globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak se chovají otáčky VStromu při studeném startu?
Dotaz na V Stromáky. Když nastartujete mašinu za studena, kolik vám točí motor otáček? Funguje vám jakoby sytič, tzn. otáčky motoru máte po dobu zahřívání zvýšené nad 1500ot/min? Nebo vám hned po nastartování spadnou na běžný volnoběh, tzn. 1200ot/min?

Ještě jeden dotaz, zvuk čerpadla po zapnutí zapalování: zahučí vám čerpadlo uniformním tónem po celou dobu inicializace, nebo zezačátku hučí víc a potom jakoby se trochu začalo trápit a hukot se lehce sníží?

Naposledy editováno 09.05.2017 22:47:10

1 reakcí na tento příspěvek Jak se chovají otáčky VStromu při studeném startu?

10.5.2017 v 06:21 | Nahoru | #1
Čerpadlo mě zahučí po dobu než to natlakuje, a otáčky za chvíli spadnou na těch 1200, záleží jaká je kosa, pak to trvá o chvíli dýl.

Jak se chovají otáčky VStromu při studeném startu?

10.5.2017 v 09:42 | Nahoru | #2
Po zapnutí klíčku čerpadlo zahučí pár vterřin a vypne. po nastartování (za studena) mi vyskočí otáčky kolem 3,5 tis tam se chvíli drží a pak postupně klesnou na tech +- 1200. Když mám zahřáto tak po startu jen lehce vyleti k cca 2-2,5 tis a skoro okamžitě spadnou na klasických 1200.

Stromika sem kupoval asi předi 7 lety (dovoz) a tuto funkci "sytiče" mi opravil až týpek v servise cca před rokem kdy mi celou dobu hned po startu zůstávaly otáčky na tech 1100-1200, někdy i mnohem máně.. Do té doby sem ani nevěděl že to tak má správně dělat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se chovají otáčky VStromu při studeném startu?

10.5.2017 v 10:39 | Nahoru | #3
titus> mě i v mrazu ty otáčky spadnou řekněme do 2 vteřin na 1200, mám podezření že mi špatně funguje buď mechanismus čerpadla, nebo STVA, což je systém s motorkem, který mění otevření klapky podle potřeby při nízkých otáčkách.

Čerpadlo neběží do doby, než něco "natakuje" - není tam žádný tlakový senzor. Běží po konstatně stanovenou dobu a mělo by běžet se stále stejnou intezitou, ono nemá žádný regulátor intenzity běhu - buď je zapnuté, nebo není. Přebytečný tlak v palivové soustavě vypouští ven tlakový regulátor v nádrži.

(reakce na) Jak se chovají otáčky VStromu při studeném startu?

10.5.2017 v 18:45 | Nahoru | #4
Mufiozo> To já vím, že čerpadlo jede pořád, ale při zapnutí klíčku na chvíli zavrčí, to jsem měl na mysli.

Jak se chovají otáčky VStromu při studeném startu?

10.5.2017 v 20:12 | Nahoru | #5
Mám Stroma 2007-stříkačku. Po otočení klíčkem zavrčí čerpadlo (teď si nejsem jistý,ale myslím že tlakuje stejně. Neskomírá ke konci...si myslím...).
Když je to studený,tak vyskočí otáčky na těch 1500 plus mínus a pak to spadne za cca 5-10 sekund na ten normál cca 1200 ot/min.

Naposledy editováno 10.05.2017 23:02:58

Jak se chovají otáčky VStromu při studeném startu?

10.5.2017 v 22:30 | Nahoru | #6
Asi jako ostatní. Zavrčí čerpadlo, stejný zvuk po celou dobu, po startu jdou otáčky někam nad 1500, podle teploty ovzduší klesají na standardní volnoběh.

Jak se chovají otáčky VStromu při studeném startu?

11.5.2017 v 21:29 | Nahoru | #7
Jojo stejne .....čerpadlo zabzuci...pro rejpaly asi trošičku nepatrně zakolisa a cca po 3-4sec vypne...neumira. po startu nabehnou otacky cca na 1500 a pokud nevyjedu driv tak do max minuty padnou na asi 1300...pokud je motor teplej padnou dolu do par vterin...nicmene se ridim radou, že to neni jawa a tyhle motory se maji zahrivat jizdou...na začatku klidna a po par kilometrech uz beru plechovkaře... ...sednu a az na konec startuju. Nicmene pokud nastartuju driv nez se udela check a dojede cerpadlo, tak mi vybehne obcas FI ale to je pochopitelně jen moje chyba

Jak se chovají otáčky VStromu při studeném startu?

16.6.2017 v 14:02 | Nahoru | #8
Ahoj, myslím, že se můj strom chová standartně, čerpadlo zabzučí pár vteřin a zmlkne. Zatím jsem pokles otáček hned po startu moc nezaznamenal, soustředím se na to.. Mám jiný dotaz. Docela často mi při přidání plynu z volnoběžných otáček jakoby "střelí do karburátoru" a někdy při tom i motor chcípne. Je to supr hlavně když se potřebuju odpíchnout z křižovatky! A když je k tomu mašina mírně nakloněná do směru jízdy a chcípne, mám co dělat ji udržet. Máte s tím někdo zkušenost, co to může dělat? Dá se to odstranit?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 34 26.3.2024 v 10:06 kokosman
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 5 12.2.2024 v 19:03 elvis78

TOPlist