Téma: BMW K 1200 GT r.v. 2003 problem
Zdravim loni jsem koupil K1200gt udelal jsem olej v motoru kardanu a dnes jsem chtel udelat prevodovku.To je ten kamen urazu pri povolovani sroubu na nalevani utrhnout spodni cast zavitu :-/ dokazal by mi nekdo pomoc co stim ted?? :-/ Dekuji





1 reakcí na tento příspěvek BMW K 1200 GT r.v. 2003 problem

13.5.2017 v 14:56 | Nahoru | #1

Vykytoval bych to tekutym kovem-ne tekutym,takovou tou plastelinou a dal gumový těsnění.Tlak tam žádnej neni,ta skříň má odvětrání.Pokud odborně tak nechat zavařit a opracovat.

(reakce na) BMW K 1200 GT r.v. 2003 problem

13.5.2017 v 15:42 | Nahoru | #2

dangsx1100g píše:
Vykytoval bych to tekutym kovem-ne tekutym,takovou tou plastelinou a dal gumový těsnění.Tlak tam žádnej neni,ta skříň má odvětrání.Pokud odborně tak nechat zavařit a opracovat.



no nejsem odbornik a newim jak by to slo protoze ubytek zavitu mam taky na dve casti :-/





Naposledy editováno 13.05.2017 15:42:42

BMW K 1200 GT r.v. 2003 problem

13.5.2017 v 16:31 | Nahoru | #3
To vypadalo jen na odštíplej začátek závitu.Tohle vyvložkovat nebo zavařit.

BMW K 1200 GT r.v. 2003 problem

13.5.2017 v 17:24 | Nahoru | #4
1 sehnat na vrakáči novej dekl
2 www.izotechnik-belzona.cz/materialy-/serie-1000/belzona-1111/
3 pokud je to vařitelné ?? zavařit vyvrtat a vyřezat novej závit

1 reakcí na tento příspěvek BMW K 1200 GT r.v. 2003 problem

Skvělá odpověď, děkuji! 13.5.2017 v 21:49 | Nahoru | #5
Klidně něco jako plastický kov - třeba Stukarit a domodelovat. Dekly na motoru běžně takovým způsobem opravujeme při enduru, když s motorem drcneš o nějaký šutrák, nebo když si prorazíš víko třeba pákou brzdy. Odmastit, rozdělat tmel, domodelovat a po chvilce zátkou vyříznout do ještě živého závit.............po zatuhnutí a vytvrzení to lze i dobře opracovat. Občas, když už usoudím, že je v lese vytvořený bobík deklový nehezký (nebo když tě kamarádi do živého vytetují kosočtverec - aby mě každý poznal) vezmu z regálu flexu a cigárkovou brusku a hezky si to "vyhladím".
Jde to i vařit - jednou jsme to kolegovi vařili - chytnul na LTčku stojánkem a trhnul převodovku.....................ale chce to frajera, co ví a zná. Já svařovat neumím, ale umím dobře modelovat a lepit. Toto lehké poškození - za odpoledne opravené a motorka pojízdná.
V současnosti používám Loctite 3463...........Stukarit už došel.

(reakce na) BMW K 1200 GT r.v. 2003 problem

17.5.2017 v 17:37 | Nahoru | #6
Brůča.> tak jsem udělal tu největší prasárnu ( sehnal jsem to lepidlo 2složkové a slepil vše co upadlo a zpět) , dneska jsem to zkusil jen tak zběžně projet jestli to drží a zatím ano ale akorát jsem našel ještě prasklinky ze kterých malinko teklo, tak jsem dneska ještě "napatlal" a zítra budu řešit estetiku jinak všem děkuji za rady

BMW K 1200 GT r.v. 2003 problem

17.5.2017 v 18:15 | Nahoru | #7
No vidíš - to byli nervi co s tím Jinak hezky to jde i smirkovým papírem a kdyby se to láklo tou BMW stříbrnou, tak kdo to nezná, ani nepozná, že to nebude originál. Hodně úspěchů v modelování.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cestovně sportovní BMW K 1200 RS, BMW K 1200 GT Brůča. 25 8.12.2017 v 21:52 Ventil-TP
Umístění telefonu na řidítka? BMW K 1200 GT Pumpy 24 25.10.2017 v 07:46 Brůča.
Motorky BMW BMW R 1200 RT, BMW K 1200 GT Kuklák 6 18.10.2017 v 20:44 Kuklák
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... wimi 60 3.7.2017 v 13:08 EddieK12
BMW K 1200 GT r.v. 2004 udrzba BMW K 1200 GT Messy666 6 25.6.2017 v 23:04 mirek50

TOPlist