bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

2.5.2017 v 22:13 | Nahoru | #181
felixxx> hele muzu se zepat ? ted opravdu naprosto nezaujate, bez jakekoliv snahy eskalovat verbalni konflikty atp.. tebe tohle nejak bavi, nebo to beres jako recesi ? a ctes to po sobe ? nerikam ze v mnoha vecech treba nemas v necem pravdu, ale prijde mi to vzdy jako kdyz vhodis nekoliknesourodych byt vecne spravnych fyz. poucek se spoustu poridvnych myslenek ci nazoru do mixeru, a nejak prapodivne iracionalne to namixujes..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 07:35 | Nahoru | #182
[quote=kerut]felixxx> hele muzu se zepat ? ted opravdu naprosto nezaujate,

když se do mě někdo sere tak mu to vrátím, jinak jsem v pohodě,

co se týče příspěvků s těma se moc nepářu, toto není odborné vědecké forum, ale drbník lidí všeho druhu s různým vzděláním, které spojuje zájem o jednu stopu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 09:42 | Nahoru | #183
E

Naposledy editováno 22.05.2017 22:30:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 09:56 | Nahoru | #184
Torino> Buď konkrétní, co navíc musí mít motorka s el. plynem splňující euro4 oproti prvním stříkačkám s katem dejme tomu od Suzuki, která už před fůrou let měla sekundární klapku řízenou servem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 10:14 | Nahoru | #185
felixxx> jinymi slovy neni to recese ale myslene vazne, OK. Ja na tebe prve nereagoval protoze jsem myslel ze to je provokace, ale budiz.... nicmene uelej mi prosim radost a nez neco napises zamysli se nad tim, ono lepe se to tem ostatnim vraci argumentaci objektivnimi fakty

napr. zrovna k te lambde, ted naposled,.. a k otazce "spinani" nebo "mereni" - zajiste vis, ze ty jednoduchy lambdy ve vyfucich maji opravdu skutecne temer skokovou zmenu napeti na vystupu kolem lambda=1, a vzhledem k tomu ze pistovej motor je cyklicky pracujici stroj tak se v prubehu cyklu meni i mnozstvi kysliku ve svodech. Zpracovani signalu bezne lambdasondy tedy probiha zhruba priblizne asi tak, ze ten signal kmita nahoru/dolu/nahoru/dolu, a teprve kdyz prestane vesele kmitat jednotka si rekne, aha, neco se deje, a provede nejakou mirnou korekci mapy (mirnou, a jen v ramci nastavenych mezi!) pokud pak ani tohle nezabere vyhodi chybu - pricemz motor jede (vetsinou) normalne dal..

vilemx> ...jednotku naprogramovanou tak aby poznala ze se meri a dostatecne pri tom podvadela ? jen hadam..

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 11:08 | Nahoru | #186
Není to spínač, neměří se každé 2 sekundy a širokopásmovka neukazuje při průseru OOO, nebo co
V čem se měří OOO?

Skoková (neboli úzkopásmová) lambdasonda, mění velmi strmě hodnotu výstupního napětí při LA1. Proto se jí tak říká.
Měří ji třeba milionkrát za sekundu - posloupně neustále. Rychlost měření je závislá na rychlosti prostupů plynu oxidem zirkonu. Určitě to nejsou 2 sekundy.

Že signál osciluje není vlastnost sondy, nebo snad rychlostí měření !!!
Je to prostě a jen takhle naměřené skutečné složení směsi, které řídí jednotka.
Proč skokovka osciluje? No protože tak debilně řídí jednotka směs, lépe to bohužel neumí, neumí držet LA1. Ani po 25 letech se to nenaučila. Časy vstřiku jsou neustále snižovány, nebo zvyšovány až dojde k překlopení hodnoty na lambdě, ve svodech a v lambdě je tou dobou už dávno chudá směs a jednotka zase dlouho dloooouho, musí začít adaptovat na druhou stranu, až to zase podělá a přejede a zase naopak...
Tenhle čas oscilace je odvislý od:
1) hlavně rychlosti plynů (takže RPM)
2) objemu svodů od ventilu k sondě (vzdálenost umístění sondy)
3) na znečištění sondy
4) na rychlosti jednotky

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 11:16 | Nahoru | #187
dalsi co se potrebuje za kazdou cenu o necem hadat ? vidis v tom snad nejakej rozpor ?

kerut píše: ..a vzhledem k tomu ze pistovej motor je cyklicky pracujici stroj tak se v prubehu cyklu meni i mnozstvi kysliku ve svodech. Zpracovani signalu bezne lambdasondy tedy probiha zhruba priblizne asi tak, ze ten signal kmita nahoru/dolu/nahoru/dolu



Jurawood píše: Tenhle čas oscilace je odvislý od:
1) hlavně rychlosti plynů (takže RPM)



ano, vystup lambdy (skokove pracujici) ukazuje (vzhledem k pomerne dlouhe dobe jednotliveo pracovniho cyklu vuci celkem velke rychlosti reakce sondy) prakticky to, co je ve svodech nad ni - tedy frekvence kmitani odpovida pulzaci vyfukovych plynu ve svodu - tedy ano pracovnimu cyklu pistoveho motoru - tedy ano, prekvapive otackam motoru....

uz je o fakt motani se v kruhu a placani o nicem..

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 11:31 | Nahoru | #188
No prave na to reguji a stale si to nepchopil, rychlost pulzace plynu je napr 6000 Hz nepocitam harmonicke kmity a rychlost regulace v techto 12 tisicich je cca 3-5Hz.

Jsi v uplne jinych casovych intervalech. Uz se me to nechce vysvetlovat. Ale podle me mas asi jinou predstavu. Neber to ve zlem.

Ed. Jo a v tom predchozim jsem opomnel na prvnim miste, objemovou kapacitu sani. Napr mam palivo ba+lpg a reakce u ba je 2x rychlejsi.
Vysvetluji si to delkou hadicek od plynovych vstriku.

Ed2 a k zyvyslosti na rpm, spise tedy zalezi na zatizeni motoru, jenze to jsem nechtel vytahovat, protoze pri vetsim zatizeni se zase lambda ignoruje.

Naposledy editováno 03.05.2017 11:55:13

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 12:06 | Nahoru | #189
no pockej, nezapominej taky ze realnej motor ma vic valcu, a casovani je vuci sobe ruzne posuuty (zapaly se muzou i prekryvat, ja mam napr. lz - 90° - pp -270° - pz - 90° - lp - 270°... atd.. pokud jsou svody do jednoho tak se tohle vsechno samozrejme projevi, harmonicky v tom muzou hrat roly samozrejme taky, i kdyz jsou odrazy ve svodech 4T spis nezadouci.. ale kmita to proste podle toho jak prochazi plyny vyfukovym systemem nad sondou

..ja mam z toho jak jsi psal ze jednotka ridi "blbe" a "neudrzi lambda= 1" porad trosku pocit ze se trosku peres s tim ze veliciny v sani i vyfuku pistovyho motoru jsou proste stridavy.. tj. lambda=1 by mohl udrzet max. proudovej motor treba, ale pistovej to z principu udrzet nikdy nemuze - a tudiz neni ani dost dobre mozny regulovat casy konkretnich vstriku primo jednotlive, podle konkretniho jednoho predchoziho cyklu, ale ridi se "tak nejak na hrubo" z predchoziho tak nejak "prumeru"

jinac hele to netusim, ale plyn je samozrejme stlacitelnej (a pocitam ze za vstrikem uz neni kapalnej) tj. reaguje urcite pomaleji nez kapalina - byt za vstrikem uz kvalitne "rozprasena" ale jste ne uplne dokonale odparena.... ja bych to nezkoumal, bral to holt jako empiricky overenou vlastnost, a pocital s tim..

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 12:28 | Nahoru | #190
ad E2, cimz se dostavame obloukem zpatky k tomu ze lambda neni nijak presne mereni ale spis takovy korekcni siditko, ktery se da urcite obejit a dobre namapovanej motor (strikacka) pobezi celkem dobre i bez ni..

...jinak aby me zas nekdo (felixi) nechytal za slovo - ten motor samotnej by konstantni lambda=1 udrzet snad i mohl, v nejakem hodne konstantnim rezimu, no dejme tomu.. mel jsem to formulovat spis tak, ze s timhle zpusobem ""mereni"" je to z principu nemozne (prave z duvodu vsech nepresnosti z teto navic neprime metody vyplivajicich) coz je z daneho prispevku doufam patrne..

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 13:19 | Nahoru | #191
Vilemx: presne , co KONKRETNE.
Pri prichodu katu se zmenily emise, prisel vstrik, dalsi posun, 3cestny kat- lambda, dalsi posun.
Jenze to je 20 let.
Od te doby konkretne neco? Druhy vstrik, servoklapka, nebo privery, to uz tu bylo.
Proc by motorka z roku 2000 nemela plnit limity 2017?
Ano nemuze, protoze euro4 v te dobe nebylo.

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 17:29 | Nahoru | #192

kerut píše:

...jinak aby me zas nekdo (felixi) nechytal za slovo - ten motor samotnej by konstantni lambda=1 udrzet snad i mohl, v nejakem hodne konstantnim rezimu, no dejme tomu.. mel jsem to formulovat spis tak, ze s timhle zpusobem ""mereni"" je to z principu nemozne (prave z duvodu vsech nepresnosti z teto navic neprime metody vyplivajicich) coz je z daneho prispevku doufam patrne..



ta sonda to kolem jedničky srovná jede 0.97 až 1.02, pokud je tam jedna nefachčí, pokud měří mimo tyto hodnoty najdeš v paměti závad chybu, že je směs chudá pod O.97 nebo vysoká hodnota bohatá to hulí pak i výfuk, pokud sonda měření nezvládá naskočí OOO toto mi nikdo nedokázal vysvětlit proč jsem tam někdy našel tři nuly, a když lambáda nezvlídá nebo nehlásí řj zařadí 1,OO a stříká to pořád na lamdafaktor 1,00, hodnota se pro řj nemění, to neumí korekce ale mapa,
nahradní hodnota, proto se nestotožnuju že stříkání fachčí na palivové mapě TPS a otáčky, + korekce, tam je daleko víc map které se musí vyrovnat s případným výpadkem teplot, sondy, a kde čeho, umí se vyrovna i s TPS ře zvedne otáčky na 1300 nebo víc a dojedeš do servisu
po roce 2000 zavedli širokopásmové a tam už lamda faktor neuvádí, je v napětí a v procentech

jinak to neber že tě chytám za slovo nebo chcu někoho nasrat, normál pokec, prostě mám zájem o tuto problematiku celoživotně, rád se něčemu přiučím, rád něco doladím, a máme rádi motorky, jakékoliv

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 17:50 | Nahoru | #193

Jurawood píše: Pri prichodu katu se zmenily emise, prisel vstrik, dalsi posun, 3cestny kat- lambda, dalsi posun.
Jenze to je 20 let. Od te doby konkretne neco? Druhy vstrik, servoklapka, nebo privery, to uz tu bylo.
Proc by motorka z roku 2000 nemela plnit limity 2017? Ano nemuze, protoze euro4 v te dobe ještě nebylo.


Promíň, ale tenhle příspěvek jsem nepochopil. Je jasné, že formálně euro4 nesplní (ŘJ nemá požadovanou vlastní diagnostiku, nemluví unifikovaným protokolem, chybí kontrolka emisního systému a spousta jiných formalit.
Ale když otevřu motor svého auta z roku 2003 plnícího euro4 (blbuvzdorný atmosférický osmiventil bez proměnného časování ventilů a délky sání), tak tam nevidím nic, co by v té době nešlo vcelku jednoduše naroubovat na motorku. Jasně, některé motory by přišly o fůru koní, takže by byly nekonkurenceschopné, ale v principu to i tehdy šlo. A kam se posunul vývoj? Naštěstí u motorek nedošlo na pidiotubenýmotůrek s miliónem ku**tek. Snad "odborníci" otevřeli oči ohledně nanosazí a dusíku, protože cpát na motorky DPF nebo močovinu je snad ani nenapadne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 18:24 | Nahoru | #194

vilemx píše: P
, protože cpát na motorky DPF nebo močovinu je snad ani nenapadne.



tak dpf a močovina nemá u benálu žídný význam , to je perzekuce ropáků

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 20:31 | Nahoru | #195
Tema ctu s velkym zajmem od zacatkua vcelku by me zajimalo zda tazatel uz zakoupil cidlo tlaku paliva, ktere se v zadnem standartnim modelu motocyklu (natoz v SFV) nevyskytuje.

Ad lambda....
Ano, skokovou neboli narrow band lambdu bylo nutne zacit vyuzivat s nastupem euro3 a rizenych katalyzatoru. Tvrzeni, ze lambda hodnota se nacita kazde 2 vteriny je castecne pravda. Ridici jednotka hodnotu lambda nacita samozrejme casteji (nedokazu rict jak casto ale pravdepodobne na zacatku kazdeho pracovniho cyklu motoru) ale zhruba kazdou vterinu provede korekci z lehce bohate smesi na lehce chudou takze na osciloskopu jsou videt prave zhruba dvousekundove zmeny stavu. Duvod tehle oscilace je prave katalyzator, ktery pri lehce bohate smesi lepe likviduje CO2 a pri chudsi zase nespalene uhlovodiky (mozna to bylo naopak, musel bych pohledat nejake podklady ze skoleni...)
Tohle vsechno plati pri volnobehu a mozna jizde konstantni rychlosti s lehce priotevrenym plynem... To jsou jediny rezimy kdy je motor rizen pomoci skokove lambdy.
Pokud chci ridit smes pri WOT je nutne pouzit sirokopasmovou lambda sondu.

Mam lehce pod cepici tak doufam, ze jsem to napsal srozumitelne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 22:12 | Nahoru | #196

felixxx píše: tak dpf a močovina nemá u benálu žídný význam , to je perzekuce ropáků


Opravdu? Takže na příští (modelový) rok s tím některé automobilky vyjedou u benzíňáků jen pro vlastní potěšení?

2 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 22:20 | Nahoru | #197
částečně pravda to je, ale není to každá 2 vteřiny (0,5Hz) ale jak jsem psal 2-5 Hz, čili 4 až 10 kmitů za sekundu.
U volnoběhu pak cca 1Hz.

Odkloněním do chudší rostou HC a CO, odkloněním do bohata zase prudce NOx
Ale to odklonění je tak malé, že to je řádově LA1.

Že by docházelo k odklonům takto schválně slyším poprvé a pochybuji o tom...

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 22:28 | Nahoru | #198

Jurawood píše: ... Odkloněním do chudší rostou HC a CO, odkloněním do bohata zase prudce NOx...


Nerad hnidopiším, ale ní to náhodou naopak?

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 22:37 | Nahoru | #199
zkouším vaši bdělost, ano je to naopak

Naposledy editováno 03.05.2017 22:38:07

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 22:40 | Nahoru | #200

vilemx píše: Opravdu? Takže na příští (modelový) rok s tím některé automobilky vyjedou u benzíňáků jen pro vlastní potěšení?



znáš nějaký benzínový motor který má dpf a nádržku na močoviny dej typ motoru ??

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 22:48 | Nahoru | #201
V současné době žádný komerčně prodávaný ještě není. Ale Mercedes s tím má přijít u S-klase a po něm to chystají další. Souvisí to právě s extra chudou směsí a vysokotlakým přímovstřikem, kdy se benzíňák začíná chovat jako ropák - fůra dusíku a pidisazí.. Teď na tlf. odkaz hledat nebudu.

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 23:07 | Nahoru | #202
Ano, skokovou neboli narrow band lambdu bylo nutne zacit vyuzivat s nastupem euro3 a rizenych katalyzatoru. Tvrzeni, ze lambda hodnota se nacita kazde 2 vteriny je castecne pravda. Ridici jednotka hodnotu lambda nacita samozrejme casteji

když jsem se učil první stříkačky v roce 94 tak to tak nějak bylo že řj motoru provádí korekci podle lambády 30 x za minutu, pokud se díváš na starého favorita tak to tam tak poskakuje co dvě vteřiny se lamda faktor mění,

je dost možní že u těch prvních stříkaček stály mapy za nic, jednu si pamatuji při skratlé lambádě si faktor odpočítával prostě hledal mapu co tam nebyla až mtor chcípl, pořád dokola, nikdo mi to nedokázal vysvětlit ani ve výrobním závodě, časem ty mapy poladili aby si řj věděla rady když vznikdne jakýkoliv problém

širokopásmové jednou v procentech a udaj jede pořád, je to proto aby uměla včas vyhledat vynechání některého válce vícebodového vstřikování a vypnout mu vstřikování paliva, problém je u lpg tam to snad dodnes neumí a řj motoru to neumí ani pochopit, následně se rožne kat a vyhoří

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 23:12 | Nahoru | #203
ale ta jednotka praveze vubec nemeri ty jednotlive kmity - vzdyt to celou dobu pisu.. lambda je takovy lepsi spinac a jednotka jen zprumeruje tu naskakanou hodnotu za nejaky cas (at uz je to 1s , 2s, nebo 4-5Hz, tohle cislo bude zaviset jen na konkretni konstrukci te jednotky, neni tu zadny "univerzalne spravny" interval)
kdyz ji vyjde hodnota mezi nastavenou horni a spodni hranici povazuje to za OK, kdyz ji vyjde podezrele hranicni hodnota, vi je smes bud bohata (vysokej prumer) nebo chuda (zprumerovany maly az nulovy napeti) a provede mirnou korekci.. tj ne, zadne "mereni" hodnoty a nedejboze korekce hned toho pristiho vstriku, ale vse jen hrube, v prumernych hodnotach.. ..ono by to presneji nejspis ani neslo zregulovat

jinak k tem Hz, i pri 500ot/min volnobehu, bude mit jednovalec (4T) cca 4 zapaly za vterinu, dvouval 8, ctyrval 16 (samozrejmne budou ty oscilace taky serazeny podle zminenyho casovani, takovej regulerni bigbang bude mit hypoteticky treba 4 siroky zakmity, ovsem regulerni bigbang bude mit samozrejme taky 4 svody, a ne 4-1, proto púisu hypoteticky.. proste jen ciste obrazne, tak nejak na pochopenou, na srozumnenou..) tudiz frekvence na lambde bude ty 4,8,16Hz a s rostoucimi otackami umerne vyssi.. toz tak

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 23:18 | Nahoru | #204

vilemx píše: V současné době žádný komerčně prodávaný ještě není. Ale Mercedes s tím má přijít u S-klase a po něm to chystají další. Souvisí to právě s extra chudou směsí a vysokotlakým přímovstřikem, kdy se benzíňák začíná chovat jako ropák - fůra dusíku a pidisazí.. Teď na tlf. odkaz hledat nebudu.



kdoví jak to dopadne, já jen že kdyby byl dpf u benálu a močovina tak bych o tom něco věděl, jedu jen v dpf euro čtyři, na euro pět a šest by se měl spíš někdo specializovat, tam je to kolotoč problémů tři prdele údajů, a mnoho systémů, najít problem je někdy neřešitelné

navíc je v tom hodně podvodů, třeba u euro 4 běžně v dpr není nic ani platina ani paladium, normální podvod
len ta trůba, len ta tůba

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 23:27 | Nahoru | #205
[quote=kerut]ale vse jen hrube, v prumernych hodnotach.. ..ono by to presneji nejspis ani neslo zregulovat

myslíš že tolerance 0.97 až 1,02 je hubě průměrná?? v tomto režimu reguluje vstřikování do roku 97 pak už řj podle lambády běžně rozpozná vynechávání válce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 23:35 | Nahoru | #206

Jurawood píše:

Že by docházelo k odklonům takto schválně slyším poprvé a pochybuji o tom...



Udrzovani volnobezne smesi kolem lambda 1 ma jediny duvod a to je zajisteni nejlepsi funkce katalyzatoru. On totiz to idealni spalovani pri kterem mame lambda 1 plati jen pri dokonalem promiseni paliva se vzduchem ktereho se ale neda dosahnout. Pro volnobeh je dle meho idealni drzet lambda=0.93-0.95 jenze to uz se dostavame jinam s emisema...

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 23:53 | Nahoru | #207
felixxx> nepisu ze jsou dve setiny plus minus prumerne, nybrz ze jednotka prumeruje data ze sondy za dany casovy interval a ano, ty tve dve setiny praveze sedi na tu ostrou, temer spinaci prevodni charakteristiku sondy - ktera preklapi signal zhruba uvnitr, v tomto intervalu - tj. 1,02 uz bude signal plnej, 0,98.. 0,97.. bude signal kolem nuly ..jinak ty dve, tri setiny plus minus jsou hadam tak jedna velikost trysky u karburatoru, takze to zadna hitparada zas taky neni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

4.5.2017 v 00:08 | Nahoru | #208
kerut> tak to nevím
žiju v tom že to měření je hodně přesně i emise jsou v tomto režimu při zahřátém katu. výborné

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

4.5.2017 v 00:18 | Nahoru | #209

Black píše: Pro volnobeh je dle meho idealni drzet lambda=0.93-0.95 jenze to uz se dostavame jinam s emisema...



tak ono to není problém držet i na O,6 už to sice nenastartuješ ale jede to, problém je jen v tom že pod O,97 to nahlásí závadu u novějších přepisuje readiness kody což se nelíbí systému na měření emisí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

4.5.2017 v 01:22 | Nahoru | #210
E

Naposledy editováno 22.05.2017 22:29:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad


TOPlist