Téma: Jaké pneu na BMW R 1150 GSA
12.3.2017 v 14:08
Ahoj kolegové dobrodruzi,
mám dilema. A to takové, že nevím co obout na BMW R 1150 GSA. Přemýšlí o dvouch variantách. Tou první je Heidenau K 60 Scout a nebo Mitas E - 07. Budu velice rád za jakýkoliv názor, vlastní zkušenost, popřípadě návrch jiného typu obutí.Měl by to být ale nějaký univerzál jak na silnici tak do terénu. Nechci ani 100% On ani 100% Off. Díky
mám dilema. A to takové, že nevím co obout na BMW R 1150 GSA. Přemýšlí o dvouch variantách. Tou první je Heidenau K 60 Scout a nebo Mitas E - 07. Budu velice rád za jakýkoliv názor, vlastní zkušenost, popřípadě návrch jiného typu obutí.Měl by to být ale nějaký univerzál jak na silnici tak do terénu. Nechci ani 100% On ani 100% Off. Díky
Anketa: Jaké obutí by jste zvolili na BMW R 1150 GS/A?
Heidenau K 60 Scout
4
Mitas E-07
3
Mitas E-10
0
Continental TKC 80
1
Shinko adventure trail
0
1 reakcí na tento příspěvek Jaké pneu na BMW R 1150 GSA
E09 fungují jak na asfaltu tak i za blátička, teda pokud už máš něco v rukách. Navíc mají i celkem slušný nájezd kilometrů a drží na asfaltu stejně jak E07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pneu na BMW R 1150 GSA
Jepta píše: E09 fungují jak na asfaltu tak i za blátička, teda pokud už máš něco v rukách. Navíc mají i celkem slušný nájezd kilometrů a drží na asfaltu stejně jak E07
to je dost odvazne tvrzeni....
KubaLC8> proč myslíš? měl jsem je na 1150GS a potom i na transalpu,,, na silnici jsem nepoznal žádný rozdíl oproti E07, jen to že se sjedou o chlup rychleji,,, a do terénu se s nimi zajet dá
ale tak každý si představuje pod pojmem terén něco jiného,, pro někoho je terén už sjetí na suchou polňačku, někdo jiný si terén představuje až prudké výjezdy v lese mezi kořenama...
pokud to někdo umí, teď nemyslím zrovna sebe, tak se na E09 neztratí ani v lese po dešti
Naposledy editováno 13.03.2017 11:26:29
ale tak každý si představuje pod pojmem terén něco jiného,, pro někoho je terén už sjetí na suchou polňačku, někdo jiný si terén představuje až prudké výjezdy v lese mezi kořenama...
pokud to někdo umí, teď nemyslím zrovna sebe, tak se na E09 neztratí ani v lese po dešti
Naposledy editováno 13.03.2017 11:26:29
50% silnice/50% off je docela odvážné tvrzení
Krom TKC a Shinko jsem měla na jedenáctce všechny a je to skutečně otázka toho jaké máš (realistická!) očekávání.
Kombinace E-10 v předu a E-09 vzadu je slušná jak na silnici, tak mimo a to i v blátě. Prvních ~200km bude dost nejistých, ale jak si gumy sednou, dá se s nimi napáchat mnoho. Když se k nim chováš slušně, tak vydrží cca 9-10tis. km.
E-07 jsou takový allrounder - social edition, jsou méně off než předchozí kombinace(s blátem si moc nerozumí) a na mokru na asfaltu mají dost klouzat(se tu hodně povídá...), to jsem zaregistrovala jen na bosenských silnicích, jinak nic. Ale jsem máslo, nedávám kolínko v každé zatatáčce jako zdejší elita, tak mě ber s rezervou
Heidi K60 jsou tak 80% silnice a 20% off, dobré, když chceš občas s klidem na polňačku, šotolinu a mít jistotu, že budou držet. Životnost zatím testuju, ale čekám tak 15-20tis.km.
Pokud by tvoje tvrzení 50/50 nebylo přitažené za vlasy, tak pak nejspíš ty TKC 80.
Krom TKC a Shinko jsem měla na jedenáctce všechny a je to skutečně otázka toho jaké máš (realistická!) očekávání.
Kombinace E-10 v předu a E-09 vzadu je slušná jak na silnici, tak mimo a to i v blátě. Prvních ~200km bude dost nejistých, ale jak si gumy sednou, dá se s nimi napáchat mnoho. Když se k nim chováš slušně, tak vydrží cca 9-10tis. km.
E-07 jsou takový allrounder - social edition, jsou méně off než předchozí kombinace(s blátem si moc nerozumí) a na mokru na asfaltu mají dost klouzat(se tu hodně povídá...), to jsem zaregistrovala jen na bosenských silnicích, jinak nic. Ale jsem máslo, nedávám kolínko v každé zatatáčce jako zdejší elita, tak mě ber s rezervou
Heidi K60 jsou tak 80% silnice a 20% off, dobré, když chceš občas s klidem na polňačku, šotolinu a mít jistotu, že budou držet. Životnost zatím testuju, ale čekám tak 15-20tis.km.
Pokud by tvoje tvrzení 50/50 nebylo přitažené za vlasy, tak pak nejspíš ty TKC 80.
K60 scout-opravdu dobré gumy i do středně těžkého terénu(mimo bahno samozřejmě, tam pak nastupuje lidská síla, v kopcích i zvířecí )
Seikos-tomu, že nebudeš mít v blátě sevřenou prdel jen s TKC 80 se museli všichni hodně od plic zasmát, tyhle cestovní kostky jsou na tom všechny stejně (v blátě stejně blbě-kdybych to neviděl na vlastní oči, tak bych to nepsal) a terén není jen suchá polňačka / rozbahněná lesní cesta po LKT-třeba taková vysoká tráva-tam bych tu TKC 70 chtěl vidět jak se s tím popere(tu třeba K60 Scout zvládnou v pohodě)...nicméně pro sem tam odskočení do terénu, proč ne, při poměru 95:5 nebo 90:10.
Naposledy editováno 14.03.2017 14:42:20
Seikos-tomu, že nebudeš mít v blátě sevřenou prdel jen s TKC 80 se museli všichni hodně od plic zasmát, tyhle cestovní kostky jsou na tom všechny stejně (v blátě stejně blbě-kdybych to neviděl na vlastní oči, tak bych to nepsal) a terén není jen suchá polňačka / rozbahněná lesní cesta po LKT-třeba taková vysoká tráva-tam bych tu TKC 70 chtěl vidět jak se s tím popere(tu třeba K60 Scout zvládnou v pohodě)...nicméně pro sem tam odskočení do terénu, proč ne, při poměru 95:5 nebo 90:10.
Naposledy editováno 14.03.2017 14:42:20
Všem děkuji za vaše příspěvky. Jen pro vyjasnění, 50/50 samozřejmě jezdit nebudu ale chtěl jsem co nejvíce vašich příspěvků a rozhýřit debatu. Proto 50/50. Když bych zrovna řek, že budu jezdit 80/20 tak bych se nedočkal těch správných reakcí. Samozřejmě, že když bych chtěl jezdit 50/50, zvolil bych si asi lehčí motorku. Na podzim mě čeká cesta do Maroka a tak bych chtěl co nejvhodnější obutí. A abych teď zamezil tomu aby začali příspěvky směřovat jinam, tak nééééé písek moc jezdit nechci, určitě ho zkusím, ale není to můj cíl pro volbu pneu. Budu velice rád za další vaše komentáře a příspěvky. Děkuju
1 reakcí na tento příspěvek Jaké pneu na BMW R 1150 GSA
Čautě motodámy a motopáni.
Abych nezakládal další téma o pneu, při*eru se nezištně sem
Potrapte mozkové závity a poraďte mi, prosím pěkně, jaké nazout pneu, když jezdím:
- denně cca 90 km po dálnici do a z práce
- dalších cca 20 km denně po okreskách a městě
- jezdím i přes zimu, pokud není vyloženě bordel na silnici a nesolí (třeba dnes jsem vyjížděl v krásném - 1 stupni)
- o víkendech stále častěji vyrážím mimo silnice - polňačky, lesní cesty, lom, pískovna,.. pořád je co se učit a zkoušet a baví mě to víc a víc
- motorka je to GS v profilu
Aktuálně mám nazuto silničně, vepředu Metzeler Tourance a vzadu Pirelli Scorpion Trail II, což je kombinace, která je (pro mne) na silnici (i mokré) fajn, ale v terénu, když dojde na lámání chleba, tak zvedám mašinu z bahna častěji, než bych rád. Ne, že by to občas nebylo biosoučástkou mezi řidítky a stupačkami, ale i ty gumy na to často mají vliv..
S tím, co jsem vypsal výš, to je skoro na dvě sady kol a na víkend to přehazovat, ale to možná někdy v budoucnu, protože to je docela drahá sranda.
Každopádně budu rád za každou radu. Hledám gumy, na kterých nebudu úplně sáňkovat v terénu, ale taky které za dva měsíce nesežere dálnice Nejezdit po dálnici si časově nemůžu moc dovolit, jinak dálnice obecně nemám na motorce vůbec rád.
Máte nějaký tip?
Abych nezakládal další téma o pneu, při*eru se nezištně sem
Potrapte mozkové závity a poraďte mi, prosím pěkně, jaké nazout pneu, když jezdím:
- denně cca 90 km po dálnici do a z práce
- dalších cca 20 km denně po okreskách a městě
- jezdím i přes zimu, pokud není vyloženě bordel na silnici a nesolí (třeba dnes jsem vyjížděl v krásném - 1 stupni)
- o víkendech stále častěji vyrážím mimo silnice - polňačky, lesní cesty, lom, pískovna,.. pořád je co se učit a zkoušet a baví mě to víc a víc
- motorka je to GS v profilu
Aktuálně mám nazuto silničně, vepředu Metzeler Tourance a vzadu Pirelli Scorpion Trail II, což je kombinace, která je (pro mne) na silnici (i mokré) fajn, ale v terénu, když dojde na lámání chleba, tak zvedám mašinu z bahna častěji, než bych rád. Ne, že by to občas nebylo biosoučástkou mezi řidítky a stupačkami, ale i ty gumy na to často mají vliv..
S tím, co jsem vypsal výš, to je skoro na dvě sady kol a na víkend to přehazovat, ale to možná někdy v budoucnu, protože to je docela drahá sranda.
Každopádně budu rád za každou radu. Hledám gumy, na kterých nebudu úplně sáňkovat v terénu, ale taky které za dva měsíce nesežere dálnice Nejezdit po dálnici si časově nemůžu moc dovolit, jinak dálnice obecně nemám na motorce vůbec rád.
Máte nějaký tip?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 21:42 Destroyer |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 10:51 kokoška. |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 14 | 5.10.2023 v 20:08 oration |