Téma: Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto
19.5.2017 v 12:32
Zvláštní, napsal jsem, odklikl a téma nikde Tak podruhé už bez omáčky.
Střídáte někdo dvě motorky, kdy jedna má klasické ovládání blinkrů a druhá je velké GS 1150/1200 (do roku 2012, kdy už mají klasiku). Plete se Vám to? Ještě je to tak blbě, že doleva na GS znamená troubit na klasice
dík
Střídáte někdo dvě motorky, kdy jedna má klasické ovládání blinkrů a druhá je velké GS 1150/1200 (do roku 2012, kdy už mají klasiku). Plete se Vám to? Ještě je to tak blbě, že doleva na GS znamená troubit na klasice
dík
2 reakcí na tento příspěvek Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto
právě v týhle kategorii je na výběr jako prase :D svět se netočí jen kolem BMW
Taky jsem měl možnost střídat pravidelně oba způsoby (BMW vs Yamaha) a teď když mi zbyl jen Japonec tak mi to i chybí. BMW ovládání směrovek, když si člověk zvykne, tak nemá chybu. Bohužel vše ostatní na těch motorkách už chyby má ...
Pulčík píše: právě v týhle kategorii je na výběr jako prase :D svět se netočí jen kolem BMW
Kdybys to aspoň přečetl, ty chytrolíne, tak by ses dočetl, že jsem BMW nechtěl. A to už proto, že to má každej. Ale díky za odpověď k tématu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto
Pulčík píše: právě v týhle kategorii je na výběr jako prase :D svět se netočí jen kolem BMW
... to je rozsirenej omyl...
Rok jsem jezdil na 1150 GSA, trvalo mi cca 2 než jsem si na to ovládání zvykl.
Nyní jsem přesedlal na KTM a musím přiznat, že mi to chvílema i chybí
Je to jen o zvyku, to je stejné,jako když v práci jezdíš služebním autem na benzín a doma máš nafťáka. Občas mám tendence tankovat opačně...
Nyní jsem přesedlal na KTM a musím přiznat, že mi to chvílema i chybí
Je to jen o zvyku, to je stejné,jako když v práci jezdíš služebním autem na benzín a doma máš nafťáka. Občas mám tendence tankovat opačně...
Včera mi známej půjčil 1150GS plně natankované, s plnýma kuframa, padákama, atd. Ty voe, to je těžký
Jezdil jsem asi hodinu. Když má člověk čas a soustředí se, tak si to odbliká v pohodě. Stačí blbější situace, brzdit, lehkej vyhýbací manévr, nutnost k tomu zablikat a naskočí automatické chování - pána jsem místo blikání vlevo brutálně vytroubil, až jsem se mu pak zajel omluvit
Řešil někdo předělání na klasický systém? Nic se mi nepovedlo najít
Jezdil jsem asi hodinu. Když má člověk čas a soustředí se, tak si to odbliká v pohodě. Stačí blbější situace, brzdit, lehkej vyhýbací manévr, nutnost k tomu zablikat a naskočí automatické chování - pána jsem místo blikání vlevo brutálně vytroubil, až jsem se mu pak zajel omluvit
Řešil někdo předělání na klasický systém? Nic se mi nepovedlo najít
Povedlo se mi najít tohle
http://pinwallcycle.com/product_info.php?cPath=&products_id=147618
Což se tváří jako originál (pochybuju), ale vypadá to, že by to šlo jen zaměnit??? Případně jiná BMW (např. kamarádovo G650X-challange) to mají klasicky - použít z toho?
Naposledy editováno 22.05.2017 14:17:20
http://pinwallcycle.com/product_info.php?cPath=&products_id=147618
Což se tváří jako originál (pochybuju), ale vypadá to, že by to šlo jen zaměnit??? Případně jiná BMW (např. kamarádovo G650X-challange) to mají klasicky - použít z toho?
Naposledy editováno 22.05.2017 14:17:20
Nebude ve finále nejlevnější si na to ovládání zvyknout.
Ten ovladač co má být na 1150GS je z modelů G650X (Moto, Challenge, Country). Pokud má to velký GS origo vyhřívaný hefty, tak by se to dalo možná vyměnit z novějších modelů F800GS, kde je od roku asi 2015 klasika. V každém případě se tím zbastlí elektroinstalace a následné navrácení do původního stavu bude stát nějakou korunu a nějaký čas.
Ten ovladač co má být na 1150GS je z modelů G650X (Moto, Challenge, Country). Pokud má to velký GS origo vyhřívaný hefty, tak by se to dalo možná vyměnit z novějších modelů F800GS, kde je od roku asi 2015 klasika. V každém případě se tím zbastlí elektroinstalace a následné navrácení do původního stavu bude stát nějakou korunu a nějaký čas.
1 reakcí na tento příspěvek Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto
Zvykat si nechci - prioritní motorka je Speed Triple a provozovat dvě motorky s různým systémem ovládání bude hrozně na palici si myslím ...
Bohužel jsem vylučovací metodou a dlouhodobým přemýšlením "co vlastně chci a očekávám od cestovní motorky" došel BMW GS
Bohužel jsem vylučovací metodou a dlouhodobým přemýšlením "co vlastně chci a očekávám od cestovní motorky" došel BMW GS
Nechci, aby se tohle téma zvrhlo (i když proč ne) "výběr cendura" a protože nakonec na 99% skončím u toho, co jsem na začátku paušálně vyřadil z několika důvodů, budu si muset zvyknout střídat dva systémy. Pokud to nebude dělat dobrotu, něco s tím udělám. Pak je samozřejmě řešení 1200GS 2013+, ale nejsem naftovej magnát
Díky všem, asi to tu můžem zhasnout
Díky všem, asi to tu můžem zhasnout
Není to přesně co by jsi chtěl, ale myslím, že ještě vloni měl v nabídce Touratech pro 1150GS takový mezikus právě na ovládání blinkrů. Jestli si dobře pamatuji tak zapínání blinkrů bylo původní, ale vypnout se daly druhým zmačknutím nebo zmačknutím proti strany (obcházelo to vypínací tlačítko) + tam byla ještě nějaká funkce( už si nepamatuji). Cena cca 900Kč. Tak je můžeš zkusit kontaktovat, zda to ještě někde ve skladu nevyhrabou.
Taky už nevíš, na co bys sedl, co Na BMW palce se dá zvyknout rychle... Znám víc lidí, co to střídá a nemají s tím problém, ba naopak spíš se přiklání k bramborácký verzi V Touratechu o mezikusu nevím, ale můžeš se zkusit zeptat servismana, to je takový BMW guru přes tyhle věci.
2 reakcí na tento příspěvek Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto
Tak za mě - zvyknul jsem si rychle, střídám obě motorky (oba způsoby) někdy i během dne a absoultně bez problémů. Celkově ale musím říct, že klasický způsob mi přijde lepší.
Animals21 píše: Tak za mě - zvyknul jsem si rychle, střídám obě motorky (oba způsoby) někdy i během dne a absoultně bez problémů. Celkově ale musím říct, že klasický způsob mi přijde lepší.
Takhle to muselo dopadnout, koho to baví ten si zvykne - plně s Tebou souhlasím. Někdy vystřídám několik aut denně a třeba 4.z nich mají jinak zpátečku - a de to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto
Animals21>
Ahoj, za mě řeknu: mám Japonce a GS. ovládání směrovek palcem od pravé a levé ruky se dá krásně zvyknout, člověkovi to pak na Japonci chybí. Horší je vypínání blinkrů . Je umístěno na pravé ruce, takže když taháte za heft a chcete vypnout směrovku, tak si musíte vykloubit palec abyste na to tlačítko dosáhli (normálně to není možné) takže jsem se přesunul k tomu, že jsem v kabelovém svazku přes čokoládu přehodil dva dráty - resp. od ovládání klaksonu na levé ruce za vypínání směrovek na ruce pravé. Vypínám směrovky na levým heftu + blinkruju do leva, pravým heftu pouze blikám. + můžu troubit. Takto jsem vytvořil kočkopsa mezi Japoncem a BMW. Funguje to nádherně, a GS se tak stalo velmi příjemné, protože pravá ruka kroutí heftem bez omezení.
čus Martin.
Ahoj, za mě řeknu: mám Japonce a GS. ovládání směrovek palcem od pravé a levé ruky se dá krásně zvyknout, člověkovi to pak na Japonci chybí. Horší je vypínání blinkrů . Je umístěno na pravé ruce, takže když taháte za heft a chcete vypnout směrovku, tak si musíte vykloubit palec abyste na to tlačítko dosáhli (normálně to není možné) takže jsem se přesunul k tomu, že jsem v kabelovém svazku přes čokoládu přehodil dva dráty - resp. od ovládání klaksonu na levé ruce za vypínání směrovek na ruce pravé. Vypínám směrovky na levým heftu + blinkruju do leva, pravým heftu pouze blikám. + můžu troubit. Takto jsem vytvořil kočkopsa mezi Japoncem a BMW. Funguje to nádherně, a GS se tak stalo velmi příjemné, protože pravá ruka kroutí heftem bez omezení.
čus Martin.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto
honzaZ> Ahoj, tuhle úpravu bych si chtěl provést na BMW R1200R r.v.2012 ( CANBUS ) ale bojím se abych tu sběrnici nějak nepokazil - na jakým ročníku GS jsi to, prosím, provedl? Díky, Karel
honzaZ - musím říct, že tohle vylepšení vážně dává smysl. ten BMW systém, jak jsem psal, mi problémy už nedělá, ale pořád jsem zastáncem toho, že pravá ruka se má starat o plyn a brzdu a cokoliv dalšího je buď snížení ergonomie, nebo zbytečně potenciál pro blbou situaci. A na sportovní motorce to musí být k nesnesení, protože tě to zákonite musí zpomalit, pokud nechceš na blinkry srát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto
KarelCB500F> O canbus se neboj,s popsanou úpravou nemá nic společnýho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hlučná spojka BMW R 1200 GS | Cenda28 | 3 | 3.3.2024 v 21:06 yzf07 |
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | barran | 21 | 13.2.2024 v 21:26 ja1 |
Výměna baterie BMW R 1200 GS | moudi | 9 | 10.2.2024 v 09:52 GÉČKAŘ |
Přední LED světlo na BMW R1200 gs20... BMW R 1200 GS | Rachotak | 17 | 10.2.2024 v 09:44 GÉČKAŘ |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |