globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: MT - 10 Přívěra
30.3.2017 v 09:11
Zdravím,

máte někdo zkušenost s výměnou výfuku na MT-10? kupuji MIVV Suomo i s mezisvodem místo katu a bude nutná demontáž přívěry - resp lanovodu. Stačí jako u starších modelů pouze odpojení lanovodů a ponechání serva na motorce?

MT - 10 Přívěra

30.3.2017 v 09:26 | Nahoru | #1
No u většiny motorek stačí odpojin lanka a servo Ti pojede normálně dál, ale nebudu mět co ovládat. Leda odpojit úplně i servo a koupit nějakej bazmekt co bude dávat jednotce lživé informace o tom, že je vše v pořádku.

http://www.ebay.co.u...-MT-10-/252485573475

něco takového

1 reakcí na tento příspěvek MT - 10 Přívěra

30.3.2017 v 09:40 | Nahoru | #2
Lepší výrobci výfuků mají celý postup montáže a vše co je potřeba okolo napsané v návodu k montáži.

(reakce na) MT - 10 Přívěra

30.3.2017 v 11:14 | Nahoru | #3
BlackSabbath> nenašli jsem v návodu ani u Akrapa tak Mivvu no, o víkendu se bude montovat, tak se uvidí...

MT - 10 Přívěra

17.5.2017 v 21:17 | Nahoru | #4
Čau,
Jak vypadá ta mezitrubka od Mivv - vycází to i na origo koncovku? ( podle výrobce ano)
Mohl bys nahodit nějaké fotky? Dík

1 reakcí na tento příspěvek MT - 10 Přívěra

17.5.2017 v 21:50 | Nahoru | #5
Nakonec Arrow? Důvod?

(reakce na) MT - 10 Přívěra

18.5.2017 v 07:35 | Nahoru | #6
pavelcigi> je to čistá trubka a na originál koncovku bude pasovat, avšak budeš muset vymyslet, jak utěsnit, neboť origo mezivod a koncovka mají do sebe zapadající ´´konec´´ což decat nemá. Ano šel jsem do arrow, když sem viděl MIVV naživo, vůbec se mi nelíbil, navíc dodací lhůta v ČR je 5 týdnů. A navíc, arrow jsem měl jen o 2k dražší jak MIVV a to nejde odmítnou, je to značka úplně někde jinde...

A pokud přemýšlíš, že dáš mezisvod + origo koncovku, tak na to rychle zapomeň, řve to brutálně a to tak, že při delší projížďce bolí hlava. Jezdím prakticky jen s vložkou a je to akorát.

1 reakcí na tento příspěvek MT - 10 Přívěra

22.5.2017 v 13:26 | Nahoru | #7
Dobrá volba a ještě k tomu na té motorce vypadá velice pěkně

I mé to sluší



full systém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT - 10 Přívěra

2.6.2017 v 07:04 | Nahoru | #8
Sonicek> ty máš o dost větší nežli ja...




Jinak včera Odpojen PAIR system a je kompletně po střílení při zavrenem plynu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT - 10 Přívěra

2.6.2017 v 08:44 | Nahoru | #9
Blesk90> co jsem koukal, tak všechny arrow na FZ1 jsou takové větší...ale když to funguje, tak proč ne

Ten AIS systém mám taky nefunkční, ale zatím jen zaslepeno v hadicích, nějak nebyl čas to demontovat, jak dlouho Ti to trvalo? Už máš QS? Taky bych chtěl časem, ale zatím řeším jinej zadní centrál, rychloplyn,přepáčko....a ještě znovu na brzdu, protože to chci mít TOP

(reakce na) MT - 10 Přívěra

2.6.2017 v 09:19 | Nahoru | #10
Sonicek> jojo, včera přišla sada na odpojení AIS (myslím, že ji budeš mít stejnou), Dělal jsem to necelou hodinku (nejvíc zabere demontáž plastů + airboxu, MT-10 to má oproti F1 dost zdlouhavý. Zároveň včera přišel do yamahy QS (konečně). Montáž QS je dost snadná, neboť má MT-10 přípravu, takže jen namontuješ, připojíš a aktivuješ, víc neděláš. Funguje na jedničku. Zaslepení AIS odstranilo u desítky 95% všech ran a plamenů. Na fotce je vidět jak během 3 tis KM došlo k zašpinění hrdel...



















Naposledy editováno 02.06.2017 09:20:58

1 reakcí na tento příspěvek MT - 10 Přívěra

2.6.2017 v 09:26 | Nahoru | #11
ten AIS se zdá být stejnej, jen mám takovej pocit, že v origo je tam nějaké osazení, aby jsi tam mohl dát těsnění, ale ty to možná máš přímo na motoru.....musel bych se podívat. QS je pecka....to je fajn, že na tom nemusís řešit časování apod., že to jen píchneš na moto a jedeš Mě pořád odrazuje poruchovost převodovky na FZ1...nerad bych kupoval pak novou

Jinak jsem včera měl půjčenou MT-09 taky QS a byla to lahoda sice to jede tak nějak konstantně, ale na blbnutí do města by to bylo fajn

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT - 10 Přívěra

2.6.2017 v 10:26 | Nahoru | #12
Sonicek> hele ono to QS vs prevodovka je věčný téma... ty nové co tou že série jsou už elektronický tuším že tam jr magnet nebo tak něco a vůbec ro nejsou rány. Ale stejně rozhodně nemám v plánu používat to pořád, mám to spíš na občasnou ostrou jízdu a ježdění po zádech, taky nevěřím tomu, že každodenní používání nevadi prevodovce. Odpojoval sem to na FZ1 taky a žádné těsnění tam není, je až pod tou kovovou membranou, ale ta tam zůstava.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT - 10 Přívěra

2.6.2017 v 10:28 | Nahoru | #13

Blesk90 píše: Sonicek> hele ono to QS vs prevodovka je věčný téma... ty nové co tou že série jsou už elektronický tuším že tam jr magnet nebo tak něco a vůbec ro nejsou rány. Ale stejně rozhodně nemám v plánu používat to pořád, mám to spíš na občasnou ostrou jízdu a ježdění po zádech, taky nevěřím tomu, že každodenní používání nevadi prevodovce. Odpojoval sem to na FZ1 taky a žádné těsnění tam není, je až pod tou kovovou membranou, ale ta tam zůstava.



takže je to normálně plochý? Když si nechám napálit na laseru, tak to jen položím a chytnou šroubem jo? Nebude potřeba nějaké opracování? Myslím na té dosedací ploše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT - 10 Přívěra

2.6.2017 v 11:17 | Nahoru | #14
Sonicek> přesně tak.... a potřebuješ záslepku na airbox... já bral od tohohle borce, máš to přímo na FZ1, já mám rozdíl jen v tom, že musím dávat do konektoru odpor, abych se vyhnul chybě na budíkách...apropo koukám, že jsi z Boskovic, co dát spicha třeba ve Ždírci? a hodit pár slov.

(reakce na) MT - 10 Přívěra

2.6.2017 v 12:25 | Nahoru | #15

Blesk90 píše: Sonicek> přesně tak.... a potřebuješ záslepku na airbox... já bral od tohohle borce, máš to přímo na FZ1, já mám rozdíl jen v tom, že musím dávat do konektoru odpor, abych se vyhnul chybě na budíkách...apropo koukám, že jsi z Boskovic, co dát spicha třeba ve Ždírci? a hodit pár slov.



tak určitě, ale nevím kdy bude čas, je to teď takové všelijaké, o víkendu mám v plánu nějakou projížďku, ale ještě nevím kam, ale problém je v tom, že nejedu sám. To by jsme třeba příští týden mohli někde polítat.

No já mám možnost si to všechno udělat sám, programuju laser atd. atd., takže jen udělám výkres a objednám to Záslepku hodím klukům na dílnu, ať to umotají ze silonu

Koukal jsi někdy na fz1 velocity stacks? případně jestli se to dělá i na MT-10 docela mě to láká koupit

1 reakcí na tento příspěvek MT - 10 Přívěra

2.6.2017 v 12:32 | Nahoru | #16
Jinak, jak si pořešil ten servo eliminátor? Já to mám jen bez lanek, ale i tak bych se rád zbavil dalších 2kg nechal jsi si dělat u někoho ten odpor nebo jsi to koupil? Já jsem to psal tady na fóru Assassinu jestli mi to udělá, tak něco nadhodil, ale pak ticho. Ono asi na tom nic nebude, ale já nejsem žádnej eliktrikář a vůbec tomu neholduju Pokud jsi někoho takové znal, kdo by to dokázal, tak mi hoď kontakt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT - 10 Přívěra

2.6.2017 v 13:43 | Nahoru | #17
Sonicek> tak na tohle jsem nekoukal a na MT 10 nemám potřebu řešit... Motorku jsem měl na brzdě na odladění po demontáži katíku... Jsme na 185 motorových / 165 na zadním kole a 122 Nm.... v kombinaci s extrémním rozvorem je to hrozná svině... však ji v pátek proženu na dromu v Brně jinak eliminátor jsem nakonec neřešil, servo u mně vází asi pul kila a je tak malý, že mi stejně moc místa neušetří... Jinak na ebay jsou eliminátory kolem 900 Kč...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT - 10 Přívěra

2.6.2017 v 13:46 | Nahoru | #18
Blesk90> jaj, tak to mazec, to já budu rád, že budu mět 165koní na motoru a krouťák kolem 113Nm....víc to asi nedá. Tak hlavně opatrně! V pátek bych se tam mohl otočit na pokec, možná tam pojedu taky...ale není to jistý. No já si právě říkal, že pokud by to šlo jenom proklemovat, bylo by to nejlepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT - 10 Přívěra

2.6.2017 v 14:09 | Nahoru | #19
Sonicek> budu tam, jdyž se počasí neposere od rána...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT - 10 Přívěra

2.6.2017 v 14:18 | Nahoru | #20

Blesk90 píše: Sonicek> budu tam, jdyž se počasí neposere od rána...

tak pokud by to šlo, tak bych vyjel hned po praci a byl tam snad kolem pul 4. to tam ještě budete?

(reakce na) MT - 10 Přívěra

2.6.2017 v 18:36 | Nahoru | #21
Sonicek> to už asi ne... dáme tak 4 jízdy a ideál tak ve 3 balit. .. jinak sem teď najel 50 km a jediná rána nevyšla! Fakt super.. .

1 reakcí na tento příspěvek MT - 10 Přívěra

6.6.2017 v 06:39 | Nahoru | #22
zdarec, chci se zeptat musí být u FZ1 u zaslepení AIS toto osazení, nebo to může být celé rovné? Ještě jsem to nedemontoval, ale už se na to pomale chystám

Tak jestli objednat, nebo si to nechat napálit na laseru v práci





(reakce na) MT - 10 Přívěra

13.6.2017 v 12:45 | Nahoru | #23
Sonicek> promin za pozdní reakci. určitě tam vybrání být musí, pod ním je totiž kovová membrána.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
[pomoc] Yamaha MT10SP - úprava Yamaha MT-10 Veverkaris 29 15.6.2023 v 16:41 Maxipes_Fík
Yamaha MT - 10 2021 Deflektory vzdu... Yamaha MT-10 MiraKobe 0 10.1.2023 v 11:49 MiraKobe
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Hledám špínu na vybrané motorky [1, 2, 3] Kawasaki Z 1000, BMW K 1300 R, KTM 1290 Super Duke R... mmks 84 12.5.2022 v 12:15 starej-Lupo
Bouraná MT 10 [1, 2] Yamaha MT-10 Kryšoun 52 26.10.2021 v 21:35 Ozzy_

TOPlist