Zdravím, nedávno jsem si koupil H6 s 25kw a nájezdem kolem 59000 km. První týden vše šlapalo až na pár věcí. Při prvním projetí přímo s tehdejším majitelem a následně i mou projížďkou bylo vše v pořádku a nic nenasvědčovalo problému. Proto jsem moto koupil. Vše začala až potom. Po příjezdu domů jsem se šel na Hornetu kousek svézt no a ten mě najednou chcípl a už jsem ho nenatočil. Horneta jsme museli roztlačit a potom chytnul. Dával jsem to za vinu špatnému benzinu protože majitel tvrdil že je starý. Natankoval jsem tedy plnou nového benálu. Hornet jezdil v klidu, avšak v úterý se mě stalo že jel na 3 válce ale po chvilce a přepnutí na rezervu se zase chytil. Podotíkám, že startoval na brnknutí a o závadě nebylo ani stopy. No a dneska jsem jel do školy, vše v pohodě, potom jsem se jel projet a nastal průser. Nejdřív první chcípnutí. Tak pět minut jsem to trápil ale chytnul. Po ujetí asi 5 km další chcípnutí. Vždy to bylo tak že na šestku prostě začal ztrácet otáčky a nakonec chcípnul. Nakonec jsem dojel uplně a už nechytil. Musel jsem ho dotahnout domu na vozejku. Proto se chci zeptat kde by mohla být chyba ???? Doma jsem sundal nádrž, vyčistil kohout, sítko, airbox a zatim to vypadá že to nepomohlo. Co svíčky ? Podotíkám že motorka jela dva dny před tímhle total restartem asi 50km a jela naprosto normálně. A ještě jeden dotaz. Asi budu za debila, ale zeptám se. Když jsem sundal nádrž a zapnul kohout do polohy ON nebo REzerva tak z něho skoro nic nevytékalo... Ani potom co jsem kohout komplet vyčistil z něho nic neteklo.
Naposledy editováno 24.03.2017 11:15:31