paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Mitas terra force
Kamarád který zde není registrován chce koupit na Varadero 1000 sadu pneu od Mitasu.
Konkrétně Terra Force.
Máte někdo zkušenost?
Díky

Naposledy editováno 20.01.2017 11:58:23

Skvělá odpověď, děkuji! 13.2.2017 v 16:55 | Nahoru | #31
Zdar, bridgestone battlewing mi v 1 vydrzela 8t km a na dalnici s kuframa i bez plavala, terra force 12t km 50 na 50 ve dvou a najezd 12 a vic, 180 na dalnici i skrtani stupackama ve 2 nalozeny bez problemu. Jine papuce uz moje bebina nosit nebude :D i namrazu jsme zvladli bez padu. Jo a varan velky rv 04, ja se slecnou cca 140kg dohromady + plne kufry. Jenom jednou mi klouzla pri 5*C hned u baraku - kosa no, ale ustala to. Mimo silnici netusim.

Naposledy editováno 13.02.2017 16:57:29

8.3.2017 v 18:56 | Nahoru | #32
třešťa>
140kg mám já sám Když naložím hrocha a zabalím i manažerku mého volného času, jsme na cca 270 - 300kg Na silnici tourancky a jako "zimní kola" mám mitasy. To když jedu sám. 9 předek, 10 zadek. Ta devítka dost mizí, ale drží.

24.4.2017 v 21:28 | Nahoru | #33
Ahoj. Několik let jezdim po montážích na svý bramboře. Mraky dlouhých dálničních přesunů a ježdění vůbec. Zkusil jsem e-08 a na nich jediných jsem si nebylnikdy za deště moc jistej. Konkurenční gumy byly z mýho pohledu vždy lepší. Na suchu nevidim rozdíly Mitas vs. Mischelin, apod.... Ale na Terra Force čtu samou chválu, tak tam v květnu jdou. Na předek i na zadek.

1.6.2017 v 07:06 | Nahoru | #34
Má někdo v rámci sezóny 2017 další/nové zkušenosti s touhle pneu od Mitasu? Váhám mezi TKC 70 a Terra Force (mám Varadero). Peníze až tak neřeším. U toho TKC se trochu bojím stability ve vyšších rychlostech (po zkušenostech s jinak dle mého solidní Conti Trail Attack). Na TA650 jsem měl E07 a na tento typ mašiny v pohodě, tedy kromě jízdy za mokra, a to jezdím dost svižně a náklony přímo miluju Ale Varan chce trochu něco jiného.

7.6.2017 v 14:41 | Nahoru | #35
Obnovuju starší téma....Jsou nějaké nové ohlasy na Mitas Terra Force?? Uvažuju,že do nich obuju pana Stroma. Zatím dojíždím Pirelly Scorpion Trail II. Vypadá to že vydrží tak asi 13tis km. Po návratu z Rumunska si myslím,že budou dead.
Pokud je má někdo na velkém Stromu,tak bych uvítal info jak se chovají. Na dovolenou a některé víkendové tripy jezdím nafutrovaný a ve dvou,takže kola trpí...

7.6.2017 v 22:12 | Nahoru | #36
Nikdo nejezdí na Terra Force??

8.6.2017 v 21:29 | Nahoru | #37
Já je mám na R1200GS, najeto zatím 600 km na suchu. Tiché a velmi stabilní. Trail Attack jsem měl a tyhle mi přijdou lepší. Za 10 dní jedu na Nordkapp, tak budu vědět víc.

9.6.2017 v 07:34 | Nahoru | #38
Pokud si vzpomeneš,tak sem hoď poznatky. Mám ji ve výběru a rozhoduji se mezi Mitas Terra Force a Dunlop Trailsmart. Zatím se spíš kloním k té Dunlopce. Je víc vyzkoušená a myslím že je obouvají na nové Afriky,tak se dá říct že je to takový osvědčený evergreen
Mám strach,že kdybych šel do té Mitasky a byla na houby,tak abych se netrápil celou dovolenou přes BiH,Č.Horu,Albanii a do Řecka. Budu přezouvat docela blízko dovolené a víš jak to je....jízda ve dvou s kuframa nacpanýma a ještě něco na nich...váha je těsně pod 500kg. Zjistit,že Terra Force je vopruz,tak máš pokaženou dovolenou. Tak pěknou cestu na Nordkapp

10.6.2017 v 07:26 | Nahoru | #39
Moje postřehy budou z jízdy v jednom s plně naloženými kufry a s rychlostí do 140.

15.6.2017 v 17:33 | Nahoru | #40
Tak dnes sem obul terry na Dl vstrom 650 a zatim bezva
Za tejden jedu na Italii s kuframa přeloženej jak blázen ale asi se nic nezměni

Naposledy editováno 15.06.2017 17:36:52

26.6.2017 v 15:13 | Nahoru | #41

Naposledy editováno 26.06.2017 15:16:11

27.6.2017 v 08:21 | Nahoru | #42

kawapavel píše: Tak najeto zhruba 2 T.km rychlost 80-140 za sucha i na vodě držej,jeto jen silnice/dálnice, na přechodech pro chodce barva nic nekloužou ,hadí ve spárách asfalt jako by tam nic nabylo , pořat tam sou po obvodu na gumě čudlící/fousy z výroby tak bude velkaj nájezd km. Zatim co sem vyskoušel nejlepší

Dík za info. Už je mám doma. Dojedu Pirellky,které se i ke konci drží jak Helvítská víra Byl jsem s něma v Rumunsku a myslel,že je dorazím a vypadá to,že vydrží ještě do Slovinska.
Ale jsem rád,že jsi to otestoval a podělil se. Zvláště to,že jsi jel nafutrovaný,protože já je obuji a čeká mě Zakyntos ve dvou a také nabalený. Celé Rumunsko jsem myslel na to,že jdu do neznámého,aby mě to někdo nevyjebalo po cestě na Řecko. Teď jsem o hodně klidnější!!

2 reakcí na tento příspěvek Mitas terra force

Skvělá odpověď, děkuji! 12.7.2017 v 21:01 | Nahoru | #43
Tak moje čerstvá zkušenost po návratu z Nordkappu. Bohužel se tato dálka většinou jede rovně, takže se nedá ubránit sjetí na plocho. Což výrazně ovlivnilo náklony a i životnost pneu. Ale za celých 9000 km cesty a 500km před ní, jsem neměl jediný problém se stabilitou. Neuklouzl jsem ani jednou, a že tý vody bylo chvílema jako v bazénu. I značně ojetá guma se na zpáteční cestě probrodila přes Německo bez sebemenšího problému. Když konečně po najetých 6000km přišla Trolí stezka a konečně zatáčky, tak jsem zase píchnul. (zlomený vrták na trajektu). Motorkář ze Švédska mi povídal, že si mám koupit pořádné pneu, že ten úlomek by přes vzorek té jeho neublížil. A měl na nové Africe obuté E-07 . Přední guma nejeví pomalu známky opotřebení, sjela se tak o 1.5 mm, není odskákaná, ani ploška není. Ale zadek je místama na nule. Jel jsem na 12 GS, sám a plně naložený. Teploty od 3-32, sucho i průtrže mračen, rychlosti do 135 max. Bez problému i na štěrkové cestě, na kompletně sfrézované vozovce. Podélné, ani příčné čáry nijak nevadily. Tak za mě

Naposledy editováno 12.07.2017 21:08:51

12.7.2017 v 21:22 | Nahoru | #44
RobocopCAP> Super....díky že jsi nezapomněl. Já myslel že v Rumunsku dorazím Pirellky a ty se potvory drží do poslední chvíle.
Nové Mitasky se mě válí v garáži a motorka v servisu
Já budu moct dát info o Terra Force až po návratu z Řecka,což bude na konci srpna.

25.8.2017 v 00:34 | Nahoru | #45
Já mám teď Mitas E 07 na Stromovi a zklamal mě jak nájezd, tak vlastnosti. Mám na nich tak 13000km a zadní už je na výměnu, ještě by pár tisíc na hadru zvládla, ale hloubka už je limitní. Najel jsem s nima na dálnici tak 4000km (jezdím max 130). Od novotí přední pneu dělá hluk a zadní klouže na mokru. Přední pravidelně uchází a nejsem sám, kdo tuto vlastnost hlásí. Při montáži jdou tyto pneu dost ztuha. Kvalita odpovídá jejich tržní ceně, bohužel Srovnávám to s Touranckama, které jsem tam měl původně.

O Terraforce jsem uvažoval, ale rozmyslel jsem si to, neboť já potřebuji dvousměs. Vidím jak mám z E 07 vzadu placku, že už to trochu i plave.

Možná pro člověka co jezdí jen když je venku pěkně by se daly doporučit, ale musel by mít motorku, co dělá větší kravál než ta přední pneu.

Škoda!

Naposledy editováno 25.08.2017 10:25:38

Skvělá odpověď, děkuji! 29.8.2017 v 13:22 | Nahoru | #46
Tak o víkendu návrat z Řecka. Před dovolenou obuto na nové Mitas Terra Force na V-Strom 1000. Najeto 3500Km,se spolujezdce a celkovou náloží na dovolenou (hliníkáče 2x 53 litru a topcase 52 litrů).
V zatáčkách OK,drží. Ze začátku,jako by lehce ujížděli pod prdelí,ale asi jen pocit,že tam je hodně masa. Na mokru jsem nejel a v terénu jen po takové prašné šotolinové cestě v Bosně a Albánii.
Na normálním,hladkém asfaltu od cca 100km/hod začínali hučet. Spíše jakoby zhluboka ječet. Na hrubším asfaltu řvali jak sviňa. Několikrát mě to nedalo a zkusil jsem vymáčknout i spojku,jestli mě to nejde od motoru a 2x jsem kontroloval kola,jestli nemám v háji nějaké ložisko. Tak nějak tuším,že jak se budou sjíždět,tak to bude jen a jen horší.
S láskou jsem si vzpomněl na Pirelli Scorpionky,o kterých jsem skoro nevěděl!!!
Terra Force bych si už asi nekoupil.

31.8.2017 v 14:00 | Nahoru | #47
Já mám na TerraForce cca 4000 km (moto R1100GS), většinou se spolujezdcem a někdy i hliníkáče a v pohodě jak na suchu tak na mokru, žádný hučení/ječení se nekoná :)

Skvělá odpověď, děkuji! 30.3.2018 v 09:09 | Nahoru | #48
I já je pořídil. Na doporučení kamaráda, který sedlá jako já Varadero a napsal o nich toto: " Odjezdil jsem na nich loňskou sezónu cca 6tis.km. A můžu je jen doporučit. Jedou jak na suchu tak i na vodě, napojení asfaltu není takřka cítit. Před tím jsem měl Michelin Anakee 2 po výměně jsem myslel, že mám jinou motorku. Otázkou je nájezd kilometrů, zatím není opotřebení nijak zvlášť viditelný."

20.6.2018 v 14:45 | Nahoru | #49
Nejaké skúsenosti s Terra Force-R po dlhšom čase?

15.7.2018 v 19:42 | Nahoru | #50
Skušenost po 2 rokách nájezdem přes 10 tis je pořád stejná gumy jak nové nic se nezměnilo ani ve 2 přeloženej jen doporučiji

Naposledy editováno 15.07.2018 19:44:14

20.7.2018 v 14:49 | Nahoru | #51
Mám Terra Forcku na predku na Vstrome 20 000 km a ešte nieje v koncoch, ešte dačo dá.

15.8.2018 v 15:41 | Nahoru | #52
Nahodil som Terra Force-R, ale čo a prekvapilo je to, že pri rozmere 100/90-R19 je uvedený na pneumatike max tlak 2,3 baru. Výrobca (Triumph Tiger 800) odporúča tlak v prednej pneumatike 2,5 baru. Na koľko teda fúkať gumu?

16.8.2018 v 09:55 | Nahoru | #53
Mám sice 110/80-R19, ale přiznám se, že jsem se na tlak napsanej na pneu ani nedíval a foukám taky na 2,5 a za cca. 7000km se nic neděje.

16.8.2018 v 10:21 | Nahoru | #54
street-dog> Tvoj rozmer je v pohode, tam by malo byt na gume 2,9

24.8.2018 v 16:52 | Nahoru | #55
Tak také přidám zkušenost s těmito pneu, Mitasky jezdím E09 a E10 již hodně dlouho na několika KLR 650 a vždy spokojenost Proto jsem zvažoval Terra Force na Vstroma 1000 a po přečtení zkušeností ¨jedna paní povídala že stojí za hovno¨ jsem se to rozhodl ověřit a světe div se, jsem spokojen za sucha drží jak ďas
Možná bych řekl, že na horším asfaltu je předek hlučnější to jo, ale na ten hrubší vzorek je to dobré. Za mokra jsem toho moc nenajel, tak raději nehodnotím, ale až dostanu plaváka, doplním
Jinak na Stromu foukám 2,5 a 2,5

Naposledy editováno 24.08.2018 16:53:20

18.9.2018 v 09:19 | Nahoru | #56
RobocopCAP> Plně souhlasím. Mám úplně stejné zkušenosti.

18.9.2018 v 09:47 | Nahoru | #57
Mitas Terra Force - na GSu R1200 GS jsem obul na začátku sezóny 2017 a celkový nájezd 10 tis km. V letošním roce opět Mitas, ale bude menší nájezd. Předpokládám 6 tis km. Přední pneu v pohodě, není odskákaná. Zadní pneu po 5 tis už plocha uprostřed. Často za to "tahám" tak se životnost bohužel zkrátila. Letos květen/červen 3 tis km ve 30"C Balkán v jednom, plně naložený. Pro příští sezónu opět zvolím Mitas. Důvody: perfektně drží za každého počasí, proklouzla snad jen 2x na štěrku.

Naposledy editováno 18.09.2018 09:47:47

Skvělá odpověď, děkuji! 17.10.2018 v 20:31 | Nahoru | #58
Tak na Mitas terra force 130/80/17 najeto cca 5000km a je zralá na výměnu.Ale je pravda,že ji nešetřím.Přední v poho,ještě jednu zadní vydrží.Na vodě sem nejezdil,lehčí suchý terén zvládá dobře,na suchu vynikající,dá se jet hrana,aniž by dávala najevo nelibost...drží i na bílých čárách a spojení asfaltu.V drážkách mikrotrhlinky,ale ty se mi objevily i na pirelkách..Za mě teda ,ale příště,jestli nebudu jezdit jako člověk,asi dvousměsové...
Ještě bych dodal,hlučnost zde výše uváděnou jsem nezaslech,že by za to mohlo to ducatí kladivo?

Naposledy editováno 29.11.2018 20:24:40

18.3.2019 v 12:54 | Nahoru | #59
Po přečtení všech dostupných diskusí s převažujícím kladným ohlasem jsem loni pneumatiky taky pořídil. Ano, přiznávám, že ve mně Mitasky také nevzbuzují bůhvíjakou důvěru, když proti zahraničním běžným značkám je i jejich cena poloviční. Říkal jsem si však, že už máme rok 2018 a vzorek taky vypadá jinak než z dob jaw a že by to nemusela být špatná volba...
Jezdím málo, takže na nich mám zatím jen cca 640 km, ale čekal bych, že pro zajetí by to mělo být dostatečné. No nebudu to dále prodlužovat, pneumatika je pro mě zatím velkým zklamáním. Během včerejší výjížďky, kdy bylo sucho, teplo a pneumatiky zahřáté to klouzalo neskutečně - už jen při samotném brždění na rovině mi neustále zapínalo ABS. Nechci si ani představovat, jaké to bude za horších klimatických podmínek.
Jinak další nepříjemnou věcí, které jsem si všiml hned od obutí jsou nepříjemné hrubé vibrace od vzorku, které se vyskytuj od 40 do 50 km/h a pak zase zmizí.
Doposud jsem se s takovými vlastnostmi pneumatik nikdy nesetkal a zatím (i vzhledem k ostatním kladným recenzím) budu doufat, že se to časem změní a budu moci změnit názor. Do té doby raději zvolním.
Zatím jsem zkoušel Metzeler Tourance - první mě nijak neoslovily, ale ani nezklamaly, druhé v pořadí mě zklamaly, protože jako zánovní jsem je musel měnit na cestě, protože se vytvořila bublina v mezeře mezi vzorkem. Nejlepší volbou tak mě zůstávají Dunlop Trailmax/Trailsmart, které držely perfektně. Jsou sice dražší a u nás hůře k sehnání, ale ježdění je to nesrovnatelné.

18.3.2019 v 18:41 | Nahoru | #60
Na co sto namontoval máš to dobře nafoukané to co popisuješ je divný
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Bridgestone Batlax A41 Adventure, r... Ostatní cestovní greg600 10 24.2.2024 v 19:31 NUTELIER