globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci
Nemáte někdo nějaké zkušenosti s firmami, které na Jižní Moravě dělají renovace motorek Jawa?
Zatím mám tip na
http://www.renovace-jawa.cz
http://www.motokenny.cz

Jde mi o kvalitu práce, poměr cena x výkon, apod... je mi jasné, že si za to nechají zaplatit.
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

9.1.2017 v 19:45 | Nahoru | #1
a co chces slyset? pochybuju ze bndue mit nekdo srovnani, vyhodis za to raketu tak jako tak

Za me kenny, protoze to co dela sleduju uz nejakej patek a hodne se mi to libi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2017 v 20:34 | Nahoru | #2
KubaLC8> kenny to umí, to jo, ale dávat na J z r. 60 lak a ještě několik vrstev pod to je cestě někam, kde to nikdy historicky nebylo. Málo kdo to dneska dělá jednoduše a výsledek vypadá jak na dnešní mašině - nové motorce, to sám nechápu že o to j e zájem, ale líbí se to..... Akrylat nebo komaxit nikdy.

Pobav se s renovacemotocyklu.cz.

Naposledy editováno 09.01.2017 20:36:21

(reakce na) Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

9.1.2017 v 21:30 | Nahoru | #3
mira592> to snad není problém se domluvit co jak chceš. Můžeš chtít motor vyleštěný nebo ne. Lak akrylát nebo ti klidně udělají fialovou metlu když na to přijde. Myslím, že hodnotit renovace někoho podle toho co má za fotky na stránkách je nesmysl. Tam se vždy dají ty "navoněné". Ale jinak záleží jak to chce zákazník a tak to udělají.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

9.1.2017 v 23:34 | Nahoru | #4
Viděl jsem 350 se sajdou, od Motokenny, byla pěkné udělaná, do origa. Samozřejmě nejsem takový veteránista takže detaily jsem nepoznal. Ale vypadalo to opravdu pěkně . A pán říkal, že u nich má ještě i Prase na renovaci. Ale mně osobně se ta práce moc líbila

edit: y

Naposledy editováno 09.01.2017 23:35:17

(reakce na) Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

9.1.2017 v 23:37 | Nahoru | #5
KubaLC8> Jde mi hlavně o výsledek. Dostat to co nejvíc do origo stavu. Prostě jako by vyjela z fabriky...

Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

10.1.2017 v 01:15 | Nahoru | #6
Pokud chceš udělat Jawu opravdu do Origo stavu nové motorky, v době kdy sjela z linky, tak je motokenny asi nejlepší volba. Je schopen udělat lak pololeska motor tak jak vypadaly kdysi v mototechně.
Kenny ti udělá v podstatě co si budeš přát a ma dost velkej přehled!

Naposledy editováno 10.01.2017 01:16:44

(reakce na) Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 14:55 | Nahoru | #7
mira592> renovacemotocyklu.cz je sice už mimo Jižní Moravu ale i tak díky. Mrknu na to!

Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 15:52 | Nahoru | #8
Nedej na reklamu na FB, kdo je dobrý reklamu nepotřebuje
Je to můj subjektivní názor ovlivněný tím, že jsem jejich bývalý problémový zákazník S oběma mám zkušenosti celkem špatné....

Jinak další dílny: Míšova dílna, FJ Moto Nové město nad Váhom-celkem dost levnější než u nás v ČR a kvalita srovnatelná, renovacemotocyklu.cz je asi nejlepší dílna!...

Renovaci si udělej sám doma. Lak, linky, motor, kola zadej firmám a zbytek poskládáš doma a cenově tě to vyjde na 60 max. 65K.
Pokud to dáš firmě počítej 120-140 K, hlavně nehleď na jejich ceník-ten je orientační a počítej +20-40% (za vytápění, atd... )
Pokud máš nějakou otázku napiš SZ ty problémy tu nebudu rozebírat veřejně.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 16:17 | Nahoru | #9
Chces renovovat nebo restaurovat? Chces na tom jezdit nebo to mit do muzea. Kazdopadne si hlavne ty sam musis ujasnit co a jak chces udelat a presne to tomu kdo to bude delat specifikovat. Jinak budes akorat nasrany at to bude delat kdokoliv protoze ti do hlavy nikdo nevidi a ty prvni dve slova si dost lidi plete....

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 17:04 | Nahoru | #10
Nevim jak renovace na klic, ale ja si u Kennyho nechal delat lak a nejake chromy a veskrze spokojenost. Da se s nim opravdu domluvit ruzny typ laku, ktery se vice ci mene priblizuje originalu. Linky mu dela (tusim sestra) stetcem, takze dobove - palec nahoru. Dokonce je schopen vnitrni stranu striknout necim, co pripomina dobovy cerveny zaklad, co byl uvnitr origo. Jestli ale umi i restaurovat s pomoci originalnich technologii a laku, to nevim.

Na druhou stranu, jestli z toho chces lestenku v modernim kabate, udela asi hezky i to. Ja budu potrebovat nove udelat nadrz (tu moji delali v Adastu Adamov a po dvouletem stani v obyvaku je misty odloupany chrom na med) a o lak a linky pujdu zase za Kennym, jestli bude mit cas.

PS: Jeste dodatek k tem linkam stecem na nadrzi. Modeni laky s plnicem jsou vyrazne tlustsi, nez origo a linka na nadrzi neni uplne pekna, protoze barva nezakryje ten zub mezi chromem a lakem. Mate nekdo nekoho, kdo tohle dokaze vyresit - hustsi barva na linku, nebo predem prebrousit tu hranu nejak opatrne? Prislo mi, ze na puvodni masine to videt nebylo - ale uz mi mozna jen neslouzi pamet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 17:30 | Nahoru | #11
DrDNA01> ty linky dělají linkovačkou, teď stojí tuším něco kolem 2500-2700 za kývačku? je to pěkné, spíš dokonalé ale ne originál... jinak ty vnitřky jsou stříklé cihlovou červenou, ale nejde to vidět, takže celkem zbytečné ale dle originálu
V_i_c_i- myslím, že všem je jasné, že se tady bavíme o renovacích, jinak restaurovaní motorky prý stojí jen 60 K, říkal mi to známý

(reakce na) Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 18:07 | Nahoru | #12

jawa354 píše: DrDNA01> ty linky dělají linkovačkou, teď stojí tuším něco kolem 2500-2700 za kývačku? je to pěkné, spíš dokonalé ale ne originál... jinak ty vnitřky jsou stříklé cihlovou červenou, ale nejde to vidět, takže celkem zbytečné ale dle originálu
V_i_c_i- myslím, že všem je jasné, že se tady bavíme o renovacích, jinak restaurovaní motorky prý stojí jen 60 K, říkal mi to známý



Ja jsem vcelku presvedceny, ze mam od Kennyho linky stetcem. Mrkni na nadrz v mym avataru. Ale mozna uz zmenil technologii a nebo ziju v pomateni mysli. Je to uz nejaky ten patek, co mi to delal.

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 18:57 | Nahoru | #13
A to by mě právě zajímalo, kolik zakladatel vlákna je ochoten do té renovace dát.
Respektive kolik myslí, že by ta "kvalitní práce" + díly a všechno okolo mělo asi tak stát.
Ď.

(reakce na) Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 19:54 | Nahoru | #14
Krleš70> To by mě taky zajímalo, lidé na srazech se často ptají, kolik to stojí? Tak se zeptám kolik myslíte? Noo maximálně kolem 30 tisíc?
DrDNA01 Přesně dva roky zpět dělali jen linkovačkou (jak dřívě, to nevím), teď někoho scháním na linkování ve zlínském nebo jihomoravském kraji, potřebuji olinkovat ČZ 250/475 po novém laku... Co jsem zatím viděl, tak celkem hrůza... A skoro tři litry je prostě moc

(reakce na) Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 20:01 | Nahoru | #15
DrDNA01> no to se patří vys..t na ty moderní tlustý barvy a laky, pak tam žádnej skok neni. Myslím, že to mám syntetikou se vsema chybama a neduhama jak se patří. Cenově okolo 10, za linky 2700 to je mazec......

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 20:18 | Nahoru | #16
2700 za linky ještě jde, bude hůř
dvě motorky po laku a schodek nějaký výrazný nemají, linka překrývá hranu a nikdy jsem to neřešil ale zkoumal jsem to
na patinovce 559 byl ten schodek ale menší, moderní barvy jsou přeci šetrnější k životnímu prostředí! nebo ne? ale jo zdejší expert přes paliva, tribologii a bezkontaktní zapalování si bude tvrdit zase to své nic proti míro

Jo, co ta loupající nádrž? To by mě zajímalo, když tam je měď, nebo je to rozleštěná původní měď? Reklamace není možná (ano, chápu nikdo doklad nedává-jsem naivní )? Mě tvrdil jeden chromař, že životnost chromu od nich je 10-20 let bez problémů... Nebyl ten chrom už od chromování někde načatý?

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 20:34 | Nahoru | #17
Ze se na ty Javy nevyserete. Veteran je veteran, ale Java je dnes uz diagnóza.

Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 20:52 | Nahoru | #18
proč se lidi nevyserou radši na choppery?

(reakce na) Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 20:57 | Nahoru | #19

jawa354 píše:
Jo, co ta loupající nádrž? To by mě zajímalo, když tam je měď, nebo je to rozleštěná původní měď? Reklamace není možná (ano, chápu nikdo doklad nedává-jsem naivní )? Mě tvrdil jeden chromař, že životnost chromu od nich je 10-20 let bez problémů... Nebyl ten chrom už od chromování někde načatý?



Nevim, jako nova vypadala moc pekne. Kenny mi ji pak nalakoval a olinkoval. Od te doby stala v obyvaku s motorkou. Ale ted ten chrom praska na spouste mist. Jinak nevim jestli se da technologicky stahnout stary chrom a rozlestit starou med.

Julip: Jsem zvedavy, jestli za tricet let bude nekdo synovi vykladat proc se na tu Ducatku po otci nevy.ere....

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 20:57 | Nahoru | #20
Keny měl na motortechne krásnou nádrž z kalifa a supr kočky s letáky, lak suprovy, ale hned jsem si řekl, takhle to přece v roce 70 nemohlo vypadat. Po 50 letech se to dělá jinak a jinýma barvama a je to o něčem jiném. Původní lakování a základ nebyly tak silne jak dnes.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 21:02 | Nahoru | #21
Julip> to máš v zásadě pravdu, já na ni najedu 600 za rok, a hned jsem tu za idiota. Jawa je stará babka ale člověka potěší. Jsou o dost lepší mota, a i levnější, ale historie by měla být udržována pro budoucí generace.

Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 21:05 | Nahoru | #22
Možná by ten starý chrom šel stáhnou a nechat původní měď, kdo v dnešní době měďí? Pokud tam je měď, tak je to vrstva navíc, takže příplatek asi 1500 Kč k 4K=5500 za nádrž?
Ale, že se to loupe, tak to mě moc mrzí, nádrž je celkově nejdražší díl na motorce, sám jsem za ně dal asi kolem 10K
Já měl na jedné nádrži chrom načatý a loupal se asi 5x10 mm ale vše vyreklamováno sice to trvalo zase tři měsíce ale v dnešní době ty chromy skoro nikdo nedělá...

Jinak sám jsem zvědavý, co bude za třicet let považováno za veterána a co a jak se bude renovovat

(reakce na) Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 21:12 | Nahoru | #23
mira592> Myslíš, že budoucí generace bude zajímat nějaká JAWA? Nebuď najivní. Oni budou řešit sračky, které poslední tři generace napáchaly Upřímně historie zajímá asi 1 studenta z tisíce Ale snad neobočuji z tématu

Jo, používali třeba plnič? Asi nemuseli, když plechy byly nově vylisované a neměly vyrezlé póry? Nevím, odhaduji...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 21:57 | Nahoru | #24
mira592: Kdybych mel Vincenta 998 z padesatyho druhyho roku, tak bych se taky zamyslel pri restaurovani nad puvodni technologii laku. Ale kejvacek byly vyrobeny stovky tisic, Puvodnich patinovanych kusu jsou plna muzea a renovovanych puvodni technologii jsou zase plny stodoly. Ty motorky maji prevazne nostalgickou hodnotu pro jejich majitele. A kdyz si tu moji muj tata koupil, tak to byla skoro nejrychlejsi a nejblistivejsi motorka na tehdejsich silnicich a lovil s ni spoluzacky moji mamy. Ja z ni udelal zase tak blystivou, aby se libila i mymu mladymu. A hlavne, sice na ni chci obcas sednout a zabrblat, ale hlavne ji chci mit postavenou v obyvaku. A chci aby se leskla a ne aby mi tam smrdela olejem nakonzervovanou rzi...

(reakce na) Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

11.1.2017 v 22:00 | Nahoru | #25
DrDNA01> Přesně!

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

12.1.2017 v 16:36 | Nahoru | #26
moto v bytě to opravdu myslíte vážně, to je ale už na diskuzi s nějakým odborníkem na hlavu, ale nechť tam doma má každý, co jeho jest.
Já mám moto normálně jakože v garáži a tam taky podle mě patří a kdyby nesmrděla olejem a benzínem, bych ji ani nechtěl.
Teď si zase do mě vesele kopejte....
Zase mě nikdo nepochopil, dal jsem inz., kdo mě stříkne J syntetikou apod. doma v garáži vč. linek štětcem a ozval se borec,
co to prostě někdě v chaloupce spíchnul za 10tku lovů. Našli byste tam určite chyby a ne ní jich málo, ale to mě vůbec nevadí. To je moje věc.
A kdyby J nebyla špiavá aspoň trochu hned ji někde zapráším při projížďce. Abych se na ni koukal nevyhodím takové částky, ale každého věc a moje též.
Chtěl jsem říct, že ty dnešní laky nejsou moje gusto nic víc a jsou docela drahé jelikož je poptávka a zdá se malá nabídka.

Mj. píše se zde o plných stodolách motorek, tak to si nemyslím, bejvávalo. Moto která nejezdí je téměř mrtvá moto, to si myslím, že se tu s nekterými lidmi shodnu.

Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

12.1.2017 v 16:59 | Nahoru | #27
Mira592: my se na lecčems neshodneme, nicméně shodneme se na tom, že když už se to z nějakého důvodu musí lakovat a má to vypadat co nejblíže původnímu stavu, tak ta syntetika je správná cesta. Ony ty laky tenkrát tak lesklé jak dneska skutečně nebyly a většina renonovaných kusů vypadá jinak, než vypadala tenkrát.

Na druhou stranu, je to majetek každého jedince, tak ať si s tím dělá co chce, a to i proto, že těchto plív se skutečně vyrobilo kvantum a kvantum jich stále jezdí, dokud nezačne rejpat do patinovek, že jsou to všechno rezaté sráče, protože slušně zachovalá patinovka je z historického hlediska nejcennější. Někteří ovšem nejsou zase schopni rozlišit patinovku a šrot.

Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

12.1.2017 v 17:14 | Nahoru | #28
já hlavně nikomu nic nevnucuju, jen píšu, že se to dá někde udělat profi dnešní technologií za 15-20 litrů a proti tomu obyč syntetikou pistolí v garáži za téměř polovic a je to v zásadě blíže stavu roku výroby. Kdo chce dnešní hluboký lak atp., a´t do toho jde. Já mj. nemám moto jako prioritní zájem a dělám do jiných sportů tak z toho nechi udělat životní záležitost a styl, ale každý to vidí jinak (co člověk to názor a volba, proč by ne). Jen mě mrzí že okolo jawek už mi to připadá všchno předražené a působí to stylem GUT byznys, ale to dělá zřejmě poptávka.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

12.1.2017 v 17:22 | Nahoru | #29
Mám zachovalou 353 s původním lakem a lak má zrcadlový lesk, to platí i pro 559 a 555 v patině co máme/měli jsme doma NJN dobový pololesk za příplatek 4K je totální p.čovina, říkal to navíc i bývalý zaměstnanec jednoho lakýrníka (přidá tam jen tužidlo? za 4K) , který motorky v pololesku prosazuje jen a jen kvůli penězům Sám jsem chtěl motorku nalakovat ´dobovým pololeskem´ ale jak jsem to viděl !naživo!, jaký je to matný hnus, tak jsem chtěl vysoký lesk..... Zajímalo by mě, jak ten vysoký lesk bude vypadat třeba za 50-60 let, asi bude matný nebo ne?
Nastříkat motorku v garáži a navíc za 10 K, to zvládne kdejaký lidový umělec a navíc je to blbost-vyhozené peníze, jen barva stojí kolem 3 tisíc? !Můj názor!
Míro zajdi si k psychologovi ty! V některých diskuzích se chováš jak blb a prosazuješ jen své Navíc vypisuješ né zrovna slušné soukromé zprávy a chováš se jak hospodský vůl.
Navíc pokud vím, tak máš jen jednu motorku. Pokud někdo má více motorek, tak každou sezónu má jinou. Tak třeba jako já a potom jedna stojí nevyužitá v garáži, tak člověk ji dá na ozdobu do obýváku a většina návštěv si z toho sedla na prdel

Jinak tu tvou renovaci vidím jako Béčkovou (hodně levnou) ale co se dá s tím dělat... Né všechno se dá za renovaci počítat... Taky taková motorka patří jen a jen do garáže, na Áčkové renovaci je škoda jezdit.

Jak píše Pech je to soukromý majetek každého jedince a každý má svůj názor, tak prosím míro nevnucuj ty své ´sračky´ každému a nepiš mi SZ nejsme nějací kamarádi, už jsem tě o to párkrát prosil.... Děkuji za pochopení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 kývačka - tip na firmu pro renovaci

12.1.2017 v 17:35 | Nahoru | #30
mira592> Nekdo si da na stenu starou kytaru, na kterou hraval, nekdo postavi doprostred obyvaku sochu. Jiny zase zavesi surfarsky prkno, nebo bejsbolovou palku, spousta lidi tam povesi nejakou zbran, jini si tam povesi artefakty z cest. Chces mi rict, ze vse, co vystavim musi byt nutne funkcni, nebo naopak, ze je to skoda, ze to nekdo neuziva? Vsak kyvacek je dost. Kup si svoji a tu uzivej. Proc bych se nekochal tim, co mam rad. Je to pro me moje soukromy domaci muzeum. Jezdim radeji na moderni motorce, ale ze sentimentalnich duvodu kejvu nechci prodat. Tak proc by mela trcet nekde v garazi, kde bude akorat reznout a chytat prach. To se tim radeji potesim doma vecer pri koukani na televizi a zavzpominam, co jsem na ni zazil. A ted v zime na ni muzu kutit, aniz bych mrznul v garazi .
Jinak mi prijde, ze je to bud nedostatek predstavivosti, nedostatek tolerance partnerky, nebo nedostatek mista v baraku, co z Tebe mluvi...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3868, 3869] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116066 Dnes v 06:03 Jirka4137
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist