Naposledy editováno 06.08.2017 18:09:18
Nejdřív to nakopni se zavřeným palivovým kohoutem a nech motor vycucat benol z karburátoru. Motor za chvíli zvýší otáčky a pak zdechne. Otevři palivový kohout a od oka odhadni čas, za jak dlouho zavře plovák přívod do karbce. Mělo by to natýct za nějaký 4 sekundy se seřízeným plovákem. To je taková první kontrola.
Pokud budeš mít vše "v cajku" a bude to dělat dál, tak je malá hlavní tryska. No a to obnáší buď mít měrku na trysky a změřit nebo koupit 120 a 125 a jednu po druhý zkusit. Mě šlape 120 i na čtvrtým výbrusu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 | Tomáš_63 | 13 | Včera v 12:56 Kládík1 |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 8 | 29.6.2023 v 16:18 Apo-Rider |
MZ etz 150 MZ ETZ 150 | rasputin122 | 20 | 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122 |
Mz 150 velikost čísel na rámu MZ ETZ 150 | assox | 0 | 2.11.2022 v 19:53 assox |