bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jízdní režim road a enduro
5.6.2017 v 18:05
Zdarec,chtěl bych se vás zeptat zda nekdo vi co presne meni jizdni rezim enduro a road u bmw f 800 gsa

Naposledy editováno 07.07.2022 16:38:02

jízdní režim road a enduro

5.6.2017 v 18:12 | Nahoru | #1
Já bych řekl, že enduro terén a road silnice

jízdní režim road a enduro

5.6.2017 v 22:40 | Nahoru | #2
twl to bmw to má ale vymakaný

1 reakcí na tento příspěvek jízdní režim road a enduro

6.6.2017 v 01:24 | Nahoru | #3
U malého GSa to bude asi i u novějších modelů hlavně změna mapy. Ta enduro bude mnohem krotší v reakci na plyn a bude se tak dát lépe ovládat, road bude zase mít lepší odezvu na plyn. Dále to pak asi vypne pro enduro TC, pokud to má a asi vypne vzadu ABS, abys mohl zadek bloknout.
BMW začala asi jako první značka nabízet elektronické nastavení podvozku, ale to tvoje motorka podle mě mít nebude, ale to už musíš vědět sám...

jízdní režim road a enduro

6.6.2017 v 07:01 | Nahoru | #4
Citace z testu Režim „Road“ není až tak zajímavý, jako ten pro terénní radovánky, protože při zvolení režimu „Enduro“ se výrazně omezí, ale nikoli vypne systém ABS a ASC. Pokud to jezdci nevyhovuje, lze oba systémy vypnout i úplně.

(reakce na) jízdní režim road a enduro

6.6.2017 v 11:12 | Nahoru | #5
Mr.Dreamer> Jo změna mapy,to jsem se taky někde dočetl v testech ale zajímalo mě spíše jestli je to všechno co se změní.Vysvětlit to do podrobna,co a jak je prostě

(reakce na) jízdní režim road a enduro

6.6.2017 v 12:18 | Nahoru | #6
xKUTYx> No maji to tam po pravde uz taky tak pekne "korporatne" nablito Na jednom miste popisuji ten rezim, ale bez nejakych detailu a uplne na jinem miste v manualu popsane co vlastne a jak tam u te motorky funguje ABS a ASC a z toho si nejak clovek musi doskladat co to tak asi muze udelat po prepnuti. Proto tyhle blbiny nechci. Necham to vyresit v pripade potreby mou hlavu, ruce a nohy. Je to spolehlivejsi Ale tyhle motorky uz nejsou pro takove jako jsem ja a uz vubec ne pro nejakeho hloubavejsi co chteji vedet jak neco funguje.

Dneska to je stylem - podivej strejdo, naval prachy, pak syp dalsi za servisni prohlidky kde mozna i neco udelame. Tady mas uplne zakladni navod kde skoro nic neni, ale nepremyslej a proste to tak delej. Kdyz chces byt jako ze cool v terenu, dej tam offroad rezim, kdyz chces balit kocky na silnici, dej tam road rezim a vice neres. A kdyz si budes myslet, ze jak to nebyl super kup a ze jak se nemusis ucit od zakladu mesice a roky jizdu v terenu, tak fyzika se ti pripomene, ale na to uz se zaruka a PR materialy nevztahuji a nasi firmu za to zalovat nemuzes a je to i v manualu drobnym pismem

Pri tom jak snadno jde dneska ovladat u aut brzdy a dalsi veci na dalku pomoci mobilu pres ty nezabezpecene sbernice, tak se tesim na ty legrace pri selhani tech automaticky parkovacich kravin co postupne vsude do aut cpou. Holt v autoskole uz neni cas 10min na vysvetleni 3 kroku pro podelne parkovani, ktere staci dodrzet a clovek tam mrskne od Smarta po Tatru vsechno. Je to tak nadlidsky ukon, ze je nutne ho nahradit nechutne a zbytecne komplexnim systemem nad kterym prakticky neni kontrola a jehoz porucha je minimalne velmi draha na opravu a zveda i zbytecne cenu auta. Ale jasne chapu, i kdyby to zachranilo jen jeden lidsky zivot a blablablablablabla

jízdní režim road a enduro

6.6.2017 v 12:25 | Nahoru | #7
A kdyby nahodou mel tendence nekdo rikat neco o tom, jak si znacky umi pohlidat kvalitu i pri outsourcingu do prapodivych zemi v ramci snizeni nakladu a zvyseni zisku ( o bezpecnosti zakaznika se tyhle debaty nikdy fakt v zadnem oboru nevedou ), tak si muze ty pohadky usetrit. Kdyz vidim kolik novych aut jako je Mercedes, Audi, BMW a dalsi uz treba 2 mesice po koupi nesviti nektera diodova svetla nebo jednotlive diody, pripadne blikaji nebo "vtipne" historky od majitele nove Tesly, kdy se mu za jizdy samo stahovalo a zatahovalo okno a Google to "resil" na dalku pres Internet, problemy s ruznym nastavovanim (vice nez 700 strankova kniha ve starsim BMW 7 jen pro palubni PC je legendarni, stejne jako to, kdyz v Thajsku museli u jednoho politika rozstrilet okna a dostat ho ven aby se tam neudusil, protoze auto se rozhodlo, ze nic nedovoli, nic neotevre a nikoho ven nepusi :D) a mnoho a mnoha dalsich vtipnych pripadu, ktere nejsou vyjimkou. Kdyz jsem u tech svetel. Vyborne jsou ty nove auta (treba Chrysler to ma v oblibe) kde pro vymenu jedne zarovky musi jit dolu cely naraznik. Tomu rikam pokrok

1 reakcí na tento příspěvek jízdní režim road a enduro

7.6.2017 v 21:45 | Nahoru | #8
Pamatujete ten díl top gearu, kde Stig jezdil s autama na komfort - normal - sport a časy byly +- stejné, na komfort dokonce lepší ? A to myslím bylo auto s elektronickým podvozkem. Takže by se tlačítoko sport mělo jmenovat "worse" :D

Naposledy editováno 07.06.2017 21:46:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jízdní režim road a enduro

8.6.2017 v 11:24 | Nahoru | #9
Tech> Ten díl jsem neviděl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jízdní režim road a enduro

8.6.2017 v 13:33 | Nahoru | #10
xKUTYx> http://www.topgear4...ginal/epizoda-20x03/ Je to jen ve verzi s titulkama ve zprávách.

(reakce na) jízdní režim road a enduro

9.6.2017 v 10:41 | Nahoru | #11
Tech> mrknu na to

jízdní režim road a enduro

26.10.2017 v 16:43 | Nahoru | #12
Takze....nejlepsi je na to sednout,vyrazit nekam a vyzkouset.To je proste zabava
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Jezdili byste na tom ještě [1, 2] BMW F 800 GS Adventure Laryskyva 48 20.6.2023 v 15:30 eMnatřetí
Balkán červen 2023 BMW F 800 GS Adventure Beavisbass 11 28.5.2023 v 14:10 tomek-ktm
výměna nefunkčního tachometru na F8... BMW F 800 GS Adventure Karfi27 5 18.4.2023 v 18:02 ja1


TOPlist