bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: FZS 1000 vs ZX9R
Čus,rozhodl jsem se prodat mýho Fazera jelikož mě dost omezuje svými cestovními ambicemi a přemýšlím co dál,jelikož u Fazera mi vadí hlavně to že mě omezuje v náklonu,po zvednutí moto kostmi,osazením přepákovaní stupaček mě ve velkých náklonech limituje rám (už jsem sním 2xškrkl jak vede pod motorem) a dost mě to "omezuje" a znejistí v zatáčce jelikož mám strach že mě dál už nepustí a když škrtnu tak se dost rozhodím a je to nebezpečný,a cítím že podvozek už to v těchto náklonech taky nedává,takže jsem se rozhodl pro SS který se mi vždy líbil ale zároveň chci zachovat maximální pohodlí tak mě padla do oka ZX9R.
Proto bych byl rád pokud by jste mi někdo dokázal porovnat podvozky a výšky stupaček,přece jen Fazer je "starý houpavý cesťák" a kawa ač je s pohodlnějších SS tak stále byla vyrobena jako SS takže by to mohl byt krok spravným směrem ne?
Dík za názor :)

Naposledy editováno 04.02.2017 12:26:02
Předchozí
1 2
Následující

FZS 1000 vs ZX9R

4.2.2017 v 13:06 | Nahoru | #1
Než se tu strhne lavina rad, ještě před tím se hloupě zeptám: Tvrdší pružinu na zadek jsi dával?

FZS 1000 vs ZX9R

4.2.2017 v 13:26 | Nahoru | #2
Nevím zda tvrdší pružina pomůže spíše si myslím že ten FZS není "vyrobeno" tak aby davalo hluboké náklony ,když se podíváš na foto zjistíš že tam zavazí vyfuk,rám....





Naposledy editováno 04.02.2017 13:27:43

FZS 1000 vs ZX9R

4.2.2017 v 13:56 | Nahoru | #3
Ok, to jsem tušil. Měl jsem to stejně, tahal jsem věčně stupačky po zemi, dodrbal jsem klín pod motorem (zachránil tedy trubku rámu), věčně za mnou byly v zatáčkách jiskry. Tak jsem dal tvrdší pružinu, nastavil ji tak na třetí zub odspoda a furt to byla bída. Loni na podzim s nakufrovanou motorkou jsem ji utáhl snad na druhý, třetí zub odshora, motorce se výrazně zklidnila prdel a najednou už při mých obvyklých náklonech netahám nic po zemi, takže letos zase budu znova hledat limity, každopádně se dost posunuly k lepšímu.

Ten zadní centrál v origu tu váhu prostě v zatáčce neudrží, tím se zamáčkne a drasticky se snižuje výška podvozku, čili i možný náklon.
Toť moje zkušenost.

FZS 1000 vs ZX9R

4.2.2017 v 14:21 | Nahoru | #4
Jezdeéééééc

FZS 1000 vs ZX9R

4.2.2017 v 16:22 | Nahoru | #5
Já mam na fejzru tvrdší pružinu Ohlins, už jsem to tak koupil a motorka je absolutně jistá. Origo mam ve skříni. Třeba se vyjádří JiriBN, od něj jsem fejzra koupil a ten tu změnu prováděl takže by ti mohl dát info z první ruky ...

FZS 1000 vs ZX9R

4.2.2017 v 19:33 | Nahoru | #6
Já tu pružinu řešil ne, kvůli tomu, že bych drhnul stupačkami nebo výfukem, ale, že nestíhala se 3 kufry
Fazer je hodně dobrý univerzál, ale ty ho ženeš do extrému, kde už nestíhá. Ta pružina by pomohla, ale ne o moc a za chvíli budeš řešit to samé.
Problém je, že 9 je už taky stará vrána a sehnat pěknou bude asi dost problém.

FZS 1000 vs ZX9R

5.2.2017 v 00:59 | Nahoru | #7
skus si povysednout.Srovnáš motorku a pofrčíš rychlejc.

FZS 1000 vs ZX9R

5.2.2017 v 08:16 | Nahoru | #8
jsem vysedlej....



FZS 1000 vs ZX9R

5.2.2017 v 09:46 | Nahoru | #9
Ano, taktéž jsem toho názoru, že tento chlapec vysedává dost, ostatně bylo to vidět už na první fotce a profilovka též dosti napovídá

2 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 vs ZX9R

5.2.2017 v 10:27 | Nahoru | #10
..Ninju jsem měl, strašně pohodlnej cesťák, motor takovej správnej nasranej chraplák - tolik k pozitivům...

..co jsem viděl negativně:

a) délka - na SS dlouhý, na předchůdce konkurenta Blackbirda či Hayabusy asi dobrý, dovedu si to představit s kufry

b) brzdy - takový sračky, aby jeden pohledal, trochu pomohla výměna desek za blátíčka, aby to alespoň trochu začalo připomínat brzdění

c) palivoměr - respektive jeho absence. Na moto z roku 2001 byl kohout jak u fichtla, kterej byl na deset centimetrů dlouhý tyčce, takže zlomení bylo jenom otázkou času...co já se nachodil s PETkou k benzince

d) hmotnost - jak už jsem psal, byl to bejvalej konkurent budoucích cesťáků typu BB, HB, čemuž odpovídala i hmotnost tohohle (v Kawasaki hrdě označovaném) supersportu...nevím, jinde by z toho asi postavili motorky dvě...

(pozn. red. autor přesedlal z R1 2000)

Naposledy editováno 05.02.2017 10:29:04

FZS 1000 vs ZX9R

5.2.2017 v 16:44 | Nahoru | #11
Na 9 ninje jsem ničím jiným než stupačkou nedrhnul, když nebudu počítat pády. Kámoš co má FZ1, když drhnul tím origo výfukem tak jsem nebyl ani na stupčce. Ale když koukám jakej jseš střelec tak bych spíš koukal po něčem novejším v litru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 vs ZX9R

5.2.2017 v 19:34 | Nahoru | #12
selkie> k těch negativům:
-délka se dá když tak pořešit přepákováním,to by se musel zkusit...
-brzdy : to bude asi největší oříšek....možná lepší pumpa?¨
-palivoměr mě nějak netrapí
-kouhout se dá zamaskovat

Podstata je najít něco "podobnýho" fazerovy tzn i se příblížit pohodlím(jezdím s přítelkyní) ale zárověn s vysoko usazenýma stupačkama nech se nemůsím bát že je budu tahat po zemi...proto mi vychází kawa nejlépe ..zaroven se chci vejít do 70tis a v roce 98-02 je kawa nejhezčí :)

(reakce na) FZS 1000 vs ZX9R

5.2.2017 v 19:42 | Nahoru | #13
M.a.x> ..délkou jsem myslel celkovou délku - připomínalo mi to K1300R, čili ses po tý mašině prošel jak po palubě zaoceánskýho parníku..je to prostě veliká motorka

..ad brzdy: kdybych se v tom chtěl hrabat, byl bych srdcař a Kawafil, tak bych tam dal brzdy z R1 (včetně pump), k tomu pancéřový hadice a pak by to mohlo bejt dobrý...

Naposledy editováno 05.02.2017 22:48:12

FZS 1000 vs ZX9R

5.2.2017 v 20:17 | Nahoru | #14
Fireblade

FZS 1000 vs ZX9R

6.2.2017 v 09:21 | Nahoru | #15
Taky jsem ZX9R měl a souhlas se Selkiem, ty brzdy jsou naprostá tragédie... Když jsem to chtěl řešit, tak mi mechoš řek, že se může udělat repase cca za 10, nicméně, že tyhle šestipístky jsou na hovno a problém se nemusí vyřešit.
Velká je, to je fakt. Proto už se jí se seriovým převodem nechce na dvojku na záda což je na 900 ccm supersport celkem bída, na druhou stranu pro větší lidi to není špatný.
Jinak to jede jak píchlá svině, má to o něco kratší převody než konkurenční SS a tak se díky tomu dá držet tempo s novějšíma ročníkama. V náklonu mě limitovaly jen stupačky ale to už byl celkem extrém, takže v tomhle směru bych problém neviděl.

Naposledy editováno 06.02.2017 09:24:21

(reakce na) FZS 1000 vs ZX9R

6.2.2017 v 10:07 | Nahoru | #16
selkie> když sundáváš nádrž je tučným písmem v servisním manuálu psáno odšroubovat ovladač palivového kohoutu (ten černej u kterýho si stěžuješ na uražení). Problém tedy v mechanikovy.
Brzdy tokico bída (těžko se odvzdušňujou) ten kdo o těch motorkách něco věděl tak převrtával kanálek ve třmenech aby to šlo odvzdušnit lehce.

M.a.x> Roky 98-99 zlobily převodovky (dalo se upgradovat z novější zx9r nebo ještě tam pasuje z jiné motorky..) Rok 02-03 byl už bezchybnej.... není to úplně supersport je to ještě na půl cesťák. Měnil se ještě olej v předních vydlicích za hustější protože se to hrozně nořilo při brždění.

FZS 1000 vs ZX9R

6.2.2017 v 10:41 | Nahoru | #17
Fazera už víc asi nevylepšíš, to by jsi musel jít do FZ1 kde je rám úplně někde jinde, ale zase tlumiče stojí za prd. Kup GSX-R 1000 K4, docela se na tom dá cestovat a podvozkově si budeš chrochtat než fazeru. Chceš jezdit jako na SS, tak proč nepořídit rovnou SS

I kdyby jsi na FZS koupil tlumiče od jakékoliv značky, tak pro Tebe budu hlavně lumitující rám, posez, prostě FZs není supersport, takže asi tak.
9ka ninja už je stará jebka, moc by jsi si nepolepší, dokonce i motorově by jsi šel dolů.

FZS 1000 vs ZX9R

6.2.2017 v 13:16 | Nahoru | #18
Kamarád přesedlal z Fazera1000 na ZX9R 03 a tu měl roky.Doma jsme měli dvě ZX9R a jednoho Fazera 1000.Fazer lepší brzdy,ale tím to tak končí.Ninja je spíš sportovní cesták a Fazer sportovní naked.Takže si to přeber.Jen u Ninji 98-99 zlobí převodovka.Ve vršku Fazer s 98 Ninjou trošku krok držel,ale na mojí 00 už ne.Ikdyž ta nebyla úplně seriová. Na sportovní jízdu Ninja fakt lepší i podvozkem.

FZS 1000 vs ZX9R

6.2.2017 v 13:42 | Nahoru | #19
mam zx9 a max spokojenost... cestuji s ni... a co se tyce naklonu tak neporadim pac oproti tobe jezdim jen rovne zatim jsem si nestrejchnul ani stupackou jen jednou vyfukem ale to je tim ze jsem skrz bocni brasny ho mel popuštěný níž

1 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 vs ZX9R

6.2.2017 v 19:56 | Nahoru | #20
jen tak mimo tema vyzkousej YZF 1000R oproti zx9

(reakce na) FZS 1000 vs ZX9R

7.2.2017 v 10:53 | Nahoru | #21

jungen píše: jen tak mimo tema vyzkousej YZF 1000R oproti zx9



Oproti ZX9R má Thunderace dalších 25kg navrch a jen 5kvaltů.

FZS 1000 vs ZX9R

7.2.2017 v 14:59 | Nahoru | #22
Mě se na kawě hlavně libí vzhled.....v tom ročníku je faroš hnusnej a je to honda :D ,dale K1,K2 se mi nelibí to přední a zadní světlo je jak s nepovedeného scifi a R1 ma zadní svetlo jak koncovka vysavače a o pohodlí se nedá vubec mluvit..podotýkám že rozpočet je max 70tis.
Ohledně té kawy - s těma brzdama fakt nejde nic vymyslet?

FZS 1000 vs ZX9R

7.2.2017 v 17:09 | Nahoru | #23
Jde.Pancíř a nebo tam šoupnout z R1 a nebo GSXR.

1 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 vs ZX9R

7.2.2017 v 17:46 | Nahoru | #24
Bude pasovat třmen s R1 na vidle od ZX9?A co velikost kotouče? ... pumpa to je jasny ta zaměnit lze..panceřky jsou samozřejmost

Naposledy editováno 07.02.2017 17:46:30

FZS 1000 vs ZX9R

7.2.2017 v 18:17 | Nahoru | #25
Hele to ti neřeknu.Ale mrkni na kawa.cz Tam to budou určitě řešit.Když chceš vědět něci o kawách,tak tam najdeš odpověď.Jinak ja měl Ninju skoro 3sezony a pancíř jsem dal.Ale pumpa byla v haji.Bratr jí měl tak 5sezon a vždy v pohodě.Hodně zaleží na destičkách.

(reakce na) FZS 1000 vs ZX9R

7.2.2017 v 19:10 | Nahoru | #26
M.a.x> nepasuje. řešil jsem to výměnou za třmeny z 954 a dělal jsem redukce.








4 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 vs ZX9R

7.2.2017 v 19:58 | Nahoru | #27
Tak ten Fároš nebyl zase takovej výkřik do tmy, pokud byl myšlen model 954RR.... Než si z něj brát brzdy, bych ho koupil celého namísto toho zeleného autobusu, kde se musí pořešit X věcí aby dobře bylo, prakticky ve všech ohledech je na tom blejd líp, snad kromě velikosti teda..

FZS 1000 vs ZX9R

7.2.2017 v 22:54 | Nahoru | #28
Hele pánové nevím co s těma brzdama děláte...ale já koupil zx9r novou (2001)mám ji dodnes a brzdy jsou ok. Předtím jsem měl Fazera 600 r.v 99.
Ano brzdy na Fazeru jsou zpočátku ostřejší, ale to je tak vše. Ninja brzdí perfektně páčka se musí jen o něco víc zmačknout. Pokud ji zmačktnete bez rozmyslu naplno, nabijete si hubu...
Závěrem...z motorek co jsem měl/mám. Fazer nebrzdil líp než Ninja, Ducati Monster taky ne a Guzzi taktéž. Takže jim nevěř jsou to jen pomluvy.
Klidně to můžeme na jaře vyzkoušet...

Jinak ohledně thunderace...kámoš ji měl. No na sprint na letišti jsem na tom byli prakticky stejně. V zatáčkách na silnici jsem tomu neohrabanýmu olejožroutskýmu špekounovi zmizel během pár vteřin.

Jinak Ninja je vynikající supersport na silnici. Proto jsem ji nikdy neprodal a rád ji občas protáhnu. A ten motor, to je rozzuřená hysterka, prostě nádhera

P.S. jedinou úpravou brzd byla výměna hadic za pancéřové. A to jen preventivní a estetická. Ani po těch 16 letech nepopraskaly...

V porovnání s Fireblade podobných ročníků, Honda není špatná, ale výkonostně se začala Ninje přibližovat až když tam kámoš narval za 50tis Dynojet a Yoshimuru.

Naposledy editováno 08.02.2017 07:45:11

(reakce na) FZS 1000 vs ZX9R

8.2.2017 v 06:00 | Nahoru | #29
ElFidel> vyndával jsi z toho 954 motor?? když ho chceš vyndat tak se ti bajk do sraček rozsype a můžeš to odnést v bedně...

(reakce na) FZS 1000 vs ZX9R

8.2.2017 v 09:27 | Nahoru | #30
ElFidel> Já ti teda nevím.Ale kamarád ho měl ve stejné době,jako já Ninju.Rovinky nestačil(měl jsem jí slušně poladěnou),spotřeba stejná,když jsem lítali a na horších silnicích z toho skoro padal sám.Jak to bylo tvrdé a chudák musel už při 160km/h se krčit,jak za kulomet.. Ještě taková vsuvka..chvilku jsme měl ZRX1100 a ta si dávala jeho 954 z každých světel.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 21 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer Johny_F 45 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 3 17.9.2023 v 17:36 gerrik


TOPlist