bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: válce-měření
Aho mám dotaz: jaký je správný postup při měření tlaku ve válci? Svíčka na druhém válci má být vyndaná? Motor studený, nebo teplý?
Další věc co mě zajímá tak je co vše může tlak ve válci ovlivnit kromě toho, když už má hodně nalítáno.
Díky

válce-měření

Skvělá odpověď, děkuji! 27.2.2017 v 04:37 | Nahoru | #1
vyndat svíčku, nasadit měřák, dát plný plyn a startovat, ale nesmí ti to chytnout. Na druhým válci si klidně vyndej taky svíčku, ale nech jí ve fajfce a opřenou o motor.

Tlak ti ovlivní bud vyběhaný kroužky, nebo ventily když jsou zanesený a pořádně nedovíraj.

válce-měření

27.2.2017 v 07:18 | Nahoru | #2
a motor teplý, kvôli vymedzeniu vôlí.

2 reakcí na tento příspěvek válce-měření

27.2.2017 v 14:24 | Nahoru | #3
čistě tedy teoreticky, když mi praskla membrána a začal mi špatně pálit válec mohlo se stát, že se zanesou ventily a tím pádem se aktuálně sníží tlak na určitém valci?
Předem se omlouvám všem odborníkům za své myšlenkové pochody.

válce-měření

27.2.2017 v 14:33 | Nahoru | #4
Vzhledem k tomu, že jsem byl nucen kvůli prasklé membráně dojet 1.000 km jen na jeden válec a po opravě soupátka s motorkou nic nebylo, tak se mi nezdá, že by ti díky tomu utekla komprese.

(reakce na) válce-měření

Skvělá odpověď, děkuji! 27.2.2017 v 14:52 | Nahoru | #5
pa5man: Hlavně neudělej při měření tlaků oblíbenou chybu, že se zapomene otevřít plyn naplno. Protože přes zavřené klapky se válec nestíhá dostatečně plnit a tlaky pak vycházejí o dost nižší a budí to dojem vylítaného motoru po smrti.

(reakce na) válce-měření

27.2.2017 v 15:01 | Nahoru | #6

pa5man píše: čistě tedy teoreticky, když mi praskla membrána a začal mi špatně pálit válec mohlo se stát, že se zanesou ventily a tím pádem se aktuálně sníží tlak na určitém valci?
Předem se omlouvám všem odborníkům za své myšlenkové pochody.



asi ťažko.
mohlo sa stať, že si šiel na chudobnú zmes a ventil si tak podpálil, ale prasknutá membrána asi robí presný opak, nie? A takisto, asi si v takomto stave nenajazdil 5000km.
Tá motorka má 20 rokov, ventily budú najskôr zaklepané so zlými vôľami, zbytočne tu teoretizuješ, zmeraj kompresné tlaky, zmeraj ventilové vôle a budeš vedieť. Keď sa ti dačo nezdá, hlava dole a hľadať kadiaľ to fučí.

1 reakcí na tento příspěvek válce-měření

28.2.2017 v 09:31 | Nahoru | #7
Asi bude tedy problém v tom, že když jsem to měřil tak jsem neměl puštěnej plyn.

Naposledy editováno 28.02.2017 09:32:43

(reakce na) válce-měření

28.2.2017 v 10:11 | Nahoru | #8

pa5man píše: Asi bude tedy problém v tom, že když jsem to měřil tak jsem neměl puštěnej plyn.


Plyn můžeš mít puštěnej doma na kamnech, tady je potřeba mít plnej.

válce-měření

28.2.2017 v 12:36 | Nahoru | #9
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp gryzli 12 19.1.2024 v 18:51 Pedl


TOPlist