globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: oilmaster jawa 350 640
17.2.2017 v 08:57
Nazdar Jawari mam na vas otazocku ohladne oilmastru na moju Jawku 350 640. Zatial ho tam nemam ale uvazujem o nom, viete mi povedat ako su na tom tie ktore sa vyrabaju dnes z hladiska funkcnosti? je potrebny nejaky vecsi zasah (karburator a pod) ?A hlavne kam s nadrzkou na olej? Videl som na nete ze lu daval do zadu a potom vyrezal dieru do sedla, ale toto riesenie nieje podla mna najlepsie...

oilmaster jawa 350 640

17.2.2017 v 09:36 | Nahoru | #1
Co se týká čerpadla tak asi nejlépe popsané je to zde http://www.petrdole...wa_640/oilmaster.htm uložení nádržky ,ale neporadím dává se dozadu a než do sedla se to asi vyřízne do blatníku pod sedačkou,ale to musí poradit někdo kdo čerpadlo má

oilmaster jawa 350 640

17.2.2017 v 09:46 | Nahoru | #2
Diki za stranku... No daval som ju celu nastriekat, kapotaz a teraz ide ram a doplnky do praskovne... a nechcem moc rezat na nej, bo niekde som sa docital ze tie nadrzky boli prisposobene na 640 ky...

oilmaster jawa 350 640

17.2.2017 v 11:12 | Nahoru | #3
A co provoz na mix? bez oilmasteru.pokud jde vyradit.

oilmaster jawa 350 640

17.2.2017 v 11:18 | Nahoru | #4
tak jazdim teraz, miesam s olejom, nehovorim ze by som niekedy zabudol naliat potrebne mnozstvo do nadrze, ale je to troska naprd ked ides niekde dalej a musis nosit so sebou benzin... tak premyslam o oilmastri....

oilmaster jawa 350 640

17.2.2017 v 11:19 | Nahoru | #5
Opravujem sa olej so sebou

1 reakcí na tento příspěvek oilmaster jawa 350 640

17.2.2017 v 11:31 | Nahoru | #6
Z me letite 2T prexe: Lidi s oilmasterem se delej na dve skupiny - na ty co uz zadreli a na ty ktere to ceka. Treti skupina neexiastuje! Staci takhle???

oilmaster jawa 350 640

17.2.2017 v 11:49 | Nahoru | #7
No řekl bych,že s Mikuni už problémy nejsou,ale samozdřejmně stačí trochu a je průser,já ho chtěl na 180tku taky namontit,hlavně kvůli tomu schánění oleje a někde maj třeba jen litrovky,co s ní pak,žejo,tak jsem namontil origo nádržku na motorku dodělal kohout a když potřebuju olej tak si ho napustím do malé lahvičky která je na namíchání 5litru benzínu v poměru 1:40 a načepuju kolik potřebuju,fotky mám v deníku.

http://www.motorkari...etail&ddid=45744

Naposledy editováno 17.02.2017 12:03:44

oilmaster jawa 350 640

17.2.2017 v 12:09 | Nahoru | #8
Ten napad s tou nadrzkou je celkom dobry a o moc levnejsiii ....a odkadial si zohnal tu nadrzku?.... Ja som len premyslal nejak si to ulahcit s tym mazanim a hlavne nosenim oleja .... ale mikuni sa uz nevyraba, ci mam zle info?

oilmaster jawa 350 640

17.2.2017 v 12:49 | Nahoru | #9
tady je vše k čerpadlu http://www.fichtlkr...rinda_dily/oil_mastr a samotná nádržka pro 640tku určo pujde koupit někde starší nebo levnějš.

1 reakcí na tento příspěvek oilmaster jawa 350 640

17.2.2017 v 14:29 | Nahoru | #10
Ja na 639 vozim olej pod sedackou pul litru se mi tam vejde v cajku jinak ja tem primazavanim neverim pokazde kdyz nejakej 2t se mi dostal do baraku okamzite odpojil a michal sam mix

oilmaster jawa 350 640

17.2.2017 v 14:51 | Nahoru | #11
Nádržka do 640 pasuje bez problému a bez řezání. Jenom se tam musí vyvrtat dvě dírky pro šroubky, tuším M5, k uchycení. vrtáš ji do plastu pod sedlem, takže lak neničíš. Dává se až do zadu ke svěrlu a do sedalda nic neřežeš. To co jsi viděl byla montáž na Jawě 638/639 http://350s.wz.cz/technika_oilmaster.htm . Mám na oilmaster najeto přes 30 tisíc a nemám problém. Sice už nejezdím s Mikuni jako mám uvedeno na webu (ten jsem při montáži el.startéru zničil (ulomil jsem jedno očko na šroub) , ale na to Piroko, či jak se jmenuje to čerpadlo, které Jawa nyní montuje a prodává. Hlavně nesmíš lít M2T, jinak hrozí přicpání olejového čerpadla a pak i motoru. Já jezdím jen na Lavio a nemám jediný problém. Však na mém webu je i citace pana Krafta z Jawy ohledně seřízení a použití oleje. To samé platí i pro to co prodávají nyní, nejenom pro original Mikuni.

Edit: zde uplně dole je fotka namontované nádobky v 640

Naposledy editováno 17.02.2017 14:55:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oilmaster jawa 350 640

17.2.2017 v 19:12 | Nahoru | #12

MarkusRetrp píše: Ja na 639 vozim olej pod sedackou pul litru se mi tam vejde v cajku jinak ja tem primazavanim neverim pokazde kdyz nejakej 2t se mi dostal do baraku okamzite odpojil a michal sam mix



Když je kam dát tak je to paráda ale mně se pod sedlo vejde akorát tak peněženka,navíc mám pod sedlem sání takže nádržka je řešení jak u pumpy nekupovat litrovku oleje a pak ji někam pridelavat.

oilmaster jawa 350 640

17.2.2017 v 19:37 | Nahoru | #13
Môj názor, ktorý nikomu nevnucujem: Montáž takéhoto kurvítka neprináša žiadny plus, zato niekoľko mínusov:
- cena, ktorá bude na úrovni 20-30 percent ceny motorky
- neistota, s ktorou by som nechcel jazdiť (zadrie sa? Nezadrie? Nezadrie sa, keď predbieham tú Aviu? Možnosť poruchy systému proste je.)
- pri montáži pod sedlo strata priestoru na iný, potrebný vercajg, alebo ND - napríklad duša.
- pri dlhších výjazdoch aj tak treba so sebou nosiť viac oleja, pretože na pumpe ho mať nebudú (budú mať do kosačky, do píly, M2T, ale nie ten, ktorý potrebujem)
Opakujem, je to len môj názor a, samozrejme, je len na vkuse každého, ako si skomplikuje život. Ak niekto vie o prínose takéhoto riešenia, sem s ním!

(reakce na) oilmaster jawa 350 640

17.2.2017 v 19:42 | Nahoru | #14

Vlasťák1973 píše: Když je kam dát tak je to paráda ale mně se pod sedlo vejde akorát tak peněženka,navíc mám pod sedlem sání takže nádržka je řešení jak u pumpy nekupovat litrovku oleje a pak ji někam pridelavat.



nevim jak to vypada pod sedlem 640 jen sem rekl k inspiraci ze ja to resim tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oilmaster jawa 350 640

18.2.2017 v 11:23 | Nahoru | #15

sered píše: Z me letite 2T prexe: Lidi s oilmasterem se delej na dve skupiny - na ty co uz zadreli a na ty ktere to ceka. Treti skupina neexiastuje! Staci takhle???



Nerozumíš tomu ani jako koza petrželi a meleš kraviny, cca 100000km s oilmastrem a OK, minimum smradu, žádný krabon.

To že jsi chromý jak dřevěné vidle, neumíš to pochopit, odvzdušnit a seřídit, tak si dál jezdi s mastnýma rukama jak neandrtálec!

Markus: další pablb.

Naposledy editováno 18.02.2017 11:25:27

(reakce na) oilmaster jawa 350 640

18.2.2017 v 20:19 | Nahoru | #16
pech.> Zdravim, ano souhlasim. Pamatuju, že to většinou kámoši odpojovali, ale jednalo se o pověru co se týče poruchovosti. Podobně je to třeba s Budvarem a bolení hlavy..... spoustu lidí papouškuje neověřený zprávy.....

oilmaster jawa 350 640

19.2.2017 v 13:53 | Nahoru | #17
Nenech se zblbnout "marky2991" - oilmaster je skvělá vec. Na Jawku 640-ku jej namontuješ bez nějakého vrtání do sedla, nebo plastů...naleješ polosyntetiku Lavio a jenom občas kontroluješ hladinku. Dokonalé míchání s benzínem, dokonalé dávkování které můžeš regulovat na čerpadlu...samá pozitiva. Za mne 1*

oilmaster jawa 350 640

19.2.2017 v 20:04 | Nahoru | #18

oilmaster jawa 350 640

20.2.2017 v 11:40 | Nahoru | #19
Chalani dakujem za vase nazory viem ze je tam urcite percento zadretia, stat sa moze vselico... Ale myslim si ze pojdem do toho, tento rok vyskusam (bo buduci rok ´planujem komplet go motoru, prevodovky) Jawa je mojou srdcovou zalezitostou, dodrzujem vsetky predpisane limity, a mozem povedat doviezla ma vzdy domov... Presiel som si viacerými typmi olejov a ostal som pri plnej syntetike, viem ze je to o nieco drahsie ale mne sa zda ze motor ide o dost lepsie.. M2T ma otec na policke ako spomienku na jeho mladi . Hadam to cerpadielko nebude protestovat ... Objednam ho njak za mesiac a pol, bo je cela rozobrana len mam otazku ako sa to nastavuje motor ma minimalne 20 000 bez GO ?
Dakujem

1 reakcí na tento příspěvek oilmaster jawa 350 640

21.2.2017 v 09:13 | Nahoru | #20
Syntetiku tam nedávej, je to blbost, ten motor není dělán na její viskozitní poměry a pokud to dáš do nějakého hodne ježděného a zakarbonovaného, je to někdy naopak rychlá smrt. Dávej mogul TS a nebo jemu podobný olej Sae 30-40 Api TC.

Pokud ten motor chodí, a nemá problémy, nech ho bejt, kvalita dnešních ND je natolik prachbídná, že tou GO si můžeš dost problémů potenciálních i skutečných přidělat, jezdi, dokud to jezdit bude a až to jezdit nebude, tak opravuj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co funguje, do toho se nešťourá.

K nastavení. Je k tomu dodatek k dílenské příručce, to seženeš na jawamanii, možná i tady, nebo na čezetmanii (dávaly se i na 487-4), to si důkladně naštuduj, ať něco nedomrdáš, byla by to škoda.

Pokud má ten motor 20kkm, a je z původních dílů, najezdí to s trochou péče a citu ještě jednou... tak si spočti kolik let tě to bude ještě vozit, když to nemáš pro denní potřebu ale pro zábavu.

Právě to, jaké problémy s ND jsou, nic pořádně nepasuje, musí se to dodělávat, aby to vůbec šlo namontovat pro nedodržené rozměry, materiály, byly jedním z hlavních důvodů, proč jsem musel opustit tuzemský letitý motocykl jako dailydriver, protože při denním ježdení kilomtery naskakujou rychle a už to není velká oprava tak po dvou třech letech ale co rok a to se fakt nevyplatí, navíc už na to s těmi exotickými díly není takový spoleh. Koupíš píst, je těsný, neodpovídá deklarovanému rozměru, koupíš spojkové lamely a musíš v nich vysoustružit otvor o potřebném průměru, protože ten vyrovený je o několik desetin menší, u lamel s ozubení o jeho provedení radši ani nemluvit, ferodo není ferodo, je to cosi měkkého, což má sice poměrně dobré tření a spojka funguje dobře, ale ne moc dlouho, potíže s ložisky, ty se musí vybírat pečlivě a nešetřit na nich, koupíš těsnění, je volné, koupíš fajfku, rozteče se, koupíš vidličku - není kalená.. Já už přestal dělat opravy cizím lidem, protože jim nechci vědomě montovat do motorek shit, protože nic jiného kolikrát ani není, dělám už jen pro rodinu a i to už mně sere, když tomu dáš péči a spolehlivost je s tou druhovýrobní exotikou stejně ve hvězdách....

(reakce na) oilmaster jawa 350 640

21.2.2017 v 12:20 | Nahoru | #21
pech.> S plnou syntetikou mam najazdenych cca 1500 km a jawa slape jak sa patri ( ciastocnu dekarbonizaciu som urobil dva rokz do zadu)....
Co sa tyka tych dielov, o tych viem, urcite tam pojdu skf loziska( pracujem tam kde pracujem a viemze to co bolo pred touto demokraciou kvalitne lozisko tak ma ta nova 'sracka' len spolocny nazov), piesty urcite ceske, prevodovku budem musiet bo sa mi stalo zo styrikrat ze vyhodila kvalt.... Co sa tyka motora ja viem ze tam nebola robena go tych 20 000 km, bo na nej jazdim ja, ale pri rozoberani bloku valcov, piestov som zistil ze to az tak dobre neni, bolo vidiet drazku v hornej uvrati, podla mna skor vyzerala ako na otcovej babce ktora bez vybrusu origo valcom ma 40000 km, tak si skor myslim ze majitel ktory mi ju predal klamal ze robil Go...Taktiez lava ojnica ma vybehane puzdro bo blbec ktory to mal; rozobrane tam nedal posledny valcek, tak sa torozbilo....JA som vtedy dal druhe kruzky a a nove loziska do piestov, chvilku to vydrzaloale myslim si ze tento rok je jej posledny... dalsou vecou je ze klukovka trase ala vibrator... Dal som ju celu do kopy, chromy, brzdy, lak vsetko zle nove, a posledny mi ostal motor, tak by bola skoda nespravit aj ten pravdaze s kvalitnymi suciastkami... ak by si mal nejake rady ohladne suciastok tak neopovrhnem

oilmaster jawa 350 640

21.2.2017 v 14:38 | Nahoru | #22
Já jsem měl na 640ce oilmaster odpojenej, když jsem to kupoval (ani na klikovce nebyl zářez na unašeč), tak jsem při repasi klikovky nechal dát čep se zářezem, u sesy koupil hadičky, spojku, unašeč, nádobku jsem měl, pak ještě rozdvojku na lanko a tradá... Oilmaster zatím dobrý i když s ním mám najeto jen asi 500km a tak 2-2500km od opravy klikovky a výměny ložisek. Dávám tam mogul alfa 2t, teďka mám koupenej 3l kanďák Lavio motosynt jo a tankuju Verva 100 (ne pro placebo výkonovej efekt, ale že to nemá ty biosračky a motor má kultivovanější chod). Za mě super, protože spotřeba oleje velmi malá, žádný prskání oleje všude za motorku, není potřeba řešit olej při tankování. A ta nádobka origo oilmasterová vyjde na hodně km. Zatím to nemám uplně změřený,a le bude to několik nádrží.

oilmaster jawa 350 640

21.2.2017 v 14:42 | Nahoru | #23
Jinak jeden oilmaster je teďka na bazošu - https://motorky.baz...lmaster-jawa-640.php

oilmaster jawa 350 640

21.2.2017 v 20:57 | Nahoru | #24
Když jsem koupil Trampa jezdil na plnou syntetiku. Býv. majitel po záběhu na polosyntetiku přešel na plnou a já pokračuji. Na motoru je to znát.
Do čistého motoru plnou synt. "ano", do zakarbonovaného určitě neeeee.
Kdo maže - ten jede, u Jawky to platí dvojnásob. Přeji v letošní sezoně hodně pohodových km.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 Dnes v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist