Téma: Oloupaná barva na svárech
25.2.2017 v 09:09
Zdravím.
Včera jsme se byli podívat na jednoho Gladiuse. Sváry na dorazu řízení a na rámu v místě styku dvou trubek u nádrže hned v předu měly oloupanou barvu a byly narezlé a barva mněla tendenci se loupat i dále. Krku jsem si nevšimll. Jinde byly sváry v pořádku. Mám dotaz na někoho, kdo svařuje.
Čím se tohle může stát ? Neočištěný svár po opravě ? Vařeno kyselou elektrodou ?
Vypadalo to jako nastříkané bez základovky. Okuje nebo správněji opálené okolí sváru nebylo. Tedy žádné hrboly nebo vrypy pod barvou.
Bohužel jsem to nenafotil
Včera jsme se byli podívat na jednoho Gladiuse. Sváry na dorazu řízení a na rámu v místě styku dvou trubek u nádrže hned v předu měly oloupanou barvu a byly narezlé a barva mněla tendenci se loupat i dále. Krku jsem si nevšimll. Jinde byly sváry v pořádku. Mám dotaz na někoho, kdo svařuje.
Čím se tohle může stát ? Neočištěný svár po opravě ? Vařeno kyselou elektrodou ?
Vypadalo to jako nastříkané bez základovky. Okuje nebo správněji opálené okolí sváru nebylo. Tedy žádné hrboly nebo vrypy pod barvou.
Bohužel jsem to nenafotil
Jak pise Petrumr, bude to spis CO2, kyselyma elektrodama uz se nevari hodne dlouho. Hadal bych, ze odflaknuta praskova barva, pokud se to chce loupat i jinde. Svar ma v sobe vnitrni pnuti a je to precijen spoj a slozitejsi tvar. Kdyz pak barva blbe drzi, zacina to tam.
Co jsme nedavno resili praskovou barvu na prototypy v praci, da se to i zvorat. Tak tezko rict.
Co jsme nedavno resili praskovou barvu na prototypy v praci, da se to i zvorat. Tak tezko rict.
já chtěl před 10 lety kupovat oktávku, leštěnka jak prase, málo najeto cena slušná, interier jako nový, po otevření mot. prostoru jsme zjistili, že vlašťovky jsou rezavý. Bazárista tvrdil nebouraný, když jsem mu to ukázal tak mlčel....
Takže věřím svým očím a ne kecům.
A že by v továrně na suzuki najednou ojebali vtloukanej pracovní postup a pak by orezly sváry, to se mi nechce věřit. Věřim, že suzuka dostala ránu.
Naposledy editováno 25.02.2017 11:54:12
Takže věřím svým očím a ne kecům.
A že by v továrně na suzuki najednou ojebali vtloukanej pracovní postup a pak by orezly sváry, to se mi nechce věřit. Věřim, že suzuka dostala ránu.
Naposledy editováno 25.02.2017 11:54:12
Taky bych to spis videl na to ze dostala ranu , barva je tvrda zvlaste komaxit ale zelezo do urcite meze propruzi a vrati se zpet nez dojde k ohnuti , nebo to bylo ohly a je to rovnanej ram kazdopadne bych si vzal na prohlidku moto nekoho kdo pozna zda je bourana ci ne
1 reakcí na tento příspěvek Oloupaná barva na svárech
Díky za reakce.
Na bourané to pro mne jako laika nevypadalo, propružení nebo obecně pnutí mně taky napadlo, jak píše Benda. Ovšem vím prd o dnešních postupech oprav. Jo, ta kyselá elektroda, svářečku jsem měl v ruce naposledy před 25 roky a na ty CO2 a TIG a podobně jsem si nevzpomněl.
Nicméně moje drahá chce motorku nejen v dobrém technickém stavu, ale i opticky perfektní. Kromě výše uvedených má odprýsknutý lak nahoře na nádrži a tečou ji vidle. Ne jen rosí. Utřeli jsme vidle, dvakrát, třikrát jsem propružil, sáhnul na kluzáky a po prstech mi tekl olej.
Takže moje drahá ji nechce a hledáme dál.
Dík.
Na bourané to pro mne jako laika nevypadalo, propružení nebo obecně pnutí mně taky napadlo, jak píše Benda. Ovšem vím prd o dnešních postupech oprav. Jo, ta kyselá elektroda, svářečku jsem měl v ruce naposledy před 25 roky a na ty CO2 a TIG a podobně jsem si nevzpomněl.
Nicméně moje drahá chce motorku nejen v dobrém technickém stavu, ale i opticky perfektní. Kromě výše uvedených má odprýsknutý lak nahoře na nádrži a tečou ji vidle. Ne jen rosí. Utřeli jsme vidle, dvakrát, třikrát jsem propružil, sáhnul na kluzáky a po prstech mi tekl olej.
Takže moje drahá ji nechce a hledáme dál.
Dík.
Brejlovec píše: Díky za reakce.
Na bourané to pro mne jako laika nevypadalo, propružení nebo obecně pnutí mně taky napadlo, jak píše Benda. Ovšem vím prd o dnešních postupech oprav. Jo, ta kyselá elektroda, svářečku jsem měl v ruce naposledy před 25 roky a na ty CO2 a TIG a podobně jsem si nevzpomněl.
Nicméně moje drahá chce motorku nejen v dobrém technickém stavu, ale i opticky perfektní. Kromě výše uvedených má odprýsknutý lak nahoře na nádrži a tečou ji vidle. Ne jen rosí. Utřeli jsme vidle, dvakrát, třikrát jsem propružil, sáhnul na kluzáky a po prstech mi tekl olej.
Takže moje drahá ji nechce a hledáme dál.
Dík.
To má tvá polovička velice rozumnej názor...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Řídící jednotka na 35kw na Suzuki G... Suzuki SFV 650 Gladius | motorkar_na_baterky | 5 | 7.11.2023 v 21:59 beavis |
Senzor na zařazené rychlosti Suzuki SFV 650 Gladius | Pepekmotorkář | 4 | 9.7.2023 v 19:01 Pepekmotorkář |
Montáž pancéřových hadic - napětí v... Suzuki SV 650, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki SFV 650... | tempest | 22 | 3.4.2023 v 23:23 Ozzy_ |
Napínák rozvodového řetězu Suzuki SFV 650 Gladius | bezdaz | 4 | 15.1.2023 v 18:58 wáca |
Viden starter - pouzite dily Suzuki Suzuki SV 650, Suzuki SFV 650 Gladius | tempest | 6 | 17.8.2020 v 23:07 tempest |