Téma: Brzdové pístky
15.2.2017 v 09:37
Mám jenom dotaz, potřebuju vyčistit přední třmeny. Tzn. rozebrat včetně pístků a zajímá mě, jestli je možný že na každým třmenu jsou různý rozměry pístků? našel jsem v manuálu že by měly být horní 34mm a dolní 30mm ale přijde mi to divný. Potřebuju vědět jaký gumičky objednat... Díky všem.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové pístky
Dám tam originál Nissin. A ještě jeden dotaz, když třmeny rozpůlím mění se i to těsnění mezi těma půlkama?
Ahoj ted delam na sve motce 6 pistky a mam dva vetsi a jeden mensi a kup celou sadu od tourmaxu a mas po starostech za dobre penize je ma elit pokud tam nekoho znas a da ti na to slevu u mne normalne sada cca 2200,- a elit 1600,- a je to komlet sada i ty male okrouzky
Zlesa píše: Dám tam originál Nissin. A ještě jeden dotaz, když třmeny rozpůlím mění se i to těsnění mezi těma půlkama?
Zaplatis hochu zbytecne hodne penez navic... Nedavno jsem radil kolegovi viz. Prispevek fikyho at da tourmaxy... Za ty penize je to uplne nekde jinde a kvalitne stejny, ne li lepsi... Ale nic ti nenutim hele... Pokud chces dat origo, dej origo... Kazdyho rozhodnuti...
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové pístky
No hele na strankach nissinu na jeden trmen 370kc. To mi prijde v pohode
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové pístky
Mělo by to být tohle odkaz ale nevím právě jaký je to těsnění mezi půlkami třmenu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové pístky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové pístky
1100Virago> To ja ¨prave nevim jaky tam je. A musi se menit? Teoreticky to jde i bez puleni trmenu ale je s tim vic srani a horsi pristup
Zlesa: Pokud máš na to dost času, tak brzdiče rozdělej, omrkni stav těch těsnění a pokud se ti nebudou pozdávat, objednej nová z Hondy nebo Partsdepot. Pokud spěcháš, objednej to předem a pro klid duše je vyměň.
A nezapomeň perfektně vyčistit drážky pro gumičky a prachovky (já to škrábu zahnutým měděným drátkem), protože každé smítko dělá při skládání paseku. A gumičky před vložením do drážek a pak před vložením pístků potři brzdovou kapalinou.
A nezapomeň perfektně vyčistit drážky pro gumičky a prachovky (já to škrábu zahnutým měděným drátkem), protože každé smítko dělá při skládání paseku. A gumičky před vložením do drážek a pak před vložením pístků potři brzdovou kapalinou.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové pístky
Je to normální. Dokonce se to někdy liší i jen podle roku výroby na stejném modelu motorky.
Jinak já třmeny pravidelně čistím a gumičky mám zatím bez problémů pořád ty původní. A až na ně dojde někdy řada tak půjdu do originálních. Poměr cena výkon je podle mě dobrá. V tuto chvíli slouží na moto už 10let, tak proč zkoušet jiné.
http://www.motorkari...etail&ddid=58444
Jinak já třmeny pravidelně čistím a gumičky mám zatím bez problémů pořád ty původní. A až na ně dojde někdy řada tak půjdu do originálních. Poměr cena výkon je podle mě dobrá. V tuto chvíli slouží na moto už 10let, tak proč zkoušet jiné.
http://www.motorkari...etail&ddid=58444
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové pístky
V_i_c_i> Jak vypada to tesneni mezi tema kusama trmenu?? Muze to byt toto? odkaz
Zlesa píše: V_i_c_i> Jak vypada to tesneni mezi tema kusama trmenu?? Muze to byt toto? odkaz
Na mých brzdičích je to v podstatě obyčejné ploché těsnění (jako podložka pod šroub, ale z gumy). Zrovna tohle bych se nebál si nechat vysekat třeba v Techsealu (www.techseal.cz). Cena bude korunová.
Samo s upozorněním, že potřebuješ materiál co se snese s brzdovkou. Z hlavy nevím jestli je to EPDM, NBR, VITON apod. tak bych to nechal na ně.
Jiné těsnění bych neřešil a šel do originálu protože jsou profilované. Ale pokud to neteklo a není na něm vidět zub času nebo nadměrné otlačení apod. nevidím důvod ho měnit.
Zlesa píše: V_i_c_i> Jak vypada to tesneni mezi tema kusama trmenu?? Muze to byt toto? odkaz
Tohle není ono. Tady je v podstatě prachovka pro plovoucí třmen, ty máš pevné třmeny, to těsnění mezi nima je obyč ploché těsnění jak podložka jak psal Vici. A myslím si že není třeba měnit, nemá se na něm co zkazit. Na 900RR mám v podstatě ty samé třmeny co ty, loni sem je měl komplet rozdělané, všechny gumičky vypadali ok, tak sem je jen pořádně očistil, třmeny vyčistil v ultrazvuku, vše se složilo a brzdí to krásně. Co se týče dílů z náhrady, nemám s nima moc dobré zkušenosti, konkrtétně od tourmaxu sem pár věcí bral a kolikrát nefungovali už nové, např. těsnící sady karburátorů. Těsnění bych bral určitě originál nebo přímo od Nissinu, je to samé jen bez příražky Hondy nebo Partsdepotu Ale určitě bych zrovna na brzdách nešetřil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade | Kanister111 | 10 | 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 2 | 10.1.2023 v 13:58 Bogami |
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 0 | 21.11.2022 v 21:01 Bogami |
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade | Houmr1 | 0 | 31.8.2022 v 14:56 Houmr1 |