globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Blbej opetovnej teply re-start
18.2.2017 v 14:18
Ahoj, vymenil jsem svicky denso za denso (stejny typ) a vymenil jsem vzduchac pipercross za pipercross a natocil jsem to, nechal 5-10 minut brblat, ohrala se na 100°C a chcipnul ji. Po deseti minutach jsem ji nemohl natocit, mela snahu chytnout, ale nechytla, napotreti s trochou plynu chytla. Potom uz to neudelala, chytla vzdycky, ale ten teply start je stejne takovej tupej a starter chvilku toci. Je to strikacka.
Moje teorie je, ze to dela ten novej filtr. Co myslite? Svicky se mi nezdaj. A doufam ze se jednotka po case prenastavi

Ten starej pipercross nedosedal dobre hranou na airbox, takze to prisavalo mimo filtr, jednotka mela jiny nastaveni bohatosti. To je moje teorie :)

Naposledy editováno 18.02.2017 14:50:31

Blbej opetovnej teply re-start

18.2.2017 v 16:38 | Nahoru | #1
no mě to dělalo, když jsem měl díky špatným karburátorům moc bohatou směs.

Blbej opetovnej teply re-start

18.2.2017 v 19:26 | Nahoru | #2
Mohli by ti to dělat malé ventilové vůle. Za studena to ještě chytne. Ohřáty to tu minimální vůli stratí, vznikne mírná netěsnost mezi sedlem a ventilem.A nízky otáčky startéru to nedokompresují tak aby to chytlo.

Blbej opetovnej teply re-start

18.2.2017 v 21:16 | Nahoru | #3
Tak jsem ji potrapil studenou, nikdy jsem to takhle nezkousel, takze nevim jestli by to tak bylo i pred vymenou. Vlozim video, chytla mrcha az s pridanym plynem, trosku smrdel benzin zdalo se. Tepla uz chytla, zkusil jsem to jen 2x, ale chytla.. zitra to vyzkousim jestli si to jednotka prenastavila, jestli ne, tak nevim co s tim. No jedina moznost, k Milanovi do Rican..


Naposledy editováno 18.02.2017 21:17:51

2 reakcí na tento příspěvek Blbej opetovnej teply re-start

19.2.2017 v 08:22 | Nahoru | #4
KAWAHAB napsal:Mohli by ti to dělat malé ventilové vůle. Za studena to ještě chytne. Ohřáty to tu minimální vůli stratí, vznikne mírná netěsnost mezi sedlem a ventilem.A nízky otáčky startéru to nedokompresují tak aby to chytlo.

Ty jseš dobrej mágo..

Zakladateli tématu bych doporučil nechat spravit karburaci.

Zdar S

Blbej opetovnej teply re-start

19.2.2017 v 08:26 | Nahoru | #5
Sorry někdy čtu mezi řádky
Jestli je to stříkačka tak zkontrolovat např.: TPS

(reakce na) Blbej opetovnej teply re-start

19.2.2017 v 09:10 | Nahoru | #6
SOUSEDRH9> ja vim, blazen, ale tohle delat nesmi..

E: Tps zkouknu, promerim, brachovi na gsu stacilo ho prostriknout kontaktolem..

Uvidime az to vypukne (sezona), bud se to opravi samo a je to tim filtrem, kdyz ne, tak jdu po tps.

Dik

Naposledy editováno 19.02.2017 09:45:34

(reakce na) Blbej opetovnej teply re-start

19.2.2017 v 09:57 | Nahoru | #7
[quote=SOUSEDRH9]KAWAHAB

Ty jseš dobrej mágo..

Zakladateli tématu bych doporučil nechat spravit karburaci.

Nevím jak to myslíš ?? Pracuji po servisech 18 let a je to běžná praxe. Jestli je tam filtr vzduchu takovej nebo makovej na to nemuže mít vliv.. Samočistící tepelná hodnota svíček ano,regulace zážehu,tlak paliva ,ventilovy vule.

Naposledy editováno 19.02.2017 10:07:26

Blbej opetovnej teply re-start

19.2.2017 v 10:05 | Nahoru | #8
Aby nedoslo k nejaky mylce, blaznem jsem myslel sebe a toho maga jsem pochopil taky na me a myslim, ze to tak myslel

Naposledy editováno 19.02.2017 11:00:29

Blbej opetovnej teply re-start

19.2.2017 v 10:06 | Nahoru | #9
Regulace zazehu je co? Nebo co na to ma vliv. Svicky jsou tam urceny alternativni k ngk, takze tam by problem byt nemel.

Blbej opetovnej teply re-start

19.2.2017 v 10:28 | Nahoru | #10
Regulace zážehu je předstih zapálení před H,U .Tím to ale nebude, to je dany softverem,u te tvojí. Myslel sem to obecně k té závadě.Jestli ti tam trvale nesvítí FI tak to nebude ani v dodávce paliva. S těma ventil vulama mě to před lety dělala ZZR 1100.proto sem reagoval.Pak ještě sinchro klapek.

Blbej opetovnej teply re-start

19.2.2017 v 10:34 | Nahoru | #11
Klapky necham seridit, na vule koukne taky, tece mi olej pod vikem ventilu, rosi presneji, problem rocniku, takze to zmereni uz je prkotina. Jeste kouknu na ten tps senzor, zmerim, prostriknu. Stala skoro pul roku, pak jsem ji koupil ja..

1 reakcí na tento příspěvek Blbej opetovnej teply re-start

19.2.2017 v 10:54 | Nahoru | #12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blbej opetovnej teply re-start

19.2.2017 v 22:49 | Nahoru | #13
KAWAHAB> Ventilová vůle je u ohřátého motoru větší.Proto se seřizuje za studena,aby šel motor nastartovat.Kdyz se seřidi za tepla,tak po vychladnutí vůle prakticky minimální.

(reakce na) Blbej opetovnej teply re-start

20.2.2017 v 21:37 | Nahoru | #14

Mojmír366 píše: KAWAHAB> Ventilová vůle je u ohřátého motoru větší.Proto se seřizuje za studena,aby šel motor nastartovat.Kdyz se seřidi za tepla,tak po vychladnutí vůle prakticky minimální.

A pak ses probudil s rukou v nočníku ?? To cos tady uvedl platí u vzduchem chlazených motorů někde z padesátých let a rozvodama OHV !!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR

TOPlist