globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mitas terra force
Kamarád který zde není registrován chce koupit na Varadero 1000 sadu pneu od Mitasu.
Konkrétně Terra Force.
Máte někdo zkušenost?
Díky

Naposledy editováno 20.01.2017 11:58:23

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas terra force

21.1.2017 v 11:32 | Nahoru | #1

petrumr píše: Tak jo beru to, ale on je placený za najití chyby nebot chybama se výrobce učí, ale to je jedno rád ho čtu třeba jak zkoušel jet podhuštěný a naložený- tohle dělá 70% motorkářů.

chybu nenajde často ani desítka testovacích jezdců. A zrovna Mitas by mohl vyprávět - u svých modelů co vracely stovky lidi pro praskliny v dezénu. A co zjistili testeři? Kulový. Chválili, chválili

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas terra force

21.1.2017 v 12:02 | Nahoru | #2
seikos> ty nemáš nějaké informace?

(reakce na) Mitas terra force

21.1.2017 v 16:29 | Nahoru | #3
na mitaskách nejezdím i když to mají všichni kolem mně. Jak sjedu tourancku, tak tam půjde terra a mně je to jedno jestli to při necitlivým podřazení trochu blokne více, prostě něco mám načtený a nikdy se tím neřídím, nebot co bylo nemusí být, stačí dát jinou směs a můžeš začít od začátku.
třeba z něco z fora-Ve čtvrtek a pátek za teplot od 5 do 11 stupňů C najeto po celé republice za typicky podzimního, tedy vlhkého počasí 735 km na kombinaci zadek Mitas TerraForce 150/70/17 a předek Mitas Invader 90/90/21. Opětovně se potvrdilo, že tyhle pneu obstojí za jakéhokoli počasí. Pocit absolutního bezpečí bez sebemenšího podklouznutí.
Tak Mitas dělá dobré a i špatné pneu... Na Terra Force mám už nějákých 6000 km...
Jak na suchu tak v dešti (cca 1500 km), na polňačce i na trávě, a jsou to prostě fakt dobré gumy
BMW F800GS zadní MitasTerraForce 150/70R17, přední Mitas MC 30 Invader 90/90/21
Gumy hned po nazutí dobře držely a neklouzaly, pocitově motorka díky přední gumě více padá do zatáček, ale rychle jsem si zvykl a už mi to nepřijde, nicméně rozdíl oproti Pirellce tam je, a to právě tento. Zadní gumu mám "označkovanou" až úplně do kraje a nepocítil jsem žádné varování nebo nejistotu během náklonu. Při přejíždění příčných nerovností ve vyšších rychlostech se motorka stále trochu zavlní, ale to asi není gumama, ale rámem, nebo prostě motorkou jako takovou, dělalo to i před tím. Zdá se mi, že to o trochu méně klouže na vodorovném značení, a co se týče mokra, jel jsem po dešti jen jednou a úplně klidně a pomalu, takže tam nedokážu posoudit, pocit jistoty na vodě nemám na žádné gumě. Jinak gumy se rychle zahřejou, stačí 1km a už je znát, jak lepí, TerraForce co mam vzadu je pocitově měkčí než předek, ale je to hodně příjemná jízda, GS je s tímto obutím perfektně ovladatelné a pohodlné i na rozbitém asfaltu v lese směr Adršpach, kam se z Trutnova jezdím večer koupat do pískovcového lomu Smile Úbytek gum zatím pochopitelně nepozoruji a designem se mi líbí, jsou to pěkné gumy napohled, hlavně TerraForce. Až budu řešit nové obutí, rozhodně koupím opět stejnou kombinaci. Jo, co se provozu týče, při zvedání motorky na zadek mi Pirelka, pravda už dost sjetá, ale podklouzla, to tahle guma neudělala ani jednou. Většina jízd byla jeta ve dvou lidech a pocit z motorky je jako bych jel na kole, perfektní ovladatelnost, nevím jak je to možné, je to opravdu rozdíl oproti předchozím gumám.

Petr Sýs, BMW R 1200 GS
Moje první pocity ze sady Mitas TerraForce pro velký GS.
Nepřijel jsem z pneuservisu,jak je tady zvykem už hned soudit,ale mám najeto prvních 5000km.
Hned po přezutí však byla cítit až neuvěřitelná přesnost v ovládání motorky.Pneu nemají sklony ani ke "kácení" motorky do zatáček ani k nutnosti muset motorku naopak do zatáček nutit.Je to ihned naprosto přesné,plynulé a předvídatelné od kolmé jízdy až po krajní náklon.
Stabilita ve všech běžných režimech jízdy (na zadní to nestavím) je naprosto ukázková.Dokonce jsem na této pneumatice zkoušel na letišti maximálku motorky a ani v rychlostech přes 180km/h se nekoná nic zvláštního.Motorka se ani nehne..řidítka nekmitají...prostě s narůstající rychlostí se nemění nic na ovládání motorky.Krizové brzdění v náklonu,bez zavlnění,stále plná kontrola nad motorkou.
Z těch 5tis km jsem nečekaně dost najel ve dvou (asi 3tis km),ale prakticky nic po dálnici.Po většinou šoustky nejhorších tříd i pár desítek km suchého offroadu.
Musím říct,že i přes to,že je to samozřejmě čistě silniční pneu,tak je cítit výrazný rozdíl v ovládání motorky v terénu na TerraForce oproti např. Dunlop Sportmax Roadsmart 2,kterou jsem měl před tím.Dokonce nebyl problém přejet pár set metrů travnatý svah po vrstevnici a ve dvou (samo za sucha) bez sundání nohy ze stupačky.V případe zmíněných Dunlopů by to bylo naprosto nemyslitelné...
Za mokra jsem měl párkrát pocit lehkého uhnutí v náklonu,ale neopakovalo se to pravidelně,takže to nemůžu potvrdit a je možný,že šlo o náhodu způsobenou jiným vlivem( "hadi",nafta,prach...).Moc jsem toho za deště neměl možnost najet-naštestí,ale ve většině případů se to chovalo výborně.
Za sucha to drží neskutečně až na samý okraj...narozdíl od Anakee2,které v mezním náklonu začnou ujíždět bokem.Sice plynule a opět se chytí,ale nemyslím si,že by tohle měla dělat silniční pneumatika a to za sucha a na pěkné silnici.S terraForce tohle nehrozí,ani pod plynem.
Teď už je jen otázka nájezdu...
Na Anakee 2 jsem pravidleně najíždel 20tis.Sjeté po celém běhounu(což značí výborně rozvrženou "dvousměs".TerraForce jsou jednosměsové,takže s tímto jevem moc nepočítám.Tam bude jistě ploška,jejíž velikost,ale vždy záleží na stylu jízdy každého jedince.Nic méně teď,po 5tis km mám na středu zadní pneu cca 5mm na stranách 7mm (nová má 8mm).
Tlak v pneu jsem VŽDY upravil podle toho,jestli jsem jel sám nebo ve dvou,na potřebných 2,2/2,5 nebo 2,5/2,9.
Zatím musím celkově zhodnotit,že je to nejlepší silniční pneumatika,kterou jsem kdy zkoušel,co se týče ovládání.(jezdil jsem na Metzeler Tourace,Tourance EXP,3 sady Anakee 2,Dunlop Roadsmart 2)

Poznámka autora:
„Věřím, že příštích létech si pneumatika Mitas TerraForce najde svého zákazníka a stane se velice oblíbenou“.

(reakce na) Mitas terra force

21.1.2017 v 16:35 | Nahoru | #4

seikos píše: chybu nenajde často ani desítka testovacích jezdců. A zrovna Mitas by mohl vyprávět - u svých modelů co vracely stovky lidi pro praskliny v dezénu. A co zjistili testeři? Kulový. Chválili, chválili

nemáš pravdu- testeři testovali to podhuštění, přetížení a tu vzrůstající teplotu. Stovky lidí ji vracely a tisíc lidí si ji kupuje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Bridgestone Batlax A41 Adventure, r... Ostatní cestovní greg600 10 24.2.2024 v 19:31 NUTELIER

TOPlist