bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu-nejede-vyřešeno-
12.7.2017 v 21:59
Ahoj, prosím o radu. Koupil jsem aprilii sr 50 ditech v nepojizném stavu, motor točí ale nenaskočí. Je tam nová svíčka a vstřikovač (modré barvy). Svíčka mokrá. děkuji všem za radu

Naposledy editováno 25.07.2017 20:18:20

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

13.7.2017 v 08:02 | Nahoru | #1
Na jasně položenou otázku jasná odpověď. Může to dělat cokoli a nebo něco jiného.

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

13.7.2017 v 08:05 | Nahoru | #2
víš o tom, že ten před tebou to prodal kvůli tomu, že je to Ditech, tedy zkusil upúlněvše a nic nepomohlo....???

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

13.7.2017 v 08:53 | Nahoru | #3
Jednotka? Ted neco podobneho resime s ditechem od kamose...

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

13.7.2017 v 09:39 | Nahoru | #4
Komprese? Tlak paliva? Tlak kompresoru?

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

13.7.2017 v 11:17 | Nahoru | #5
Co za chyby ti hlásí, pokud je to 3,4 tak nenastartuješ, vymaž chyby.

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

13.7.2017 v 21:06 | Nahoru | #6
CHyba je tam čislo 8, klapka nebo cdi.

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

14.7.2017 v 20:22 | Nahoru | #7
Klapku zkontroluj, nic jí nebude, pokud to hlásí chybu CDI, tak zkontroluj dráty, konektory, pokud ani to nepomůže, tak jedině nahradit.
Ještě mě napadá, když chyby vymažeš, zkus jestli se objeví znova, pokud ano, pak jedině nové/použité CDI

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

14.7.2017 v 21:52 | Nahoru | #8
Klapka nová, svíčka nová. Nastartoval jsem s plynem, nedrží volnoběh, jde moc paliva. Furt hlásí chybu 8, takže asi jednotka

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

15.7.2017 v 13:30 | Nahoru | #9
Pokud chytne a uchlatá se, je CDI v pořádku, Chyba 8 je problém s TPS, způsob nastavení TPS znáš, dělal jsi?.
Zkontroluj našponování bovdenu plynu, nemáč moc?
Pokud tohle je ok, je možné že odešel regulátor tlaku paliva, ale s tím jsem se zatím nesetkal.

Jeden fígl, pokud se ti povede nastartovat, udrž ji v chodu a donut ji vrčet na vyších otáčkách, dokud se trochu neohřeje, pokud se zlepší chod, sundej hadici kompresoru a vyčisti jí, bude nejspíše plná emulze oleje a vody, to může být ta chyba, proč to špatně vstřikuje palivo do válce, má málo vzduchu pro chod motoru.

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

16.7.2017 v 11:07 | Nahoru | #10
TPS- je nastaveni skrtici klapky?- to jsem dělal.

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

16.7.2017 v 11:54 | Nahoru | #11
Hadice od kompresoru je čistá, ten kompresor má foukat? Jak se nastavuje TPS? děkuji

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

16.7.2017 v 21:47 | Nahoru | #12
Hadice od kompresoru čistá, kompresor natlačí 4.bar. Svíčka mokrá-nechytne. Jde nějak proměřit regulátor tlaku paliva?

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

17.7.2017 v 20:04 | Nahoru | #13
Ahoj, benzin jsi dal novej? Vypustil jsi nádrž, po nějaké době ten starý benzín prostě nezapálíš.
Klidně rozpoj koncovku hadice u motoru a nech pomocí čerpadla tlačit benzin ven (tenký, celkem rychle tryskající paprsek benzinu).

TPS je snímač polohy klapky ovládané plynem, hned za filtrem vzduchu, je tam i konektor.
TPS dává ECU informaci o plynu, následně ECU řídí množství paliva atd.

Nastavení TPS:

Zapneš zapalování, nech zapnuté.
Odpoj konektor TPS, na přístrojovce začne blikat červená kontrolka, nech cca 10 sekund rozpojené.
Vypneš zapalování, vyndej klíč (jen pro jistotu).
Zapoj konektor TPS.
Zapneš zapalování a poté co přestane tlakovat palivové čerpadlo (normálně bys startoval), hned vezmi za plyn a plynule s ním otoč na doraz (plnej plyn) a následně jej. pust. Při tom si ECU dle údajú z TPS "osahá" průběh plynu (min-max poloha).
Vypni zapalování.

Následně vyvolej diagnostiku. Měl bys mít chyby 3,4,5,6,7,8, už kvůli těmto chybám ti skůtr nechytne, ECU nedovolí, zkoukni kódy a při opakování kódů nech diagnostiku blikat, nejlépe na cca 1-2 hodinu odejít - vynuluje se pamět (musí přestat blikat).

Následně Vypni zapalování -hotovo.

Zapni zapalování a startuj, měl by chytnout - bez plynu (klidně delší dobu nech točit cca5 sekund starter měl by alespon škytnout), pokud ne startuj a hraj si s plynem, musí chytnout, pokud ano máš vyhráno, nech ho prohřát. Zkus přidat plyn.
Někdy opakovaně chcípá, mělo by se to rychle urovnat.

Pokud se nepovede, začni chybama. Dej vědět jak si dopadl.

Jakej je to rok?

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

17.7.2017 v 21:24 | Nahoru | #14
Dnes jsem se v tom chvílu vrtal a přišel jsem na jednu věc. Vytahl jsem svíčku, zapl klíček-počkal jsem až zhasne čerpadlo, zatočil jsem-benzín vycákal ven, namontoval svíčku a nastartoval jsem a chytl. Když jsem odmontoval hlavu vstřikovače a vstřikovač, zkusil zatočit, vstřik pěkně nerozprašuje, ale cáká. Odmontoval jsem hadici od kompresoru, napojil jsem na ní ofukovací pistolu z kompresoru, a foukal do ní mírně vzduch, začal jsem startovat a vstřik pěkně rozprašuje. A ještě jsem si všimnul že v té hadici která vede ke kompresoru od hlavy svrikovače je benzín. Že by problém v regulátoru tlaku paliva či kompresoru?

Jinak rok 2004. děkuji

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

18.7.2017 v 19:04 | Nahoru | #15
V příspěvkách jsem někde četl že jsi kontroloval tlak kompresoru a dává 4 Bary.
Než budeš hledat nový regulátor tlaku paliva, zkus odpojit hadici od kompresoru ze skútru a hadici napoj na nějaký jiný kompresor, natlakuj na 4 bary a zkus nastartovat, budeš mít jistotu že vzduch tam je, chytne/nechytne?

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

18.7.2017 v 21:45 | Nahoru | #16
Kompresor natlaci 4 bary, ale neni to hned. Benzín v hadici od kompresoru, má být či ne?

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

19.7.2017 v 17:02 | Nahoru | #17
Benzin v hadici od kompresoru být určitě nemá, kompresor než natlakuje tak to určitě nějakou dobu trvá, proto okruh vduchu vstřik, hadice, kompresor, musí tešnit, měl by i po vypnutí motoru, pokud ne, je problém.

Zkus to s tím kompresorem, hned uvidíš o co jde, dej vědět jak jsi dopadl.

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

19.7.2017 v 18:27 | Nahoru | #18
Dnešní zjištění na první start nechytne protože se ulije svíčka, po vysušení svíčky jede. Při teplém motoru, zapnutí klíčku, načerpání čerpadla benzínového, nechytne-mokrá svíčka. s tím kompresorem vyzkouším. zatím děkuji

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

19.7.2017 v 18:27 | Nahoru | #19
Nemůžou to třeba dělat jen gumičky vstrikovače?

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

20.7.2017 v 11:20 | Nahoru | #20
Ahoj, těch gumiček je tam řada a pravda je že Ditech na ně občas trpí, pokud se to rozebere a poškodí se těsnící kroužky, může to být ono a příznaky na to i docela vypadají.

Pokud by jsi chtěl, sadu těch kroužků, mám. Objednal jsem a nepoužil, měl jsem vadný kompresor (netěsnil).
Jen upozornění, pokud budeš vyndavat vstřikovač z hlavy, hodně opatrně, pokud poškodíš teflonový kroužek stojí dardu.

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

25.7.2017 v 20:42 | Nahoru | #21
Ahoj, dnes vyřešeno, zprovozněno. Špatný regulátor tlaku, nachází se ve vstřikovací hlavě zespodu, bohužel nejde koupit samostatně. Vždy po natlačení palivového čerpadla se dostával benzín do vduchu, při startu vstřik utopil svíčku. Opravit nebo spíše přijít v čem je chyba mě dalo docela zabrat, kdo se v tom nevyzná, tak to nemusí ani zkoušet, závada může být od jednotky až po gumičku. Jinak děkuji uživateli Nartas- dík moc, a všem držím palce co to ladí

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

26.7.2017 v 08:57 | Nahoru | #22
ses dobrej ze jsi to dotah do konce, to se mi u tohoto stroje nikdy nepovedlo

(reakce na) Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

4.1.2018 v 10:03 | Nahoru | #23
zdravím je ještě k mání ta sada těch Okroužků a je tam i to teflonové těsnění ?

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

26.4.2018 v 21:49 | Nahoru | #24
cau prosim take o radu ditech ,svicka sucha ,cerpadlo paliva tlaci ,chyba 12 a13 ,,asi vstrikovac podle kodu ma nekdo zkusenost diky ,na startovaci spray bezi bez nej ne tak opravdu bude problem v palivu ale kde

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

27.4.2018 v 06:41 | Nahoru | #25
Pamatna slova Scootlandu

SR Ditech VAROVÁNÍ: Pokud Ditech funguje, je celkem fajn, ovšem nikdy to netrvá dlouho. Tomuto skútru se vyhněte obloukem. Ve chvíli kdy začne stávkovat jej nedá nikdo dohromady a můžete jej maximálně rozprodat na díly. Ditechy vůbec nebereme na servis. Stejně tak se vyhněte i SR z roku 2001-2003 s Morini motorem a karburátorem. Též se nejedná o zdařilou motorizaci, navíc jsou již některé díly uplně nedostupné.

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

9.5.2018 v 17:41 | Nahoru | #26
laja- kdy naposledy di-tech jel?

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

21.6.2018 v 09:28 | Nahoru | #27
Když to tu tak čtu tak mám pocit se vyvrátím. Šéf vzal teďka na servis hned 3 ditechy a ani jeden nejede

Prosím o radu-nejede-vyřešeno-

10.8.2023 v 19:33 | Nahoru | #28
Ahoj , už je to pár let ale přesto to zkusím. Mám úplně totožný problém jako Marrkk. Hadice od kompresoru plná benzínu a svíčka zalitá. po zapnutí okamžitě začně valit benzin do kompresoru. Jde ten regulátor někde sehnat ? zkoušel jsem hladat všude ale je to docela problém. Děkuji komukoliv za jakoukoliv radu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia SR50 vstrikovací hlava Aprilia SR 50 Ditech kokoška. 6 13.8.2023 v 00:02 Deniiisek
Aprilia SR50 - nefunkční Display Aprilia SR 50 Ditech PanTaus 1 4.10.2022 v 13:27 X-tra-X
Oprava aprilia SR 50 ditech Aprilia SR 50 Ditech ZbyněkF 9 7.6.2022 v 12:47 Vojta24
Aprilia Sr 50 DiTech těsnení vstřik... Aprilia SR 50 Ditech kokoška. 2 5.11.2021 v 19:46 lubosak13
Aprilia SR50 ditech Aprilia SR 50 Ditech mogulus 5 24.5.2020 v 19:43 Spídžet


TOPlist