Téma: KTM Superduke 990 2007
20.4.2017 v 08:18
Skusenosti, na co si davat pozor atd. mal som doteraz vsetko SS stvorvalce a chcem skusit dvojvalec,konkretne tuto KTM druhej generacie vyrabanej od 2007. Dakujem.
1 reakcí na tento příspěvek KTM Superduke 990 2007
Tak to jsi cetl blbe, protoze zadna prvni generace SD neni.
(teda ted uz jo, co udelali 1290SD)
Naposledy editováno 20.04.2017 09:58:22
(teda ted uz jo, co udelali 1290SD)
Naposledy editováno 20.04.2017 09:58:22
1 reakcí na tento příspěvek KTM Superduke 990 2007
No asi takhle, motory 950 jsou karbecy, vsechny 990 jsou strikacky
Superduke se delal pouze jako 990ka, tudiz strikacka. Stejne motory ve vsech SD, takze nejakej pokles spotreby o 2l bych fakt necekal
Superduke se delal pouze jako 990ka, tudiz strikacka. Stejne motory ve vsech SD, takze nejakej pokles spotreby o 2l bych fakt necekal
V roce 2008 se přišlo s novým modelem a tam už odpadají všechna zmíněná negativa. Spotřeba paliva klesla o 2 litry dolů, zvětšila se nádrž na 18,5 litrů a uklidnil se chod motoru v nízkých otáčkách. Ortodoxní bikeři kritizují umírněnost nového modelu oproti původnímu. Avšak přesednete-li na nového Superduka 990 z Hondy CB1000 budete se řehtat do helmy a jízda vám přijde pořád dost pekelná. Přední kolo se neustále odlepuje od asfaltu a megarychlá reakce na vrknutí plynem vyvolává pocit, jako kdyby v motoru nebylo žádné tření...... Jinak dále na motoru proběhly změny, kdy se přidala druhá škrtící klapka pro plynulejší reakci na plyn. O něco méně cítíte i vibrace do řídítek a stupaček. Změnil se i úhel hlavy řízení a zvětšil se rozvor z původních 1 438 na 1 450 mm, tím se celkový projev jízdy poněkud zklidnil. Nový Superduke dostal novější, pohlednější budíky a několik úprav designu tuhle bestii o něco vice zmodernizoval.
..souhlasím s tím, že sériový laufy fest topí..i když jsem měl batoh cca 7 cm nad nimi, tak mi ho to roztavilo..
Ad spotřeba oleje - když tomu dáváš napít, tak si něco vezme snad každej motor..u mýho tedy trochu víc,než je obvyklý, ale to je tím, že mi to někde netěsní, budu to řešit přes autorizák..
Jinak žádný neduhy to nemá, jsem z toho bajku vyndanej..pro mě naprosto nejlepší motorka, co jsem kdy měl, ale já jsem ulítlej na V2, takže můj názor není objektivní
Naposledy editováno 20.04.2017 10:55:59
Ad spotřeba oleje - když tomu dáváš napít, tak si něco vezme snad každej motor..u mýho tedy trochu víc,než je obvyklý, ale to je tím, že mi to někde netěsní, budu to řešit přes autorizák..
Jinak žádný neduhy to nemá, jsem z toho bajku vyndanej..pro mě naprosto nejlepší motorka, co jsem kdy měl, ale já jsem ulítlej na V2, takže můj názor není objektivní
Naposledy editováno 20.04.2017 10:55:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Superduke 990 2007
KubaLC8 píše: No asi takhle, motory 950 jsou karbecy, vsechny 990 jsou strikacky
Superduke se delal pouze jako 990ka, tudiz strikacka. Stejne motory ve vsech SD, takze nejakej pokles spotreby o 2l bych fakt necekal
kubíku kubíku, tentokrát se mýlíš
k autorovi vlákna:
po lehké úpravě, od 2007 nebo 2008, je ta motorka krotší a nemá častěji se opakující chyby...ale není to japonec (jestli jsi na japonci kontroloval olej 2x mezi výměnama, tady před každou vyjížďkou. kačeny jsou ještě známé tím, že mají horní rysku "o něco výš" a při doplnění na horní rysku jsi po vyjížďce na prostředku = vyplatí se dolévat na prostředek, pak už to zdaleka tolik neubývá)
Vodní pumpa je slabé místo všech LC8 950/990 motorů - není to konstrukčně dobře vyřešeno
jde ot o, že normální řešení je oddělení chladicí kapaliny a olejové náplně přes dvě gufera a mezi nima odkapový otvor, u LC8 je jen jedno gufero a za ním hned ložisko a plej - čili když odejde gufero tak teče chladicí kapalina hned od oleje - novější ročníky mají nitridovanou osčku a odolnější gufero - ale stejně je ot místo co chce jednou za čas preventivně vyměnit
jde ot o, že normální řešení je oddělení chladicí kapaliny a olejové náplně přes dvě gufera a mezi nima odkapový otvor, u LC8 je jen jedno gufero a za ním hned ložisko a plej - čili když odejde gufero tak teče chladicí kapalina hned od oleje - novější ročníky mají nitridovanou osčku a odolnější gufero - ale stejně je ot místo co chce jednou za čas preventivně vyměnit
Zatial som mal len japoncov, bezproblemovych ... teraz som predal 954 ku a rozhodoval som sa medzi MV Agusta 910R, pozeral som nejakych Monsterov az som uvidel v ponuke tuto KTM .. je to uz ten novsi model a velmi sa mi zapacil... tak uvidim, v nedelu ju idem pozriet..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM Superduke 990 05 vs 07 KTM 990 SuperDuke | Duky990 | 3 | 27.6.2023 v 19:01 ramlik |
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Superduke 990 zavazadla KTM 990 SuperDuke | SojkinXR6R | 3 | 9.6.2022 v 22:20 JohnnyS08 |
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | Kamosmartin | 9 | 24.5.2022 v 21:43 Julip2 |
Zkusenosti s ktm 990super duke KTM 990 SuperDuke | Fritol3 | 5 | 27.3.2022 v 19:06 MedWed |