globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 14:49 | Nahoru | #1
si to napsal naprosto přesně. čerpadlo běží nonstop. j.

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 14:49 | Nahoru | #2
teda,když vypneš motor,tak ne.j.

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 14:51 | Nahoru | #3
Cerpadlo bezi , pokud bezi motor, nespotrebovane palivo se vraci zpet do nadrze, alespon tak to je u starsich strikacek napr honda cbr 929.
Takovyto zavrceni cerpadla na zacatku po spusteni klicku je rizeny ECU na predem zvoleny interval je cerpadlo zapnuty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 15:00 | Nahoru | #4
gugo> po loňský anabázi znáš blada nazpaměť viď ?

5 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 15:02 | Nahoru | #5
kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.

Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých

(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )

Naposledy editováno 25.04.2017 15:03:17

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 15:04 | Nahoru | #6
Jurawood> Tak podávací čerpadlo zajišťuje dostatečnej přísun paliva. Třeba by se to nestíhalo plnit tak rychle jako spotřebovávat...

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 15:17 | Nahoru | #7
Si asi koupím tlakový senzor z Gladiuse, namontuju to na Arduino s displayem a budu si tim logovat tlak, bo mam tam takovou poruchu co se jen nekdy projevi a nevim, jestli je to nizkym tlakem. Kazdopadne me stve, ze moje motorka nema tlakovy senzor, vcelku by se mi hodilo videt z nej udaj na diagnostice.

Nevíte na jaké napětí jsou všeobecne senzory v Motorce? 12V nebo 5v? Logictejsi mi prijde 5V a napaji se primo z ŘJ.

Naposledy editováno 25.04.2017 15:19:44

2 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 15:29 | Nahoru | #8
5V
ale třeba RPM 12V
lambda 0,2 až 0,85V
její napájení 12V

Tlakový senzor nemá skoro nic, ani auta, k čemu by byl? Já ho v autě mám, ale u LPG

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 15:42 | Nahoru | #9

Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.

Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých

(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )

dve z mych motorek maji cerpadlo a jsou osazeny karburatory. A obe nemaji hladinu v nadrzi vzdy vyse nez hladinu v plovakovych komorach. Navic ten rozdil hladin je i pri plne nadrzi tak maly, ze to nestaci na dostatecne rychle plneni plovakove komory (osobne vyzkouseno). Takze si muzes ze dvou duvodu vybrat ten, ktery ti lepe vyhovuje .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 15:45 | Nahoru | #10

Jurawood píše: 5V
ale třeba RPM 12V
lambda 0,2 až 0,85V
její napájení 12V

Tlakový senzor nemá skoro nic, ani auta, k čemu by byl? Já ho v autě mám, ale u LPG


Tak třeba commonraily ho mají, Je tam senzor na vstřikovací liště. Na mondeu mi odešel ( a postupně i vstřiky a čerpadlo )

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 16:06 | Nahoru | #11
Jurawood> Tak přinejmenším Suzuki Gladius ho má, a to je nížší třída motorky. A byl by kupříkladu proto, aby se nemuselo pořád točit čerpadlo, nebo jako důležitá diagnostika. Tak např. teď bych nemusel vymýšlet svůj logger tlaku a jenom bych logoval tlak s diagnostikou.

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 16:55 | Nahoru | #12

Zlesa píše: Tak třeba commonraily ho mají, Je tam senzor na vstřikovací liště. Na mondeu mi odešel ( a postupně i vstřiky a čerpadlo )



Tak ale to nemohlo být z našeho Jihlaského Bosche :D Některé modely mají i PLV ventil... Ale to je spíše do dodávek nebo kamionů... To je právě bezpečnostní ventil, aby při poruše regulace nedošlo k přetlakování railu... Je to z důvodu že některé typy čepadel dokáží dát vyšší tlak než co by rail vydržel... Je testovaný na 2800Barů, ale jen krátkodobě,,

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 17:00 | Nahoru | #13

Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.

Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých

(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )



A nebude to kvůli využití pulzace sání podtlakového čerpadla kvůli pohybu membrány???

Ale mě tak napadá, že u sradíka je vlastně čerpadlo v nádrži a je klasický elektrický pro vstřik... Tak nebylo to např z toho důvodu, že použili stejnou nádrž pro 600 i 750??? Aby nemuseli mít dva typy nádrží a přívodu paliva... Další možnost je prostě jen dostatečná zásoba paliva...

Naposledy editováno 25.04.2017 17:04:32

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 17:15 | Nahoru | #14
Pokud to tedy není protože hladina v nádrži je níže tak bych zkusil tipnout, že by to mohlo sloužit k tomu aby byla dostatečná hladina v plovákové komoře při náporovém sání, vycházím z Renault 5 Turbo s karburací která se plnila el. čerpadlem a udržoval se tak přetlak paliva o pár destin baru vyšší než aktuální plnící tlak turba...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 17:30 | Nahoru | #15

Zlesa píše: gugo> po loňský anabázi znáš blada nazpaměť viď ?



grrr . jo znam

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 17:32 | Nahoru | #16

Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.

Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých

(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )



tak treba v mym pripade to neni tak upne pravda protoze kdyz mam pul nadrze , tak mam hladinu niz nez karbec.
Ale jinak Zlesa ma pravdu, ikdyz znam motorky kde majitele cerpadlo vykuchali a uplne vklidu to jezdilo i bez nej na samospad a nebylo to poznat.

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 17:36 | Nahoru | #17
E

Naposledy editováno 22.05.2017 22:38:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 17:37 | Nahoru | #18

gugo píše: grrr . jo znam



Koukám dobrá zkušenost :D taky tyhle motorky na servis úplně nemusím :D

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 17:42 | Nahoru | #19
Na mojí moto je čerpadlo podtlakové a když jsem zkoušel jet bez něj a se starým palivovým filtrem tak se karburátory nestačily plnit při ostré jízdě...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 17:43 | Nahoru | #20

StiefTomas píše: Koukám dobrá zkušenost :D taky tyhle motorky na servis úplně nemusím :D



vsechno zly k necemu dobry a hlavne nakonec byl spokojenej jak majitel tak ja, ale proste problem stary 929 na ktery pomalu nic neni + HISS a odchazejici ECU, ktera delala takovy sranice ze by clovek neveril. Hlavne jako vyresil si jednu vec, ze nespousti cerpadlo uz ses radovala ze jupi vsechno cajk a vona prestala zapalovat .

Kdyz jste tady takovy chytry hlavy, nevite jestli se nedela na nejaky auto podavaci cerpadlo, ktery by melo inside tlavovy cidlo a pri prekroceni tlaku se samo vyplo ?
V LC8 je totiz trkac, kterej bych s radosti vymenil za neco jineho, ale dodelavat tam cidlo tlaku aby se to vypinalo se me nechce.

2 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 17:51 | Nahoru | #21
Fugo: bingo, perfektni

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 18:00 | Nahoru | #22
E

Naposledy editováno 22.05.2017 22:38:27

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 18:10 | Nahoru | #23

syrrius píše: Na mojí moto je čerpadlo podtlakové a když jsem zkoušel jet bez něj a se starým palivovým filtrem tak se karburátory nestačily plnit při ostré jízdě...



U tebe si spíš myslím, že to bylo z důvodu toho, že se ti nestačili otevírat membrány z důvodu toho, že jsi neměl v sání pulzaci čerpadla...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 18:40 | Nahoru | #24

gugo píše: vsechno zly k necemu dobry a hlavne nakonec byl spokojenej jak majitel tak ja, ale proste problem stary 929 na ktery pomalu nic neni + HISS a odchazejici ECU, ktera delala takovy sranice ze by clovek neveril. Hlavne jako vyresil si jednu vec, ze nespousti cerpadlo uz ses radovala ze jupi vsechno cajk a vona prestala zapalovat .

Kdyz jste tady takovy chytry hlavy, nevite jestli se nedela na nejaky auto podavaci cerpadlo, ktery by melo inside tlavovy cidlo a pri prekroceni tlaku se samo vyplo ?
V LC8 je totiz trkac, kterej bych s radosti vymenil za neco jineho, ale dodelavat tam cidlo tlaku aby se to vypinalo se me nechce.


Me by zajimalo jestli by to jelo na ECU z 954

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 18:43 | Nahoru | #25
Zlesa> no problem je v hissu, jak to ma hiss tak to s jinou elektronikou nerozjedes.
Jinak 954 ma jiny konektory, takze lehce to zamenit nejde.

Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 18:56 | Nahoru | #26
Klasické membránové čerpadlo regulaci nepotřebuje. Vačka běhá, guma se prohýbá tak že nepodává více než si karbec, vstriky stíhají odebrat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 19:42 | Nahoru | #27
gugo> cerpadlo dej Pierburg 7.21440.51.0....odzkouseno zatim na cca 20kkm a bez problemu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 19:51 | Nahoru | #28

gugo píše: Zlesa> no problem je v hissu, jak to ma hiss tak to s jinou elektronikou nerozjedes.
Jinak 954 ma jiny konektory, takze lehce to zamenit nejde.



Hiss patri hned vyradit... Kamos to ma na transalpovi a furt jen samej problem... Vzdycky kdyz odnekud odjizdime a jen slysim starter bez motoru vim, ze muzu slezt z motorky a sundat hadry, ze to bude na dele :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 19:57 | Nahoru | #29
StiefTomas> no problem je vtok, ze to neni tak lehky.Jde to pouze hw upravou zality ECU. Uz jen se do ni dostat je nadlidskej ukol.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 21:35 | Nahoru | #30

gugo píše: StiefTomas> no problem je vtok, ze to neni tak lehky.Jde to pouze hw upravou zality ECU. Uz jen se do ni dostat je nadlidskej ukol.



Jj vím... Jednou jsem na nějakejch stránkách našel návod... řešili jsme to kámošově 954...vyndali jsme jednotku a pak jsme jí myslím posílali nějakýmu maníkovi tuším v Berouně...
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad


TOPlist