Paolo_brno2 vloženo: wemoto.cz hamlet2 Přidat reklamu

Téma: lehká, malá a obratná
30.6.2017 v 16:01
Zdar

Momentálně vlastním kawasaki zx9r a už nějakou dobu uvažuju, že bych chtěl něco trochu menšího a lehčího a doufám i ovladatelnějšího (nejsem zrovna velikán :D ), jde mi o to že mi příjde ninja celkem neobratná (možná je to tou mojí vahou)
nedávno jsem třeba kousek tlačil kámoše gsxr a v rukou bylo hrozně lehoučký a "menší" přitom váha +- stejná
nvm jak přesně to popsat, prostě vezmu gsxr za řidítka a převážím motorku doleva a doprava a je to bez většího odporu když to udělám s mojí ninjou je tam mnohem větší odpor a motorka se jakoby dříve převrací přitom váhově by to mělo být dost podobné (mě napadá jedině níž položené těžiště), takže bych chtěl něco co by bylo v rukou co nejlehčí a i co nejmenší :D
nejmenší co jsem zatím potkal mi pokaždý přišla r6 nebo r1 to je mi tak nějak jedno klidně se vrátím na 600 jde mi hlavně o tu obratnost

zajímal by mě názor někoho kdo zkusil oboje a mohl by to porovnat

předem díky
Předchozí
1 2
Následující

lehká, malá a obratná

30.6.2017 v 16:32 | Nahoru | #1
Tak si kup gsxr :) zx9 jsem mel taky a je pravda, ze kdyz srovnam s gixerem, tak gixero je mnohem obratnejsi...

lehká, malá a obratná

30.6.2017 v 19:56 | Nahoru | #2
Ja se práve snažim zjistit jaky motorky by na tom mohly bejt podobne abych si popripade mohl vybrat :D a jednou kdyz sem koukal na r1 tak mi prisla mala i na 600 :D ale nvm co to bylo za rocnik tak sem prave myslel že by pro me mohla bejt idealni

lehká, malá a obratná

30.6.2017 v 20:08 | Nahoru | #3
Si kup motarda , to jestli mas pocit ze je gixero obratny tak budes mit pocit ze jedes na kole.

lehká, malá a obratná

30.6.2017 v 20:34 | Nahoru | #4
To je pravda no ale vzhledem k tomu ze chci kapotu se snazim vybrat tu nejidealnejsi z nich

lehká, malá a obratná

30.6.2017 v 22:29 | Nahoru | #5
Malá Panigale, výkon ti chybět nebude a nic menšího v 9ti kilu v kapotě snad ani neni

lehká, malá a obratná

30.6.2017 v 23:13 | Nahoru | #6
myslím že cbr 600 bylo hrozně malý, ale nevím přesně jaký ročník
jednou jsem na tom seděl a bylo to jak kolo a to taky nejsem žádnej čahoun (175 cm)

lehká, malá a obratná

1.7.2017 v 08:38 | Nahoru | #7
O panigale vim ale kdyz prodam zx9R tak si na panigale koupim max jednu bocni kapotu

S tim cbr je to asi pravda podle katalogu je opravdu ze vsech nejmensi tam me jen zarazilo ze katalog zacina u cbr 600rr az od roku 2006 a v bazaru jsou tu i 2004 tam by ta cena byla prijatelnejsi ale nevim zda je ta 2004 stejna jako 2006

1 reakcí na tento příspěvek lehká, malá a obratná

2.7.2017 v 22:53 | Nahoru | #8
tak mi nakonec přišla nabídka Aprilia sl 1000 falco :D vzhledově mi přijde neuvěřitelně zajímavá ale co se týká váhy je na tom hůř než zx9r ale zajímalo by mě jak e to z rozložením váhy u 2V je možný že pocitová hmotnost by mohla i tak být lepší ? zeptal bych se přímo ale pochybuju že je tu někdo kdo měl 9ku a i tu aprilii

(reakce na) lehká, malá a obratná

2.7.2017 v 22:59 | Nahoru | #9

RAMIR píše: tak mi nakonec přišla nabídka Aprilia sl 1000 falco :D vzhledově mi přijde neuvěřitelně zajímavá ale co se týká váhy je na tom hůř než zx9r ale zajímalo by mě jak e to z rozložením váhy u 2V je možný že pocitová hmotnost by mohla i tak být lepší ? zeptal bych se přímo ale pochybuju že je tu někdo kdo měl 9ku a i tu aprilii



Dneska jsem na falcu jezdil a ze by to bylo zrovna obratny me neprislo, ale jede to docela pekne.

lehká, malá a obratná

3.7.2017 v 06:22 | Nahoru | #10
Falco je cesťák. Je to druhým směrem zx9, než kam míříš. Tedy alespoň pokud to budeš srovnávat s gixxerem. Spolužák si to kdysi pořídil a přišlo mi od začátku, že byl spokojenej, ale vždycky k tomu dodal nějaký "ale" (Ohledně tý mrštnosti a i výkonu)

Naposledy editováno 03.07.2017 06:26:21

lehká, malá a obratná

3.7.2017 v 06:57 | Nahoru | #11
To sem si myslel no jen me hrozne zaujal vzhled a taky sem nikdy neridil 2v tak me to trochu lakalo :D

Naposledy editováno 03.07.2017 06:59:02

lehká, malá a obratná

3.7.2017 v 07:50 | Nahoru | #12
Jinak kdyz by se nekdo chtel nejakeho prcka zbavit tak to muzeme prohodit

Stejne uz sem na ni udelal snad uplne vsechno a pro me je motorka z 60% zabava v garazi a na tomhle uz nemam co delat

Naposledy editováno 03.07.2017 07:52:23

1 reakcí na tento příspěvek lehká, malá a obratná

3.7.2017 v 08:00 | Nahoru | #13
CBR 1000 rok 08+, je to fakt jak 6ka R1 je proti tomu velká!

lehká, malá a obratná

3.7.2017 v 08:08 | Nahoru | #14
Ještě jsi psal jestli R1 nebo R6, zaleží jaký rok by jsi chtěl R6 (06) je dosta malá, ale jen tak na jezdění bych si nevzal, jsi tam strasně nakupnutej na ruce, prdel 2m vysoko, i sedlo dost vysoko. Starší ročníky mají i pro jízdu na silnici lepší motor, nemusíš to tolik točit. R1 je taková víc bychratější než "novější" R6, ale na řízení mi přisla dost podobná. Motor je R1 není špatnej, ale proti jinej litrům chce víc otáček. Bavím se o medulu 05-06, 07 už je jiná raketa, lepší střed ale vršek je peklo. R1 09 super motor, ale ne každého nadchne, je tam cítit větší síla ve spodku a středních otáčkách, ale starší ročníky mi přišli zase lepší ve vršku. Pokud ale chceš motorku, aby byla mrštná, tak se nedívej na žádnej SS, ten rozvor je prostě limituje, sedni na nějaké nakeda a hned uvidíš ten rozdíl Zrovna včera jsem měl půjčenou R6 04 a moje Fz1 je proti tomu jak kolo

(reakce na) lehká, malá a obratná

3.7.2017 v 08:13 | Nahoru | #15

Sonicek píše: CBR 1000 rok 08+, je to fakt jak 6ka R1 je proti tomu velká!

..já bych jenom upřesnil, olejničku 08 nebrat, koupit 09+..

1 reakcí na tento příspěvek lehká, malá a obratná

3.7.2017 v 08:35 | Nahoru | #16
jo to je fakt, lepší je motor 010. Kámoš dával 0,5l na 1000Km, až to zadřel

(reakce na) lehká, malá a obratná

3.7.2017 v 09:41 | Nahoru | #17
Sonicek> ..tak to dával málo

lehká, malá a obratná

3.7.2017 v 10:02 | Nahoru | #18
No mě jednou "tekl" kapal olej přes gufero u vypínací tyčky spojky na sůze....jeli jsme s tímto kámošem do rakouska a poslední den si říkám, že oleje stále neubejvá, ať se podívá taky když už stojíme vymontuje tu měrku a sucho říká: to je divný vole....tak tam padl 1L aby to bylo zase v cajku. Pak po cestě od Mikulova na Brno jsme jeli TopSpeed a zhruba ve 280 se z motorky začudilo jak sviňa, jako kdyby projel nějakým velkým množstvím prachu no a pak to nějak dojel dom a motor šel srát, jeden píst na kašu, padnul mu ventil, ale i tak si divím, že dojel dom a oprava dopadla tak, že šel tam komplet motor z 010 a na brzdě 185koní cca. oprava 35tis.

lehká, malá a obratná

3.7.2017 v 10:35 | Nahoru | #19
No hele ja mam v planu to idealne vymenit za ninju a i kdyz jsem do ni dal skoro 40 000 za posledni zimu tak za ni motorku v cene vic jak 75 asi nedostanu takze odhaduju rocniky hlavne kolem 02-04

lehká, malá a obratná

3.7.2017 v 10:50 | Nahoru | #20
tak to jsi v pasti tak asi R1 04, co víc si přát případně GSXR-1000 k3-4, a kawu vlastně taky sezeněš rv.04, počítej 110tis +.

lehká, malá a obratná

3.7.2017 v 17:40 | Nahoru | #21
nakonec je to ještě horší páč mám tendence zkusit nějakého itala láká mě to zkusit hlavne protože by to bylo něco naprosto odlišného jak motorově tak jako celek a vlastně i ohledně těch uprav a rozebírání (navíc víc práce ne když je to ital :D ) ale zároveň mám strach jestli je něco co se muže nějak rovnat sportovnímu jap. 4valu (nemyslím rtychlost ale spíš tu ovladatelnost v zatáčkách

Naposledy editováno 03.07.2017 17:42:02

1 reakcí na tento příspěvek lehká, malá a obratná

3.7.2017 v 19:07 | Nahoru | #22
Tak ti dám tip na suzuki TL, za málo peněz zajímavej 2V.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lehká, malá a obratná

4.7.2017 v 09:03 | Nahoru | #23

PetrL3 píše: Tak ti dám tip na suzuki TL, za málo peněz zajímavej 2V.



Čau, nechci nějak oponovat a s tou Ninjou nemám srovnání, ale jeden z požadavků byl "menší rozměry" a "lepší ovladatelnost". Na TL nedám dopustit (i přes některý nedostatky), ale nevím, jestli by si RAMIR v těchto parametrech zrovna pomohl. Je ale fakt, že by to mohl kompenzovat motor, ten by mohl na nějakou dobu zprostředkovat dostatečné množství zábavy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lehká, malá a obratná

4.7.2017 v 09:16 | Nahoru | #24
psohlavec> Nepřu se o tom, beru to z hlediska "když už zvažoval aprilii falco... "

(reakce na) lehká, malá a obratná

4.7.2017 v 13:11 | Nahoru | #25
PetrL3> Už mlčim...

lehká, malá a obratná

4.7.2017 v 16:04 | Nahoru | #26
nad aprilii jsem uvažoval jen protože se mi hrozně líbíla věděl jsem že bude horší jedine co mi motá hlavu je to těžiště u 2V tam mě nepadlo že by to mohlo být trochu lepší ale já se stejně nakonec rozhodl že si ninju nechám napadlo mě na ní udělat ještě pár uprav takže práce na ní bude a to že je třeba trošku mín obratná než menší sporty na to kašlu, hlavně jsem chtěl zkusit kdo by co nabídl a z ničeho jsem nebyl natolik nadšenej abych za to dal tu svojí ninju

takže se omlouvám za tohle zbytečný tema, ale děkuju za rady

lehká, malá a obratná

4.7.2017 v 17:58 | Nahoru | #27
Koukni ještě na GSX-R 750. Hmotnost o cca 20 kg nižší, výkon ve vršku relativně podobný, ale přijdeš o spodek ZX9, ale furt lepší než 600 ccm.

lehká, malá a obratná

4.7.2017 v 18:11 | Nahoru | #28
Popusť vidle a uvidíš, co se bude dít

1 reakcí na tento příspěvek lehká, malá a obratná

4.7.2017 v 22:44 | Nahoru | #29
S vidlema i s podvozkem uz sem si hral :D mam prave v planu jeste neco dalsiho ohledne toho

(reakce na) lehká, malá a obratná

5.7.2017 v 07:34 | Nahoru | #30

RAMIR píše: S vidlema i s podvozkem uz sem si hral :D mam prave v planu jeste neco dalsiho ohledne toho



tak doufám že tě nepotkám někde omotanýho kolem švestky
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupě rázového utahováku [1, 2, 3] Kawasaki ZX-9R Ninja čoud 65 3.11.2017 v 15:30 Horác
Zmes Kawasaki ZX-9R Ninja Slovačisko 10 17.10.2017 v 13:05 1100Virago
vicko nadrze - eloxovani Kawasaki ZX-9R Ninja Skalda 11 9.9.2017 v 23:14 Skalda
tlmič riadenia Kawasaki ZX-9R Ninja Slovačisko 5 31.8.2017 v 10:49 Slovačisko
ZX-9R - tlumicovy olej - viskozita Kawasaki ZX-9R Ninja Skalda 6 28.8.2017 v 20:59 Skalda

TOPlist