globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení plynu, sytiče a otáček BMW r1150r
21.7.2017 v 09:39
Zdavím všechny dvoukolaře,
mám dotaz. Jak nejlépe seřídit plyn, sytič a otáčky motoru u motocyklu BMW r1150r rockster.
Díky za Vaše rady, postřehy, atd...

Kolama dolů.
J.

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení plynu, sytiče a otáček BMW r1150r

21.7.2017 v 13:03 | Nahoru | #1
Synchronizace válců pomocí měřičů podtlaku.

(reakce na) Seřízení plynu, sytiče a otáček BMW r1150r

21.7.2017 v 13:05 | Nahoru | #2
RTourer> A mohu si to udělat vlastní silou, nebo to musím napojit na diagnostiku? Díky, moc tomu nerozumím....

Seřízení plynu, sytiče a otáček BMW r1150r

21.7.2017 v 14:51 | Nahoru | #3
Základ je zda se do toho už někdo nevrtal a nastavení dorazů klapek a potenciometru je správné. Pak potřebuješ jen měřák podtlaků, případně "šlauchváhu" (koukni na youtube- je toho tam spousta) a manuál (najdeš zde v sekci "Motokatalog - Manuály).
Případně vše najdeš na www.bmwgs.cz
Pokud tomu moc nerozumíš tak na první seřízení zajeď k http://www.motorkari.cz/profil/?uid=81939
Má dílnu za "Renaultem" v Ďáblicích

Naposledy editováno 21.07.2017 14:55:06

Seřízení plynu, sytiče a otáček BMW r1150r

21.7.2017 v 17:19 | Nahoru | #4
Nejdřív ventily, pak synchro, pak volnoběh. Potřebuješ vybavení na synchronizaci(budíky, twinmax apod.).
Sytič se nenastavuje. Páčka jen zvedá volnoběh a pokud ho nedrží ani při maximálním otočení, je chyba někde jinde.
Volnoběh nastavíš velkými mosaznými šrouby v tělesech klapek(neměl by mezi nimi být větší rozdíl než půl až jednu otáčku).

Synchronizace se dělá ve svou krocích: při volnoběhu a při zvýšených otáčkách, protože při volnoběhu ladíš mosaznými šrouby
a při zvýšených otáčkách nastavuješ šrouby co jsou mezi lankem a kulisou klapek.

Pokud nejsi dobrodruh a/nebo aspoň trochu nerozumíš, dej to někomu kdo to zná. Když to rozhásíš, konec světa nenastane, ale přiděláš si potíže.

Seřízení plynu, sytiče a otáček BMW r1150r

21.7.2017 v 19:34 | Nahoru | #5
Taky bych to dal nekomu, kdo to umi ;) Da se to udelat, ale je s tim vis co. Znaly servisak to ma za par minut.

Seřízení plynu, sytiče a otáček BMW r1150r

1.10.2017 v 23:17 | Nahoru | #6
Zdravím. Po vystřídání několika značek moto jsem se dostal k BMW R1150R r.v.2002. Je to takový mazlík a já se s ním seznamuji. Chtěl jsem mu dopřát trochu péče, tak jsem zajel k mechanikovi na doporučení. Vyměnil osičky klapek a seřídil. Nejsem si jist, zda je vše správně. Při ustálené rychlosti moto nepříjemně nepravidelně cuká. Starty jsou teď taky horší. Studený na sytič má co dělat aby nezdechl a teplý startuju se sytičem, který záhy mohu vypnout. Zjistil jsem, že mosazný šroub na pravé klapce je téměř zašroubovaný. Jsem tak trochu zklamán a nevím, co s tím. Nevěřím, kdyby takhle cukala každá 1150, že by s tím lidi nalítali přes 100000km. Moto mě moc baví, ale to cukání je utrpení. Poradí někdo? Děkuji

Seřízení plynu, sytiče a otáček BMW r1150r

1.9.2023 v 09:36 | Nahoru | #7
Ahoj, je někdo v Libereckém kraji kdo by se mi mrknul na 1150 RTčko? Komplet to nějak seřídit a vyměnit gufero pod Hallem?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojka BMW R 1150 R pidulik 1 Dnes v 18:54 JwKS_Pavel
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 10:51 kokoška.


TOPlist