Paolo_brno2 vloženo: wemoto.cz hamlet2 Přidat reklamu

Téma: Vlastní hlava GS500E
16.5.2017 v 17:55
Ahoj, koukal jsem zde po tématech a nikde jsem nic podobného neviděl. Zakoupil jsem si Suzuki GS 500E r.v. 1993, má najeto 41000 km a z spíše krátké vzdálenosti po městě. Já jsem s ní hned první den vyrazil Praha-> Č. Krumlov a po cca. 60 km na dálnici ve 130km/h najednou přestala motorka reagovat na plyn, když jsem zajel ke krajnici a zmáčkl spojku, že podřadím, tak hned motorka chcípla. Ihned po zastavení jsem zkoušel motorku nastartovat a nešlo to, motorka se chovala jak kdyby byla vybitá baterie, cvakala a kontrolky vždy problikly. Po cca. 2 minutách už začala točit, ale vůbec nechtěla chytit, až cca. po 5 minutách zase chytla a jela dalších cca. 100 km bez problému. Další den jsem jel opět větší vzdálenost a cca. po 80 km se to opakovalo akorát tedy, jsme s kamarádem zjistili, že když se zahýbá řídítky jde nastartovat hned. Je možné, že půjde o závadu v elektronice? Neměl někdo již podobnou zkušenost? Svíčky jsem měnil a olej kontroluji pravidelně. Díky za radu

Vlastní hlava GS500E

16.5.2017 v 18:18 | Nahoru | #1
Môže to byť spínačka alebo skús skontrolovať kontakty, ktoré idú do spínacej skrinky a možno aj do vypínača motora na riaditkach.

Vlastní hlava GS500E

16.5.2017 v 18:28 | Nahoru | #2
Prošel bych i kabelový svazek okolo krku jestli není prošoupaný

Vlastní hlava GS500E

16.5.2017 v 19:14 | Nahoru | #3
V prve rade nez zacnes kuchat kabelaz zmer dobijeni a baterii...

Vlastní hlava GS500E

16.5.2017 v 22:43 | Nahoru | #4
A ukostření

Vlastní hlava GS500E

16.5.2017 v 22:48 | Nahoru | #5
Nez s tím začneš něco dělat zavolej predchozimu majiteli

Vlastní hlava GS500E

17.5.2017 v 01:44 | Nahoru | #6
Jo tomu budu určitě volat a řešit to s ním, dnes jsem po několikadenním stání nemohl nastartovat, tak jsem opět zahýbal se svazkem v řídítkách a následně to šlo. Opět se to projevovalo jako kdyby byla vybitá baterie a pak to škytlo na první natočení..

1 reakcí na tento příspěvek Vlastní hlava GS500E

17.5.2017 v 05:57 | Nahoru | #7
Tak to je jasné, budeš mít problém na kabelech.
Jo a lepší je používat frázi že motorka má na tachometru 41000, protože najeto má mnohem více

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlastní hlava GS500E

19.5.2017 v 10:15 | Nahoru | #8
kubacech> Píšu aktuální stavy, když napíšu, že se jedná o GSo, který je z roku 93.... tak to je jako kdybych řekl o 120ce, která je třeba z 84 roku.. že má poctivých 70 tisíc.. to snad každý pochopí.. jde hlavně o tu závadu.. mám domluveného super servisáka přes elektriku.. tak to snad vyřeší už to tam jen převézt..

(reakce na) Vlastní hlava GS500E

19.5.2017 v 10:37 | Nahoru | #9
Drake46> Měl sem to na bandasce a bude to na hlavnim svazku od spínačky kolem krku řízení. Tam hledej poškozenej kablík

Vlastní hlava GS500E

18.7.2017 v 13:10 | Nahoru | #10
Tak elektrika opravená. Závada byla na zkratování elektroniky v místě, kde se nachází baterie o kostru motocyklu. Dle opraváře se divil, že to nevyhořelo. Dal dohromady dále tlumiče, které byli dle jeho slov "suché". Pročistil nádrž a palivový ventil. Nicméně na On motorka stále blbne, ale na Res jede bez problému. Má sice na 6 ku v rychlost okolo 120km/h nechuť jít do výkonu, ale to už tu řeší někdo šikovný, tak uvidíme kam se dobere. Palivový ventil se mi měnit nechce a pokud to na Res jede, nevidím v tom důvod ... jen malá otázka, přemýšlím, že vyměním palivový filtr. Jaký koupit poradí někdo? Dík

Vlastní hlava GS500E

9.10.2017 v 08:45 | Nahoru | #11
Tak rozhodl jsem se si GSo nechat (bůh mě ochraňuj ) a přes zimu jí dát nějak do cajku. To má dva body. Kdy 1. vyřešit ucházení zadní gumy, která po nějakým čase ujde, ne úplně, ale znatelný to celkem je a 2. přetěsnit motor, aby únik oleje nesnižoval hladinu oleje (stačí co sežere ta motorka).

Vlastní hlava GS500E

10.10.2017 v 10:56 | Nahoru | #12
Měl bych dotaz ohledně palivového filtru. Mám jej na motorce a ze strachu, aby nebyl již starý a nebo nefungující (tudíž spíš překáží) jej chci vyměnit. Má to smysl? Někde jsem četl, že v karburátoru filtr je a že další zbytečně překáží. Koukal jsem a stát by měl okolo 200,-Kč tak zas takový výdaj to není
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou řetězovou sadu? Suzuki GS 500E FruFru73 7 17.11.2017 v 11:46 Maxipes_Fík
Velikost pojistek Suzuki GS 500E Davidsenk 6 10.11.2017 v 06:48 GL1
Suzuki GS500E kmitání řídítek Suzuki GS 500E travelmoto 14 7.11.2017 v 20:26 Stimul11
Suzuki GS 500 E karburátory Suzuki GS 500E Honse 7 6.11.2017 v 12:51 1100Virago
Tečie olej Suzuki Gs 500E Suzuki GS 500E killerko2 4 5.11.2017 v 18:51 hrochino

TOPlist