Téma: cb1300,gsx1400 nebo xjr1300
29.3.2017 v 12:57
zdravim vsechny priznivce klasickych nakedu chtel bych vybrat jednu z techto nebo pokud poradite jinou s podobnym vzhledem svetlo a dva budiky ... na cestovani budou zrejmne vsechny ok ale kdyz se budu chtit sveszt sportovneji ktera se necha lepe vodit do zatacek a je v nich stabilnejsi diky za odpovedi k tematu vsem co je sedlaji ci sedlaly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

2.4.2017 v 22:09 | Nahoru | #61

FishX3 píše: A u Trampa byly proto, že podobné služby nejsou třeba? Zas jeden neúspěšný podnikatelský počin z neznalosti pilotů Suzuki :)))



Kdepak. U Trampa maji nahradni motory do sekacek a servis od Bedy Travnicka se slevou.

cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

2.4.2017 v 22:10 | Nahoru | #62
Abych to tu jen nezasiral forkama: pokud bys zvažoval polokapotu Cb1300 s, budeš překvapen jak je u ní těžiště posunuto nahoru. Nejel jsem na nahaci CB, ale GSX 1400 stejně jako třeba FZ1 je proti tomu kolo

E: stejně tak ZRX

Naposledy editováno 02.04.2017 22:58:42

(reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

2.4.2017 v 22:12 | Nahoru | #63

V_i_c_i píše: Kdepak. U Trampa maji nahradni motory do sekacek a servis od Bedy Travnicka se slevou.



Jo, takže ty GSX tam staly v servisu?.. Že mne to nenapadlo dřív

1 reakcí na tento příspěvek cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 08:00 | Nahoru | #64
diky vsem za postrehy a rady mam jeste jednu technickou na majitele CB1300 a GSX1400 kolik vam toci motor ma nejvyssi rychlost pri treba 130km diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 11:08 | Nahoru | #65
lifana> TVL tak to teď nevím, uvědom si, že můžeš mít jiný sekundární převod, nevím kolik promeruje tachometr, mám omezovac někde u 9 tis a na 5 rych stupeň máš na tachometru něco přes 240 - CB má jen 5 rych.

Těch 130 není zrovna má obvyklá cestovka na které bych řešil tachometr... Odhadeluji 5-6tis... Podívám se až budu na silnici

Naposledy editováno 03.04.2017 11:10:25

cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 11:13 | Nahoru | #66
Pokud si dobre vzpominam mam u GSX 6/4000/140

(reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 11:18 | Nahoru | #67
FishX3> nee u trampa byli proto ze pod kopec zadna honda nedojela

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 12:15 | Nahoru | #68
rozumim ze kazdej muze mit jinej sekundar ale jde mi o priblizny udaj abych si udelal predstavu o pomerech diky kdyz mi pak kouknes budu rad jinak ma tahle motorka vylozene slabe misto na ktere by bylo dobre se zamerit pri koupi nebo je to cajk

1 reakcí na tento příspěvek cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 12:43 | Nahoru | #69
U GSX rado tece hydraulicke serizovani predpeti pruzin. Jinak snad zadnou vaznou chronickou bolesti netrpi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 18:35 | Nahoru | #70
V_i_c_i> tehhlw problem odstranili u novejsicz modelu(tlumice a s cervenou pruzinou) ale mam pocit ze osimu vytekly i tyhle tlumice.....oprava je uz dnes udajne uz vcelku bez problemova

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 18:43 | Nahoru | #71
HornisGSX> co tam chlastáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 19:49 | Nahoru | #72

lifana píše: rozumim ze kazdej muze mit jinej sekundar ale jde mi o priblizny udaj abych si udelal predstavu o pomerech diky kdyz mi pak kouknes budu rad jinak ma tahle motorka vylozene slabe misto na ktere by bylo dobre se zamerit pri koupi nebo je to cajk


...nezkušený pilot :))

Největší problém hondy je, že žádný problémy nejsou - je to nuda. A to nepíšu jako ironii. Nemá duši.... I když mi v tomhle GSX nepřijde o.moc jiné. Prostě v tyhle třídě je nej REX. A pak předražené K1300R

Ono se to moc nesere, docela to jede, je to vcelku vybaveny, ABS to má a přitom se ti moc do řízení nesere, podvozek funguje, jakž takž to brzdi, pancerky v základu a když nejsi zapsklej "klasik" co mu vadí vodník tak i ten design není úplně blbej...... A nejezdí na tom KAZDEJ TROUBA :))))))

Já to koupil jako kompromis mezi rexem a polokapotou na cestování...... Akorát teď by se mi siklo těch +30 koní

Naposledy editováno 03.04.2017 19:55:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 20:29 | Nahoru | #73

HornisGSX píše: V_i_c_i> tehhlw problem odstranili u novejsicz modelu(tlumice a s cervenou pruzinou) ale mam pocit ze osimu vytekly i tyhle tlumice.....oprava je uz dnes udajne uz vcelku bez problemova



Bud klidny, me pravidelne po cca 24 tisicich km vytecou i ty s cervenou pruzinou. Alespon mi to ale donuti podstoupit jejich repas ktery by stejne mel po 24 tisisich nastat. Naklad cca 5 tisic za oba tlumice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 20:31 | Nahoru | #74

FishX3 píše: ...nezkušený pilot :))

Největší problém hondy je, že žádný problémy nejsou - je to nuda. A to nepíšu jako ironii. Nemá duši.... I když mi v tomhle GSX nepřijde o.moc jiné. Prostě v tyhle třídě je nej REX. A pak předražené K1300R

Ono se to moc nesere, docela to jede, je to vcelku vybaveny, ABS to má a přitom se ti moc do řízení nesere, podvozek funguje, jakž takž to brzdi, pancerky v základu a když nejsi zapsklej "klasik" co mu vadí vodník tak i ten design není úplně blbej...... A nejezdí na tom KAZDEJ TROUBA :))))))

Já to koupil jako kompromis mezi rexem a polokapotou na cestování...... Akorát teď by se mi siklo těch +30 koní



Kolik ma ta tvoje potvora PS a Nm v zakladu? Ja jestli jsem se za ty hrisny penize alespon priblizil. Uz se nemuzu dockat az pretrpim jeste cca 150km, prekontroluju ventilove vule a budu konecne bez obav moct tahat.

Naposledy editováno 03.04.2017 20:32:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 21:05 | Nahoru | #75

V_i_c_i píše: Kolik ma ta tvoje potvora PS a Nm v zakladu? Ja jestli jsem se za ty hrisny penize alespon priblizil. Uz se nemuzu dockat az pretrpim jeste cca 150km, prekontroluju ventilove vule a budu konecne bez obav moct tahat.



Málo... Líná svine....116 HP a tuším 117Nm. Naštěstí občas beru příslušenství - vypínač na mozek a ten toho lenochoda částečně kompenzuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 21:12 | Nahoru | #76

FishX3 píše: Málo... Líná svine....116 HP a tuším 117Nm. Naštěstí občas beru příslušenství - vypínač na mozek a ten toho lenochoda částečně kompenzuje.



To mi připomíná jednoho známého když jedeme na M-72 společně třeba s BMW R75. Ten hlásí že nedostatek výkonu doháníme odvahou a zhovadilou jízdou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 21:17 | Nahoru | #77

V_i_c_i píše: To mi připomíná jednoho známého když jedeme na M-72 společně třeba s BMW R75. Ten hlásí že nedostatek výkonu doháníme odvahou a zhovadilou jízdou.



'Bracho neblbni nebo nám Maty prikaze jezdit v helmě ....."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 21:26 | Nahoru | #78

FishX3 píše: 'Bracho neblbni nebo nám Maty prikaze jezdit v helmě ....."



Tak nějak

Btw: To druhé MW je zatím pořád k mání

Naposledy editováno 03.04.2017 21:27:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 21:59 | Nahoru | #79

V_i_c_i píše: Tak nějak

Btw: To druhé MW je zatím pořád k mání



Kuwa , co tam bylo za cenovku?

(reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 22:05 | Nahoru | #80

FishX3 píše: Kuwa , co tam bylo za cenovku?



Už si nepamatuju přesně. Cca 70-80 což je super na to že je komplet a jezdí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 22:24 | Nahoru | #81

V_i_c_i píše: Bud klidny, me pravidelne po cca 24 tisicich km vytecou i ty s cervenou pruzinou. Alespon mi to ale donuti podstoupit jejich repas ktery by stejne mel po 24 tisisich nastat. Naklad cca 5 tisic za oba tlumice.


...mě to vyteklo jen na jednom tlumiči a to na motorce která stála nová v garáži (rozuměj: nula kilometrů ), poté na reklamaci výměna za novej tlumič a od té doby cca 50 tisíc km bez újmy, takže věřím, že jak píše hornys (a taky jsem to někde čet), je to od cca kápětek bez problému

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 22:26 | Nahoru | #82
[quote=osiris]...mě to vyteklo jen na jednom tlumiči a to na motorce která stála nová v garáži (rozuměj: nula kilometrů ), poté na reklamaci výměna za novej tlumič a od té doby cca 50 tisíc km bez újmy, takže věřím, že jak píše hornys (a taky jsem to někde čet), je to od cca kápětek bez problému[/qu

Mám K7 a jak jsem psal tak zažívám celkem pravidelně. Zatím 2x

E: Důležitá je prevence. Před seřizováním důkladně umýt.

Naposledy editováno 03.04.2017 22:27:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 22:32 | Nahoru | #83
V_i_c_i> jj a nebo neseřizovat ...jsem vůl, vím to

(reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 22:35 | Nahoru | #84

osiris píše: V_i_c_i> jj a nebo neseřizovat ...jsem vůl, vím to



Přesně, to seřizování je od toho aby se neseřizovalo

(reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

3.4.2017 v 23:49 | Nahoru | #85

osiris píše: ...mě to vyteklo jen na jednom tlumiči a to na motorce která stála nová v garáži (rozuměj: nula kilometrů ), poté na reklamaci výměna za novej tlumič a od té doby cca 50 tisíc km bez újmy, takže věřím, že jak píše hornys (a taky jsem to někde čet), je to od cca kápětek bez problému



Klasika, Suzuki ....neudrzi kapaliny ani za mlada - tyhle stroje byly vyrobeny aby se vystavovaly na sucho, jenze pak nekomu doslo , ze by se na ne vlastne nikdo nechtel divat a udelal tu chybu že do nich zkusil nalit naplně ......

(reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

4.4.2017 v 07:14 | Nahoru | #86

Vendous píše: HornisGSX> co tam chlastáš



Priznavam vcera nejaka stamprlka byla

1 reakcí na tento příspěvek cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

10.4.2017 v 09:04 | Nahoru | #87
Plním slib: Na tachometru 130, zařazeno 5, otáčky 4700.

Mám tuším 2 zuby na rozete do pomala... Chybí :)

Naposledy editováno 10.04.2017 09:05:30

(reakce na) cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

9.1.2018 v 13:20 | Nahoru | #88

FishX3 píše: Plním slib: Na tachometru 130, zařazeno 5, otáčky 4700.

Mám tuším 2 zuby na rozete do pomala... Chybí :)



Tak oživím mrtvolu. Tlumiče na GSX zatím drží. Co převodovka u CB Fishi?

1 reakcí na tento příspěvek cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

9.1.2018 v 20:40 | Nahoru | #89
Všechno maká jak má ..... ale pasatu ty rotace ve škarpě neudělaly uplně dobře - poktrebuju káru , nevíš o něčem?
ekonomicka varianta - Passat B 5.5 96kw 4x4 ( na to mam soustu nahradnich dilu :) ), Subaru Legacy (ideálně Spec B) , Mercedes ML 4xx .... nebo neco co mi udělá radost A6 ... socka cenova hladina cca do 120t. Potřebuju druhy vozidlo do kteryho nepolezu v monterkacha ktery pripadne nahradi Pepeho kdybsy se neco posralo.
Rad bych něco kolem 200 hp, spotřebu cca 11 vmoc neresim ...ropak i benzin... ropu dam do nakladu. Benzin moc ne...

cb1300,gsx1400 nebo xjr1300

9.1.2018 v 21:53 | Nahoru | #90
Honda X4
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nováček Honda CB 1300 Honda1300 10 17.3.2018 v 22:18 CBR-rr
Honda CB1300 - rozvoďák Honda CB 1300 scabel 14 25.2.2018 v 12:05 FishX3
Dlouhodobý test CB 1300 [1, 2] Honda CB 1300 starej Lupo 44 4.2.2018 v 19:28 Normik
Konektor Honda CB 1300 mc55 5 12.6.2017 v 08:27 mc55
Jakou další Moto Aprilia Tuono 1000R, Honda CB 1300, Kawasaki ZX-12R ... Delta 10 7.2.2017 v 16:34 Delta


motozem_rsa_kveten
Objednat reklamu
TOPlist