bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
2.2.2017 v 18:27
Pod stromečkem jsem našel výfuk LeoVince One Evo (8700e), který by měl vylepšit především zvuk (i vzhled) mojí Hondy NC750X.





Překvapilo mne, že výfuk je plně průchozí - díra jak vrata i DB killerem, zkrátka poměrně široká roura a je vidět skrz jak dalekohledem. Policejní drátovou kontrolu zatím nechám stranou, homologaci to má a DB killer vyndavat nehodlám.
Návod k instalaci je zřejmý, říkám si no problem.





No jo, ale pak jsem našel tento disk, který není na schématu, ale zato přesně pasuje mezi trubku a tlumič.





Teď nevím, jestli tam patří nebo ne. Může jeho přítomnost nebo nepřítomnost ovlivňovat výkon motoru (už takhle je malý) ? Předpokládal jsem, že slip-on výfuky by z tohoto pohledu měly být v pohodě, ale ten disk mě zarazil.

Moje teorie: výfuk je původně navržený pro NC700 s nižším výkonem, čili stejná roura může na NC750 způsobit ztrátu výkonu (průvan, chudší směs) a proto se vloží disk jako protitlak. Dodavatel na dotaz odpověděl, že disk není nutný, jen kdyby byly nějaké problémy popř. vysoko v horách (tam se ale chystám). Jaké problémy, půjdou hned poznat?

Díky za jakékoliv zkušenosti a rady.


Naposledy editováno 03.02.2017 22:15:59

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 20:54 | Nahoru | #61
seikos>
Však je to OK.

To je to. O jakou kontrolu jde a kde? Na STK, mobilní na parkovišti, ...? Může hluk neodpovídat i přes homologaci?
Uvidím, co mi napíšou.

LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 21:09 | Nahoru | #62
S tim laďákem to bude mít aspoň pěknej zvuk! O výkonu to bohužel moc nebude. Ale bylo by dobré slyšet rozdíl ... Celkem by mě to zajímalo, jaký tam vznikne rozdíl.

LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 21:18 | Nahoru | #63
Vysokohorská turistika na NCéčku - docela sympatický zvuk (teda aspoň mně se líbí):





EDIT 4.2.2017 - dodatek:

Tady je kratší druhý díl, pro změnu "návrat dolů do civilizace" - opět dobře slyšitelný motor a hlavně výfuk; subjektivně moc pěkný zvuk u tohoto robustního nenáročného "expedičního" stroje:



Potom od 15. minuty (od času 14'48") jede v režimu, který se na motorce obecně nedoporučuje...



P.S.
Jinak ale i zvuk NC 750 S/X s originální koncovkou a svodama se mi celkem zamlouvá - tak trochu (nám pamětníkům) připomíná zvukový projev vzduchem chlazeného vidlicového osmiválce v šestsettrojce:



Zvuku motoru si tam sice až tak moc neužijete, ale je to nádherná a více než půlstoletí stará reklama, u které se ani nechce věřit, že směla být natočena v Československu za Novotného.

Omlouvám se za trochu té kulturní vložky, ale kdo chcete, mrkněte se, stojí to za to.

Námět příběhu, scénář, "napětí" versus jistá naivita, a taky případná inspirace pro až následné slavné série Četníků s Louisem de Funesem, kamera, střih, hudba, pointa - zkrátka všechno.
Řidiče (sám sebe) představuje zkušený a tehdy populární závodník a zkušební jezdec Jaroslav Pavelka (všimněte si např. jeho driftování po kočičích hlavách v úzkých uličkách - vše bez počítačových triků), a toho leštiče karoserie v úvodu i v úplném závěru filmu pak herec mnoha malých rolí Václav Babka. A manekýnka uprostřed s dobovým účesem a v kostýmu ala božská Audrey Hepburnová (pro připomenutí např. Prázdniny v Římě, Snídaně u Tiffanyho, My Fair Lady atd.) už jen dokresluje tehdejší styl a nástup uvolněných šedesátých let.

Naposledy editováno 04.02.2017 10:02:06

LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

3.2.2017 v 22:58 | Nahoru | #64
Koukám že i šotolinky to projede aBMW GS se tam ani kolikrát nepustí

1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

4.2.2017 v 08:17 | Nahoru | #65
Radej budu tupe hovadonez jezdit na pseudomotorce respektive na skutru.... ale jsem tupe hovado

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

4.2.2017 v 12:39 | Nahoru | #66

HornisGSX píše: Radej budu tupe hovadonez jezdit na pseudomotorce respektive na skutru.... ale jsem tupe hovado

Že zrovna ty mluvíš o pseudomotorce když jezdíš na GSX

Naposledy editováno 04.02.2017 12:39:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

4.2.2017 v 13:23 | Nahoru | #67
justyn> to rika ten co na tom nikdy nejel? gsx xjr zrx cb posledni poradne motorky....

1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

4.2.2017 v 16:18 | Nahoru | #68
hornis jak řešíš třeba 170km/hod třeba v kuse 100km po dálnici.. Podle mně máš nejblbější motorku tady na foru. To NC jede taky 170, ale komfort a spotřeba je uplně u tebe z dob dávno co se nenosí. Máš vůbec řízený vstřikování?

LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

4.2.2017 v 16:25 | Nahoru | #69
dovi- to bublání mám rád, jak u mojí GS a je vidět, že to NC má spodní krouták.

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

4.2.2017 v 16:33 | Nahoru | #70
petrumr> copak petriku osetrovatelky te na chvili v ustavu pustili ke kompijutru? dalsi pakos co nevi o cem mluvi

1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

4.2.2017 v 18:42 | Nahoru | #71
tak to řekni otevřeně, že na té rajchtly se nedá jet nad 100 je top jenom na předvádění tady na foru. Myslíš, že tema svojema pindama to stočíš jinde? Ano pár zlodějíků kteří nemají svoji motorku už sis vzal pod sebe.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

4.2.2017 v 18:55 | Nahoru | #72
petrumr> bud uplne klidny 150 km/h se pri dalnicnim presunu da letet naprosto pohodlne....narozdil od te tvoji mrdky a hujdy nc se pri tehle rychlosti nezadychava....o komfortu se nema cenu ani bavit pac bys musel tu cinskonemeckou pomstu hodit ze skaly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

4.2.2017 v 20:16 | Nahoru | #73
petrumr> ani jednou mam scotoiler

2 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

4.2.2017 v 20:21 | Nahoru | #74
jo to nemám a ještě mám o dva tlumiče méně, myslím pérování.

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

4.2.2017 v 20:54 | Nahoru | #75

petrumr píše: jo to nemám a ještě mám o dva tlumiče méně, myslím pérování.



no fakt nesrovnatelna vyhoda, jeste si zacnete pomerovat pindiky,..

Skalic> pokud chces mit uplne jasno a klidny svedomi, sjed nekam kde meri vykon, nech si tam (mysleno vyfuk) za nejakou malou uplatu strcit jen sirokopasmovou lambdu, a protoc to na neutral s diskem i bez.. podle me tam s tim ucpanim dbkillerem z venku nebude skoro zadnej rozdil (v bohatosti..)

1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

5.2.2017 v 11:19 | Nahoru | #76
jak může NC ječet když má nízkootáčkový motor? Hornich asi nemáš svůj den, ale navrchu to máš vysvětleno dobře a zadní kyvny s dvouma tlumičama už se nenosí, nebot při pružení to plave. Když je centrál, je na to kyvka stvěná. Máš šrot a já jsem nepsal 150, ale 170km/hod. Podívej se na pilový diagram NC a té svojí ženské motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

5.2.2017 v 12:05 | Nahoru | #77

HornisGSX píše: Pipla> ty... pokud mas zkusenost s temahle strojema tak vis ze to pri 150 toci prd prd nic kdezto takove nc uz jeci jak pichla sfina


Rád bych připomenul, že předmětem tohoto vlákna je hlavně koncovka LeoVince a její vliv na změnu zvukového projevu NCéčka. A případně ještě event. dopady na stávající, již beztak příznivý průběh krouťáku...

Když ale i tady mají někteří potřebu se otírat o druhé a o jejich volbu, poměřovat si pinďoury a machrovat na úkor výbavy jiných lidí (klasika na M.cz), bylo by dobré nepsat aspoň vyložené kraviny.

Někdy mám totiž dojem, že jako uživatel NCčka s mechanickou převodovkou o tom stroji nevím zdaleka ani snad desetinu toho, co o NCčku "bezpečně vědí" jeho odpůrci (kteří ho nezřídka viděli jen na fotce). Přesto bych si dovolil poopravit alespoň to tvrzení o údajném ječení jak píchlá sviňa potažmo o otáčkách motoru.

Takže:
Při těch skurečných 150 km/h (čili tachometrových cca 160 km/h) točí NCčko necelých 4700 ot/min. A můžu znalce ujistit, že mašina přitom neječí jak píchlá sviňa.

Otáčky motoru motocyklu Honda NC 750S a NC 750X (s klasickou mechanickou převodovkou)
v závislosti na skutečné rychlosti (nikoliv tachometrové) motocyklu a na zařazeném rychlostním stupni:


postimg.org/image/n7wk4hv1v/][img]http://s29.postimg.org/n7wk4hv1v/otacky_motoru_vs_rychlost_NC_750.jpg[/img
(zvětšení rozkliknutím)


EDIT 6.2.2017 - info k průběhu diskuse:

Dívám se, že tato původně (do včerejšího odpoledne) čtyřstránková diskuse se mezitím smrskla na necelé 3 strany - zřejmě někdy večer nebo v noci byla 3. a 4. stránka této diskuse promazána. Z obsahu své emailové schránky (mám u této diskuse aktivováno přeposílání nových příspěvků emailem) jsem zjistil, že došlo k odstranění celkem 22 příspěvků některých účastníků, přičemž všechny ty odstraněné příspěvky byly z 5.2.2017.

Předpokládám, že důvodem k promazání diskuse (některým z adminů?) bylo, že se to tady asi zvrtlo v jakýsi off-topic flame a začalo se zde diskutovat o odezvě a neodezvě neklasicky koncipovaného podvozku boxerů BMW 1200 GS a spol.

Naposledy editováno 06.02.2017 07:30:06

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 08:15 | Nahoru | #78
Dovi> Ta tabulka je odkud? Co jsou červená čísla? A dá se na ten šestej kvalt dosáhnout na otáčky max. výkonu?

Edit: jestli tu proběhla cenzura, očekával bych, že tu bude o tom informace.

Naposledy editováno 06.02.2017 08:25:33

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 09:44 | Nahoru | #79
kle5002003> Ta jeho tabulka sedi, kdyz si to das do gearing commanderu, tak to tak nejak odpovida. Ted sem na to koukal.

Cenzura super, ale dvoji metr na OT prispevky, hemzy petrruma o tom kdo ma kolik tlumicu na motce tu zustaly. My ostatni asi dostatecne nechvalime radu NC.

1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 11:32 | Nahoru | #80
 

kle5002003 píše: Dovi> Ta tabulka je odkud? Co jsou červená čísla? A dá se na ten šestej kvalt dosáhnout na otáčky max. výkonu?


Ahoj, ta tabulka je moje, sám jsem si ji kontrolně spočítal (a dělám to tak u všech svých mašin). Není to ale žádná vysoká matematika - stačí k tomu znát převodové poměry (počty zubů na primáru, v převodovce a v sekundáru) plus obvod zadního kola.
A pak už jen použít násobení a trojčlenku ze základní školy.
Plus převody časových a délkových jednotek (sekunda, minuta, hodina, metry, kilometry).

Tučné řádky v té výše uvedené tabulce se týkají obecných rychlostních limitů v ČR (50, 90 a 130 km/h). Červená čísla jsou otáčky už většinou podtáčeného motoru (to většinou = myšleno kromě jízdy úplně bez zátěže, třeba z kopce) - čili něco jako "zakázané pásmo" (a info pro případné laiky).

Když tak ať to tady nezaplevelujeme a pokud Tě ty výpočty opravdu zajímají,
tady máš odkaz: http://nc700.sk/vie...amp;start=225#p14975

Co se týče dotazu ohledně otáček motoru na nejvyšší rychlostní stupeň (pozn.: a to ještě u NCčka ta jeho šestka je spíš "ekonomická" dálniční sedmička - viz pilový diagram http://nc700.sk/vie...amp;start=270#p17964), tak vlivem optimálního zpřevodování pro běžný provoz u velké většiny motorek (i u aut) se na nejvyšší (= nejtěžší/nejrychlejší) kvalt za normálních okolností na nejvyšší otáčky motoru vůbec nedostaneš! A to kvůli největším jízdním odporům (valivý odpor a hlavně odpor vzduchu).

Jedině je šance na brzdě anebo kdyby Tě výrazně silnější a rychlejší stroj táhnul na laně, případně výjmečně při jízdě z opravdu hodně dlouhého a hodně prudkého kopce (takových ale moc nenajdeš - pokud teda zrovna netestuješ fichtla a podobné vehikly s nízkou maximálkou). A samozřejmě ještě taky kdybys dal na motorce v sekundárním převodu dopředu menší kolečko a/nebo větší rozetu dozadu. Ovšem tím už změníš ten původní (z výroby) optimálně (pro běžný provoz) odladěný převodový poměr - zpřevoduješ to celkově víc do síly (s tím občas laborují jezdci u motorek, kde zvyšují důraz na terén na úkor silnice).

 

ElFidel píše: Cenzura super, ale dvoji metr na OT prispevky, hemzy petrruma o tom kdo ma kolik tlumicu na motce tu zustaly. My ostatni asi dostatecne nechvalime radu NC.


Tím (nebo jenom tím) to nebude.
Na stránce 1 a 2 naopak pro změnu zůstalo vše nedotčeno, včetně jak říkáš "hemzů" zase některých NCčkovských antifans. Takže jen tak soukromě tipuju, že ten, kdo to tady včera večer nebo v noci na dnešek promazal, to vzal od konce. A nejspíš nechtěl (chápu ho) ztrácet spousty svého drahoceného času a zevrubně zkoumat míru trolení a míru zbytečné útočnosti toho kterého zdejšího soudruha.
 

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 12:06 | Nahoru | #81
Dovi> Chápeme se dobře? Nemyslel jsem maximální otáčky motoru (např. tam, kde začíná červená), ale otáčky max. výkonu. To třeba na mém KLEpadle není problém jet na šestku v otáčkách max. výkonu.

1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 12:28 | Nahoru | #82
Tak Skalic psal že to je kvůli zvuku a vzhledu, to je myslím ok důvod. Psal že nechce spíš o výkon přijít.
Jinak příspěvky Petrumra nebudu ani komentovat a k tobě Dovi, jenom tvoje příspěvky jsou na jednu stránku...
Jinak k podstatě NC nemá smysl se vyjadřovat....

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 12:29 | Nahoru | #83

kle5002003 píše: Dovi> Chápeme se dobře? Nemyslel jsem maximální otáčky motoru (např. tam, kde začíná červená), ale otáčky max. výkonu. To třeba na mém KLEpadle není problém jet na šestku v otáčkách max. výkonu.


Na NC-čkáře, zvlášť Doviho, musíš naprosto exaktně formulovat dotaz. Takže jakou *maximální udržitenou rychlost má NC 750 X při parametrech:
sólo jezdec postavy 180 cm / 80 kg, bez zalehnutí, bez bočních kufrů. rovina nebo zanedbatelný kopec, bezvětří nebo mírný vítr, teplota 10 až 25 st. C.
* maxímální udržitelná rychlost je taková, na kterou se motorka dostane zrychlením, které jedzec ještě vnímá a tuto rychlost je možno udržet déle než cca 5 minut.

Můj tip je 180 tacho / 170 reál a okamžitá spotřeba 8-9 litrů na sto

Naposledy editováno 06.02.2017 12:30:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 13:33 | Nahoru | #84
 

kle5002003 píše: Dovi> Chápeme se dobře? Nemyslel jsem maximální otáčky motoru (např. tam, kde začíná červená), ale otáčky max. výkonu.



Ano, chápeme se - aspoň teda já jsem Tvůj dotaz pochopil. Ale protože neznáš přesně výkonovou charakteristiku toho motoru, mohl ses domnívat, že jsem ho nepochopil. U motoru Hondy NC se totiž dá skoro zaměnit pojem "otáčky při maximálním výkonu" s pojmem "maximální otáčky". Když se podíváš na výkonovou křivku (např. na tom druhém odkazu ohledně pilového diagramu), uvidíš, že max. výkon se dosahuje při cca 6200 až 6250 ot/min, aby pak omezovač otáček u tohoto motorkářsky netypického dlouhozdvihového motoru zasáhnul už při 6500 ot/min...

 
Takže moje co nejpřesnější odpověď (vždycky se o ni snažím a proto se mi nedaří být stručný) jednou větou:

Při zkušenosti, že Honda NC 750 vytáhne maximální rychlost reálně okolo 180 km/h (tachometrově něco přes 190 km/h), tak z výše uvedeného (tabulky, pilový diagram apod.) plyne, že při své maximálce na šestku nedosáhne otáček maximálního výkonu.

 

kle5002003 píše: To třeba na mém KLEpadle není problém jet na šestku v otáčkách max. výkonu.


Je to otázka zpřevodování - jak to výrobce zamýšlel. Kdybys měl u své KLE šestku hodně daleko od pětky (třeba jako je tomu u ekonomické dálniční šestky u NCčka), tak by ses na tu šestku taky na ty otáčky max. výkonu nedostal...
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 13:44 | Nahoru | #85
Dovi> Tak hlavně je to o charakteru motoru. Většina motorkových motorů má výkonovou křivku trošku rozumější a nemá max výkon na hranici max otáček...
Převody s tím nic neudělají...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 14:57 | Nahoru | #86
 

Zlesa píše: Dovi> Většina motorkových motorů nemá max výkon na hranici max otáček...


To nemá, souhlasím.
Tak tady z toho aspoň vidíš, že NCčko má něco navíc, co většina nemá

 

Zlesa píše: Převody s tím nic neudělají...


Právě že ty převody s tím něco udělají - "kdyby se chtělo", mohla ta šestka být jen o trochu delší než pětka. Ale "ono se nechtělo" a raději se udělala extrémně dlouhá šestka - vhodná pro ekonomické cestování a nevhodná pro akceleraci na nejtěžší šestý kvalt. A NCčko v tom není samo, mají to tak např. i některá cestovní endura (i volitelně za příplatek).

 
K tomuto nikdy nekončícímu dohadování se (nemyslím s Tebou, ale obecně):

Ne každý chce nebo potřebuje ze svého cestovního stroje ždímat na nejvyšší kvalt poslední dostupné kW (nebo se ukájet nad tím, jestli mu ten jeho peklostroj jede 152, 181, 203 nebo 227 km/h). Při svém kochacím ježdění po okreskách se v 95% případů pohybuju někde v rozsahu 2200 až 3500 ot/min a hlavně nějaká maximálka nebo zrychlování při 155, 160 nebo 170 km/h je mi úplně u zadku.
Pro moje skromné potřeby mi ten stroj krásně vyhovuje, dálnicím se vyhýbám, na okruh mě to nikdy nelákalo (ani s jinýma mašinama) a v obci nebo na okreskách nejezdím tak, aby mi hořely gumy. Prostě nemám tu potřebu. Ale přece se kvůli tomu nebudu navážet zase já do lidí, kteří by si naopak jízdu bez divočiny neužili, že jo. Každý ať si jezdí, jak mu to vyhovuje a na čem se mu líbí jezdit.
 

LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 15:27 | Nahoru | #87
Dovi> chtěl jsem dát "citovat", ale zase bych zaplácnul půlku stránky.
Právě že pro tebe nepotřebná odpověď na můj dotaz ohledně použitelné maximálky má přímou souvislost s jízdním komfortem a bezpečností jízdy. Když jedu na motorce, která je škrcená na 50 koní / 60 Nm a v 6 tisících ot/min. (130 km/h) jí znatelně dojde dech, tak mám dost nepříjemný pocit, než když jedu na té samé, která je otevřená a "vadne" při nějakých 160 km/h.

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 16:18 | Nahoru | #88
Dovi> Myslel jsem že převody nic neudělají s průběhem výkonu....
Ten bude stejný ať tam dáš třeba 20 kvaltů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 18:14 | Nahoru | #89

kle5002003 píše: Dovi> Ta tabulka je odkud? Co jsou červená čísla? A dá se na ten šestej kvalt dosáhnout na otáčky max. výkonu?

Edit: jestli tu proběhla cenzura, očekával bych, že tu bude o tom informace.



Ano, cenzura proběhla. Ze začátku jsem jen označoval příspěvky mimo téma, když se to ale úplně zvrhlo začal jsem natvrdo mazat.
Bystřejší si jistě ale všimli, že jsem vůbec nesmazal hanlivé příspěvky na NC, ale jen ty co byly úplně mimo mísu (rozuměj téma). Popravdě, vzhledem k množství takovýchto úletů, to dá docela fušku, čili vše jsem ještě smazat nestihl. Komu tím prospějete soudruzi. Už mě to ani mazat nebaví.

Ať si kažký myslí o NC co chce, ale diskuse je o výfuku LV, čili rady "kup si novou motorku" jsou zcela mimo (diskusi o převodech bych taky už ukončil). Opravdu nechápu, že vás to NC většinu tak dráždí, že to nemůžete vydýchat. Stejně nic nezměníte. Na druhou stranu je alespoň fajn vědět, že na našich silnicích jezdí "opravdoví" motorkáři, haleluja.

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 18:16 | Nahoru | #90

Zlesa píše: Tak Skalic psal že to je kvůli zvuku a vzhledu, to je myslím ok důvod. Psal že nechce spíš o výkon přijít.
Jinak příspěvky Petrumra nebudu ani komentovat a k tobě Dovi, jenom tvoje příspěvky jsou na jednu stránku...
Jinak k podstatě NC nemá smysl se vyjadřovat....



Konečně někdo pochopil oč tu běží ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1
Padaci ram z iron-skill Ukrajina Honda NC 750X skulo 2 22.2.2024 v 13:39 Pavel_NC750XD
Řazení bez spojky (Honda NC750X - 2... [1, 2, 3] Honda NC 750X ok4rm 73 31.1.2024 v 11:22 assassin


TOPlist