prosím teorie a odhady nechci - jen reálné zkušenosti. díky
2 reakcí na tento příspěvek karbonová KOLA - zkušenosti
Naposledy editováno 14.07.2017 20:32:38
1 reakcí na tento příspěvek karbonová KOLA - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek karbonová KOLA - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek karbonová KOLA - zkušenosti
Driffter píše: To co nechce většina z vás slyšet, je že nejedete dostatečně rychle na to aby jste ten rozdíl poznali. Zajeďte Brno pod 2:15 a na druhou jízdu si nasaďte carbonový kola, a možná rozdíl poznáte. Čím větší rychlost, tím to jde poznat. Osobně jsem pro kované kola
Tak to je samozřejmé.
Druhá věc je ale kovaný hliník a kovaný hořčík. Magnézium je možná více náchylnější k defektu, než karbon (viz. WSBK)...
Zalezi na jakou motorku se to da - obecne se davaj casto na moderni - top - stroje a tak rozdíl neni moc velkej, protoze dnešní r1 apod maji lehky kola uz v sérii. Pokud se takovy kola daji na neco 10+ let starého, je to pocitove znat uz na ovladatelnosti, casto je to spojene s konverzi na 520retez, takze trochu muze byt znat i lepsi akcelerace.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karbonová KOLA - zkušenosti
BlackSabbath píše: Přemýšlel jsem o nich. Ale nevím, jak je to s výdrží a odolností na našich silnicích. Navíc u nejrozšířejších BSTček se mně moc nelíbí design. A poslední věc, nepoužívají se na závodech. Takže jsem volil kovaná kola. Ale známej je má, můžu se zeptat.
Já bych se spíše bál o hrany těch ráfků při přezouvání gumy montpákou bez chráničky
1 reakcí na tento příspěvek karbonová KOLA - zkušenosti
Ale pak stačí vygůglit www.google.cz/search a hned je jasné, že to asi žádná výhra nebude...
Pak jedině kola Dymag a Rotobox, ty jsou ještě lehčí, než BST, ale dizajnouvě hnus...
Srovnání:
předek rotobox - 2,63kg
předek BST - 2,77kg
předek RSV4 Factory - 2,95kg (OEM, ALU)
zadek rotobox - 3,38kg
zadek BST - 3,68kg
zadek RSV4 Factory - 4,70kg (OEM, ALU)
E: za mě - za 3000USD to fakt nestojí...
Naposledy editováno 17.07.2017 16:22:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karbonová KOLA - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek karbonová KOLA - zkušenosti
Úprava dodávána jako SET, obsahovala nejen kola, ale také podvozek (krom dalšího). Podvozek se v podstatě celý přizpůsoboval/točil okolo nižší neodpružené hmoty karbon. kol. Samostatnou instalaci pouze kol - v rámci legislativy SRN pro provoz - úpravce AC Schnitzer neodsouhlasí, právě pro nikoli nepodstatnou změnu chování motocyklu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karbonová KOLA - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karbonová KOLA - zkušenosti
dewwil píše: Franky> jo tohle jsem si myslel, že nestačí prásknout jen karbonový kola a fertig, ty tlumiče pracují s jinou neodpruženou váhou a musejí se poladit, ono to není jen tak, radši bych dal kovaný. Ale doladit se dá vše... Já bych se na karbonech po našich cestách bál, i když se mi líběj...
tak kovany pokud budou lehci tak je to to samy... pokud lehci nebudou, neni treba je tam davat...
a AC schnitzelovi se nedivim, taky bych radeji prodaval setik karbonovejch kol i s tlumicema :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karbonová KOLA - zkušenosti
Netušíte někdo, proč na těch kolech nedělají jednu vrstvu karbon-aramid?