Téma: 2t vs 4t atd. atd.
Ahoj, je mi jasné, že je to hrozně opakované, a tak, ale přece jen je lepší mít vlastní diskuzi, než číst jiné a pomalu je nechápat... Takže, měl bych 2 dotazy, první je taková klasika: 2t nebo 4t? - jsem člověk, co se v motorkách naprosto nevyzná, tak bych se to chtěl trochu naučit, ale určitě né tím, že bych to vozil furt do opravy. A ta druhá: Jak se starat o 2t krom oleje? Co všechno údržba zahrnuje? Je to hodně složité? Nebo bych se to naučil časem? Docela se mi líbí 2t, kdybych si koupil otevřenou a šel k technické. nebo bych dostal kontrolu, dá se to poznat? Fakt se v tom nevyznám, tak mě omluvte Díky a znovu se omlouvám za opakované téma
Anketa: 2T nebo 4T
Žere jak něco, ale stojí to za to
75%
3
Moc nejede, za to nežere a nebudeš mít prázdnou kapsu
25%
1

2t vs 4t atd. atd.

2.6.2017 v 22:35 | Nahoru | #1
Očekávám, že se na tebe všichni vyserou. Co jako chceš slyšet? Dvoutakt opravdu žere a šance na zadření tu je. Čtyřtakt zas tolik nejede. Každýmu se líbí něco a preferuje něco jinýho. Máme moderní dobu, tak studuj info na netu. Asi můžu poradit jen toto:

2t vs 4t atd. atd.

2.6.2017 v 23:14 | Nahoru | #2
nepokládal jsi tu už otázku na fóru? Páč tu dementní fotku si pamatuju no a pokud ti můžu radit jak říkáš víš o motorkách hovno tak jdi do 4t ale je to na tobě stejný jako když se zeptáš mám si koupit chleba nebo rohlíky?

1 reakcí na tento příspěvek 2t vs 4t atd. atd.

3.6.2017 v 00:12 | Nahoru | #3
Pokud se chceš něco naučit a né jen bezhlavě pojíždět, tak si kup 2T. Jednou za čas uděláš Nikasil, někdy jen výměna pístu. Největší oprava je klika, ale též se nechá udělat. Demontáže jsou jednoduché-žádné rozvody ani složité nastavování. Jednoduchá pumpička na močůvku jak psal Franta Šťastný. Spotřeba odpovídá tomu co od toho chceš. Pokud budeš lítat, bude žrát, ale to bude žrát každá motorka. Při jízdě srovnatelné se 4t nebude spotřeba o moc vyšší a pořád máš možnost podřadit a vypálit. Další výhoda je v tom, že tě nebude za 2 roky lákat nová motorka včetně řidičáku, protože tvoje pojede parádně. U 4T by tě čekala výměna za silnější a nový řidičák. Takže to zvaž. 4 takťáci většinou jezdí se vším jen do servisu a pak nic neumí sami. Na STK otevřenou nepoznají.Při kontrole taky né. Hlavně musí mít v techničáku výkon do 11 kW.

2t vs 4t atd. atd.

3.6.2017 v 05:07 | Nahoru | #4
chces jezdit a nemit porad spinave ruce a vitr v penezence? V takovem pripade kup 4T ! Ches mit zihadlo, tocici 13 000otacek, ale 2x do roka delat motor, mit neustale prazdnou bandu - zere to i travu u silnice? V takovem pripade kup 2T

1 reakcí na tento příspěvek 2t vs 4t atd. atd.

3.6.2017 v 05:59 | Nahoru | #5
Většina koupí 4T a první jejich otázka po koupi tady na foru je "Jak zvýšit výkon?".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2t vs 4t atd. atd.

3.6.2017 v 08:19 | Nahoru | #6
mito7> mensina koupi nadupanej 2T a za tyden se pta co dealt kdyz se kouslo zadni kolo a nejde to ani natocit!

Naposledy editováno 03.06.2017 08:19:28

1 reakcí na tento příspěvek 2t vs 4t atd. atd.

3.6.2017 v 09:13 | Nahoru | #7
Ten 2T se sám od sebe nekousne. Pokud dostává co má, tak funguje určitě víc, než týden .

2t vs 4t atd. atd.

3.6.2017 v 09:36 | Nahoru | #8
oskaradam> Jednoducha otazka a i odpoved: Chces jezdit nebo slintat?

Top naradi je urcite RSo a Mito, ja jezdil NSR (zavodni karbec, valec a zapalko). NSR je lehce slabsi, ale porad se na nem plnohodnotne svezes, coz na cbr125 nehrozi a to ani nahodou. Urcite je dobry si minimalne dat prevod do sily, jinak nedostanes 6ku na omezovac.

Za me je to jasny, kdyz 125cc, tak jen 2T. ALE....., realne se ti muze stat, ze budes generalkovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2t vs 4t atd. atd.

3.6.2017 v 11:26 | Nahoru | #9

mito7 píše: Ten 2T se sám od sebe nekousne.



Napsal "jsem člověk, co se v motorkách naprosto nevyzná"
Myslíš, že někdo takovej bude vědět, jak se k takovýmu motoru chovat, aby ho nemusel brzo od nákupu/často generálkovat?

Navíc řeší otevřenej dvoutakt, protože tu někde určitě přečetl, že to poletí 160+, zatímco ~120 na 4T je pro něj málo

(reakce na) 2t vs 4t atd. atd.

3.6.2017 v 12:00 | Nahoru | #10

mito7 píše: Pokud se chceš něco naučit a né jen bezhlavě pojíždět, tak si kup 2T. Jednou za čas uděláš Nikasil, někdy jen výměna pístu. Největší oprava je klika, ale též se nechá udělat. Demontáže jsou jednoduché-žádné rozvody ani složité nastavování. Jednoduchá pumpička na močůvku jak psal Franta Šťastný. Spotřeba odpovídá tomu co od toho chceš. Pokud budeš lítat, bude žrát, ale to bude žrát každá motorka. Při jízdě srovnatelné se 4t nebude spotřeba o moc vyšší a pořád máš možnost podřadit a vypálit. Další výhoda je v tom, že tě nebude za 2 roky lákat nová motorka včetně řidičáku, protože tvoje pojede parádně. U 4T by tě čekala výměna za silnější a nový řidičák. Takže to zvaž. 4 takťáci většinou jezdí se vším jen do servisu a pak nic neumí sami. Na STK otevřenou nepoznají.Při kontrole taky né. Hlavně musí mít v techničáku výkon do 11 kW.



sorry,ale tohle jsou typicky hospodské řeči plné polopravd ,mýtů a nesmyslů.

(reakce na) 2t vs 4t atd. atd.

3.6.2017 v 12:02 | Nahoru | #11
oskaradam>

a ty si změň tu fotku,místo rady bych tě nejraději do té tlamy kopnul,děláš ze sebe debila.

(reakce na) 2t vs 4t atd. atd.

3.6.2017 v 15:51 | Nahoru | #12
Kavak95> Vůbec neřeším otevřenej, ten ani nechci :D

2t vs 4t atd. atd.

3.6.2017 v 18:51 | Nahoru | #13
Zakladem vsech oboru je neposlouchat picoviny a neverit jakemukoliv internetovemu zdroji kde se muze za odbornika vydavat kdekdo s dirou do prdele. Nejlepsi je se od Internetu odpojit a poridt https://knihy.abz.c...otocyklisty-5-vydani a treba https://knihy.abz.cz/prodej/motocykl a zacist ve volnych chvilich cist. Volna chvile je myslena takova, kdy se tomu muzes aspon hodinu v kuse venovat ciste jen tomu aniz by jsi musel odskakovat dat lajk na Facebook nebo shlednout super video na youtube co ti zrovna nekdo preposlal emailem.

2t vs 4t atd. atd.

4.6.2017 v 21:05 | Nahoru | #14
oskaradam> Pokud neřešíš otevřenej tak tato diskuse nemá smysl. Kup 4T a hotovo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
motorka a placene parkovani Yamaha XT 125R JANGO123 12 Včera v 16:44 Exxa
Spojka ? Honda NSR 125 Ajty_3 4 19.11.2017 v 19:10 Ajty_3
Yamaha DT125 R - občas nejde nastar... Yamaha DT 125 R Stahovec 6 18.11.2017 v 23:13 wáca
yamaha dt 125 r - teče voda Yamaha DT 125 R Yamaha Cross mustangač 0 18.11.2017 v 16:06 mustangač
vyskakuju rychlosti a problem s nadržou Honda XL 125V Varadero, Honda XL 650V Transalp, Yama... Ondrejcin 0 18.11.2017 v 14:36 hondacr250

TOPlist