Téma: Jak se chovají otáčky VStromu při studeném startu?
9.5.2017 v 22:44
Dotaz na V Stromáky. Když nastartujete mašinu za studena, kolik vám točí motor otáček? Funguje vám jakoby sytič, tzn. otáčky motoru máte po dobu zahřívání zvýšené nad 1500ot/min? Nebo vám hned po nastartování spadnou na běžný volnoběh, tzn. 1200ot/min?
Ještě jeden dotaz, zvuk čerpadla po zapnutí zapalování: zahučí vám čerpadlo uniformním tónem po celou dobu inicializace, nebo zezačátku hučí víc a potom jakoby se trochu začalo trápit a hukot se lehce sníží?
Naposledy editováno 09.05.2017 22:47:10
Ještě jeden dotaz, zvuk čerpadla po zapnutí zapalování: zahučí vám čerpadlo uniformním tónem po celou dobu inicializace, nebo zezačátku hučí víc a potom jakoby se trochu začalo trápit a hukot se lehce sníží?
Naposledy editováno 09.05.2017 22:47:10
1 reakcí na tento příspěvek Jak se chovají otáčky VStromu při studeném startu?
Čerpadlo mě zahučí po dobu než to natlakuje, a otáčky za chvíli spadnou na těch 1200, záleží jaká je kosa, pak to trvá o chvíli dýl.
Po zapnutí klíčku čerpadlo zahučí pár vterřin a vypne. po nastartování (za studena) mi vyskočí otáčky kolem 3,5 tis tam se chvíli drží a pak postupně klesnou na tech +- 1200. Když mám zahřáto tak po startu jen lehce vyleti k cca 2-2,5 tis a skoro okamžitě spadnou na klasických 1200.
Stromika sem kupoval asi předi 7 lety (dovoz) a tuto funkci "sytiče" mi opravil až týpek v servise cca před rokem kdy mi celou dobu hned po startu zůstávaly otáčky na tech 1100-1200, někdy i mnohem máně.. Do té doby sem ani nevěděl že to tak má správně dělat
Stromika sem kupoval asi předi 7 lety (dovoz) a tuto funkci "sytiče" mi opravil až týpek v servise cca před rokem kdy mi celou dobu hned po startu zůstávaly otáčky na tech 1100-1200, někdy i mnohem máně.. Do té doby sem ani nevěděl že to tak má správně dělat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se chovají otáčky VStromu při studeném startu?
titus> mě i v mrazu ty otáčky spadnou řekněme do 2 vteřin na 1200, mám podezření že mi špatně funguje buď mechanismus čerpadla, nebo STVA, což je systém s motorkem, který mění otevření klapky podle potřeby při nízkých otáčkách.
Čerpadlo neběží do doby, než něco "natakuje" - není tam žádný tlakový senzor. Běží po konstatně stanovenou dobu a mělo by běžet se stále stejnou intezitou, ono nemá žádný regulátor intenzity běhu - buď je zapnuté, nebo není. Přebytečný tlak v palivové soustavě vypouští ven tlakový regulátor v nádrži.
Čerpadlo neběží do doby, než něco "natakuje" - není tam žádný tlakový senzor. Běží po konstatně stanovenou dobu a mělo by běžet se stále stejnou intezitou, ono nemá žádný regulátor intenzity běhu - buď je zapnuté, nebo není. Přebytečný tlak v palivové soustavě vypouští ven tlakový regulátor v nádrži.
Mám Stroma 2007-stříkačku. Po otočení klíčkem zavrčí čerpadlo (teď si nejsem jistý,ale myslím že tlakuje stejně. Neskomírá ke konci...si myslím...).
Když je to studený,tak vyskočí otáčky na těch 1500 plus mínus a pak to spadne za cca 5-10 sekund na ten normál cca 1200 ot/min.
Naposledy editováno 10.05.2017 23:02:58
Když je to studený,tak vyskočí otáčky na těch 1500 plus mínus a pak to spadne za cca 5-10 sekund na ten normál cca 1200 ot/min.
Naposledy editováno 10.05.2017 23:02:58
Jojo stejne .....čerpadlo zabzuci...pro rejpaly asi trošičku nepatrně zakolisa a cca po 3-4sec vypne...neumira. po startu nabehnou otacky cca na 1500 a pokud nevyjedu driv tak do max minuty padnou na asi 1300...pokud je motor teplej padnou dolu do par vterin...nicmene se ridim radou, že to neni jawa a tyhle motory se maji zahrivat jizdou...na začatku klidna a po par kilometrech uz beru plechovkaře... ...sednu a az na konec startuju. Nicmene pokud nastartuju driv nez se udela check a dojede cerpadlo, tak mi vybehne obcas FI ale to je pochopitelně jen moje chyba
Ahoj, myslím, že se můj strom chová standartně, čerpadlo zabzučí pár vteřin a zmlkne. Zatím jsem pokles otáček hned po startu moc nezaznamenal, soustředím se na to.. Mám jiný dotaz. Docela často mi při přidání plynu z volnoběžných otáček jakoby "střelí do karburátoru" a někdy při tom i motor chcípne. Je to supr hlavně když se potřebuju odpíchnout z křižovatky! A když je k tomu mašina mírně nakloněná do směru jízdy a chcípne, mám co dělat ji udržet. Máte s tím někdo zkušenost, co to může dělat? Dá se to odstranit?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 34 | 26.3.2024 v 10:06 kokosman |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 5 | 12.2.2024 v 19:03 elvis78 |