Téma: zadní tlumič + kosti Vstrom 1000
29.6.2017 v 19:25
Ahoj,
mam tlumič na motorce na max vytaženej a je to tak akorát když jedu sám...když jedu ve dvou, už je to dost měkké - nemluvě až budu naloženej v alpách.... Uvažuju jesli je zadní tlumič moc měkký = na odchodu nebo je to normál. Přemýšlým taky o malém zvednutí = kratší kosti.našel jsem fórum (stejný problém, jiná moto ale honim info na tu mou.
jinak, jak moc vadí (mam moto chvíli) když budu cca 15-20 kg nad nosností?
Díky za odpovědi (teda za ty k tématu a inteligentní... .)


zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

30.6.2017 v 08:46 | Nahoru | #1
Ahoj,mám na svém 650 Stromkovi zvýšený předek i zadní tlumič. Výměnou kostí bych řekl,ze o moc vyšší tuhosti nedosáhneš. Osobně bych se bál toho přetěžování,ty naše starší ročníky hodně trpí na praskání. Nedávno se tady řešil Stromek s puklinou ve sváru na kyvce,což bude za mě spíše terénem. Přeložením hodně trpí podsedlovka,viděl jsem v různých fórech spoustu prasklých rámu pod sedlem. Velká zátěž a k tomu vibrace dělají své.

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

30.6.2017 v 09:09 | Nahoru | #2
Já někde na fóru četl,že se dá dát dozadu tvrdší pružina. Určitě už to někdo řešil. Nechce se mě to ale hledat. Také jsem uvažoval o výměně zadní pružiny za tvrdší,ale příští rok bych to chtěl vyměnit,tak už do toho nechci vrážet peníze.

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

30.6.2017 v 21:00 | Nahoru | #3
to dafikk:> tak o pružině jsem taky četl , mě jde hlavně o zkušenosti...jesli je to normální (mam 110kg v komplet výbavě) nebo jesli mi odchází tlumič...
to Jakubfojtik:> Kosti chci zkusit, páč mam 190cm a asi příští rok pojedem Albánii a letos na slovensku na šotolince v poho nicméně každý cm nahoru uvítam...tak zkoumam možnosti
To přeložení...teď jsem to doma počítal a vážil a budu mít komplet 235kg = 15 kilo nad.... to by snad neměl bejt problém...jasmě že musim jet v pohodě a ne terén... ty rámy jsem teda viděl na 650kách...ty mají nosnost kolem 200 a pokud na tom jezdí lidi ve dvou, rozhodně to přetěžují....nevim no..

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

1.7.2017 v 20:23 | Nahoru | #4
Já když jedu na dovolenou...ve dvou...100+80kg...hliníkáče,topcase,taška 30 litrů....vše plné...minulý rok jsem měli myslím celkovou váhu 483kg. Byl jsem asi o 20kg přeložený. Strom padl na zadek a když jsem ho dal na bočák,tak stál skoro rovně Pořád na mě blikali,proč svítím dálkovýma
Za chvíli si na takovou váhu a jízdní vlastnosti zvykneš. Ale je fakt že jsem jeli pěknýma silnicema,Rakousko,Slovinsko a Itálie. Něco po Řecku a zpět Makedonie,Srbsko,Maďarsko,SK a domů. Vše po silnicích a nikde žádný terén. Musel jsem akorát víc povolit řetěz,protože na to doporučené tovární nastavení,se mě to zdálo,že je to moc našponované. Při takové váze je i tvrdší pružina bezmocná. Ale jak říkám...nevím jak v terénu,my jeli po silnicích.

zadní tlumič + kosti Vstrom 1000

1.7.2017 v 21:13 | Nahoru | #5
Je to jsem v klidu...ja a teren...ne e...sem asfaltozrout a max ofroud je pro me zajeti ke stanu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
V-strom - kam dál? F800gs, Tiger 800XC? [1, 2, 3] Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 karf 77 15.12.2017 v 12:52 gugo
svolávací akce Suzuki DL 1000 V-Strom Stanley78 4 9.11.2017 v 16:02 milor
Nedrží volnoběh a občas vynechá za ... [1, 2] Suzuki SV 650, Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki SV 100... Mufiozo 55 27.10.2017 v 12:13 vikki
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 2 11.10.2017 v 19:10 HonzaMT
Suzuki DL 1000 V-Strom - rv. 2002 -... Suzuki DL 1000 V-Strom Sibaq 6 8.10.2017 v 11:34 karf

TOPlist