mám použité karburátory z hondy blacbird 1100xx na autě, startuje mi to bez sytiče, šroubky směsy mám jen na 1/2 otáčky a po zahřátí to začne tarokovat -volnoběh klesa a nakonec to chcípne.
Druhým tyto karburátory chodí dobře, chtěl bych se zeptat jestli někdo z vás se již nesetkal u karbecové motorky s tím že si přisává karbec benzín(neznámo kudy) do objehu.
Myslím si že to bude tento problém a nevím kudy by to mohlo přisávat-přes sytiče to asi ne, ty jsou zavřené na doraz, možná pře šroub který odpojuje volnoběh když se zavře plyn(aby nestřílelo do výfuku), pouze moje spekulace, faktem je že to musí přisávat někudy benzím protože jinak by to studené bez sytiče nechytalo(dá se říct na brnka) a pak po ohřátí netarokovalo.....
Jestli máte z karbeci keihin nějaké zkušenosti poraďte.
Díky.
2 reakcí na tento příspěvek Honda blackbird 1100xx-startuje bez sytiče, po zahřátí tarok...
Všechny jehl. ventily jsem kontroloval mají čisté dosed.plochy, no asi dám ještě jednou ty karbece ven z auta a zkusím funkčnost sytičů, jestli dovírají a změřím tlak paliva, sice nevím čím...snad tímto krámem...http://www.auto-moto-dilna.cz/index.php?route=product/product&product_id=1137 protože to musí tlačit max.2bary(0,2atm), venkovští opraváři tlakoměr na palivo většinou nemají, nebo mají na vyšší tlaky(PRO AUTA).
Slušně řečeno jsem z toho nešťasný už se s tím hraju téměř 2 roky(příležitostně) a furt není vyřešeno.....
(reakce na) Honda blackbird 1100xx-startuje bez sytiče, po zahřátí tarok...
mira76 píše: nic proti chlapy, ale jehly mají dosedací plochy pogumované, takže tam problém nebude, seřízení podtlaků má vliv jen na rovnoměrnost chodu motoru při zátěži, ne v nízkých , synchronizace taky, možná mě ještě napadlo změřit tlak paliva protože je to plechovka(auto) tak jsem musel použit dopravní paliv. čerpadlo a jestli dává moc, tak by mohli jehlové ventily propouštět....
Všechny jehl. ventily jsem kontroloval mají čisté dosed.plochy, no asi dám ještě jednou ty karbece ven z auta a zkusím funkčnost sytičů, jestli dovírají a změřím tlak paliva, sice nevím čím...snad tímto krámem...http://www.auto-moto-dilna.cz/index.php?route=product/product&product_id=1137 protože to musí tlačit max.2bary(0,2atm), venkovští opraváři tlakoměr na palivo většinou nemají, nebo mají na vyšší tlaky(PRO AUTA).
Slušně řečeno jsem z toho nešťasný už se s tím hraju téměř 2 roky(příležitostně) a furt není vyřešeno.....
Nejde o dosedaci plochy... Ale kolem tech valecku v kterych beha jehla jsou gumovy o-krouzky.. byvaji aretovane sroubkem...jinak podtlaky maji vliv na pravidelnost chodu motoru a rovnomernost v celym spektru... Zaklad je mit v cajku karbce a pak muzes laborovat dal... Jeste me napada, blackbird ma podtlakovy cerpadlo. To cerpadlo tim, ze vytvari pulsy pomaha otevirat membrany... Ale pokud to funguje ostatnim bude to jen o tom naladeni... Membrany mas v poradku??? Co jehly??? Jakou barvu maji svicky??? Co trysky??? Origo???
Naposledy editováno 06.07.2017 09:36:58
1 reakcí na tento příspěvek Honda blackbird 1100xx-startuje bez sytiče, po zahřátí tarok...
(reakce na) Honda blackbird 1100xx-startuje bez sytiče, po zahřátí tarok...
Fugo píše: Problém máš v tom, že to zasobujes čerpadlem co dává 2bary tzn ca 2atm a né 0.2atm... To ti pretlaci jehly plováků a benzin tam teče nekontrolovane, použij membránové čerpadlo z motorky....
ako vieš, že tam má 2 bary? Nenapísal aké auto. Keď dával karburátory na auto, čo malo pôvodne karburátor?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda blackbird 1100xx-startuje bez sytiče, po zahřátí tarok...
mira76 píše: ...seřízení podtlaků má vliv jen na rovnoměrnost chodu motoru při zátěži, ne v nízkých, synchronizace taky....
Jaký je rozdíl mezi seřízením podtlaků a synchronizací?
A co se seřízení týče, je to právě naopak - čím víc jsou klapky otevřené, tím menší má synchronizace (neboli seřízení podtlaků) vliv. Obávám se, že se svým přístupem k věci problém nevyřešíš
(reakce na) Honda blackbird 1100xx-startuje bez sytiče, po zahřátí tarok...
1100Virago píše: Jaký je rozdíl mezi seřízením podtlaků a synchronizací?
A co se seřízení týče, je to právě naopak - čím víc jsou klapky otevřené, tím menší má synchronizace (neboli seřízení podtlaků) vliv. Obávám se, že se svým přístupem k věci problém nevyřešíš
Popravdě taky jsem úplně prvně nechápal když jsem to četl... :) navíc jak psali kluci, karbce musíš mít ve stejný pozici jak na motce nebo mít upravený hladiny a z nádrže mít prostě podtlakový čerpadlo se stejným tlakem případně s malinko větším kvůli delší hadici vedení paliva...
Jinak přepad z plovákovek mám vyvedený zpět do nádrže.
Zkusím zkontrolovat jestli klapky otevírají zároveň a tak kontrolnu zda jsou gumičky na šroubkách bohatosti v pořádku.
zde fotka ventilu na karbeci z hondy cbr.
https://cbrforum.com...ut-off-valve-109653/
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird | Samotář99 | 9 | 6.1.2024 v 15:41 Samotář99 |
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird | lucipuk1 | 7 | 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1 |
Rada před koupí [1, 2] Honda CBR 1100XX Blackbird | Šelmak | 35 | 23.9.2023 v 21:55 dan1024 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Trasenie riadenia Honda CBR 1100XX Blackbird | lucipuk1 | 22 | 5.8.2023 v 15:48 FJRPEPA |