globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benzín u vzduchového filtru
V krabičce se vzduchovým filtrem jsem objevil docela dost benzínu, asi 2 dcl. Spodek vzducháče od toho byl celej mokrej. Vytřel jsem to hadrou, ale vypadá to, že tam pořád pomalu od karburátorů přitíká další. Dost pochybuju že je to normální, tak bych prosil o radu.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín u vzduchového filtru

3.3.2017 v 18:28 | Nahoru | #1
nenastavils kohout na PRI to je zaplavování karburátoru po zimě..... máš mít na normální jízdu nastaveno na on nebo res.

Naposledy editováno 03.03.2017 18:29:23

1 reakcí na tento příspěvek Benzín u vzduchového filtru

3.3.2017 v 19:17 | Nahoru | #2
...a nebo ti protékaj karbce...respektive určitě ti protékaj, protože i při přepnutí na PRI by ti to měli ventilky při naplnění plovákovek udržet...alespoň teda nějakou dobu...každopádně si zkontroluj množství oleje v motoru, pokud budeš mít plný kontrolní okýnko, tak je to jasný...v tom případě to určitě nestartuj a čeká tě repas kohoutu, výměna jehlových ventilků nebo těsnění pod sedlem jehlových ventilků a samozřejmě výměna oleje...a "krabička" se vzduchovy filtrem je air box

(reakce na) Benzín u vzduchového filtru

3.3.2017 v 19:47 | Nahoru | #3
gagtoy> Já tam žádný nastavování nemám. Mám tam vakuovej kohout kterej se otvírá a zavírá sám podle toho jestli motor běží.

Za hodinu, od toho co jsem z toho vytřel ty 2 deci benzínu, tam bylo stejný množství znova, tak jsem odpojil a sundal nádrž. Po tom z kohoutu nádrže chvilku kapal benzín... Už jsem si myslel, že mám příčinu, ale za chvilku to přestalo a pak už ani kapka.
Samozřejmě že potom, co jsem sundal nádrž a znova to u filtru vytřel, tak už to tam zůstalo suchý.
Ale stejně teda nevím kde je problém, když kohout neteče.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín u vzduchového filtru

3.3.2017 v 20:02 | Nahoru | #4
Filous> Podle kontrolního okýnka to vypadá, že oleje mám pořád stejně. Ba naopak se mi zdá jako by tam po krátké zkušební projížďce trochu ubylo, ale to je asi tím, že po tom co motor běžel nebyl všechen olej stečený jako před tím.

Naposledy editováno 03.03.2017 20:08:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín u vzduchového filtru

4.3.2017 v 06:58 | Nahoru | #5
rdanderson> ...tak to bud rad a mel jsi kliku...pro jistotu otevri nalejvaci hrdlo a cuchni k oleji, kdyby v nem benzin byl, cejtil bys to...kazdopadne ti proteka kohout a karbce, tzn. plati co jsem psal vyse...

(reakce na) Benzín u vzduchového filtru

4.3.2017 v 08:54 | Nahoru | #6
Filous>
Tak jo, díky A když ten olej bude ok, tak to můžu celkem v klidu nastartovat a odjet s ní... alespoň do servisu, ne?

(reakce na) Benzín u vzduchového filtru

4.3.2017 v 09:32 | Nahoru | #7

Filous píše: rdanderson> ...tak to bud rad a mel jsi kliku...pro jistotu otevri nalejvaci hrdlo a cuchni k oleji, kdyby v nem benzin byl, cejtil bys to...kazdopadne ti proteka kohout a karbce, tzn. plati co jsem psal vyse...


Tak jsem si cuchl k oleji a benzín z toho cítit je ale podle okýnka je tam oleje pořád stejně.

Benzín u vzduchového filtru

Skvělá odpověď, děkuji! 5.3.2017 v 07:38 | Nahoru | #8
...myslel jsem si to...nestartuj to, riskujes pridreni...vymen olej a to vcetne filtru, protoze uz jsi to nastartovany mel, nepripojuj nadrz, tu pripoj jen na cestu do servisu a po dojeti hned odpoj palivovou hadici, at si olej znovu nezkurvis...

1 reakcí na tento příspěvek Benzín u vzduchového filtru

6.3.2017 v 18:22 | Nahoru | #9
Co je to " hadra " ?

(reakce na) Benzín u vzduchového filtru

7.3.2017 v 14:04 | Nahoru | #10

Babicka33 píše: Co je to " hadra " ?


V podstatě to stejný co hadr, akorát se to vyskytuje na moravě

Naposledy editováno 07.03.2017 14:05:21

Benzín u vzduchového filtru

17.3.2017 v 10:43 | Nahoru | #11
No, tak si to představte...
Rozdělám karburátory, prohlídnu je, zkontroluju jehlové ventilky a všechno se zdá být OK. Tak stejně pro jistotu dám nový ventilek do toho karburátoru u kterýho jsem měl podezření, že protíká. Složím je a odzkouším je. A hle, 2 úplně jiný tečou skoro proudem. Tak jsem zoufalý šel spát.
Ráno mě napadlo zkontrolovat hladiny plováků, protože to byla poslední věc, co mě napadla, že by s tím mohla mít něco společnýho. No a zjistil jsem, že jsou totálně rozházený Předepsaná hodnota je 17mm a některý měly s klidem i kolem 14.
Tak jsem je sešteloval. Sice ne přesně na desetinu mm. Spíš tak +-0,5mm. Ale pořád lepší než to bylo. Dal jsem je zase dohromady, odzkoušel a hádejte co? Už ani jeden neteče!
Jenom mě udivuje, že to třeba při provozu nestřílelo od výfuku nebo tak něco, co tady někteří píšou, že to dělá při špatných hladinách.

Benzín u vzduchového filtru

17.3.2017 v 11:56 | Nahoru | #12
...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73
Suzuki GSX 750 Krejcak73 0 13.1.2024 v 22:59 Krejcak73


TOPlist