bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč synchronizace klapek při volnoběhu?
V servisním manuálu k mé motorce mám postup, jak synchronizovat klapky. Hadičky se napojí na podtlakové vývody ze vstřikovačů. Jsou uvedeny dva typy synchronizace.

Jeden typ je klasický, kdy se systém synchronizuje nastavením rozchodu otevření klapek šroubkem na rozvodu z plynového lanka.

Druhý typ synchronizace je přes jakési 2 šroubky zapuštěné ve vstřikovačích a k této synchronizaci je nutná SDS diagnostika, kde se musí systém vstřikování přepnout do jakéhosi režimu a hlídat otevření Idle Speed Control ventilu na konkrétní hodnotu.

Oba typy synchronizace se podle servisní příručky mají dělat při volnoběhu, cca 1300ot.

Mám dvě otázky. Zaprvé, k čemu slouží ten druhý typ synchronizace? Podle všeho je to synchronizace aktivní pouze v nízkém zatížení, což soudím podle zmínky o ISC ventilu, přičemž však oba typy se jmenují naprosto totožně "THROTTLE VALVE SYNCHRONIZATION". Možná by mi pomohlo kdyby někdo napsal, co přesně dělají ty va zapuštěné šroubky ve vstřicích.

Druhá otázka: můžu nastavit rozchod klapek tak, abych při volnoběhu měl stejné podtlaky. Jenomže tyto podtlaky se mi rozejdou když přidám plyn. Co s tím?


Proč synchronizace klapek při volnoběhu?

27.5.2017 v 19:01 | Nahoru | #1
No nic, vyřešil jsem to tak, abych to měl minimálně rozhozené jak při volnoběhu, tak při přidání plynu, tzn. klapky jsem šteloval pod mírným zatížením a na volnoběh to došteloval těma malýma šroubkama. A je to.

Naposledy editováno 27.05.2017 19:02:02

Proč synchronizace klapek při volnoběhu?

28.5.2017 v 06:24 | Nahoru | #2
ta druhá je s největší pravděpodobností kuli emisím co2, mělo by se to nastavovat se sondou ve výfuku.

Proč synchronizace klapek při volnoběhu?

28.5.2017 v 09:37 | Nahoru | #3
Já si zase myslím, že je to prostě štelování přívodu vzduchu při volnoběhu. Reguluje se těma šroubkama synchronizace přívodu vzduchu z ISC ventilu.

Proto je tam pořád ta otázka, proč proboho synchronizaovat klapky rovněž při volnoběhu, když se to překrývá se synchronizací přívodu vzduchu z ISC ventilu.

1 reakcí na tento příspěvek Proč synchronizace klapek při volnoběhu?

28.5.2017 v 11:51 | Nahoru | #4
klapky musí být pak otevřeny pořád stejněm jen při volnoběhu je snaží je snychrinizovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč synchronizace klapek při volnoběhu?

28.5.2017 v 12:01 | Nahoru | #5
sseba1> V tom případě nechápu, proč se klapky nesynchronizují jednoduše šuplerou, stejně jako sekundární klapky.

Proč synchronizace klapek při volnoběhu?

28.5.2017 v 18:44 | Nahoru | #6
když jsou klapky zavřené, na volnoběh opbtéká vzduch právě kolem těch šrobů, takže tím synchronizuješ volnoběh a klapkama pak celý průběh otevření...

(reakce na) Proč synchronizace klapek při volnoběhu?

30.5.2017 v 11:40 | Nahoru | #7

Mufiozo píše: sseba1> V tom případě nechápu, proč se klapky nesynchronizují jednoduše šuplerou, stejně jako sekundární klapky.



protože vzduch matiku moc nerespektuje ... a nátok nemusí být stejnoměrný... od toho máš ty bypassy abys to doladil...
a HLAVNĚ... u uskupení do V, by ty podtlaky čistě teoreticky... a u některých i v praxi ....neměly být stejný...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13


TOPlist