bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: řetěz 530 vs 520
Ahoj,

jezdíte někdo dlouhodobě na litru řetěz 520?

Standard je 530. Konverzí na 520 by se ušetřilo na rotujících hmotách.
Dle tabulek je pevnost v tahu skoro shodná, viz. obr. níže.
Jak je to ale v praxi? Nejsou porovnávající tabulky moc optimistické?
Stejně mě čeká výměna řetězové sady, tak přemýšlím nad touto konverzí.
Vím, že se to vozí na dromech, ale tam tu životnost moc neřeší.
Má tedy někdo na něm najeto více, než pár okruhových dní?



Díky, hOOrNeT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520

4.4.2017 v 10:59 | Nahoru | #1
kerut> díky za mechanický rozbor
Zuby budou mít menší šířku, bude tedy třeba použít ideálně i kalenou rozetu. Tím by se to mohlo eliminovat, ne?

Pevnostně to dá, otázkou je pro mě stále opotřebení, které bude prvotně vznikat na OZ kolech vlivem většího namáhání než u 530.
Určitě se zde vyjádří i někdo, kdo ho vozí dlouhodobě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520

4.4.2017 v 11:53 | Nahoru | #2
hOOrNeT> ja myslim ze to vydrzi i normalni rozeta, jen se proste driv opotrebuje,.. pokud ti jde o zivotnost nech puvodni rozmer, pokud o vahu/ztraty/vykon.. tak holt pocitej s treba polovicni, nebo tretinovou zivotnosti.. hele ono kdyz vezmes na druhou stranu ceny benzinu, ale i oleje a veskeryho dalsiho "spotrebniho" materialu, tak te nejaka ta polovina nebo treba i jen tretina zivotnosti puvodni retezovky rozhodne nezbankrotuje

alfik68 píše: Na druhou stranu,proč by se teda vyráběly a dávaly na určité stroje jiné řetězy.To má asi nějaký důvod.A v běžném provozu teda ušetříš kolik kilo?Nebo jsem nepochopil co tě k tomu vede.Výrobce stroje to tam dal z nějakého důvodu a nebylo to asi proto aby mašina víc vážila.


protoze vyrobce vrabi motorky na jezdeni, ne na vykon,.. u plechovek je vesmes pozadavek aby to jezdilo co nejdyl uplne bez udrzby, protoze to lidi pouivaj jakodoravni prostredek a ne jako sportovni nacini - u moto je rozsah pouziti sirokej, nekdo chce taky jen "jezdit do pracea zprace" a je mu burt ze nema vylozene zavodak, a druhej se chce povozit sportovne a je mu zase burt ze do toho bude kazdou sezonu cpat holt o neco vic penez

Naposledy editováno 04.04.2017 11:58:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35272 Dnes v 07:43 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 Včera v 23:12 Ariete
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 5 Včera v 09:23 grooll
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist