bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ,.
.

Naposledy editováno 05.02.2018 14:00:04

,.

20.3.2017 v 21:06 | Nahoru | #1
V létě jezdím na silnici Continental ContiGO a nemám k nim výhrady. Mitas E-07 opravdu kloužou, to se ti jen nezdá. Naposledy jsem je měl na DT 125 a už nikdy více.

,.

20.3.2017 v 21:19 | Nahoru | #2
No já je právě taky měl na détu, ty continetaly jsou takový moc silniční, chci aby si to zachovalo tu podobu bahnaka :)

,.

Skvělá odpověď, děkuji! 20.3.2017 v 21:31 | Nahoru | #3
Heidenau scout K60 su gumy s celkom hrubym vzorom a robia aj 21palcove. 80/100 aj 90/90
Nemal som ich ale ludia si ich chvalia.
Ja som teraz obul bridgestone Trailwing ale zazraky od toho necakam.

1 reakcí na tento příspěvek ,.

Skvělá odpověď, děkuji! 20.3.2017 v 22:03 | Nahoru | #4
kolega má pravdu - https://www.motopro...heidenau/k-60-scout/ - perfektní i za mokra , tady je cena mnohem výhodnější https://www.rockway...idenau-k60-scout-m-s

Naposledy editováno 20.03.2017 22:12:50

,.

21.3.2017 v 09:54 | Nahoru | #5
To neja nerozumim, pokud chces kolo na silnici proc chces aby bylo chlupaty nebo pseudo chlupaty.
Gum ktery i na 21" kole na silnici krasne drzej je fura. Hledej v segmentu pro cestovni endura trailmaxy,trailsmarty,anakee a spoustu dalsich.
Jak to bude mit neco jako spunt, bude to na silnici mozna lepsi jak e07 (coz neni problem), ale porad to jaksi nebude ono.

1 reakcí na tento příspěvek ,.

21.3.2017 v 10:51 | Nahoru | #6
Co se ti nelíbí na těch 17 motárdech?

1 reakcí na tento příspěvek ,.

21.3.2017 v 11:57 | Nahoru | #7
Mám tohle a spokojenost




cechradovan> diky tyhle gumy vypadaji celkem fajne, máte nekdo zkusenost, co na silnici vydrží?..jestli maji homologaci, jak drzi v zatackach?

(reakce na) ,.

21.3.2017 v 12:22 | Nahoru | #9
EnduroKulda73> Je to takový malý a divně se mi na tom zatáčí, jsem zvyklej na velký, motárdi budou na prodej.
hondabanán> jaky je presny oznaceni prosim?

(reakce na) ,.

21.3.2017 v 12:49 | Nahoru | #11
Husqvarňák> Michelin Sirac

1 reakcí na tento příspěvek ,.

21.3.2017 v 12:52 | Nahoru | #12
Jinak ty K60 prej taky super. Akorát v nějakým rozměru je nedělají jako Scout a pak je tam tuším rozdíl ve vzorku. Proto jsem tenkrát vybral ty Micheliny.

1 reakcí na tento příspěvek ,.

21.3.2017 v 13:52 | Nahoru | #13
Me spis unika smysl jezdit s ostrou 250 4t po silnici.

,.

21.3.2017 v 14:17 | Nahoru | #14
Everts pravda ostrou jsem si taky nechal do terénu. to utavis na silnici ale dá se taky.
husqvarňák- něco si předělával na ty motardy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ,.

Skvělá odpověď, děkuji! 21.3.2017 v 21:16 | Nahoru | #15
Husqvarňák> Michelin Sirac není špatné pneu na silnici, dá se na ní najet dost kilometrů. Mimo silnici (myšleno polní a lesní cesty nebo mírné výjezdy) funguje obstojně - když je sucho!!! Jakmile vjedeš do bláta nebo na mokrou trávu, tak máš problém. Je to kompromis mezi asfaltem a nezpevněnými cestami - nikde není dokonalá, ale dá se na ní jet téměř všude. Když jsem kupoval YAMAHU WR250R, tak jsem ji měl vzadu obutou v rozměru 120/80-18 62T. Měla asi 50% a najel jsem na ní ještě asi 8 až 10 tis km (jezdím tak 70% asfalt, 30% po lese a nejsem žádnej divoch). Na předku jsem jí neměl - v rozměru 80/100-21 51P se asi nevyrábí. Odkaz na prodejce: http://www.pneumoto...atures=4&range=0

Naposledy editováno 06.04.2017 23:21:57

(reakce na) ,.

22.3.2017 v 15:58 | Nahoru | #16
hondabanán> Super dekuji za odpoved :)

(reakce na) ,.

22.3.2017 v 15:59 | Nahoru | #17
veverka9> Velice děkuji, super odpověd, to jsem chtěl vědět :) předek stejně chci 90/90 :) dozadu bych chtěl obout buď 120 kterou můžu a nebo 130. ALe nevím co tomu řeknou na technický.

(reakce na) ,.

22.3.2017 v 16:02 | Nahoru | #18
Everts72> Protože moje mladická nerozvážnost mi kdysi nadělila tuhle motorku. Chtěl jsem motorku ve vetsine na silnici ale občas les. Líbí se mi hrozně crosky a hlavně Husqvarna. No přece když už tu motorku jednou mám tak je mi líto jí prodat, je v úplně suprovém stavu. Jezdím kolem 80/h max 100 víc ne.

,.

23.3.2017 v 13:51 | Nahoru | #19




,.

23.3.2017 v 14:55 | Nahoru | #20
Jedna sada na 3 mesice pravidelnych vikendovych treninku v lomu ? Tak bud mam zkreslene predstavy o tom co je to vikednove treninkove jezdeni v lomu a nebo tedy v mitasu ta extra mekka smes je nejaka zazracna.

1 reakcí na tento příspěvek ,.

23.3.2017 v 20:12 | Nahoru | #21
měkká guma na kamenech v lomu?Pokud tam jsou nějaké dlouhé výjezdy,tak je v řiti za jeden den!
navíc mně osobně 754 nějak neučarovala,v blátě je ok,ale na suchém klouže

to je článek po cenzuře,ne?něco jako od ktm....

(reakce na) ,.

23.3.2017 v 21:07 | Nahoru | #22
Dolph-cz> jestli si treba nespletli Lom s piskovnou nebo hlinenou jamou
Uvažuji, že dám na WR250R na předek:
http://www.pneumoto....6340515917-6556.html
a dozadu:
http://www.pneumoto....s-t-63-rear-383.html
Zajímalo by mě jak pneu fungují na silnici, jak je to s vibracemi - jestli se netřese celá motorka a jak rychle při jízdě na asfaltu ubývají. Samozřejmě mě zajímají i zkušenosti z jízdy mimo asfalt.
Máte s těmito pneu někdo nějaké zkušenosti?
veverka9> zkusennosti zadek jo/predek ne. Podle me je to tak srovnatelny s e09. Randal a vibrace asi jako kdyz jedes se spuntama, prilnavost o dost lepsi.
V terenu pokud je suchej tak je to pouzitelny, jak je to mokry tak je to napikacu jako kazdej kompromis.

gugo píše: veverka9> zkusennosti zadek jo/predek ne. Podle me je to tak srovnatelny s e09. Randal a vibrace asi jako kdyz jedes se spuntama, prilnavost o dost lepsi.
V terenu pokud je suchej tak je to pouzitelny, jak je to mokry tak je to napikacu jako kazdej kompromis.


Díky za info. Máš něco jiného, co bys mi poradil na předek v rozměru 80/100-21 51P ? Já fakt nevím.

Naposledy editováno 08.04.2017 17:11:21
veverka9> Ja nevim co chces jezdit. Ja kacenu prezouvam podle toho co chci jezdit. Do terenu michelin cross comp. kterej tedy ted prestali delat a na silnici neco hladkyho. Je lepsi trpet jen cestou do lesa a z lesa po asfaltu nez trpet v lese s pseudoterenni gumou. A naopak.

(reakce na) ,.

8.4.2017 v 22:58 | Nahoru | #27
gugo> To je právě můj problém. Jezdím na asfaltu asi 70% (v tom je město i mimo něj) a asi 30% terén. Terén nejezdím nijak těžký - les, pole, louky, mírné výjezdy, ale občas vjedu i do bláta nebo na mokrou trávu. Nejsem žádný závodník, takže abych pokaždé přezouval pláště, to se mi vážně nechce. Chtěl jsem koupit ještě jednu sadu kol, ale nikdo je na WR250R nenabízí. Takže potřebuji pneu, na kterých se dá s jistým omezením jezdit všude. Ročně najedu asi 5 tis km. Musím to vyřešit co možná nejdříve, pláště už mám hodně sjeté.

Naposledy editováno 08.04.2017 22:59:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
Nove kartery cislo motoru Husqvarna TE 250 Oscarwild 11 4.5.2020 v 17:51 Folby
Husqvarna TE 250i 2012 výmena sviečky Husqvarna TE 250 lokomotivvaa 4 16.4.2020 v 12:27 Kafoholik
Husqvarna te 250 2010 pri zahrati c... Husqvarna TE 250 WooDoo1 24 15.4.2020 v 10:03 lokomotivvaa
Husqvarna TE 250i 2010-Jiskra jde, ... Husqvarna TE 250 WooDoo1 12 15.4.2020 v 01:11 lokomotivvaa


TOPlist