Téma: Blbej opetovnej teply re-start
18.2.2017 v 14:18
Ahoj, vymenil jsem svicky denso za denso (stejny typ) a vymenil jsem vzduchac pipercross za pipercross a natocil jsem to, nechal 5-10 minut brblat, ohrala se na 100°C a chcipnul ji. Po deseti minutach jsem ji nemohl natocit, mela snahu chytnout, ale nechytla, napotreti s trochou plynu chytla. Potom uz to neudelala, chytla vzdycky, ale ten teply start je stejne takovej tupej a starter chvilku toci. Je to strikacka.
Moje teorie je, ze to dela ten novej filtr. Co myslite? Svicky se mi nezdaj. A doufam ze se jednotka po case prenastavi
Ten starej pipercross nedosedal dobre hranou na airbox, takze to prisavalo mimo filtr, jednotka mela jiny nastaveni bohatosti. To je moje teorie :)
Naposledy editováno 18.02.2017 14:50:31
Moje teorie je, ze to dela ten novej filtr. Co myslite? Svicky se mi nezdaj. A doufam ze se jednotka po case prenastavi
Ten starej pipercross nedosedal dobre hranou na airbox, takze to prisavalo mimo filtr, jednotka mela jiny nastaveni bohatosti. To je moje teorie :)
Naposledy editováno 18.02.2017 14:50:31
Tak jsem ji potrapil studenou, nikdy jsem to takhle nezkousel, takze nevim jestli by to tak bylo i pred vymenou. Vlozim video, chytla mrcha az s pridanym plynem, trosku smrdel benzin zdalo se. Tepla uz chytla, zkusil jsem to jen 2x, ale chytla.. zitra to vyzkousim jestli si to jednotka prenastavila, jestli ne, tak nevim co s tim. No jedina moznost, k Milanovi do Rican..
Naposledy editováno 18.02.2017 21:17:51
Naposledy editováno 18.02.2017 21:17:51
2 reakcí na tento příspěvek Blbej opetovnej teply re-start
KAWAHAB napsal:Mohli by ti to dělat malé ventilové vůle. Za studena to ještě chytne. Ohřáty to tu minimální vůli stratí, vznikne mírná netěsnost mezi sedlem a ventilem.A nízky otáčky startéru to nedokompresují tak aby to chytlo.
Ty jseš dobrej mágo..
Zakladateli tématu bych doporučil nechat spravit karburaci.
Zdar S
Ty jseš dobrej mágo..
Zakladateli tématu bych doporučil nechat spravit karburaci.
Zdar S
SOUSEDRH9> ja vim, blazen, ale tohle delat nesmi..
E: Tps zkouknu, promerim, brachovi na gsu stacilo ho prostriknout kontaktolem..
Uvidime az to vypukne (sezona), bud se to opravi samo a je to tim filtrem, kdyz ne, tak jdu po tps.
Dik
Naposledy editováno 19.02.2017 09:45:34
E: Tps zkouknu, promerim, brachovi na gsu stacilo ho prostriknout kontaktolem..
Uvidime az to vypukne (sezona), bud se to opravi samo a je to tim filtrem, kdyz ne, tak jdu po tps.
Dik
Naposledy editováno 19.02.2017 09:45:34
[quote=SOUSEDRH9]KAWAHAB
Ty jseš dobrej mágo..
Zakladateli tématu bych doporučil nechat spravit karburaci.
Nevím jak to myslíš ?? Pracuji po servisech 18 let a je to běžná praxe. Jestli je tam filtr vzduchu takovej nebo makovej na to nemuže mít vliv.. Samočistící tepelná hodnota svíček ano,regulace zážehu,tlak paliva ,ventilovy vule.
Naposledy editováno 19.02.2017 10:07:26
Ty jseš dobrej mágo..
Zakladateli tématu bych doporučil nechat spravit karburaci.
Nevím jak to myslíš ?? Pracuji po servisech 18 let a je to běžná praxe. Jestli je tam filtr vzduchu takovej nebo makovej na to nemuže mít vliv.. Samočistící tepelná hodnota svíček ano,regulace zážehu,tlak paliva ,ventilovy vule.
Naposledy editováno 19.02.2017 10:07:26
Regulace zážehu je předstih zapálení před H,U .Tím to ale nebude, to je dany softverem,u te tvojí. Myslel sem to obecně k té závadě.Jestli ti tam trvale nesvítí FI tak to nebude ani v dodávce paliva. S těma ventil vulama mě to před lety dělala ZZR 1100.proto sem reagoval.Pak ještě sinchro klapek.
Klapky necham seridit, na vule koukne taky, tece mi olej pod vikem ventilu, rosi presneji, problem rocniku, takze to zmereni uz je prkotina. Jeste kouknu na ten tps senzor, zmerim, prostriknu. Stala skoro pul roku, pak jsem ji koupil ja..
1 reakcí na tento příspěvek Blbej opetovnej teply re-start
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blbej opetovnej teply re-start
KAWAHAB> Ventilová vůle je u ohřátého motoru větší.Proto se seřizuje za studena,aby šel motor nastartovat.Kdyz se seřidi za tepla,tak po vychladnutí vůle prakticky minimální.
Mojmír366 píše: KAWAHAB> Ventilová vůle je u ohřátého motoru větší.Proto se seřizuje za studena,aby šel motor nastartovat.Kdyz se seřidi za tepla,tak po vychladnutí vůle prakticky minimální.
A pak ses probudil s rukou v nočníku ?? To cos tady uvedl platí u vzduchem chlazených motorů někde z padesátých let a rozvodama OHV !!!Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja | Motojenej69 | 11 | 23.9.2023 v 20:08 puffybodie |
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja | LimakRR | 0 | 14.8.2023 v 17:06 LimakRR |