, které stojí za shlédnutí . Abych vás trochu nalákal, tak třeba Tetín, Koněprusské jeskyně a další zajímavosti, které budou součástí příští vyjížďky

P. S.: Kdo by nevěřil, že naše dvoutaktní Jawy vznikly již v období novogotickém, tak přidávám důkaz

Naposledy editováno 20.08.2017 20:50:14

5.9.2017 v 08:17 | Nahoru | #25
Zdravím všechny Jawistky a maloobjemářky .

Jelikož už se v této sezóně zase tolikrát nepovozíme, tak jsem si vymyslel vyjížďku právě na dnešní odpoledne. Opět bude s kulturním programem a tentokrát se pojede od Prahy na Kralupy, Velvary přes Kmetiněves do Budyně nad Ohří (vodní hrad):

a zpět přes Roudinci:

a pokud toho nebudeme mít ještě dost, tak v Roudnici odbočka směr Mělník (okolo Řípu), případně až na Kokořín a zpět přes Obříství a Veltrusy .

Která z vás by se chtěla přidat (nebo tlupa motorkářek), tak vyrážím cca okolo 15. hodiny z Ruzyně, případně se můžete připojit někde cestou . Stačí napsat do PM nebo sem a ve skutečnost se promění váš sen .

12.4.2018 v 09:50 | Nahoru | #26
Ahoj drahé Jawistky,

máme tu zase novou sezónu a tak jsem se rozhodl opět oživit tuto "vlákennou mrtvolu" a opět nabídnout svou společnost na nějakou tu projížďku .

Takže opět hledám nějakou dámu se starým strojem nebo rovnou celou tlupu děvčat (ale né zase moc velkou, ať se tím 2T smradem neotrávíme) na letošní vyjížďky po krajích českých nebo i dále. Konkrétní výlety zatím nemám připravené, proto doufám, že mi s nimi pomůžete .