globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RSV 1000 Mille seřízení motoru
9.2.2017 v 14:38
Zdar ve spolek, loni jsem musel na Miluně měnit motor a rád bych ho letos nechal prohlídnout a seřídit, než vyjedu, aby nedopadl jak ten starej. Doporučíte mi někoho, kdo se vyzná a nezkoní to jako se to povedlo jednomu nejmenované servisu v HK při instalaci nový ŘJ (neseřídili ventily a po 300 km byl konec )? Nejlíp z Prahy a okolí nebo východní Čechy. Díky za tipy.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru

9.2.2017 v 15:34 | Nahoru | #1
A proč se nepochlubíš se servisem, abys od toho uchránil i ostatní zákazníky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

9.2.2017 v 15:47 | Nahoru | #2
seikos> Látr HK. Dali tam Ignitech a nezkotrolovali ventily...

3 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru

9.2.2017 v 16:10 | Nahoru | #3
Cau,zkus to dat jednomu borcovi tady-gugo nebo gagtoy,bude te to sice stat dost penez ale zato budes menit motor podruhe vazne,dej si pozor na kvalitni mechaniky,levy ruky muzou i nesmrtelnej rotax usmrtit

RSV 1000 Mille seřízení motoru

9.2.2017 v 16:33 | Nahoru | #4
Hele, a řekl sis o tu kontrolu ventilovejch vůlí? Ono to totiž není "tak ňák samo sebou", že když se mění jednotka, dělá se automaticky full servis.

RSV 1000 Mille seřízení motoru

9.2.2017 v 18:01 | Nahoru | #5
A jen tak pro zajimavost,co Ti na tom motoru odeslo?A proc jsi tam daval Ignitech?

Naposledy editováno 09.02.2017 18:06:13

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

9.2.2017 v 18:04 | Nahoru | #6
pepinow> ty tym dvom nedas pokoj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 06:52 | Nahoru | #7

pepinow píše: Cau,zkus to dat jednomu borcovi tady-gugo nebo gagtoy,bude te to sice stat dost penez ale zato budes menit motor podruhe vazne,dej si pozor na kvalitni mechaniky,levy ruky muzou i nesmrtelnej rotax usmrtit



Ty jsi vazne ubozak... Jediny co umis je mlatit do lidi... Ale zkus si sahnout do vlastni kapsy... Jen pomlouvas, ale ani jeden rozumnej nazor jsem od tebe jeste nikdy necetl...

Co se tyce tematu... Proc jsi kvuli ventilum menil celej motor??? I kdyby se ti nejaky ventil podpalil a netesnil ti valec, tak sundas palici, nechas udelat sedla, seridit vule, das novy tisko a jezdis... Jinak pohledej tady na foru... Urcite to uz nekdo resil... Jednou jsem tady cetl o nejakym servismanovi v Pardubkach a celkem ho chvalili... Ale jmeno uz fakt nevim...

RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 07:26 | Nahoru | #8
znám plno servisů, kde by Ti udělali pořádně, ale bohužel jsi od nás dost daleko. Určitě není samosebou, že se dělají ventili při výměně RJ. to jsou dvě docela diametrálně odlišné věci, které by na sebe něměli mít vliv. Na Rj měníš jen "bohatost" leda by to bylo špatně a ve spal. prostoru by jsi měl mnohem větší teplotu a tím padem i větší riziko poškození. Ba naopak, správným naladěním by jsi měl docílit optimálního nastavení, které by mělo pozitivní vliv na životnost.

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 11:03 | Nahoru | #9
Nechci řešit, co se mělo a nemělo dělat. Jsem laik a dal jsem to k profíkům, kteří ladí motory. Chtěl jsem dát Ignijet řídící jednotku, namapovat a k tomu samozřejmě vyladit motor tak, aby dosáhl optimálního výkonu a spotřeby. Od profíka bych čekal info, že je dobré zkontrolovat ventily, případně udělat to a to, v tom případě bych řekl, ať je zkontrolují a udělají, co je potřeba. S tím motorem jsem měl najeto 16 tis. bez problému a 300 km po výměně jednotky a "vylazení" motoru se zadřel. Jsem rád, že jsme se nerozsekali, když se to kouslo.

Ale to už je fuk, teď tam mám zpátky original ŘJ a jiný motor, který má už taky nalítáno kolem 36 tis., tak bych rád našel někoho, kdo by se na něj podíval, zkontroloval ho a případně seřídil.

Jinak statý motor mám doma, přední válec je plný hliníkových střepů. Až budu mít někoho, kdo by se do toho se mnou podíval, protože sám si na to určitě netroufnu, tak se třeba bude moct opravit.

Někde jsem tady našel zmínku o servisu u Prahy (snad Častolovice?), že tam je chlápek, co dělá motory, ale už to nemůžu dohledat. Budu hledat dál a ptát se i jinde, ale je tady spousta lidí, co má RSV, tak mě napadlo, že by někoho mohli doporučit.

RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 11:44 | Nahoru | #10
takže chyba na tvojí straně, to je jako kdyby jsi nechal u auta dělat brzdy, ale čekal by jsi, že ti s tím udělají i celou nápravu. Pokud to ladili, tak motor určitě fungoval, na to budeš mět asi graf, kde bude výkon atd., pokud by to haprovalo tak by měli problémy s tím něco dělat dál a raději by se tě zeptali co dál, jestli to můžou rozdělat, a kolik to bude cca stát. Podle všeho jim to jelo normálně a Tobě to náhodou zakukalo. To se občas stává, ale chyba asi nebyla v RJ. Kamarád na krosce taky dělal koplet GO motoru a po pár mth padnul ventil, je to jen smůla.

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 11:58 | Nahoru | #11
Aha, takže ono je to trochu jinak

A že by se zadřel kvůli nezkontrolovanejm vůlím, eh? A zrovna V990, která je pověstná tím že vůle jednou nastavíš a v životě už nemusíš sundavat ventildekl?

To že se to hryzlo chvíli po "ladění" náhoda asi spíš nebude, ale třeba taky jo.

A na závěr hypotetická (ale v principu celkem běžná) situace: "Pane, tak to máte naladěný, a když už jsme tam byli, tak jsme vám za dalšího trojáka seřídili ventily, abyste to měl ťip ťop." "No ale to vám nezaplatím, to jsem si neobjednal!" (nemusej to bejt ventily a jednotka, stačí třeba brzdová kapalina při výměně destiček )

(A můj tip, podle těch "hliníkovejch střepů" - na brzdě s tím zdatně flákali o omezovač, načež se protočily vačky a koplo se to, běžnej problém tohohle motoru)

Naposledy editováno 10.02.2017 12:01:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 12:13 | Nahoru | #12

FiZzeR píše: Aha, takže ono je to trochu jinak

A že by se zadřel kvůli nezkontrolovanejm vůlím, eh? A zrovna V990, která je pověstná tím že vůle jednou nastavíš a v životě už nemusíš sundavat ventildekl?

To že se to hryzlo chvíli po "ladění" náhoda asi spíš nebude, ale třeba taky jo.

A na závěr hypotetická (ale v principu celkem běžná) situace: "Pane, tak to máte naladěný, a když už jsme tam byli, tak jsme vám za dalšího trojáka seřídili ventily, abyste to měl ťip ťop." "No ale to vám nezaplatím, to jsem si neobjednal!" (nemusej to bejt ventily a jednotka, stačí třeba brzdová kapalina při výměně destiček )

(A můj tip, podle těch "hliníkovejch střepů" - na brzdě s tím zdatně flákali o omezovač, načež se protočily vačky a koplo se to, běžnej problém tohohle motoru)



ale mu se to dojebalo až 300km po servisu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 12:48 | Nahoru | #13
Sonicek> po 300km a v zátěži :). Spíš bych to celý tipoval na malej předstih, chudou směs a díru v písu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 12:50 | Nahoru | #14

yetti_cz píše: Sonicek> po 300km a v zátěži :). Spíš bych to celý tipoval na malej předstih, chudou směs a díru v písu

tak na brzdě taky motorka dostane čočky, záleží kolikrát to pullnou. Mě 4x a to byla pouze korekce v mapě, takže tipuju že když byla nová RJ (ingnitech) takže naladit celou mapu....motorka klidně mohla dát 20km v max zátěži. Kdyby to bylo špatný, tak by to asi nedala.

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 12:56 | Nahoru | #15

Sonicek píše: tak na brzdě taky motorka dostane čočky, záleží kolikrát to pullnou. Mě 4x a to byla pouze korekce v mapě, takže tipuju že když byla nová RJ (ingnitech) takže naladit celou mapu....motorka klidně mohla dát 20km v max zátěži. Kdyby to bylo špatný, tak by to asi nedala.


Nojo, ale taky ten píst nejni z papíru aby to nedal během ladění :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 15:24 | Nahoru | #16

StiefTomas píše: Ty jsi vazne ubozak... Jediny co umis je mlatit do lidi... Ale zkus si sahnout do vlastni kapsy... Jen pomlouvas, ale ani jeden rozumnej nazor jsem od tebe jeste nikdy necetl...

Co se tyce tematu... Proc jsi kvuli ventilum menil celej motor??? I kdyby se ti nejaky ventil podpalil a netesnil ti valec, tak sundas palici, nechas udelat sedla, seridit vule, das novy tisko a jezdis... Jinak pohledej tady na foru... Urcite to uz nekdo resil... Jednou jsem tady cetl o nejakym servismanovi v Pardubkach a celkem ho chvalili... Ale jmeno uz fakt nevim...

nemas pravdu kamarade,musis uznat ze jsem ti objasnil rodokmen u tve jawky 250,tak me nekrivdi

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 16:08 | Nahoru | #17

pepinow píše: nemas pravdu kamarade,musis uznat ze jsem ti objasnil rodokmen u tve jawky 250,tak me nekrivdi



Jj to jsi mi ale objasnil neco co jsem uz vedel... Ten rok jsem tam dal kvuli tomu, ze original strihnuty technicak s rokem narozeni je 56, ale druhy papiry co jsem sehnal jsou na prvni kyvacku z roku 54... Ver mi, kdyz jsem motorku skladal a shanel dily, mel jsem tohle celkem nastudovany...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 16:52 | Nahoru | #18

Vision píše: Nechci řešit, co se mělo a nemělo dělat. Jsem laik a dal jsem to k profíkům, kteří ladí motory. Chtěl jsem dát Ignijet řídící jednotku, namapovat a k tomu samozřejmě vyladit motor tak, aby dosáhl optimálního výkonu a spotřeby. Od profíka bych čekal info, že je dobré zkontrolovat ventily, případně udělat to a to, v tom případě bych řekl, ať je zkontrolují a udělají, co je potřeba. S tím motorem jsem měl najeto 16 tis. bez problému a 300 km po výměně jednotky a "vylazení" motoru se zadřel. Jsem rád, že jsme se nerozsekali, když se to kouslo.

Ale to už je fuk, teď tam mám zpátky original ŘJ a jiný motor, který má už taky nalítáno kolem 36 tis., tak bych rád našel někoho, kdo by se na něj podíval, zkontroloval ho a případně seřídil.

Jinak statý motor mám doma, přední válec je plný hliníkových střepů. Až budu mít někoho, kdo by se do toho se mnou podíval, protože sám si na to určitě netroufnu, tak se třeba bude moct opravit.

Někde jsem tady našel zmínku o servisu u Prahy (snad Častolovice?), že tam je chlápek, co dělá motory, ale už to nemůžu dohledat. Budu hledat dál a ptát se i jinde, ale je tady spousta lidí, co má RSV, tak mě napadlo, že by někoho mohli doporučit.



Takže takhle,... motor se zadřel na klice nebo na vačkách. V obouchané případech nemá seřízení ventilů vliv na zavření motorku.

Na 99% jsi přetočil motor a protočily se ti palce váček na vačkové hřídeli. Jedina věc co se občas stala u prvních generacích V990. Takže to není chyba servisu, ale tvoje. Proto je přední válec plný pilin...

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 19:02 | Nahoru | #19

Sonicek píše: tak na brzdě taky motorka dostane čočky, záleží kolikrát to pullnou. Mě 4x a to byla pouze korekce v mapě, takže tipuju že když byla nová RJ (ingnitech) takže naladit celou mapu....motorka klidně mohla dát 20km v max zátěži. Kdyby to bylo špatný, tak by to asi nedala.



Tak pro presne nastaveni je treba udelat mapu na predni a zadni valec zvlast,k tomu jeste predstihovou,korekcni a dalsi veci.Bezne se najezdi pri takovemhle ladeni dvouvalce 150-200km.Hlavne tim,ze Ti daji 4x plnej to neni serizeny.
Ja bych tipoval,ze je jednotka spatne nastavena a urcite ji tam nedavej.A zacal bych tim,na kolik Ti nastavili ometovace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 20:17 | Nahoru | #20
dakarista> hoj,a da sa nejako tomu pretoceniu tych palcov na vackach zabranit?alebo ked sa stym bude jazdit na okruhu palba tak sa to moze kludne stat hocikedy?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 20:23 | Nahoru | #21

rogyze píše: dakarista> hoj,a da sa nejako tomu pretoceniu tych palcov na vackach zabranit?alebo ked sa stym bude jazdit na okruhu palba tak sa to moze kludne stat hocikedy?



Projdi apriliaforum.com kluci to občas bodli TIGem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 20:30 | Nahoru | #22
dakarista> no cez sezonu som chcel vybehnut aj na okruh ale teraz neviemneviem .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 21:24 | Nahoru | #23
rogyze> jde spíš, když to někdo honí pořád v omezovači... a nebo ho má posunutý

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

10.2.2017 v 22:00 | Nahoru | #24
dakarista> takze ked je PC origo,nie nejak upravovane malo by to v poho vydrzat?teoreticky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

11.2.2017 v 10:13 | Nahoru | #25

dakarista píše: Projdi apriliaforum.com kluci to občas bodli TIGem



Tak to je hustý. Stejně nechápu, že ty vačky na hřídel jen nalisovali. To snad nikdo jiný nedělá...



Naposledy editováno 11.02.2017 10:14:41

RSV 1000 Mille seřízení motoru

11.2.2017 v 10:18 | Nahoru | #26
Těch možností je milion... Blbě nastavená mapa a protavenej píst, motor bez pořádnýho servisu a ladění na brzdě, kde dostává čoud, přetočenej motor potom co "vyladěnej" lákal k tomu ho točit... A ikdbyy dával náznaky, tak majitel jak sám sebe označil za laika, nic nepoznal a dorval ho do konce...
Ono hodně lidí vůbec nic nepozná... Neslyší... A někdy zbytečně dorvou do konce něco co by druhýmu ihned cvaklo a zhasnul zapalování.
Mám za to, že zrovna rotax je servisně poměrně nezaludnej... A pokud jde o standardní servis, asi neni co moc hledat. Spíš bych tam nedával tu "vytuněnou" jednotku...
Ani nerozumím proč ignitech když jsou běžně dostulný mapy pro jednotlivý kroky ladění tohodle motoru přímo od Aprilky.

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru

11.2.2017 v 10:36 | Nahoru | #27
Takže pro zakladetele tématu: NEVYMÝŠLET PÍČOVINY, kdybys nevymejšlel píčoviny a nerozvrtával doposud funkční věc svými nápady z nudy, jezdli to dodnes.....

Nechápu, že si pořád někdo myslí, že je chytřejší než team zkušených inženýrůp, kteří ten motor konstruovali a ví líp, jaký z toho motoru dostat parametry při zachování rozumné životnostia spolehlivosti, přestože reálně ví kulový hovno.

Naposledy editováno 11.02.2017 10:44:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

11.2.2017 v 10:51 | Nahoru | #28
[quote=CB600]Tak to je hustý. Stejně nechápu, že ty vačky na hřídel jen nalisovali. To snad nikdo jiný nedělá...

Ale dělá, je to bežná věc, dává se to tam na přesah, za normálních okolností to přenese velký moment zcela spolehlivě, jen je nutné dodržet přesně průměry, aby byl přesah takový jaký má být..

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

11.2.2017 v 12:10 | Nahoru | #29

CB600 píše: Tak to je hustý. Stejně nechápu, že ty vačky na hřídel jen nalisovali. To snad nikdo jiný nedělá...



Jde o rotační váhy. A hlavně lisuje se kde co, spoj je to kvalitní ... ale druhá generace už je má z jednoho kusu.

Naposledy editováno 11.02.2017 12:49:13

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

11.2.2017 v 12:18 | Nahoru | #30

pech. píše: Takže pro zakladetele tématu: NEVYMÝŠLET PÍČOVINY, kdybys nevymejšlel píčoviny a nerozvrtával doposud funkční věc svými nápady z nudy, jezdli to dodnes.....

Nechápu, že si pořád někdo myslí, že je chytřejší než team zkušených inženýrůp, kteří ten motor konstruovali a ví líp, jaký z toho motoru dostat parametry při zachování rozumné životnostia spolehlivosti, přestože reálně ví kulový hovno.



Aaa to je klasika, pritom z tovarny casto vyjede spousta vydnych reseni - treba moje TL je jich plne. Druha vec je, ze delam ve vyvoji a bezne delam chyby a rozhodne bych netvrdil, ze jsem nejchytrejsi a nikdo odsud z fora nedokaze vylepsit moje reseni..
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist