globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto
19.5.2017 v 12:32
Zvláštní, napsal jsem, odklikl a téma nikde Tak podruhé už bez omáčky.

Střídáte někdo dvě motorky, kdy jedna má klasické ovládání blinkrů a druhá je velké GS 1150/1200 (do roku 2012, kdy už mají klasiku). Plete se Vám to? Ještě je to tak blbě, že doleva na GS znamená troubit na klasice

dík

Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

19.5.2017 v 12:49 | Nahoru | #1
... plete...

horsi, ze uz mi vic sedi system "na kazdym palci svuj blinkr"

Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

19.5.2017 v 13:54 | Nahoru | #2
Tak to můžu vyřadit velký GS z výběru (stejně jsem ho nikdy nechtěl , ale když pak člověk hledá něco na dlouhé cesty, tak toho reálně moc na výběr není. Ale to už je jiné téma...)

Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

19.5.2017 v 14:02 | Nahoru | #3
Taky mě to pěkně štve ,ale přirozenější mě připadá to na Bmw..

2 reakcí na tento příspěvek Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

19.5.2017 v 17:05 | Nahoru | #4
právě v týhle kategorii je na výběr jako prase :D svět se netočí jen kolem BMW

Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

19.5.2017 v 17:14 | Nahoru | #5
Taky jsem měl možnost střídat pravidelně oba způsoby (BMW vs Yamaha) a teď když mi zbyl jen Japonec tak mi to i chybí. BMW ovládání směrovek, když si člověk zvykne, tak nemá chybu. Bohužel vše ostatní na těch motorkách už chyby má ...

(reakce na) Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

19.5.2017 v 17:26 | Nahoru | #6

Pulčík píše: právě v týhle kategorii je na výběr jako prase :D svět se netočí jen kolem BMW



Kdybys to aspoň přečetl, ty chytrolíne, tak by ses dočetl, že jsem BMW nechtěl. A to už proto, že to má každej. Ale díky za odpověď k tématu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

19.5.2017 v 20:06 | Nahoru | #7

Pulčík píše: právě v týhle kategorii je na výběr jako prase :D svět se netočí jen kolem BMW



... to je rozsirenej omyl...

Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

20.5.2017 v 17:02 | Nahoru | #8
Kdyz jsem si GS kupoval, rikal prodavac, ze si na to za 2-3 tydny zvyknu - nebyla to pravda. Dle meho nazoru, ta nejvetsi blbost, co BMW vymysleli.

Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

20.5.2017 v 19:21 | Nahoru | #9
Nemam s tim problém ale víc mo vyhovuje bmw system

Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

20.5.2017 v 21:27 | Nahoru | #10
Rok jsem jezdil na 1150 GSA, trvalo mi cca 2 než jsem si na to ovládání zvykl.
Nyní jsem přesedlal na KTM a musím přiznat, že mi to chvílema i chybí

Je to jen o zvyku, to je stejné,jako když v práci jezdíš služebním autem na benzín a doma máš nafťáka. Občas mám tendence tankovat opačně...

Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

21.5.2017 v 17:40 | Nahoru | #11
Včera mi známej půjčil 1150GS plně natankované, s plnýma kuframa, padákama, atd. Ty voe, to je těžký

Jezdil jsem asi hodinu. Když má člověk čas a soustředí se, tak si to odbliká v pohodě. Stačí blbější situace, brzdit, lehkej vyhýbací manévr, nutnost k tomu zablikat a naskočí automatické chování - pána jsem místo blikání vlevo brutálně vytroubil, až jsem se mu pak zajel omluvit

Řešil někdo předělání na klasický systém? Nic se mi nepovedlo najít

(reakce na) Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

21.5.2017 v 17:49 | Nahoru | #12

MedWed píše: ... to je rozsirenej omyl...



Ale no tak...... Guzzi Overland

Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

22.5.2017 v 13:58 | Nahoru | #13
zkusím to ještě jednou :)

Řešil někdo předělání na klasický systém? Nic se mi nepovedlo najít

Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

22.5.2017 v 14:10 | Nahoru | #14
Povedlo se mi najít tohle
http://pinwallcycle.com/product_info.php?cPath=&products_id=147618

Což se tváří jako originál (pochybuju), ale vypadá to, že by to šlo jen zaměnit??? Případně jiná BMW (např. kamarádovo G650X-challange) to mají klasicky - použít z toho?

Naposledy editováno 22.05.2017 14:17:20

Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

22.5.2017 v 16:16 | Nahoru | #15
Nebude ve finále nejlevnější si na to ovládání zvyknout.
Ten ovladač co má být na 1150GS je z modelů G650X (Moto, Challenge, Country). Pokud má to velký GS origo vyhřívaný hefty, tak by se to dalo možná vyměnit z novějších modelů F800GS, kde je od roku asi 2015 klasika. V každém případě se tím zbastlí elektroinstalace a následné navrácení do původního stavu bude stát nějakou korunu a nějaký čas.

1 reakcí na tento příspěvek Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

22.5.2017 v 16:25 | Nahoru | #16
Zvykat si nechci - prioritní motorka je Speed Triple a provozovat dvě motorky s různým systémem ovládání bude hrozně na palici si myslím ...

Bohužel jsem vylučovací metodou a dlouhodobým přemýšlením "co vlastně chci a očekávám od cestovní motorky" došel BMW GS

(reakce na) Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

22.5.2017 v 16:42 | Nahoru | #17
Animals21> myslím, že to děláš zbytečně složitý :) zvykneš si jak nic

Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

23.5.2017 v 06:58 | Nahoru | #18
Nechci, aby se tohle téma zvrhlo (i když proč ne) "výběr cendura" a protože nakonec na 99% skončím u toho, co jsem na začátku paušálně vyřadil z několika důvodů, budu si muset zvyknout střídat dva systémy. Pokud to nebude dělat dobrotu, něco s tím udělám. Pak je samozřejmě řešení 1200GS 2013+, ale nejsem naftovej magnát

Díky všem, asi to tu můžem zhasnout

Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

23.5.2017 v 09:09 | Nahoru | #19
Není to přesně co by jsi chtěl, ale myslím, že ještě vloni měl v nabídce Touratech pro 1150GS takový mezikus právě na ovládání blinkrů. Jestli si dobře pamatuji tak zapínání blinkrů bylo původní, ale vypnout se daly druhým zmačknutím nebo zmačknutím proti strany (obcházelo to vypínací tlačítko) + tam byla ještě nějaká funkce( už si nepamatuji). Cena cca 900Kč. Tak je můžeš zkusit kontaktovat, zda to ještě někde ve skladu nevyhrabou.

Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

24.5.2017 v 11:59 | Nahoru | #20
Taky už nevíš, na co bys sedl, co Na BMW palce se dá zvyknout rychle... Znám víc lidí, co to střídá a nemají s tím problém, ba naopak spíš se přiklání k bramborácký verzi V Touratechu o mezikusu nevím, ale můžeš se zkusit zeptat servismana, to je takový BMW guru přes tyhle věci.

2 reakcí na tento příspěvek Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

2.11.2017 v 11:50 | Nahoru | #21
Tak za mě - zvyknul jsem si rychle, střídám obě motorky (oba způsoby) někdy i během dne a absoultně bez problémů. Celkově ale musím říct, že klasický způsob mi přijde lepší.

(reakce na) Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

4.11.2017 v 12:05 | Nahoru | #22

Animals21 píše: Tak za mě - zvyknul jsem si rychle, střídám obě motorky (oba způsoby) někdy i během dne a absoultně bez problémů. Celkově ale musím říct, že klasický způsob mi přijde lepší.


Takhle to muselo dopadnout, koho to baví ten si zvykne - plně s Tebou souhlasím. Někdy vystřídám několik aut denně a třeba 4.z nich mají jinak zpátečku - a de to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

12.12.2017 v 09:59 | Nahoru | #23
Animals21>

Ahoj, za mě řeknu: mám Japonce a GS. ovládání směrovek palcem od pravé a levé ruky se dá krásně zvyknout, člověkovi to pak na Japonci chybí. Horší je vypínání blinkrů . Je umístěno na pravé ruce, takže když taháte za heft a chcete vypnout směrovku, tak si musíte vykloubit palec abyste na to tlačítko dosáhli (normálně to není možné) takže jsem se přesunul k tomu, že jsem v kabelovém svazku přes čokoládu přehodil dva dráty - resp. od ovládání klaksonu na levé ruce za vypínání směrovek na ruce pravé. Vypínám směrovky na levým heftu + blinkruju do leva, pravým heftu pouze blikám. + můžu troubit. Takto jsem vytvořil kočkopsa mezi Japoncem a BMW. Funguje to nádherně, a GS se tak stalo velmi příjemné, protože pravá ruka kroutí heftem bez omezení.

čus Martin.

Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

31.1.2018 v 08:42 | Nahoru | #24
Mohu porovnávat oba způsoby a ten bramborácký mi přijde lepší, ale nemám problém ani s klasikou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

7.2.2018 v 12:21 | Nahoru | #25
honzaZ> Ahoj, tuhle úpravu bych si chtěl provést na BMW R1200R r.v.2012 ( CANBUS ) ale bojím se abych tu sběrnici nějak nepokazil - na jakým ročníku GS jsi to, prosím, provedl? Díky, Karel

Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

7.2.2018 v 12:42 | Nahoru | #26
honzaZ - musím říct, že tohle vylepšení vážně dává smysl. ten BMW systém, jak jsem psal, mi problémy už nedělá, ale pořád jsem zastáncem toho, že pravá ruka se má starat o plyn a brzdu a cokoliv dalšího je buď snížení ergonomie, nebo zbytečně potenciál pro blbou situaci. A na sportovní motorce to musí být k nesnesení, protože tě to zákonite musí zpomalit, pokud nechceš na blinkry srát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

7.2.2018 v 14:29 | Nahoru | #27
KarelCB500F> O canbus se neboj,s popsanou úpravou nemá nic společnýho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

7.2.2018 v 17:13 | Nahoru | #28
Fandy2> Tak to je dobrá zpráva, přehodil bych to teda nějak takhle - obrázek? Zkoušels to?

(reakce na) Ovládání blinkrů velkého GS/normální moto

10.2.2018 v 11:07 | Nahoru | #29
KarelCB500F> Nezkoušel jsem to,máš to zakreslený dobře a podle kolegy Animals21 to funguje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hlučná spojka BMW R 1200 GS Cenda28 3 3.3.2024 v 21:06 yzf07
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure barran 21 13.2.2024 v 21:26 ja1
Výměna baterie BMW R 1200 GS moudi 9 10.2.2024 v 09:52 GÉČKAŘ
Přední LED světlo na BMW R1200 gs20... BMW R 1200 GS Rachotak 17 10.2.2024 v 09:44 GÉČKAŘ
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino

TOPlist