Toš hodně zdaru
Všechno nové a super nastavené. Sundal jsem zapalování a na magnetu našel kovové šponky. Ty mi to nejspíš ukostřovaly.
Zkus na to mrknout
Nazdar
Naposledy editováno 06.08.2017 15:38:27
podle toho že jsi musel frézovat vybrání pro cívky máš jistě starý typ motoru, kde bylo 20w zapalování a ty jsi tam dal zřejmě to polské 30w.
podívej se proto na rotor (magneto)- budou tam zepředu čísla. jestli je tam 05-6170 tak je to právě pro to 20w zapalování a tam jsou cívky poskládané trošku jinak (zapalovací cívka musí být vpravo dole), než pro tenhle tvůj nový stator. Jeli tam č. 20-6170 tak to máš správně pro tento stator, tedy 30w.(zap.cívka vlevo nahoře)
Kdyby bylo 20w magneto, tak vyndej ty dvě světelné cívky a dej tu zapalovací vpravo dolů - je to pro správné nasycení cívky, ve správný čas vůči předstihu. I když nutno říct že by to mělo tak nějak fungovat i když je to poskládaný špatně (je to taková legenda kvality jiskry, někomu to chodí a někomu blbne)
Taky se mi zdá že máš to zapalování natočený až nějak moc doleva a to by mohlo mít vliv na kvalitu /sílu jiskry, ale to už holt bude těma kladívkama, že to nejde dobře naladit.
píšeš cosi o odtrhu 0,35 - to je v pořádku, ale nikde nečtu nic o předstihu. Ten by měl být cca 1,5mm před horní úvratí (chytat by to mělo i na větší či menší předstih)
jestli máš nový válec, kterej ještě nejel, tak nečekej že to bude hned po montáži chytat na brnk, takže roztlačovat a roztlačovat.. předpokládám, že jinak je vše složeno správně, nikde nic nepřisává kolem válce, kolena karbecu, gufera pod zapalováním atd...
Vidím že tam nemáš vůbec filtrbox, to bude lepší ho tam mít - odpor vzduchu je důležitá věc. taky zkoušej víc svíček a né jen dvě, a vůbec jak vypadá po vyndání z válce? jeli mokrá -benzín teče (teď jen jestli né moc) suchá- neteče. A co indučka je to správně zapojený? od kladívka na 1 a 15 ukostřeno (funguje i opačně).. juj a teď koukám no foto a ty cívky jsou sakra daleko od rotoru, dej je co nejblíž, ale ať to zas nedrhne.. Taky odtrh na svíčce mrkni jestli je kolem 0,4mm
Myslím že bude problém v celkovém nastavení toho zapalování a v kombinaci s karburátorem se tomu nechce.. no nic bádej dál a napíš poznatky, pak zase něco vykoumáme.. jo a otoč si tu závlačku na řetězu, máš ji obráceně
ten kabel od vypínače je vlastně jen chcípák, tím to akorát vyzkratuješ v přepínači a motor zemře.. že je odpojen nic neznamená, musel by být ukostřen - pak by to neházelo.. a to že ti to hází asi bude tím že tam prostě nějaký ten odtrh furt je
Naposledy editováno 22.08.2017 14:12:50
1 reakcí na tento příspěvek Zapalování
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 9 | 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1 |
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 38 | 6.4.2024 v 18:24 docent |
Jawa 50 nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr | Dominik07 | 7 | 1.4.2024 v 13:50 Dominik07 |
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 13 | 25.3.2024 v 11:50 papiboy |
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 2 | 23.3.2024 v 14:06 moje-moto |