globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Na nové motorce jsem vyzkoušel Pirelli Supercorsa a pak jsem se chtěl vrátit k S21, na kterých jsem jezdil na Brutálce. Takhle dopadli pneu po 2000km. Strašně jsem se těšil až dojedu corsy a obuju zase S21, ale teď jsem z nich zklamaný. Po těch supercorsach je to jak koupit tenisky od ťamanů. Zatáčky co jsem krouhal s náklonem 57stupňů teď jezdím 52 a obě kola se ztrácí grip. Obě ježděny jen na silnici. Nemůžu se na ně víc spolehnout. Tak nevím co je špatně? Má někdo podobné zkušenosti? Co myslíte o stavu pneumatik na foto?






















Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45

1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21

24.7.2017 v 10:03 | Nahoru | #361
To si nepamatují ani rozhodčí, takže když to pozmeníš nikdo si nevšimne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

24.7.2017 v 15:47 | Nahoru | #362

Krejza píše: dejf.>
Nejde ani tak o samotný posez, ale pozici hlavy a výhled. Na dromu vidíš všechno a můžeš tak hlavu strčit až na asfalt pod motorku.
U RR, aniž bych ho tedy jezdil, ale podle různých fotek a videí je vidět, že musí jezdec vidět daleko více nebo se vejít mezi motorku a různé zdi. Proto hlava nad nádrží.
Při jízdě v provozu je pak základ vidět co nejvíce kvůli bezpečnosti. Plus vysedat zde je kolikrát tak pomalé, až je to kontraproduktivní.



tak tak, jezdím SS a za tu dobu co jezdím v provozu, tak mám hlavu nad nádrží, abych viděl, teď jedu občas i na okruh a mám stím problém. Tedy, že mám hlavu nad nádrží.. když ji tlacím dolů k zrcátku, tak mám divnej pocit, že nevidím a automaticky ji zvendu - peru se stím dost

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

24.7.2017 v 15:49 | Nahoru | #363

PetrS píše: Krejza> Osobne si myslim, ze vic bude zalezet na jezdci, nez jeho stylu a pak taky na profilu trate. Jak jsem uz psal, Giovanni dokazoval, ze na asfaltu umi byt minimalne stejne rychly i s kolenem na zemi, jak svetova spicka, ale ztracel dost v terenu. On to mozna bude jako s najezdem ve slidu do zatacky. Driv se tak jezdila temer kazda zatacka, v posledni dobe se tak najizdi uz jen ty nejvetsi vracecky, protoze to proste zpomaluje. Ale ve vysledku se bavime opravdu o rozdilu v ramci max. desetinek sekundy na kolo, takze ja porad zastavam nazor, ze pro nezavodnika je lepsi jezdit tak, jak je mu komfortnejsi, protoze pak se muze soustredit vic na dulezitejsi veci, ktere maji na cas daleko zasadnejsi vliv, nez samotny styl. Dalsi vec je, ze kdyz je trat opravdu hodne zakroucena, tak s kolenem na zemi je to strasna spartakiada se porad presouvat : )

parádně naspané

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

24.7.2017 v 15:58 | Nahoru | #364
Presne tak... navic v pomalych zatackach se bojim a jezdim je rychlosti chuze.

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

24.7.2017 v 16:07 | Nahoru | #365

pycha píše: To si nepamatují ani rozhodčí, takže když to pozmeníš nikdo si nevšimne



Čas 2:02, nejde mi to hodit rovnou daný moment. Aniž postřehneš chybu, rozhodčí ji už vidí



Naposledy editováno 24.07.2017 16:09:06

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

24.7.2017 v 16:12 | Nahoru | #366
JollyJoker> V pohodě, pravidla jsou jasná a není jich mnoho. Jen to chce mít trochu krátkodobé paměti. Ale asi to není pro někoho, kdo zabloudí ve vlastním domě cestou na záchod

Fakt je ten, že nejde jen o ježdění rychle, ale MG kloubí i navigaci, schopnost vybrat si nejlepší možnou stopu, je-li možnost výběru, a čistou jízdu bez chyb a zaváhání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

24.7.2017 v 16:13 | Nahoru | #367

matt píše: tak tak, jezdím SS a za tu dobu co jezdím v provozu, tak mám hlavu nad nádrží, abych viděl, teď jedu občas i na okruh a mám stím problém. Tedy, že mám hlavu nad nádrží.. když ji tlacím dolů k zrcátku, tak mám divnej pocit, že nevidím a automaticky ji zvendu - peru se stím dost



Na ten rozdíl v pozici hlavy je třeba si zvyknout. Taky mi to trvalo dlouho, ale když to dáš, je to potom paráda.

1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21

5.8.2017 v 14:55 | Nahoru | #368


V Brně dostává ta pravá strana hodně zabrat a přitom levá je téměř jak nová

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

7.8.2017 v 08:47 | Nahoru | #369
pycha> To je důkaz,že jezdíš levou i pravou jinak. V pravé začínáš víc topit,nebo se na to víc zavěsíš,na levé straně jezdíš vzorově.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

7.8.2017 v 09:07 | Nahoru | #370
JollyJoker> To je spíš důkaz, že levá se stačí chladit o moc více než pravá, což vzhledem ke stavbě okruhu je naprosto pochopitelné.

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

7.8.2017 v 09:21 | Nahoru | #371
To je důkaz toho, že Brno je náročné na pravou stranu pneumatik. Dokonce motogp gumy jsou do Brna připravené s jinou směsí na každou stranu.

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

7.8.2017 v 09:34 | Nahoru | #372

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

7.8.2017 v 16:20 | Nahoru | #373
Krejza> Já mám z okruhu obě strany stejné,spíše levou malinko víc zežvejaknou,ale nepatrně...

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

16.8.2017 v 10:06 | Nahoru | #374

Krejza píše: Na ten rozdíl v pozici hlavy je třeba si zvyknout. Taky mi to trvalo dlouho, ale když to dáš, je to potom paráda.

jj snažím se, ale pořad tu hlavu cpu nahoru a když si myslím, že ji cpu tak jak má byt a vidím fotky, tak se musím smát stejně málo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

16.8.2017 v 10:09 | Nahoru | #375

JollyJoker píše: Krejza> Já mám z okruhu obě strany stejné,spíše levou malinko víc zežvejaknou,ale nepatrně...

já mám taky mnohem víc sjetou pravou stranu pneu a proto ji na příští okruh otočím je to (slick K2)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

16.8.2017 v 10:38 | Nahoru | #376
matt> slick nemá určený směr?

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

16.8.2017 v 12:39 | Nahoru | #377

pycha píše: matt> slick nemá určený směr?

má, ale normálně se to přehazuje, v hard použití asi ne, ale já jako patlal to přehodím.

1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21

18.8.2017 v 09:18 | Nahoru | #378


Konečně to dorazilo i s homologací

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

18.8.2017 v 12:15 | Nahoru | #379

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

18.8.2017 v 12:38 | Nahoru | #380
pycha> vypadá luxusně a tou homologací myslíš"for racing use only"

e: ještě to chce fotku jak vypadá na mašině (origo/ladák)

Naposledy editováno 18.08.2017 12:39:05

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

18.8.2017 v 12:48 | Nahoru | #381

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

18.8.2017 v 12:49 | Nahoru | #382
matt> chápu to tak že s tím musíš jezdit pořád jako na závodech a bude to s bengama ok :D

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

18.8.2017 v 13:01 | Nahoru | #383
pycha> hlavní je si to zdůvodnit děláš to dobře

a je to kurňa rozdí, to je tak o 3kg lehčíl a jak je řešená přívěra (klapka), tam je ve výfuku ne? když jedeš pomalu, jde to přes první euro komoru výfuku a když jedeš ve vyšších otačkách jde to přes druhou? nebo si to pletu

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

18.8.2017 v 13:03 | Nahoru | #384


Pak zvazim origo. Nebál bych se říct, bude mít 7kg

1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21

18.8.2017 v 13:07 | Nahoru | #385


Přívěra jde pryč, ale už teď jsem jí měl odpojenou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

18.8.2017 v 13:56 | Nahoru | #386
pycha> tak to bude kurna rozdíl 0,8 vs ikdyby měl 5kg ale to bude z titanu nebo něčeho takového.

a u toho výfuku říkám to dobře ne? to akorát přepíná klapku kterým výfukem to půjde ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

18.8.2017 v 14:08 | Nahoru | #387
matt>

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

18.8.2017 v 15:16 | Nahoru | #388
pycha>

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

18.8.2017 v 19:12 | Nahoru | #389
Zkoušel někdo ty dunlop 212? Co se na tom dá naject

Supercorsa SP vs Bridgestone S21

29.8.2017 v 03:23 | Nahoru | #390
Kamera je na zadní stupačce, skoro ideálně vodorovně. SJ4000

Naposledy editováno 29.08.2017 03:30:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... vein 14 9.8.2023 v 19:18 jardusking
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR nazram 8 14.9.2022 v 08:06 PetrL3
Brzdové destičky Aprilia Tuono V4 1100 RR nazram 11 4.9.2022 v 08:54 dewwil
Ecu tuono 1100 v4 2016 Aprilia Tuono V4 1100 Factory hambis 2 8.8.2022 v 20:02 hambis
Uložení vaček [1, 2] Aprilia Tuono V4 1100 RR nazram 33 10.3.2022 v 09:47 kuk


TOPlist