bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zapalování
Zdravím ,před nedávnem ,jsem dělal GO motoru u pionýra ,vše chno je nové ,celé nové magneto,kondenzátor sem měnil už dvakrát ,a jiskru to háže ,ale jen občas ,parkrát to hodí pak zase chvilku nic a pak zase jo ,předstih a otrh je sestelovaný podle měrek ,a ne a ne to nakopnout a ani při roztlačení ,benzin tam teče ,karburátor je nový ,plovák seštělovaný ,svíčka taky ,zkouším to i se starou a furt nic ,a nevím si s tím rady ,poraďte mi prosím ,nebo to už fakt žduchnu do škrarpy 😂😂

Zapalování

6.8.2017 v 14:56 | Nahoru | #1
Čau, s bratrem jsme měli každý pincka a oba jsem nastavoval úplně jinak, odtrh u mého byl 2x větší než dle maxima výrobce a u brachoveho fichtla byl odtrh 0.1mm. Zkus metodu pokus omyl a nastav v různém rozmezí a zkus si od někoho půjčit i jinou indukční civku, pokud mas svíčku mokrou tak bude problém jen v té elektrické.
Toš hodně zdaru

Zapalování

6.8.2017 v 15:08 | Nahoru | #2
Já po generálce 20tky měl podobný problém, pár km to jelo, pak to začalo vynechávat, jednou jiskra jo, jindy občas bez..
Všechno nové a super nastavené. Sundal jsem zapalování a na magnetu našel kovové šponky. Ty mi to nejspíš ukostřovaly.
Zkus na to mrknout
Nazdar

Zapalování

6.8.2017 v 15:31 | Nahoru | #3
Díky moc za rady ,šponky sem taky našel ,tak sem je vysál ,a poradne očistil ,a nic , pokus omyl jsem vyzkoušel taky ,a bud nehazelo vubec jiskru a nebo jen málo ,já když jsem koupil to nove magneto tak tady byl jeden velký problém ,nemohl sem ho na pasovat do karteru ,tak sem to musel vyfrézovat ,aby jsem vůbec mohl štelovat magneto, vadily tam velké cívky ,nikdy se mi nic takového nestalo ,a stejně všechno jsem vyzkoušel a pořád nic a cívku jsem od zkoušel na babetě a šlape jak hodinky

Naposledy editováno 06.08.2017 15:38:27

Zapalování

6.8.2017 v 15:34 | Nahoru | #4


Naposledy editováno 06.08.2017 15:35:18

Zapalování

6.8.2017 v 17:44 | Nahoru | #5
Takže jiskru už to háže pořád i po vytažení z válce ale pořád se to nechytá ,zkoušel jsem i do válce stříknout benzín ,a ani tak ,jiskra je úplně fialová a porad nic ,už si nevím rad ,prosím poraďte

Zapalování

6.8.2017 v 18:39 | Nahoru | #6
Střílím od pasu, ale nové zapalování, znamená i nové kladívko = vysoký jezdec na vačce a na to se mi zdá (podle fotky) že máš velmi malý odtrh.
Mezera kontaktů 0,4mm v horní úvrati.

Zapalování

7.8.2017 v 15:28 | Nahoru | #7
Odtrh mám 0,35 mm nastavený ,napdlo me ještě komprese ve válci ,ale jsou nové kroužky,válec i píst ,tak už opravdu nevím

Naposledy editováno 07.08.2017 15:29:52

Zapalování

7.8.2017 v 18:11 | Nahoru | #8
fuha draku, je vidět že máš snahu, tak se ti pokusím předat něco málo rad

podle toho že jsi musel frézovat vybrání pro cívky máš jistě starý typ motoru, kde bylo 20w zapalování a ty jsi tam dal zřejmě to polské 30w.
podívej se proto na rotor (magneto)- budou tam zepředu čísla. jestli je tam 05-6170 tak je to právě pro to 20w zapalování a tam jsou cívky poskládané trošku jinak (zapalovací cívka musí být vpravo dole), než pro tenhle tvůj nový stator. Jeli tam č. 20-6170 tak to máš správně pro tento stator, tedy 30w.(zap.cívka vlevo nahoře)
Kdyby bylo 20w magneto, tak vyndej ty dvě světelné cívky a dej tu zapalovací vpravo dolů - je to pro správné nasycení cívky, ve správný čas vůči předstihu. I když nutno říct že by to mělo tak nějak fungovat i když je to poskládaný špatně (je to taková legenda kvality jiskry, někomu to chodí a někomu blbne)
Taky se mi zdá že máš to zapalování natočený až nějak moc doleva a to by mohlo mít vliv na kvalitu /sílu jiskry, ale to už holt bude těma kladívkama, že to nejde dobře naladit.
píšeš cosi o odtrhu 0,35 - to je v pořádku, ale nikde nečtu nic o předstihu. Ten by měl být cca 1,5mm před horní úvratí (chytat by to mělo i na větší či menší předstih)
jestli máš nový válec, kterej ještě nejel, tak nečekej že to bude hned po montáži chytat na brnk, takže roztlačovat a roztlačovat.. předpokládám, že jinak je vše složeno správně, nikde nic nepřisává kolem válce, kolena karbecu, gufera pod zapalováním atd...
Vidím že tam nemáš vůbec filtrbox, to bude lepší ho tam mít - odpor vzduchu je důležitá věc. taky zkoušej víc svíček a né jen dvě, a vůbec jak vypadá po vyndání z válce? jeli mokrá -benzín teče (teď jen jestli né moc) suchá- neteče. A co indučka je to správně zapojený? od kladívka na 1 a 15 ukostřeno (funguje i opačně).. juj a teď koukám no foto a ty cívky jsou sakra daleko od rotoru, dej je co nejblíž, ale ať to zas nedrhne.. Taky odtrh na svíčce mrkni jestli je kolem 0,4mm
Myslím že bude problém v celkovém nastavení toho zapalování a v kombinaci s karburátorem se tomu nechce.. no nic bádej dál a napíš poznatky, pak zase něco vykoumáme.. jo a otoč si tu závlačku na řetězu, máš ji obráceně

Zapalování

21.8.2017 v 18:19 | Nahoru | #9
Ještě jsem se chtěl zeptat ,jak má být nastavená vačka ? Ma met stálou polohu nebo se sní da nějak štelovat ??

Zapalování

21.8.2017 v 19:08 | Nahoru | #10
Tak ted jsem z toho jelen ,mám odpojeny kabel od vypínače a kladívko sebou ani necukne ale jiskru to hodí jak blázen

Zapalování

Skvělá odpověď, děkuji! 21.8.2017 v 21:01 | Nahoru | #11
vačka má drážku a rotor má takovej malej výstupek... to je aretace.. můžeš vačku klidně posunout a ten výstupek se narovná. Sice by to mělo být tak jak to má být, už jen proto, že záleží na poloze vačky kvůli těm šesti magnetům a magnety zase mají hrát k poloze cívky, ale fungovat by to mělo..

ten kabel od vypínače je vlastně jen chcípák, tím to akorát vyzkratuješ v přepínači a motor zemře.. že je odpojen nic neznamená, musel by být ukostřen - pak by to neházelo.. a to že ti to hází asi bude tím že tam prostě nějaký ten odtrh furt je

Zapalování

22.8.2017 v 11:34 | Nahoru | #12
Takže jak jste mi psal minulé ,mate pravdu je to 30w magneto ,včera jsem.si na pomoc pozval strejdu ale výsledek porad neúspěch ,zkousely jsme všechno ,předtím když jsme otočily váčku o 180° tak krasne kladívka chodily ale poté co jsme ji daly drážku na drážku ,tak sebou po sestelování ani necukli. Zkoušely jsme to 5x a nic porad se nepohly ,a jak jste psal ze máme posunout blíž cívky tak je problém v tom ,ze oni jsou dělané na jeden průměr ,tudíž snímá nejde pohnout ,da se s tím něco delat ? Zvětšit otvor ,vyfrézovat ?? Opravdu nevím ,jestli třeba ta vačka není sjeta ,kladivka jsou nové ,prostě všechno je tam nové,děkuji moc za každou radu

Naposledy editováno 22.08.2017 14:12:50

Zapalování

22.8.2017 v 17:14 | Nahoru | #13
Ted jsem sundal magneto a na rotoru je číslo 05 6170 ale magneto žádné značení nemá

Zapalování

24.8.2017 v 18:30 | Nahoru | #14
Prostě to nejde nijak sestelovat ,už me to nebaví ,sedmi u toho cel odpoledne každý den a furt nic ,už nevím ,mam napojeny motor na zadni kolo aby jsem nemusel tlačit ,hodim tam trojku ,a jediné kam jsem se dostal tak k tomu ze střílí z výfuku už jak kdyby to jelo ale porad ne ,směs je sestelovana ,karbec čistý ,kladívka sestelovane ,a nic

Zapalování

24.8.2017 v 20:39 | Nahoru | #15
Podivej se jak se rozviraji kladivka. Meli by kosek pred horni uvrati tzn. 2mm asi rozepnout a hned zas sepnout, asi 2.5 cm pod horni uvrati, ale to nemam zmereny. Pokud se dotknou jeste mezi tim, je to spatne. Vetsi odtrh by to mohl vyresit. Hodne stesti

Zapalování

2.9.2017 v 16:16 | Nahoru | #16
Jenomže já když otocim váčku tak jak ma byt tak se mi to vubec nehýbe a nejde to sestelovat ,a když ji otocim o 180°tak to jde stelovat ale zase nejde sdělovat odtrh ,co stim může byt ? Zkousim stou vačkou hýbat různé a cívky jsem prehazoval znova natáhl elektro ,a nic

1 reakcí na tento příspěvek Zapalování

2.9.2017 v 16:19 | Nahoru | #17
A ještě jedna věc ,když zaslapnu a nebo když to tlacim tak hrozné cinka něco ve válci ,tam je vše nové taky ,čím to muze byt ?

(reakce na) Zapalování

16.9.2017 v 17:17 | Nahoru | #18
Dawix> válec neni zajetý... a předpokládám že si po výbrusu nesrazil hranu kanelů....

Zapalování

17.9.2017 v 17:12 | Nahoru | #19
Pist Ti klepe asi o hlavu. Jak serizujes odtrh a predstih?

Zapalování

18.9.2017 v 19:50 | Nahoru | #20
NJN fichtl..
My jsme měli před časem taky podobný problém,
Nakonec stačilo otočit stator a fichtl jel.
Samozřejmě ne na dlouho
Tak jsme vyměnili i indučku a hotovo,
A nebo je tu ještě jedna možnost,
KOUPIT NOVÝ ULOŽENKOVÝ MOTOR ZA 9000
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent
Jawa 50 nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr Dominik07 7 1.4.2024 v 13:50 Dominik07
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 2 23.3.2024 v 14:06 moje-moto


TOPlist