1 reakcí na tento příspěvek Nákup moto v Motocentru Tass Rabštejnská Lhota
Z jednání jsem moc nadšenej nebyl, byť vše bylo vlastně OK, ale prostě ochotu jsem z nich moc necítil (oproti třeba MotoTrade, kde jsem kupoval předchozí motorku). Volal jsem tam plácnu 6 hodin předem, že se zastavím, ať mi toho Tigera nachystají, k mému zděšení se na něj měl někdo ten den ještě přijít podívat. No na místě jsem zjistil, že on mluvil o jiném Tigeru (800), tak toho mého musel odněkud ještě vytáhnout.
Trochu jsem to risknul, stav jsem posuzoval tak nějak sám, no neshledal jsem snad jedinou vadu, snad jen o řetěz nebylo zas tolik staráno. Jinak perfektní motorka snad bez jediného škrábance - ostatně co jsem tak letmo koukal i na ostatní motorky, vypadalo to na samé pěkné kousky.
No co mi na to pak následně koukal mechanik, tak prý by uvěřil snad i méně kilometrů (nájezd odpovídal asi 4000 km ročně), nicméně i nějaké faktury, co jsem k tomu dostal a i třeba nálepka od výměny oleje nasvědčuje, že nájezd by mohl být opravdu nižší. Momentálně mám najeto 3000 km a zatím bez problému, tak snad to vydrží.
Radmenza píše: Z jednání jsem moc nadšenej nebyl, byť vše bylo vlastně OK, ale prostě ochotu jsem z nich moc necítil (oproti třeba MotoTrade, kde jsem kupoval předchozí motorku).
Tohle je docela přesný. Bral jsem od Tasse dvě motorky (GSX 1400 a Stroma), brácha taky (Z750 a Speed Tripla), naposledy jsem tam byl s kámošem pro Versyse.
Asi záleží na koho trefíš na krámě, když tam je přímo majitel, tak bez problému. Chápu, že tam maj motorek fůru a není jednoduchý na počkání vytáhnout jednu zprostředka, ale když někam jedu utratit 100+ litrů, tak nečekám otrávenej ksicht jak když v sámošce přebírám rohlíky.
Jinam motorky OK (akorát u Versyse se mi při zkušební jízdě zlomila stupačka a došel benzín, naštestí to maj z kopce;)). U Stroma jsem km nevěřil (kupoval jsem s 30t km, po Italovi s plnou cestovní výbavou, ale stav OK, tak mi to bylo fuk), ale teď jsem měl preventivně po dalších 30t km rozdělanou spojku a je jak nová, tak to možná sedí;). Ale maj toho tam většinou hodně - podle mě to nijak detailně nezkoumaj, prostě naleštit a prodat, takže při koupi to chce fakt pořádně prohlídnout (někdy mě přišlo, že o některejch chybách, který by šly během chvíle opravit (nebo zamaskovat;)) ani sami nevěděli - třeba ta stupačka, která musela bejt nalomená už předtím).
V MotoTrade jsem byl jednou s bráchou pro FZ1 a tam jsem z toho měl úplně jinej pocit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer | Lajos98 | 21 | 18.1.2024 v 15:31 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Oprava zipu na kožené bundě 4SR Yamaha FZ1 Fazer | context | 11 | 28.8.2023 v 12:46 honza_biker |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |
Jak poznat, že se jedná o stejný mo... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 5 | 30.7.2023 v 17:40 Ozzy_ |