globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zadní tlumič + kosti Vstrom 1000
29.6.2017 v 19:25
Ahoj,
mam tlumič na motorce na max vytaženej a je to tak akorát když jedu sám...když jedu ve dvou, už je to dost měkké - nemluvě až budu naloženej v alpách.... Uvažuju jesli je zadní tlumič moc měkký = na odchodu nebo je to normál. Přemýšlým taky o malém zvednutí = kratší kosti.našel jsem fórum (stejný problém, jiná moto ale honim info na tu mou.
jinak, jak moc vadí (mam moto chvíli) když budu cca 15-20 kg nad nosností?
Díky za odpovědi (teda za ty k tématu a inteligentní... .)


zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

30.6.2017 v 08:46 | Nahoru | #1
Ahoj,mám na svém 650 Stromkovi zvýšený předek i zadní tlumič. Výměnou kostí bych řekl,ze o moc vyšší tuhosti nedosáhneš. Osobně bych se bál toho přetěžování,ty naše starší ročníky hodně trpí na praskání. Nedávno se tady řešil Stromek s puklinou ve sváru na kyvce,což bude za mě spíše terénem. Přeložením hodně trpí podsedlovka,viděl jsem v různých fórech spoustu prasklých rámu pod sedlem. Velká zátěž a k tomu vibrace dělají své.

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

30.6.2017 v 09:09 | Nahoru | #2
Já někde na fóru četl,že se dá dát dozadu tvrdší pružina. Určitě už to někdo řešil. Nechce se mě to ale hledat. Také jsem uvažoval o výměně zadní pružiny za tvrdší,ale příští rok bych to chtěl vyměnit,tak už do toho nechci vrážet peníze.

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

30.6.2017 v 21:00 | Nahoru | #3
to dafikk:> tak o pružině jsem taky četl , mě jde hlavně o zkušenosti...jesli je to normální (mam 110kg v komplet výbavě) nebo jesli mi odchází tlumič...
to Jakubfojtik:> Kosti chci zkusit, páč mam 190cm a asi příští rok pojedem Albánii a letos na slovensku na šotolince v poho nicméně každý cm nahoru uvítam...tak zkoumam možnosti
To přeložení...teď jsem to doma počítal a vážil a budu mít komplet 235kg = 15 kilo nad.... to by snad neměl bejt problém...jasmě že musim jet v pohodě a ne terén... ty rámy jsem teda viděl na 650kách...ty mají nosnost kolem 200 a pokud na tom jezdí lidi ve dvou, rozhodně to přetěžují....nevim no..

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

1.7.2017 v 20:23 | Nahoru | #4
Já když jedu na dovolenou...ve dvou...100+80kg...hliníkáče,topcase,taška 30 litrů....vše plné...minulý rok jsem měli myslím celkovou váhu 483kg. Byl jsem asi o 20kg přeložený. Strom padl na zadek a když jsem ho dal na bočák,tak stál skoro rovně Pořád na mě blikali,proč svítím dálkovýma
Za chvíli si na takovou váhu a jízdní vlastnosti zvykneš. Ale je fakt že jsem jeli pěknýma silnicema,Rakousko,Slovinsko a Itálie. Něco po Řecku a zpět Makedonie,Srbsko,Maďarsko,SK a domů. Vše po silnicích a nikde žádný terén. Musel jsem akorát víc povolit řetěz,protože na to doporučené tovární nastavení,se mě to zdálo,že je to moc našponované. Při takové váze je i tvrdší pružina bezmocná. Ale jak říkám...nevím jak v terénu,my jeli po silnicích.

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

1.7.2017 v 21:13 | Nahoru | #5
Je to jsem v klidu...ja a teren...ne e...sem asfaltozrout a max ofroud je pro me zajeti ke stanu

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

21.1.2018 v 20:50 | Nahoru | #6
Ahoj, pokud někdo ještě řešíte tlumiče, tak doporučuju toto video ... naleznete tam hodně odpovědí na své otázky

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

21.1.2018 v 21:10 | Nahoru | #7
Hele a kolikrát jsi ten zadní tlumič měl od vyrobení moto repasovaný?

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

22.1.2018 v 02:06 | Nahoru | #8
..jen drobna poznamka, pro tvrdsi pruzinu bude potreba nastavit i jiny tlumeni, takze ta yvmena ma vyznam ale jen do urcity miry,.. resp. do takove miry do jake bude tlumic schopny tu tvrdsi pruzinu jeste tlumit + prip. vymena (trosku, viz vise) tvrdsi pruziny pujde efektivne spojit s Gahanem navrhovanym repasem..

ta kost prepakovani dela kinematickej prevod(pomer zdvihu kola ke zdvihu samotnyho tlumice, ten navic nemusi bejt pres celou drahu zdvihu kola linearni) takze kdyz se vymeni za jinou kost, zmeni se taky charakteristika (mensi prevod = tvrdsi zadek), nicmene tlumic pak zustane bez uprav vnastaveni(at uz stelovanim prvku z venku, nebo vymenou soucastek uvnitr).. zde samozrejme predpokladam ze navrhovat a frezovat jinou kost se mu urcite nechce, toliko jen k moznym variantam..

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

8.4.2018 v 16:23 | Nahoru | #9
Ahoj..
no od dojezdu minule sezony nějak čas běžel a běžel a naprosto nezbýval .... nicméně jsem teď dal čmeláka na servis a hle!! už vím proč se to trochu vlnilo a ne uplně 100% dobře jelo i když jsem tlumič měl na max.... při výměně řetězovky, když sundali zadní kolo a kontrolovali právě ten můj tlumič, zjistili, že je vysypaný uložení zadní rosety... docela prej klika, že jsem se na tom nevysekal...tak snad bude už vše ok.

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

14.4.2020 v 16:24 | Nahoru | #10
Ještě jednou otevřu toto téma, tentokráte jen těch kostí....pokud je koupím, jen ty kratší, vyměním, má to cenu? Zvýším trochu ten podvozek? nezmrvim na tom něco (jako jízdní vlastnosti? Ještě něco se k tomu mění?

Naposledy editováno 14.04.2020 16:24:52

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

14.4.2020 v 20:09 | Nahoru | #11
seMěl sem zkrácené kosti o 1 cm a dělá to přibližně 2.5 cm co sem musel nastavit hlavní stojan ,boční asi o 3 cm ,na jízdních vlastnostech sem nic nepozoroval ,je to dobré že při plně naložené motorce tolik neškrtáš hlavním stojanem ,sice to bylo na 650 ce ale je to stejné ,tady je to trochu vidět jak .

Naposledy editováno 14.04.2020 20:15:03

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

26.4.2020 v 08:00 | Nahoru | #12
Me ted odrazuji od zvyseni pouze zadku? ze se musi i vidle jinak to pada na predek...tak nevim. Je to dost cenovy rozdil...

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

26.4.2020 v 08:36 | Nahoru | #13
Já sem nic takového nepozoroval , ono je tady hodně teoretiku

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

30.4.2020 v 09:38 | Nahoru | #14
Tak jsem pořídil, momenťák mam tak už jen až to za ty prachy přijde nainstalovat

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

18.5.2020 v 06:34 | Nahoru | #15
Tak hotovo vyzkouseno....
1. Musel jsem pořídit i ztuženi vidli,v některych situacích bylo cítit jak to trochu šmachťá
Vliv na jízdu to má, je jinde těžiště a musim si tvykat. Jakoby to trochu hur jde zlomit a pak ale najednou se to sklopi rychle. Nic ale zásadního co by vadilo,jen si na to zvyknout
Takže zatim super.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist