-ptám se po pár doporučeních od lidí, co řešili podobný výběr. Aktuálně mi to vychází tak, že xj6 je asi fakt až moc holčičí (ergo, slízlé utopené světlo, designové koncentrace hmoty do středu motorky, zadní vidlice hezky odkrytá, ale sama o sobě hnusná, nedotáhnutá, blinkry snad z YBRka) a jak cbf, tak gsf mají něco z toho, co mě bere asi trochu víc: bandit krásný mamutí motor evidentně navržený pro tuhle mašinu, rám a obecně motocyklový styling (proti: obyčejný digitacho, barvy bohužel v bazaru nejvíc černá, lauf je fakt až dost velký); cbf má podivnou záď s integrovanými blinkry a ergonomicky mi připadne moc nahrbená, klenutá k řidítkům. Pravda, že pohled na budíku cbf je 1*, ale chtěl jsem i poradit, jak si tyhle tři věci stojí provozně se spolujezdcem, specifickými provozními potřebami, a tak -design si pořeším, sednout v bazaru umím.... Yama má servis 10t km, honda nevím a suza 6t km. Pokud někdo jezdí ve skupině aspoň cbf a gsf, tak by mi jistá rada pomohla. Očekávám, že bandit pěkně potáhne, má takový suverénní zvukový projev, hondice mi připadne ušlápnutá a motor přecio jen "moc cbr" a očekávám, že zejména ve dvou pojede výrazně hůř (k tomuhle testování ženu ne-do-že-nu, i proto se ptám...)