bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výměna vyfuku
5.6.2017 v 09:32
Ahoj, měním origo výfuk na otevřeny, na YAMAHA R6 2003. Otázka zní, zda se musí upravit (seřídit) moto aby fungovalo správně. Možná už se to tu řešílo ale nějak nemám čas vysedávat u compu hodiny. Káždopádně dekuji za odpovědi.

Naposledy editováno 05.06.2017 09:36:15
Předchozí
1 2
Následující

výměna vyfuku

5.6.2017 v 10:53 | Nahoru | #1
OMG.... A pak sem lezt a furt procitat vlakno na zo cas mas??? Ani jsi neupresnil otazku... Napr.. vyrobce vyfuku???

1 reakcí na tento příspěvek výměna vyfuku

5.6.2017 v 10:55 | Nahoru | #2
jen koncovka vyfuku akrapovic

(reakce na) výměna vyfuku

5.6.2017 v 11:01 | Nahoru | #3

perak3509 píše: jen koncovka vyfuku akrapovic



Akrapovic ma koncovky odbrzdeny primo pro instalaci... Takze ladit nemusis...

1 reakcí na tento příspěvek výměna vyfuku

5.6.2017 v 11:08 | Nahoru | #4
aha, je to spis ta kopie z aliku ale mělo by to byt podle origo akrapovice, podle oka..asi zalezí na pruměru vnitřní trubky koncovky..?

(reakce na) výměna vyfuku

5.6.2017 v 11:33 | Nahoru | #5

perak3509 píše: aha, je to spis ta kopie z aliku ale mělo by to byt podle origo akrapovice, podle oka..asi zalezí na pruměru vnitřní trubky koncovky..?



Aha, takze ne akrap, ale lacina kopie... A ver, ze u koncovky nezalezi jen na vnitrnim prumeru... Kdyby zalezelo jen na vnitrnim prumeru, nestal by akrap 15.000 a lacina kopie 1.500...

1 reakcí na tento příspěvek výměna vyfuku

5.6.2017 v 11:49 | Nahoru | #6
stejne nepoznáš rozdíl +-2 koně, a tak si řekneš že nemá cenu kupovat PowerComander a ještě k tomu to nechat ladit. To by jsi pak ještě koupil KN a to se Ti stejně nevyplatí....takže jediné co uděláš je, že koupíš čínu vejfuk a sereš na to.

Koupíš origo akrapa trěba za 10tis.....dáš a jezdíš (mají to odladěné na origo díly)
Koupíš čínu,pc,kn + brzda (1500+8000+1500+3000) - 14tis.

Tvůj případ bude:
Koupíš čínu a jezdíš....a pak na STK budeš řešit kde sehnat štítek s Ečkem

Tady jsem Ti popsal jak to asi dopadne a celkově shrnul tuto problematiku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna vyfuku

5.6.2017 v 11:53 | Nahoru | #7

Sonicek píše: stejne nepoznáš rozdíl +-2 koně, a tak si řekneš že nemá cenu kupovat PowerComander a ještě k tomu to nechat ladit. To by jsi pak ještě koupil KN a to se Ti stejně nevyplatí....takže jediné co uděláš je, že koupíš čínu vejfuk a sereš na to.

Koupíš origo akrapa trěba za 10tis.....dáš a jezdíš (mají to odladěné na origo díly)
Koupíš čínu,pc,kn + brzda (1500+8000+1500+3000) - 14tis.

Tvůj případ bude:
Koupíš čínu a jezdíš....a pak na STK budeš řešit kde sehnat štítek s Ečkem

Tady jsem Ti popsal jak to asi dopadne a celkově shrnul tuto problematiku



Kuwa vzal jsi mi to z patra :D a jeste vidim ten dodatek... Potrebuji stitek, ale nemam cas to tady hledat :D a stejne bude furt online

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna vyfuku

5.6.2017 v 12:00 | Nahoru | #8

StiefTomas píše: Kuwa vzal jsi mi to z patra :D a jeste vidim ten dodatek... Potrebuji stitek, ale nemam cas to tady hledat :D a stejne bude furt online



tady je to už klasika...stále to stejné dokola. Všichni chcou koně, ale nemají na chechtáky

Co znám lidi na motorkách, tak jsem jeden z mála co má vše tak jak má být. Myslím ve smyslu úprav....

úpravy se nikdy nevyplatí....teda pokud to chcou lidi udělat tak aby to mělo nějakej význam a vše fungovalo tak jak má,

Můj případ teď na FZ1

PCV (8tis) BMC (2,3tis) fullsystem (22tis) bzda (3tis) a úprava sání (homemade - dle návodu) = 35,3tis a stejně Ti to pak nikdo nezaplatí, jsou to vyhožené love, ale když to někoho baví, tak proč ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna vyfuku

5.6.2017 v 12:04 | Nahoru | #9

Sonicek píše: tady je to už klasika...stále to stejné dokola. Všichni chcou koně, ale nemají na chechtáky

Co znám lidi na motorkách, tak jsem jeden z mála co má vše tak jak má být. Myslím ve smyslu úprav....

úpravy se nikdy nevyplatí....teda pokud to chcou lidi udělat tak aby to mělo nějakej význam a vše fungovalo tak jak má,

Můj případ teď na FZ1

PCV (8tis) BMC (2,3tis) fullsystem (22tis) bzda (3tis) a úprava sání (homemade - dle návodu) = 35,3tis a stejně Ti to pak nikdo nezaplatí, jsou to vyhožené love, ale když to někoho baví, tak proč ne



Hele ja ceny radeji psat nebudu, ale FI tuner, yoshimura rs3, yoshimura vacky,KN a brzda... Mno taky fuj fuj kfyz to vidim :) ted jsem o vikendu daval prepakovani od pp tuningu a taky fuj fuj

Ja jsem ti psal, ze od tebe to litrovy gixero koupim... Ale nekdo byl rychlejsi

Naposledy editováno 05.06.2017 12:05:26

(reakce na) výměna vyfuku

5.6.2017 v 12:07 | Nahoru | #10

StiefTomas píše: Hele ja ceny radeji psat nebudu, ale FI tuner, yoshimura rs3, yoshimura vacky,KN a brzda... Mno taky fuj fuj kfyz to vidim :) ted jsem o vikendu daval prepakovani od pp tuningu a taky fuj fuj



Jo je to hnus, ty ceny....na PP mám super ceny, protože kamarád je jeden z výhradních dodovatelů tady v ČR, takže není problém mi udělat podpultovou cenu na přepáčko kolem 6tis, to je paráda, ale teď jsem hodně utráce a ještě mě čeká hodně investic, takže na přepákování si počkám. O víkendu jsem měl doma rychloplyn od PP a to jsem hned vrátil, protože to byl hrozne aušus....přidám si raději na domino :)

Taky jsem bral jinou vačku...stačila by mi z oem z R1 já bych tunil a tunil, ale kde na to má člověk brát a nekrást

1 reakcí na tento příspěvek výměna vyfuku

5.6.2017 v 12:09 | Nahoru | #11
Co tam budeš ještě dělat za úpravy?

já ještě musím demontovat AIS, servo, ale zase potřebuješ ten eliminátor. Pak jinačí sací hrdla a pak už jen kosmetika

takže hromada karbonu, blinkrů, atd

(reakce na) výměna vyfuku

5.6.2017 v 12:17 | Nahoru | #12

Sonicek píše: Co tam budeš ještě dělat za úpravy?

já ještě musím demontovat AIS, servo, ale zase potřebuješ ten eliminátor. Pak jinačí sací hrdla a pak už jen kosmetika

takže hromada karbonu, blinkrů, atd



Hele prave jsem planoval rychlopal od pp tuningu :D jinak klasika... mam tam pripraveny kartuse od ohlinse, dozadu jsem daval central od YSS, privera pryc a danej mezisvod. Jinak brzdy klasika pancire + brembo rcs19 + zavodni kotouce... Odstranenej kleen system a tlumic rizeni od LSL...

Jinak ja bych klidne kradl, ale kde ukrast a nenechat se chytit :D

1 reakcí na tento příspěvek výměna vyfuku

5.6.2017 v 12:27 | Nahoru | #13
PP ser, jinak pokud by jsi to tak chtěl tak je teď v akci, budou koučit s výrobou rychloplynu. Ale jak jsem psal, jsou lepší značky. Taky chci do zadu centrál, ale zase půjdu do WP, rad.pumpu už mám, na sůze se mi osvědčila jinačí, Oem z R1 + pancíře, desky brembo SA, ale SBS co jsem měl byli lepší, jen mi zničili kotouče

tak jak půjdeš krást, tak mi taky něco pober

(reakce na) výměna vyfuku

5.6.2017 v 13:10 | Nahoru | #14

Sonicek píše: PP ser, jinak pokud by jsi to tak chtěl tak je teď v akci, budou koučit s výrobou rychloplynu. Ale jak jsem psal, jsou lepší značky. Taky chci do zadu centrál, ale zase půjdu do WP, rad.pumpu už mám, na sůze se mi osvědčila jinačí, Oem z R1 + pancíře, desky brembo SA, ale SBS co jsem měl byli lepší, jen mi zničili kotouče

tak jak půjdeš krást, tak mi taky něco pober



Nejakej rychloplyn a tak jo
Jinak co se tyce desticek, nejvice se mi osvedcili nissiny...

2 reakcí na tento příspěvek výměna vyfuku

5.6.2017 v 14:03 | Nahoru | #15
hej, toto prej přidává 5koní TOTO , nemáš zkušenosti jak to tam nalepit, možná bych si to i objednal, ale nasralo by mě kdybych si to zničil neodborným nalepením

1 reakcí na tento příspěvek výměna vyfuku

5.6.2017 v 14:05 | Nahoru | #16
můj případ je: koupil jsem čínu a ted rešim stejne jako u origa akrapa zda se bude muset serizovat motor. stk vyresim origo vyfukem, prace na 2 minuty.

výměna vyfuku

5.6.2017 v 14:16 | Nahoru | #17
zaleží kolik máš fin. prostředků....pokud chceš aby to bylo nějakej výkonvej efekt, a taky co se týče životnosti, ano nech si motorku doladit na brzdě, ale k tomu potřebuješ PowerComander, jinak Ti nikdo nic nenaladí....a když už to budeš dělat, tak bych rovnou koupil "race"vzduchovej filtr, není to nutnost, ale možná ti to přidá malinko.

fakt ale počítej, že do 10tis. se nevlezeš. Proto říkám, že se to nevyplatí dělat, stejně R6 za rok, dva prodáš....ale je to na Tobě.

výměna vyfuku

5.6.2017 v 14:27 | Nahoru | #18
o vykon mi nejde, teda zatim. Jde mi jen o to aby se neco nestalo s motorem jako treba pist ventily atd. slysel jsem uz ruzne scenare.

výměna vyfuku

5.6.2017 v 14:34 | Nahoru | #19
podívej se kolik motorek má třeba tady na bazaru laďák....a která motorka k má k tomu laditelnou jednotku....10/100...ono nejspíš nic neposere, ale je možný že Ti výkon spíš spadne, nebo zůstane stejnej. K tomu si vem mírně větší spotřebu. Moc to lidi řeší (ladit/neladit), odpověď je fakt snadná, pokud chceš pro motorku to nejlepší, nech to odladit, ale i tak pokud to neuděláš, motorka najede ještě xxx tisíc km úplně v pohodě, to se Ti tam spíš poserou jiné věci než že Ti zakuká motor.

Naposledy editováno 05.06.2017 14:35:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna vyfuku

5.6.2017 v 14:53 | Nahoru | #20

Sonicek píše: hej, toto prej přidává 5koní TOTO , nemáš zkušenosti jak to tam nalepit, možná bych si to i objednal, ale nasralo by mě kdybych si to zničil neodborným nalepením



Omyl. 5 koní přidá pouze tato samolepka, vim o čem mluvim:




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna vyfuku

5.6.2017 v 16:16 | Nahoru | #21

Sonicek píše: hej, toto prej přidává 5koní TOTO , nemáš zkušenosti jak to tam nalepit, možná bych si to i objednal, ale nasralo by mě kdybych si to zničil neodborným nalepením



Ty mas prece uz original prouzky a dokonce jsou zalakovany, takze +10koni :) ja o vikendu daval prepacko a tankpad... Hochu tankpad pridal hned +5cm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna vyfuku

5.6.2017 v 16:17 | Nahoru | #22

perak3509 píše: můj případ je: koupil jsem čínu a ted rešim stejne jako u origa akrapa zda se bude muset serizovat motor. stk vyresim origo vyfukem, prace na 2 minuty.



Prosim te co chces slyset... Stejne uz ten vyfuk mas tak co vymyslis... Je to presne tak jak psal Sonicek...

výměna vyfuku

5.6.2017 v 16:36 | Nahoru | #23
Jenom moje drobna (byt nejaponska) zkusenost. Ducati k motorkam prodava "ducati performance" otevreny koncovky. Ty DP koncovky mohou byt bud Termignoni, nebo Remus. Obe firmy v prubehu let dodavaly DP parts. Oba vyfuky vypadaji skoro stejne, ale nejsou stejny. Mam odladeny motor 916 na DP Termiky (zadna cina) a KN otevreny sani. Vypraskala se mi vata a nechtel jsem cekat na prevatovani, tak jsem na motorku docasne pridelal otevreny vyfuky ze supersportu sve manzelky (Remus). Svete div se, ale ta motorka je vyrazne hodnejsi a jsem schopen jet po meste ve 3 tis otacek bez toho, ze by mi vypadaly vsechny plomby. Takze tolik k tomu, ze koncovka z ciny bude fungovat stejne, jako Arrow. Podle me zalezi i na tom, jakou vatu clovek poridi a jak moc ji tam nacpe. Moznma ne top vykon, ale prubeh kroutaku a vykonu se muze dost dramaticky menit. A poznas to prave na komfortu, nebo v technickych pasazich.

1 reakcí na tento příspěvek výměna vyfuku

5.6.2017 v 16:51 | Nahoru | #24
ale tady se bavíme 4V, 2V je na zásah do výfukového systéme mnohem náchylnější!!! Tam hodit laufy s KN a nechat to být je podle mě blbost...kluci to tady hodně řešili.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna vyfuku

5.6.2017 v 16:53 | Nahoru | #25

StiefTomas píše: Ty mas prece uz original prouzky a dokonce jsou zalakovany, takze +10koni :) ja o vikendu daval prepacko a tankpad... Hochu tankpad pridal hned +5cm


Tvl se divím že to nejede, tankpad ještě nemám....počítá se origo červenej pruh od sedátka až k řidítkům? výrobce dokonce udává +6,5koní ale podle mě toho tolik není

(reakce na) výměna vyfuku

5.6.2017 v 16:55 | Nahoru | #26
Piwell>




No já tam mám hned nálepku powercomander + 4sr a v garáži mám zatím nenalepnou PP, ale asi ji dám na skůtra, protože mi přijde, že tolik nejede

1 reakcí na tento příspěvek výměna vyfuku

5.6.2017 v 18:22 | Nahoru | #27
mám MIVV , bez seřízení a nepozoruju rozdíl. možná to trošku přišlo o spodek oproti originálu, ale to je normální..

(reakce na) výměna vyfuku

5.6.2017 v 19:28 | Nahoru | #28

RUTAN píše: mám MIVV , bez seřízení a nepozoruju rozdíl. možná to trošku přišlo o spodek oproti originálu, ale to je normální..



Covece kamos ma MIVV na R1 a rika to same... Ja jsem yoshimuru i trochu zakratil a zadnej rozdil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna vyfuku

5.6.2017 v 19:29 | Nahoru | #29

Sonicek píše: Tvl se divím že to nejede, tankpad ještě nemám....počítá se origo červenej pruh od sedátka až k řidítkům? výrobce dokonce udává +6,5koní ale podle mě toho tolik není



Jakej je vykonovej rozdil oproti tomu gixeru??? Je tam velkej rozdil v kroutaku???

(reakce na) výměna vyfuku

5.6.2017 v 19:40 | Nahoru | #30
StiefTomas> díky, přesně to jsem chtěl slyšet ale račí jsem si zašel do Yamahy. Každopádně všem ostatním děkuji za odpovědi
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 Dnes v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 harwey10 35 5.2.2024 v 13:58 Gahan37
Spinanie ventilátora Yamaha yzf r6 ... Yamaha YZF-R6 Jar0 10 1.2.2024 v 16:06 Jar0
Yamaha R6 chcípá Yamaha YZF-R6 LukeyR6 7 11.10.2023 v 17:47 LukeyR6


TOPlist