mam tlumič na motorce na max vytaženej a je to tak akorát když jedu sám...když jedu ve dvou, už je to dost měkké - nemluvě až budu naloženej v alpách.... Uvažuju jesli je zadní tlumič moc měkký = na odchodu nebo je to normál. Přemýšlým taky o malém zvednutí = kratší kosti.našel jsem fórum (stejný problém, jiná moto ale honim info na tu mou.
jinak, jak moc vadí (mam moto chvíli) když budu cca 15-20 kg nad nosností?
Díky za odpovědi (teda za ty k tématu a inteligentní... .)
to Jakubfojtik:> Kosti chci zkusit, páč mam 190cm a asi příští rok pojedem Albánii a letos na slovensku na šotolince v poho nicméně každý cm nahoru uvítam...tak zkoumam možnosti
To přeložení...teď jsem to doma počítal a vážil a budu mít komplet 235kg = 15 kilo nad.... to by snad neměl bejt problém...jasmě že musim jet v pohodě a ne terén... ty rámy jsem teda viděl na 650kách...ty mají nosnost kolem 200 a pokud na tom jezdí lidi ve dvou, rozhodně to přetěžují....nevim no..
Za chvíli si na takovou váhu a jízdní vlastnosti zvykneš. Ale je fakt že jsem jeli pěknýma silnicema,Rakousko,Slovinsko a Itálie. Něco po Řecku a zpět Makedonie,Srbsko,Maďarsko,SK a domů. Vše po silnicích a nikde žádný terén. Musel jsem akorát víc povolit řetěz,protože na to doporučené tovární nastavení,se mě to zdálo,že je to moc našponované. Při takové váze je i tvrdší pružina bezmocná. Ale jak říkám...nevím jak v terénu,my jeli po silnicích.
ta kost prepakovani dela kinematickej prevod(pomer zdvihu kola ke zdvihu samotnyho tlumice, ten navic nemusi bejt pres celou drahu zdvihu kola linearni) takze kdyz se vymeni za jinou kost, zmeni se taky charakteristika (mensi prevod = tvrdsi zadek), nicmene tlumic pak zustane bez uprav vnastaveni(at uz stelovanim prvku z venku, nebo vymenou soucastek uvnitr).. zde samozrejme predpokladam ze navrhovat a frezovat jinou kost se mu urcite nechce, toliko jen k moznym variantam..
no od dojezdu minule sezony nějak čas běžel a běžel a naprosto nezbýval .... nicméně jsem teď dal čmeláka na servis a hle!! už vím proč se to trochu vlnilo a ne uplně 100% dobře jelo i když jsem tlumič měl na max.... při výměně řetězovky, když sundali zadní kolo a kontrolovali právě ten můj tlumič, zjistili, že je vysypaný uložení zadní rosety... docela prej klika, že jsem se na tom nevysekal...tak snad bude už vše ok.
Naposledy editováno 14.04.2020 16:24:52
Naposledy editováno 14.04.2020 20:15:03
1. Musel jsem pořídit i ztuženi vidli,v některych situacích bylo cítit jak to trochu šmachťá
Vliv na jízdu to má, je jinde těžiště a musim si tvykat. Jakoby to trochu hur jde zlomit a pak ale najednou se to sklopi rychle. Nic ale zásadního co by vadilo,jen si na to zvyknout
Takže zatim super.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom | akimek314 | 1 | 8.9.2023 v 06:36 milor |