1 reakcí na tento příspěvek Brzdové pístky
Zlesa píše: Dám tam originál Nissin. A ještě jeden dotaz, když třmeny rozpůlím mění se i to těsnění mezi těma půlkama?
Zaplatis hochu zbytecne hodne penez navic... Nedavno jsem radil kolegovi viz. Prispevek fikyho at da tourmaxy... Za ty penize je to uplne nekde jinde a kvalitne stejny, ne li lepsi... Ale nic ti nenutim hele... Pokud chces dat origo, dej origo... Kazdyho rozhodnuti...
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové pístky
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové pístky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové pístky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové pístky
A nezapomeň perfektně vyčistit drážky pro gumičky a prachovky (já to škrábu zahnutým měděným drátkem), protože každé smítko dělá při skládání paseku. A gumičky před vložením do drážek a pak před vložením pístků potři brzdovou kapalinou.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové pístky
Jinak já třmeny pravidelně čistím a gumičky mám zatím bez problémů pořád ty původní. A až na ně dojde někdy řada tak půjdu do originálních. Poměr cena výkon je podle mě dobrá. V tuto chvíli slouží na moto už 10let, tak proč zkoušet jiné.
http://www.motorkari...etail&ddid=58444
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové pístky
Zlesa píše: V_i_c_i> Jak vypada to tesneni mezi tema kusama trmenu?? Muze to byt toto? odkaz
Na mých brzdičích je to v podstatě obyčejné ploché těsnění (jako podložka pod šroub, ale z gumy). Zrovna tohle bych se nebál si nechat vysekat třeba v Techsealu (www.techseal.cz). Cena bude korunová.
Samo s upozorněním, že potřebuješ materiál co se snese s brzdovkou. Z hlavy nevím jestli je to EPDM, NBR, VITON apod. tak bych to nechal na ně.
Jiné těsnění bych neřešil a šel do originálu protože jsou profilované. Ale pokud to neteklo a není na něm vidět zub času nebo nadměrné otlačení apod. nevidím důvod ho měnit.
Zlesa píše: V_i_c_i> Jak vypada to tesneni mezi tema kusama trmenu?? Muze to byt toto? odkaz
Tohle není ono. Tady je v podstatě prachovka pro plovoucí třmen, ty máš pevné třmeny, to těsnění mezi nima je obyč ploché těsnění jak podložka jak psal Vici. A myslím si že není třeba měnit, nemá se na něm co zkazit. Na 900RR mám v podstatě ty samé třmeny co ty, loni sem je měl komplet rozdělané, všechny gumičky vypadali ok, tak sem je jen pořádně očistil, třmeny vyčistil v ultrazvuku, vše se složilo a brzdí to krásně. Co se týče dílů z náhrady, nemám s nima moc dobré zkušenosti, konkrtétně od tourmaxu sem pár věcí bral a kolikrát nefungovali už nové, např. těsnící sady karburátorů. Těsnění bych bral určitě originál nebo přímo od Nissinu, je to samé jen bez příražky Hondy nebo Partsdepotu Ale určitě bych zrovna na brzdách nešetřil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade | Kanister111 | 10 | 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 2 | 10.1.2023 v 13:58 Bogami |
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 0 | 21.11.2022 v 21:01 Bogami |
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade | Houmr1 | 0 | 31.8.2022 v 14:56 Houmr1 |