bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: startovačka
8.3.2017 v 19:09
1)na mém pionýru i když jsem vyměnil gumičku pod startovačkou tak olej pořád teče a dostává se to pod ty gumový proužky (ten plech na kterým mám nohu)
2)když ji sešlápnu tak zabírá až +- v půlce (na YouTube jsem si našel video o seřízení spojky od trustjawa)

startovačka

8.3.2017 v 22:02 | Nahoru | #1
jakoze ti to tece na revmaplech, resp. jejo podlazku? A dal jsi to tam dobre? Spravnou velikost? Ja jsem to menil na triapuli a zadnej takovej problem jsem nemel. Samo, ze ten krouzek musis maznout nez to tam das aby se ti nejak neshrnul nebo nedeformoval.

startovačka

8.3.2017 v 22:07 | Nahoru | #2
A netece ti to spis nekde pres tycku co vede ke spojkovymu kosi nebo tak?

startovačka

9.3.2017 v 08:07 | Nahoru | #3
to že to trochu teče je zcel anormální a neřešitelné. To těsněníé je principielně blbě a poškodí se při montáži chtěj nechtěj... z fíka, stejně jako z ostatních českých strojů bude vždycky sáknout na známých místech, tyčka spojkového koše je další klasické místo, kde je to konstruované tak, že to ani těsnit nemůže, to jak je to dělané je v podstatě jen omezení, ne zamezení úniku.

startovačka

9.3.2017 v 13:36 | Nahoru | #4
1) V originále to vždy teče. Zručnější lidi do startovací hřídele udělají na soustruhu drážku a dají mezi hřídel a karter O kroužek a pak je po problému, nevýhoda že pak jde pákou ztuha otáčet.
2) Budeš mít ulomených pár zubů na startovacím segmentu. Řešením je výměna za nový/jiný kus, takže je třeba rozpůlit motor. Je to častá závada, která se po chvíli vrátí, takže pokud ještě pákou naskočí, tak bych to neřešil.

PS: Na videa trustjawa se taky rád podívám, ale rozhodně si z něj neber příklad jak se to má správně dělat. Kdyby klouzala spojka, tak to nebude zabírat v celý otáčce nakopávačky.

Naposledy editováno 09.03.2017 13:39:04

startovačka

9.3.2017 v 14:33 | Nahoru | #5
a ještě pod tou startovačkou teče jakási zelenošedobílá mazlavá tekutina
(olej v motoru černej)

startovačka

9.3.2017 v 16:52 | Nahoru | #6
to se ti tam asi rozplácl vetřelec

startovačka

9.3.2017 v 16:52 | Nahoru | #7
v pio motoru jediná tekutina co je je olej v převodovce, max. benzín ve válci a prostoru klikovky. nic víc.

startovačka

9.3.2017 v 18:43 | Nahoru | #8
já tam jedu příští týden tak to nafotím

startovačka

9.3.2017 v 18:52 | Nahoru | #9
já jsem ho nemázl ale dal jsem ho tam rovnou do toho kovovýho a dal na místo a pod tou gumou na té podlážce se dostává tráva
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent
Jawa 50 nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr Dominik07 7 1.4.2024 v 13:50 Dominik07
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 2 23.3.2024 v 14:06 moje-moto


TOPlist