globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec
1.5.2017 v 20:21
Zdravím

dnes jsem měl možnost svezení na 999 ze všech recenzí a popisků o její ovladatelnosti jsem si myslel že si z jízdy sednu na prdel a budu v sedmém nebi ..... a extáze se nekonala ba naopak do ted jsem sedlal jen japonce a poslední byl Bandit 600 - prosím nekamenujte mě je to můj subjektivní názor ale s banditem do zatáčky stačí pohnout zadkem a motorka skoro sama padá do zatáčky s Ducati jsem měl pocit že chce jet pořád rovně a trochu jsem se s ní pral ...možná že to bylo stresem nebo i tím že poprvé jsem sedlal 2vál ale jízdu jsem si moc neužil.... tak mám dotaz na ty kdo mohou porovnat jestli je to s tou ovladatelností tak jiné a hold se na to musí zvyknout se s ní o ty zatáčky poprat a nebo je na tý motorce něco špatně? Rád bych si ji pořídil a toto mě trochu odradilo myslel jsem že postoupím od bandita trochu výš ale dnes mě to moc nepřesvědčilo prostě ten zázrak na který jsem očekával se nekonal ...

jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec

1.5.2017 v 21:00 | Nahoru | #1
Spatny nebo spatne nahusteny gumy. A taky si okusil jak moc je ducati stabilni Hledal si vlastnosti ktery tam nejsou, tohle se musi umet aktivne ridit a pak to funguje.

1 reakcí na tento příspěvek jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec

2.5.2017 v 06:24 | Nahoru | #2
Souhlas se Stevem nafoukat gumy a uvidíš jak se vše změní. Přijde mi, že 70% motorkářů ani nepozná když mají měkké gumy. Ani bych nespočítal kolikrát jsem sedl na nějakou motorku, která nedokázala pořádně zatočit a její majitel mi řekl, že mu to přijde v pohodě a po nafoukání (většinou přední gumy) ani nevěří co se to stalo.

(reakce na) jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec

2.5.2017 v 09:39 | Nahoru | #3
burak> Musel jsem před pár týdny absolvovat přejezd pár kilometrů z jedné garáže do druhé na TL a neměl jsem možnost nikde dofouknout - motka stála drahně měsíců, ale říkal jsem si, že to nějak půjde... No víc jsem se při zatáčení nenadřel a nějaká jistota veškerá žádná a to s TeLiskem umím i dost svižně, když je dobrá nálada... Říkal jsem si, že bych to zapomněl? Pak jsem v druhé garáži změřil tlak - předek jakž takž, ale zadek měl jen něco málo nad jednu atmosféru, byla to fakt bída.
Takže to může být jedna věc. Druhá je ta, že u půjčený motorky na zkušební jízdu jsi tomu zas až tak za uši asi nedával a co si pamatuju časy, kdy jsem jezdil R1, tak tam začínala větší zábava až někde nad stotřicítkou, případně ve vhodných zatáčkách v řádných náklonech. Ve zkratce, ta rychlá motorka prostě fungovala a bavila až ve chvíli, kdy jel člověk rychle. Nevím, jestli je na tom ta Ducna stejně ale nedivil bych se, kdyby to taky mělo svůj vliv... Jinak přeju samozřejmě dobrou koupi, měj se, P.

1 reakcí na tento příspěvek jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec

2.5.2017 v 11:49 | Nahoru | #4
ZASEJA> Na italskej 2val musis jak na starou kurvu. Zadny vlazny mrdani, ale pekne hrube s ni zachazet, jinak poslouchat nebude.

A to, ze se ti ovlada lip bandit znamena jen to, ze neumis ridit sporta s uzkymi riditky dolu. To se fakt ridi aktivne, jak pise Stev.
Proto sporta hrube novackum nedoporucuju, ani ne tak pro vykon, ale pro ty riditka. Kluci to rozhulakaj na 200+ a pak cumej, kdyz maj brzdit a zatacet...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec

2.5.2017 v 13:16 | Nahoru | #5
Takovej jednoduchej dotaz. Co si mám představit pod tím, že motorku je třeba řídit aktivně?

Naposledy editováno 02.05.2017 13:19:45

(reakce na) jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec

2.5.2017 v 13:20 | Nahoru | #6
Raivo> Ridis s vetsi silou a razanci, nez na japonskym nahacovi. Hodne tlacit na kontra a poctive vysedavat.

(reakce na) jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec

2.5.2017 v 13:38 | Nahoru | #7

Raivo píše: Takovej jednoduchej dotaz. Co si mám představit pod tím, že motorku je třeba řídit aktivně?



Obecne kdyz chces zatocit, tak pomuze kontra do riditek, zatlaceni vnejsiho kolena do nadrze, zatlaceni vnitrni nohou do stupacky, pohyb ramena/tela smerem do zatacky. Pomuze kazda vec zvlast a nejlip vse dohromady, rizeny kontra je zaklad.

A na banditu to neni potreba tolik jako na sportu, jeste navic 999 ktera je vic stabilni nez agilni.

1 reakcí na tento příspěvek jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec

2.5.2017 v 13:42 | Nahoru | #8
Aha, věci který sice dělám v omezené míře, když mám chuť víc řídit než jezdit, ale nevěděl jsem, že se tomu tak říká.

(reakce na) jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec

2.5.2017 v 13:44 | Nahoru | #9
Raivo> Pokud jezdis na tom malym XT, tak to ani nepocitujes. Na sportu proste musis uz fungovat vic, jinak to nejde.

jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec

2.5.2017 v 13:47 | Nahoru | #10
Ne, XT jsem už dávno prodal, pak měl rok Monstera a teď jezdím ke své plné spokojenosti na Duke390.

jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec

3.5.2017 v 15:47 | Nahoru | #11
jak říká SLEEPER a Steve, 999 Ti nedá na technický trati nic "zdarma"... taky práce s motorem a správným kvaltem je trochu jinde než u 4 řady...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 mar36 21 1.4.2024 v 09:40 Juraj22
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S Ivo7 25 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER
Odvzdušnění přední brzdy Ducati 999 mar36 1 30.7.2020 v 14:55 FiZzeR
Studené starty u Ducati 999 [1, 2] Ducati 999 ProchySBK 60 29.2.2020 v 20:07 Stana.k.
Výfuk MIVV Carbon - výměna vaty [1, 2] Ducati 999 mar36 39 16.10.2019 v 06:06 gága0101


TOPlist